Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvorfor ikke FKK?

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Nogle udtaler FKK ikke er dem... ja har endda hørt FKK ikke er deres seksualitet.

Altså Rummene på FKK minder meget om klinik, udover 30 min er 30 min i rummet der er ikke fratrukket tid til bad eller hvad man kan risikere i Klinik.Ellers er det ganske almindelig GFE som du kender og med mulighed for ekstra ting som i klinik.

Skyldes det man er nervøs for at være omgivet af så mange letpåklædte piger? bange for at blive " overfaldet" af dem? eller hvad er årsagen?

Er klar over nogen ikke har muligheden. 8-16 job hvor konen venter når man kommer hjem og man almindeligvis ikke er god til at komme ud, så er det jo svært. Men så skriver man vel, har ikke muligheden for FKK og ikke årsagerne i afsnit 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke lyst til at besøge FKK, da jeg ikke er social med mit sexliv, andet end med den jeg deler akten med.

Og så syntes jeg hele konceptet er lidt ækelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror måske den største hurdle i det ligger for dem, der ikke kan se sig selv sammen med andre mænd i badekåbe omgivet af utallige lækre letpåklædte piger, som bare sidder og venter på at man henvender sig eller, som selv henvender sig med et frækt tilbud  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Behøver du være social med sig sexliv på en FKK? Hvad der sker mellem dig og pigen i rummet bliver jo der. Pigerne røber intet, som du kan se i Starwars tråden :-)

og hvorfor ækel? og sidst men ikke mindst, har du prøvet det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg er en af dem der har indrømmet at FKK ikke er mig. Jeg har prøvet nogle gange og kunde ikke finde mig helt tilpas. Grundet hvad?
 
Well, svært at sætte fingret eksakt på hvad... Men en kombination af alt for mange mennesker og dermed ikke tilstrækkeligt intimt for mig, alt for svært for mig at se pigerne opfordre mand efter mand at følge med hende, alt for svært for mig at se alle disse - ikke altid unge og attraktive - mænd, omgives af unge og lækre piger, alt for meget smøg, alt for dårlig musik, etc etc.
 
Jeg ved det måske er doppeltmoralskt, men for mig er FKK alt for meget "up in your face".
Og debattere nu ikke dette med mig. Det er meget personligt, og jeg har intet at sige om alle dem der har glæde af fænomenet. Good for you, but not for me.
 
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

trods alt god forklaring Bananas. Og troværdig fra en der har prøvet.

Formoder du med up in face du mener: der sker alt det som også sker på klinikker, men du ser det ikke på samme måde på Klinik.

I så fald er jeg ganske meget på linie! Fravælger ofte de mest eftertragtede piger på FKK af samme årsag. Hun er lige kommet tilbage fra 10. rum, jeg tror jeg springer over at være nr 11

Del dette indlæg


Link til indlæg

Behøver du være social med sig sexliv på en FKK? Hvad der sker mellem dig og pigen i rummet bliver jo der. Pigerne røber intet, som du kan se i Starwars tråden :-)

og hvorfor ækel? og sidst men ikke mindst, har du prøvet det?

Nej jeg har ikke prøvet det og kommer heller aldrig til det. Det er slet ikke min stil. Der er lidt for meget kødmarked over det syntes jeg.

Og ud fra de billeder af pigerne der kan ses på deres hjemmesider, så er der heller ikke nogen der er en rejse værdig. Det er der for mange dejlige piger her i danmark til.

Og den vigtigste årsag, min favorit pige af dem alle og min faste hyggeveninde, er ikke at finde på en FKK.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

trods alt god forklaring Bananas. Og troværdig fra en der har prøvet.

Formoder du med up in face du mener: der sker alt det som også sker på klinikker, men du ser det ikke på samme måde på Klinik.

I så fald er jeg ganske meget på linie! Fravælger ofte de mest eftertragtede piger på FKK af samme årsag. Hun er lige kommet tilbage fra 10. rum, jeg tror jeg springer over at være nr 11

 

Noget i den retningen ja. Det bliver lidt for åbenbart det hele, og at se sig selv blandt alle andre punters .... well..... 

Jeg har det på samme måde i Thailand. Når jeg allerede første dag her set 50 mænd 70+ hånd i hånd med unge piger .... så kan jeg simpelthen ikke købe noget sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget vås at sige man ikke kan lide noget man ikke har prøvet før.

 

Der er forskellige klubber (100vis) fra små intime (Bernds) til store (Artemis)

Der er noget for enhver smag og der er rolige områder uden røg og højt musik i flere klubber.

 

Og mht. det sociale, man behøver streng taget ikke snakke med nogen hvis man ikke har lyst.

Der er VIP indgang og VIP-værelser til dem som ikke vil ses af andre gæster, denne mulighed benytter fx. kendte og politikere sig af.

 

Jeg kan ikke forstå at man bliver "jaloux", vil have pigen for sin selv eller ikke kan abstrahere at pigerne er sammen med andre mænd,

det er en illusion at tro man har sex med den eneste ene og at sin faste GB kun giver netop dig en unik oplevelse,

come on guys, pigerne arbejder for at tjene penge, så det er naturlig at de er sammen med mange forskellige mænd ellers kører forretningen ikke vel.

 

Men hver mand sin grav (læs smag) :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle udtaler FKK ikke er dem... ja har endda hørt FKK ikke er deres seksualitet.

Altså Rummene på FKK minder meget om klinik, udover 30 min er 30 min i rummet der er ikke fratrukket tid til bad eller hvad man kan risikere i Klinik.Ellers er det ganske almindelig GFE som du kender og med mulighed for ekstra ting som i klinik.

Skyldes det man er nervøs for at være omgivet af så mange letpåklædte piger? bange for at blive " overfaldet" af dem? eller hvad er årsagen?

Er klar over nogen ikke har muligheden. 8-16 job hvor konen venter når man kommer hjem og man almindeligvis ikke er god til at komme ud, så er det jo svært. Men så skriver man vel, har ikke muligheden for FKK og ikke årsagerne i afsnit 1

 

Det kan være meget grænseoverskridende og kræver sin mand at stå foran 80+ nøgne piger, som kun vil have ens krop :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mænd og kvinder ikke altid haft mulighed for og benyttet sig af skiftende sex-partnere?

 

Kan ikke se, at det skulle være ulækkert på nogen måde.

 

I mine øjne er det en meget gammeldags holdning. Lidt ligesom at man ikke vil anerkende, at konen/kæresten har haft(og måske fortsat har?) andre sex-partnere end en selv.

 

Men ok. Nogle mennesker har det fint med (og skal have lov til det!) at leve et helt liv med skyklapper for øjnene....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan være meget grænseoverskridende og kræver sin mand at stå foran 80+ nøgne piger, som kun vil have ens krop :P

og ens pengepung :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  

 

Jeg har en ide oppe i mit hoved. Det var meget grænseoverskridende for mig første gang at besøge en GP. Jeg var nervøs, hvad var det for noget, hvordan var pigen, telefondamen usw usw. Sådan var det første gang, men det forsvandt hurtigt. Jeg tror det samme ville gøre sig gældende for besøg på en FKK klub for nogen. Jeg har ikke selv besøgt en FKKklub men for mig er tanken på ingen måde afskrækkende. Nu ynder jeg selv gerne ved lejligheder gerne at besøge stripclubber i København og var P-Club ellers et ordentlig sted, så ville jeg gerne være stamkunde der også, men min erfaring på et flere timers besøg der, var, at det var et skod sted.

 

Jeg er enig med Nille i at skal man udtale sig korrekt om det, så skal man faktisk prøve det først. Jeg tror for nogen at det er noget der skal overvindes.

 

Måske er det for nogen også et  game hvor folk godt kan være lidt blufærdige og det kræver nok også lidt selvtillid og selvværd at begå sig på en FKK-klub tænker jeg, hvis man er meget genert, usikker på sig selv overfor det modsatte køn og i den boldgade kunne jeg forestille mig at det vil være en voldsom oplevelse at sidde på en FKK klub, så var det måske mere rart bare at skulle forholde sig til en enkelt pige på en klinik.

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er vist engang kommet til at skrive at jeg aldrig skal besøge sådan et sted :D

Reaktionen kom over den, i mine øjne lave pris, og uanset om leveomkostningerne er lavere i Tyskland, så lyder prisen stadig ret lav i mine ører.

