Dick Princess 849 Skrevet 5. November, 2014 (edited) jeg har i de sidste par dage skrevet i mine annoncer at klaphatte bedes holde sig væk .. det var der en der blev meget fornærmet over i dag, så at sige .. jeg fik en fin sms der lyder sådan: Klaphat: Hej du skriver at klaphatte bliver sorteret fra, prøve at kig dig i spejlet tykke,du er selv den største klaphat.. Daniella: Okay bitre mand Klaphat: jeg er ikke bitter, bare sandfærdig. Daniella: lidt er du vist kan jeg høre. ( syntes sådan noget er underholdende så jeg kan ikke lade vær ) Klaphat: og jeg kan se du er klaphat. Daniella: godt for dig dig som ikke tør sige hvem du er. og hvis du syntes jeg er sådan en klaphat hvorfor så overhoved bruge tid på at skrive til mig ? lol Klaphat: fordi du ligner en klaphat og det du skriver er der kun e klaphat der kan skrive, så jeg kunne ikke lade vær. Daniella: lol Klaphat: og jeg mener det. KLAPHAT .... og slut ! :D :D jeg sidder bare og tænker på hvordan man kan føle sig så provokeret af at der står at klaphatte bliver sorteret fra lol . det gjorde mig alligevel lidt overrasket at en af de klaphatte så faktisk valgte at skrive til mig at det så er en fra eroguide der skriver til mig gør det bare mere underholdende.. im sorry men hvis du læser dette fik jeg et godt smil på læberne af dig så tak for det klaphat. oh well , så fik i lidt af Dani's dag på jobbet Redigeret 5. November, 2014 af Daniella 24 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hh_hansen 46 Skrevet 5. November, 2014 jeg har i de sidste par dage skrevet i mine annoncer at klaphatte bedes holde sig væk .. det var der en der blev meget fornærmet over i dag, så at sige .. jeg fik en fin sms der lyder sådan: Klaphat: Hej du skriver at klaphatte bliver sorteret fra, prøve at kig dig i spejlet tykke,du er selv den største klaphat.. Daniella: Okay bitre mand Klaphat: jeg er ikke bitter, bare sandfærdig. Daniella: lidt er du vist kan jeg høre. ( syntes sådan noget er underholdende så jeg kan ikke lade vær ) Klaphat: og jeg kan se du er klaphat. Daniella: godt for dig dig som ikke tør sige hvem du er. og hvis du syntes jeg er sådan en klaphat hvorfor så overhoved bruge tid på at skrive til mig ? lol Klaphat: fordi du ligner en klaphat og det du skriver er der kun e klaphat der kan skrive, så jeg kunne ikke lade vær. Daniella: lol Klaphat: og jeg mener det. KLAPHAT .... og slut ! :D :D jeg sidder bare og tænker på hvordan man kan føle sig så provokeret af at der står at klaphatte bliver sorteret fra lol . det gjorde mig alligevel lidt overrasket at en af de klaphatte så faktisk valgte at skrive til mig at det så er en fra eroguide der skriver mig gør det bare mere underholdende.. im sorry men hvis du læser dette fik jeg et godt smil på læberne af dig så tak for det klaphat. oh well , så fik i lidt af Dani's dag på jobbet Så længe du ikke er en røv med ører....går det nok 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 5. November, 2014 o.O Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 5. November, 2014 Det lyder som en jeg har stiftet bekendtskab med Men det da ren underholdning at læse. Ha en god dag til dani. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1734 Skrevet 5. November, 2014 Ja man er da i den grad en klaphat, hvis man spilder hendes tid med barnlige sms'er i stedet for at være sød ved hende og nyde hendes dejlige selskab. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 5. November, 2014 Utroligt at han føler sig ramt da han læser din annonce! Altså, det kan jo kun være fordi han selv føler sig som en klaphat.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2014 Nå man kaster en sten ind i en flok hunde, så hyler den, stenen rammer... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 5. November, 2014 Elsker folk (læs: klaphatte), der bruger deres energi på den slags Og tak Daniella for at indvie os i en klaphats tankegang via den korrespondance. Det er da ubetalelig god humor. Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 690 Skrevet 5. November, 2014 Undskyld at jeg spørger dumt (og måske også barnligt); men hvad er en klaphat, altså når ordet bruges om et menneske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 5. November, 2014 Jeg spørger også lidt dumt og siger undskyld i forvejen. Men hvad er den store forskellen mellem klaphatte og useriøse mænd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 5. November, 2014 omfg - er han 10 år gammel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 5. November, 2014 en klaphat er vel et fjols, .. kan evt møde op og være et fjols, eller skrive som fjolset/klaphatten gjorde .. en useriøs mand er en useriøs mand der ikke dukker op og ikke aflyser og bare lader pigen vente.. det kommer vel an på hvad med definere det som, men jeg tænkte ikke det var så vigtigt bare folk forstod budskabet .. