Hop til indhold
Gæst

Pikken til Læge.

Recommended Posts

Altså, hvis mænd selv kan stikke en dilator i pikken, så kan han vel også selv stikke en vatpind ned i den, eller hva? :D

 

Jeg tvivler på alle mænd selv får den langt nok op, idet det gør herrenas - værre end at tisse med gonorré og syfillis tilsammen.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker en kvindelig læge. Jeg var på Bispebjerg en gang og stak høfligt hånden frem for at sige goddag. Den unge læge ignorerede det fuldstændigt og sagde vist bare: "Træk ned" Jeg forsøgte også forgæves at argumentere for at jeg ikke skulle podes i numsen. "Buk"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg foretrækker en kvindelig læge. Jeg var på Bispebjerg en gang og stak høfligt hånden frem for at sige goddag. Den unge læge ignorerede det fuldstændigt og sagde vist bare: "Træk ned" Jeg forsøgte også forgæves at argumentere for at jeg ikke skulle podes i numsen. "Buk"

 

Det er sgu da også halv pinligt, med sådan en vatpind med lorterester på! :o:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager det ikke så tungt med mandlige læger, de gange jeg er blevet testet.

 

Jeg havde en læge, der sagde engang før han puttede vatpinden ind: "Så, skal jeg få kigget på Karl Johan?" :P det er ikke så smertefuld for mig, da jeg har mistet lidt følelse efterhånden pga utallige fodbolde (en 4-5 gange) på selve penishovedet...

 

Men prøv at blive testet i blæren... det er fandme smertefuld :S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lægens køn er jeg ligeglad med. Men min gynækolog... Det skal til gengæld være en mand! Min erfaring er, at de er mere forsigtige med sådan et underliv, end kvinderne er. :)

Selvsamme gynækolog har nemt kunne pode mig for diverse kønssygdomme uden at føre den dersens vatpind ind, hvor det føles ubehageligt. Han kaldte faktisk vatpinds-behandlingen for den gammeldaws metode, og kunne ikke forstå, at der stadig var læger, der gjorde sådan. Gælder det så kun for kvinder, monstro? :huh:

Nu skal man (u)heldigvis selv pode sig, i hvert fald som kvinde, medmindre man har symptomer på et eller andet gris. Jeg ved ikke om det er det samme for mænd?

Jeg forstår slet ikke den her sætning, Bly? Kan du ikke blive undersøgt uden at have symptomer? :huh: Ellers giver jeg dig gerne nummeret til min gynækolog... ;)

PS: Jeg ved godt, at jeg ikke har en diller... Men det er jeg heldigvis ligeglad med :D

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Skal dilleren tjekkes foretrækker jeg nu en mand. Om nogen bør han da vide hvad han har med at gøre - og tænder man ikke på mænd så skal den bette slambert nok holde sig i ro.

 

Var rollerne byttet om ville jeg da foretrække at være gynækolog, men nok en kræsen een af slagsen  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår slet ikke den her sætning, Bly? Kan du ikke blive undersøgt uden at have symptomer? :huh: Ellers giver jeg dig gerne nummeret til min gynækolog... ;)

PS: Jeg ved godt, at jeg ikke har en diller... Men det er jeg heldigvis ligeglad med :D

Ja, naturligvis! Men har man ingen symptomer får man gerne selv en vatpind til skeden og laver prøven, har man symptomer laver de en undersøgelse af hele understellet osv. Sådan har det i hvert fald været de sidste par gange jeg har været hos henholdsvis lægen og på Bispebjerg. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS: Jeg ved godt, at jeg ikke har en diller... Men det er jeg heldigvis ligeglad med :D

 

Jeg tror vi er flere, der godt kan leve med din ubetydelige mangel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lægens køn er jeg ligeglad med. Men min gynækolog... Det skal til gengæld være en mand! Min erfaring er, at de er mere forsigtige med sådan et underliv, end kvinderne er. :)

Selvsamme gynækolog har nemt kunne pode mig for diverse kønssygdomme uden at føre den dersens vatpind ind, hvor det føles ubehageligt. Han kaldte faktisk vatpinds-behandlingen for den gammeldaws metode, og kunne ikke forstå, at der stadig var læger, der gjorde sådan. Gælder det så kun for kvinder, monstro? :huh:

Jeg forstår slet ikke den her sætning, Bly? Kan du ikke blive undersøgt uden at have symptomer? :huh: Ellers giver jeg dig gerne nummeret til min gynækolog... ;)

PS: Jeg ved godt, at jeg ikke har en diller... Men det er jeg heldigvis ligeglad med :D

mange ting kan tages i urinprøve idag fremfor podning. Podning er den gamle metode, i hvert fald ved Klamydia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miza- jep, ham har jeg også været hos.. Ja, jeg lægger også seksualiteten ved døren når jeg er til læge, men.. han ER altså pæn..

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er bedøvende ligeglad hvilket køn den læge, der skal undersøge mig har - blot vedkommende er professionel.

Når vi snakker Bispebjerg har jeg nu mødt et par mandlige læger på Bispebjerg Bly.. den ene gang vimsede der to unge sygeplejesker rundt om ham og var helt exede - han var nu også en flot fyr ;) .

Jeg synes iøvrigt de er meget proffesionelle på Bispebjerg - jeg har aldrig opdaget nogen fordømmelser når jeg har fortalt om alle mine GB's, sexparties, besøg hos prostutuerede og sex/swingerklub-udskejelser. Enten har de været helt neutrale eller også har de været nysgerrige. En overgang kom jeg iøvrigt så meget på Bispebjerg at jeg kendte flere af sygeplejerskerne :D

Jeg er HELT tryg ved at give dem de oplysninger de har brug for, uden at komme med diverse løgnehistorier.

 

I dag får jeg det som regel ordnet ved egen læge.. må indrømme at jeg her foretrækker at det er en mand på ca min alder.. ikke på grund af undersøgelserne, men min læge får alt at vide... det er sgu det nemmeste.. så ved han også hvorfor jeg bliver testet for kønssygdomme ca hver tredje måned ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...