 

Men jeg har da tidligere overvejet, for jeg er da nysgerrig på alt hvad der handler om sex :-)

Men mine forestillinger om hvordan det ville være at stå midt i sådan et sted, svarede ikke overens med ( de få ) klip som jeg har set fra sådanne steder.

Der var simpelthen for mange mænd i hvid badekåbe pr. m2 til min smag :D

Havde folk været i deres alm. tøj, så tror jeg faktisk at det havde været mere mildt for mig.

 

Men at man på forskellige etager kan møde forskellige "slags piger" det lyder nu spændende.

 

Og om jeg er gæst nr. 1 eller 10 den dag ved den enkelte pige, det er jeg ligeglad med.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Det er noget vås at sige man ikke kan lide noget man ikke har prøvet før.

Der er jo nødvendigvis IKKE noget vås, Nille. Jo, måske for en udadvendt muskelsvulmende verdensmand med indbygget sexpack som dig ;)

Men stakkels mig, som er så indadvendt, at jeg skal forbi røntgenafdelingen for at få taget et pas photografi, jeg ville aldrig kunne begå mig på steder, hvor tosomheden ikke er i højsædet. :huh:

Vi har jo alle vores forskellige lyster, og jeg er ganske enkelt for indadvendt og genert til FKK.

Jeg foretrækker klart P/D konceptet... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er jo nødvendigvis IKKE noget vås, Nille. Jo, måske for en udadvendt muskelsvulmende verdensmand med indbygget sexpack som dig ;)

Men stakkels mig, som er så indadvendt, at jeg skal forbi røntgenafdelingen for at få taget et pas photografi, jeg ville aldrig kunne begå mig på steder, hvor tosomheden ikke er i højsædet. :huh:

Vi har jo alle vores forskellige lyster, og jeg er ganske enkelt for indadvendt og genert til FKK.

Jeg foretrækker klart P/D konceptet... :)

 

Det handler vel om at have det godt med sig selv. Ikke hvordan man ser ud, men hvordan du opfatter dig selv.

 

Der er utroligt mange knap så pæne mennesker der når langt på selvtillid og påtaget charme, ikke at jeg skal udtale mig om Nille på det punkt :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  

 

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Nille i at skal man udtale sig korrekt om det, så skal man faktisk prøve det først. Jeg tror for nogen at det er noget der skal overvindes.

 

Måske er det for nogen også et  game hvor folk godt kan være lidt blufærdige og det kræver nok også lidt selvtillid og selvværd at begå sig på en FKK-klub tænker jeg, hvis man er meget genert, usikker på sig selv overfor det modsatte køn og i den boldgade kunne jeg forestille mig at det vil være en voldsom oplevelse at sidde på en FKK klub, så var det måske mere rart bare at skulle forholde sig til en enkelt pige på en klinik.

 

 

Det er rigtig at man ikke skal være genert på disse klubber,

derfor er det godt at have en wingman eller ven med hvis man er ny i gamet,

pigerne holder også bedre afstand når man er 2 mænd (jeg joker med at jeg er bøsse) sammen :lol:

 

Se oplevelsen som at tage på swingerklub, hvor du kan betale pigerne :D

På swingerklubber er pigerne ofte i centrum, på FKK er det omvendt :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Det handler vel om at have det godt med sig selv. Ikke hvordan man ser ud, men hvordan du opfatter dig selv.

Der er utroligt mange knap så pæne mennesker der når langt på selvtillid og påtaget charme, ikke at jeg skal udtale mig om Nille på det punkt :mrgreen::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Jamen, jeg opfatter mig selv som værende uden selvtillid, totalt ucharmerende og ufattelig grim :P

Kan være, at jeg ligner Nille... :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har jo alle vores forskellige lyster, og jeg er ganske enkelt for indadvendt og genert til FKK.

 

 

Det tror jeg simpelthen ikke på, jeg har set og mødt alle aldre, størrelse og typer mænd på FKK, alle er velkommen,

 

Skulle du have lyst til at prøve det en dag, skal jeg nok holde dig i hånden og vise dig de hellige haller :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt kedeligt at man ikke kan have sin måde og sin smag, uden at nogen skal have synspunkter på ens personlighed, hvor meget man narrer sig selv etc, Jeg har fuld respekt for at du Nille nyder FKK. Kan du ikke have lidt respekt for at det måske ikke er noget for alle? Det er jo ikke nødvendigvis så at i som tar på FKK og Swingerklubber (har jeg også prøvet og hvor jeg altså til slut kedede mig gudsjammerligt) har det eneste gyldige synet på købesex.

 

 

Personligt er jeg hverken blufærdig eller særligt genert, og har definitivt ikke lav selvtillid. Men det samlede billede på FKK (kun to forsøg) er for mig hverken indbydende eller ophidsende. Man kan måske bare konstatere at jeg ikke bliver liderlig i det miljøet, og hvad skal jeg så der at gøre? Måske har jeg været uheldig og måske findes der en FKK-klub for lige præcis mig, men jeg gider altså ikke fare Tyskland rundt for at finde den.

Har jeg det altfor godt til her hjemme.

 

B

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt kedeligt at man ikke kan have sin måde og sin smag, uden at nogen skal have synspunkter på ens personlighed, hvor meget man narrer sig selv etc, Jeg har fuld respekt for at du Nille nyder FKK. Kan du ikke have lidt respekt for at det måske ikke er noget for alle? Det er jo ikke nødvendigvis så at i som tar på FKK og Swingerklubber (har jeg også prøvet og hvor jeg altså til slut kedede mig gudsjammerligt) har det eneste gyldige synet på købesex.

 

 

Personligt er jeg hverken blufærdig eller særligt genert, og har definitivt ikke lav selvtillid. Men det samlede billede på FKK (kun to forsøg) er for mig hverken indbydende eller ophidsende. Man kan måske bare konstatere at jeg ikke bliver liderlig i det miljøet, og hvad skal jeg så der at gøre? Måske har jeg været uheldig og måske findes der en FKK-klub for lige præcis mig, men jeg gider altså ikke fare Tyskland rundt for at finde den.

Har jeg det altfor godt til her hjemme.

 

B

 

B, jeg disrespekterer ikke folk som ikke ønsker at tage på FKK, men jeg kan ikke forstå nogle kan udtale sig om noget de ikke har prøvet, at du har prøvet FKK og finder ud af det ikke var noget for dig er helt fair. Der kan være mange faktorer som gør du ikke nød opholdet. Måske kan du løfte sløret for hvilken FKK klubber du har besøgt, som sagt der er stor forskel på klubberne mht. stemningen, faciliteterne, service og pigerne samt klientellet.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er lidt kedeligt at man ikke kan have sin måde og sin smag, uden at nogen skal have synspunkter på ens personlighed, hvor meget man narrer sig selv etc,

 

Jeg har læst mange indlæg hvor du udtaler dig om andre og deres personlighed fordi de mener noget andet end dig eller skriver noget du ikke kan lide, så hold op med at pive igen igen og vis dig som den mand du påstår du er :mrgreen:  Jeg ser ikke at Nille ikke har respekt for nogen, han er bare Nille og Nille er Nille, han har selv skrevet at han er lidt ligesom Thomas Blachmann :mrgreen: Han siger bare hvad han mener direkte, ligesom du og jeg også gør tit.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst mange indlæg hvor du udtaler dig om andre og deres personlighed fordi de mener noget andet end dig eller skriver noget du ikke kan lide,

 

 

Nej det har du ikke, og jeg piver så meget jeg vil. Mærkeligt at Nille kan svare uden at glamme, men du bliver nødt at bjæffe i hans sted???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej det har du ikke, og jeg piver så meget jeg vil. Mærkeligt at Nille kan svare uden at glamme, men du bliver nødt at bjæffe i hans sted???

 

Det har jeg nu, du kan tude og pive det du vil, så bjæffer jeg det jeg vil :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

B, jeg disrespekterer ikke folk som ikke ønsker at tage på FKK, man jeg kan bare ikke forstå nogle kan udtale sig om noget de ikke har prøvet, at du har prøvet FKK og finder ud af det ikke var noget for dig er helt fair. Der kan være mange faktorer som gør du ikke nød opholdet. Måske kan du løfte sløret for hvilken FKK klubber du har besøgt, som sagt der er stor forskel på klubberne mht stemning, faciliteter, service og pigerne samt klientellet.

 

Jeg skal løfte sløret så snart jeg husker dem. Jeg var i hvert fald i Düsseldorf den gang, så begge steder var i nærheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...