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2014 Hihi Daniella , vi har vidt vores udfordringer i Randers i dag smil. Har haft to skønne dage her og så lige her sidst på eftermiddagen tikker den her ind; Hej Line Hej? Er du liderlig nu? Næ ikk lige nu Hvorfor? Fordi det tænder mig ikke specielt at spise suppe... Hvornår så? Altså spørger du om en tid til hygge? Ja , er du ikke liderlig da? Det kan jeg da blive Hvornår? Jamen du kan jo komme og lege, så kan du jo selv se og mærke... Kælling Ja det kan jeg også være og det bliver jeg NU. Farvel Klaphat med klaphat på.... Så endnu engang tak til de skønne , rare , søde mænd der kommer og gør dagen god smil. Resten, get a life!!! Fortsat god vagt kollega smil. Knus og kram til dig og pas godt på dig selv derude på landet ikk smil. Kh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. November, 2014 Hihi Daniella , vi har vidt vores udfordringer i Randers i dag smil. Har haft to skønne dage her og så lige her sidst på eftermiddagen tikker den her ind; Hej Line Hej? Er du liderlig nu? Næ ikk lige nu Hvorfor? Fordi det tænder mig ikke specielt at spise suppe... Hvornår så? Altså spørger du om en tid til hygge? Ja , er du ikke liderlig da? Det kan jeg da blive Hvornår? Jamen du kan jo komme og lege, så kan du jo selv se og mærke... Kælling Ja det kan jeg også være og det bliver jeg NU. Farvel Klaphat med klaphat på.... Så endnu engang tak til de skønne , rare , søde mænd der kommer og gør dagen god smil. Resten, get a life!!! Fortsat god vagt kollega smil. Knus og kram til dig og pas godt på dig selv derude på landet ikk smil. Kh Line haha ! bliver man ikke liderlig af at spise suppe ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2014 Nej og slet ikke når man først brænder tungen og så spilder ned mellem babserne av av... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 5. November, 2014 Nej og slet ikke når man først brænder tungen og så spilder ned mellem babserne av av... Skal jeg komme og puste??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 5. November, 2014 Jeg klapper da lige med hatten - altså for Daniella. Beklager på mit køns vegne at noget sligt kunne ske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 690 Skrevet 5. November, 2014 en klaphat er vel et fjols, .. kan evt møde op og være et fjols, eller skrive som fjolset/klaphatten gjorde .. en useriøs mand er en useriøs mand der ikke dukker op og ikke aflyser og bare lader pigen vente.. det kommer vel an på hvad med definere det som, men jeg tænkte ikke det var så vigtigt bare folk forstod budskabet .. Altså hvis du ikke udtrykker dig forståeligt, kan du ikke forvente at budskabet kommer frem. Du skriver, at du ikke ved, hvad definitionen på en klaphat er. Jeg vidste det heller; men jeg har lige fundet en definition, der nok er brugbar her og nu: "En "klaphat" er blevet et slangudtryk for en mindre begavet eller usmart person" (http://da.wikipedia.org/wiki/Klaphat#Andre_betydninger). Du skriver i din annonce: "Klaphatte og useriøse mænd bedes holde sig væk, i bliver alligevel hurtigt soteret fra" Dvs. at folk, der fremstår som havende en lav IQ,, eller som ikke er tilstrækkelig tjekkede eller cool, skal ikke henvende sig til dig, og de vil blive sorteret fra. Det er nok ikke det, du mener, men sådan vil det blive opfattet. Jeg syntes også, at det virkede underligt, da jeg læste din annonce, og jeg kan godt forstå, hvis nogen bliver stødt. Der er ikke noget at sige til, at du ikke vil bruge tid på useriøse henvendelser - det gælder også for bilforhandlere og andre brancher; men hvis de seriøse er målgruppen for din annonce, hvorfor så skælde ud på dem, der ikke tilhører din målgruppe? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 5. November, 2014 http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=klaphat http://sproget.dk/lookup?SearchableText=klaphat du kan også forklare en klaphat som et fjols. hvorfor hænge sig i dejtaler når det er åbenlyst at det ikke er for at fornærme folk, og det håber jeg da folk ved når de læser min annonce. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 5. November, 2014 (edited) og med fjols mener jeg : en person som handler eller opfører sig ubetænksomt. http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=klaphat&entry_id=11013389&def_id=21020193 bare lige så det ikke misforstås Redigeret 5. November, 2014 af Daniella 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. November, 2014 http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=klaphat http://sproget.dk/lookup?SearchableText=klaphat du kan også forklare en klaphat som et fjols. hvorfor hænge sig i dejtaler når det er åbenlyst at det ikke er for at fornærme folk, og det håber jeg da folk ved når de læser min annonce. Jeg synes ikke at der er noget groft i det du har skrevet. Det lyder som et godt forsøg på at indflette lidt humor, og ikke bare brok fra din side Klaphatte og useriøse mænd bedes holde sig væk, i bliver alligevel hurtigt soteret fra Jeg besvarer ikke hemmeligt nummer !! Kun Seriøse henvendelser, klaphatte bliver sorteret fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 5. November, 2014 hehe holste troede ikke der var nogen der lagde mærke til sådan noget .. de bliver nemlig sorteret fra, men det kan jo både være til en ene og den anden vej .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. November, 2014 hehe holste troede ikke der var nogen der lagde mærke til sådan noget .. de bliver nemlig sorteret fra, men det kan jo både være til en ene og den anden vej .. Er der flere fra-sorterings muligheder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 5. November, 2014 (edited) ja masser.. kan jo sorteres fra som en af de gode og seriøse mænd, og kan sorteres fra som en af de useriøse mænd .. Redigeret 5. November, 2014 af Daniella Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. November, 2014 ja masser.. kan jo sorteres fra som en af de gode og seriøse mænd, og kan sorteres fra som en af de useriøse mænd .. Og de vilde cowboys får lov at komme ind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg