Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvorfor ikke FKK?

Recommended Posts

Det har jeg nu, du kan tude og pive det du vil, så bjæffer jeg det jeg vil :mrgreen:

 

Ja du kan. I modsætning til dig beordrer jeg ikke nogen at holde op. Synes bare det er mærkeligt, når det ikke en gang er dig jeg snakker med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dolce Vita, Bluenote, Livingroom er dem som ligger tættest på byen.

 

Måske Dolce Vita? I hvert fald ikke nogen af de andre. Det andet sted tror jeg begyndte på A..... måske. Har du nogle links, så man kan se husen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja du kan. I modsætning til dig beordrer jeg ikke nogen at holde op. Synes bare det er mærkeligt, når det ikke en gang er dig jeg snakker med.

 

Jeg kommenterer på det folk skriver, når de skriver noget der langt ude, hvilket jeg har ret til. Men så svar da Nille udførligt, han har jo svaret dig og han stiller dig nogle relevante spørgsmål. Efterrettelse, det har du så gjort mens jeg skrev dette indlæg, men mangler stadig noget, så værsgo scenen er jeres :mrgreen:

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ene sted lå helt ude i landskabet. En lillebitte vej, hvor man prøvede at parkere bilen blandt alle de andre Merc's. Et flot lyst hus, rigtigt stor have med lidt luksushavemøbler og pool. To barer hvis jeg husker rigtigt og en var non-smoking. En stor terrasse hvor man kunde spise. Knaldede gjorde man ovenpå.

 

Jeg skal nok finde det - og det andet - lidt senere når jeg får tid at google lidt. Det andet var i hvert fald lidt mer skumlet, flot men skumlet hvis man kan sige sådan. Og rygere over det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ene sted lå helt ude i landskabet. En lillebitte vej, hvor man prøvede at parkere bilen blandt alle de andre Merc's. Et flot lyst hus, rigtigt stor have med lidt luksushavemøbler og pool. To barer hvis jeg husker rigtigt og en var non-smoking. En stor terrasse hvor man kunde spise. Knaldede gjorde man ovenpå.

 

Jeg skal nok finde det - og det andet - lidt senere når jeg får tid at google lidt. Det andet var i hvert fald lidt mer skumlet, flot men skumlet hvis man kan sige sådan. Og rygere over det hele.

 

Det første lyder som Villa Vertigo men det ligger lang fra Dusseldorf.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det første lyder som Villa Vertigo men det ligger lang fra Dusseldorf.

 

Good man!. Det var Villa Vertigo - et stykke fra Düsseldorf ja, men ikke så langt vel. 50 km sådan noget? Det andet sted var Acapulco.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

@ Delphi er du som beskrevet ville jeg holde mig fra FKK. Nuvel du behøver ikke snakke med nogen men der er mange folk og Pigerne Approacher jo gerne. Hvis du har det skidt med det og helst vil sidde i ro og mag på nettet og udvælge din Pige og selv tage kontakt, så er FKK ikke konceptet til dig.

 

FKK er hvis du gerne vil være lidt social med Pigerne udover rummet, hvis du gerne vil kigge på letpåklædte piger, hvis du gerne vil have en wellnessdag som er krydret med sex, hvis du gerne vil have et stort udvalg af Piger og vælge udfra, hvis du godt kan lide det modsatte scenarium hvor det faktisk er Pigen der vil have dig og jagter dig, hvis du gerne vil slippe for at stå i døren og det er en skuffelse der står der, hvis du gerne vil se pigen lidt mere an når du vælger hende, hvis du nyder Mandeklubben som en FKK faktisk også er.

 

@Filosoffen Hvad man Tænder og slukker på er jo ikke noget man er herre over! Kald du det bare gammeldags, men har jo faktisk ikke noget med det at gøre. Hvis jeg ser en Pige rende i rummet konstant så Tænder jeg ganske enkelt ikke på hende og vælger derfor en anden. Jeg er ganske bevist om, dem jeg besøger i Klinikkerne har mange Mænd, men det generer mig ikke, for ser det ikke. Man skal vel gerne gå efter det man tænder på? for ellers er man vel for alvor galt på den? Det er ikke noget der skal forklares eller forståes…… Man har lyst til det man har lyst til

 

Synes godt på forhånd man kan afskrive noget man ikke har lyst til uden at have prøvet det! Jeg har f.eksempel aldrig prøvet at være sammen med en Mand. Nogle synes det er skide godt, måske man skulle prøve selvom jeg ikke har lyst ellers ved jeg jo ikke om jeg kan lide det… Tror jeg springer over ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Good man!. Det var Villa Vertigo - et stykke fra Düsseldorf ja, men ikke så langt vel. 50 km sådan noget? Det andet sted var Acapulco.

Du må Fandeme have en Mental brist, hvis du ikke kunne lide ACAPULCO  :grin:  :grin:  :grin:  :grin: Det var så en af mine favoritklubber :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må Fandeme have en Mental brist, hvis du ikke kunne lide ACAPULCO  :grin:  :grin:  :grin:  :grin: Det var så en af mine favoritklubber :smile:

 

Ja, det er jo enten dig eller mig der har den der brist.... :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er jo enten dig eller mig der har den der brist.... :wink:

Lige præcis. Vi er lige så forskellige som vi er (!) - og heldigvis og tak for det.

Andet ville være kedeligt :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skyldes det man er nervøs for at være omgivet af så mange letpåklædte piger? bange for at blive " overfaldet" af dem? eller hvad er årsagen?

Ja, jeg bliver nervøs, når dusinvis af nøgne unge kvinder kaster sig over mig som sultne rottweilere. Og reagerer ved at virke kold og afvisende, hvilket får pigerne til at "læse" mig helt forkert.

En anden ting, jeg ikke bryder mig om ved FKK's, er de mange søde piger, som IKKE kaster sig over én som rottweilere - og sidder tilbage som bænkevarmere, og hader hvert et sekund af det. De skuffede blikke man kan få tilkastet af smukke kvinder, der bare ikke var aggressive i salgsfasen - det er næsten ikke til at holde ud, det har jeg det rigtig dårligt med.

Endelig de piger, man har været sammen med, hvor de gjorde deres bedste, og det var virkeligt godt - og som ikke kan forstå, hvorfor man ikke tager en tur mere, næste dag man kommer i klubben - når man er det humør bare at prøve nyt, nyt, nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men mine forestillinger om hvordan det ville være at stå midt i sådan et sted, svarede ikke overens med ( de få ) klip som jeg har set fra sådanne steder.

Der var simpelthen for mange mænd i hvid badekåbe pr. m2 til min smag :D

Havde folk været i deres alm. tøj, så tror jeg faktisk at det havde været mere mildt for mig.

 

Men at man på forskellige etager kan møde forskellige "slags piger" det lyder nu spændende.

 

Nu er jeg jo nok lidt af en fattigrøv, går i udslidte sko, følger ikke moden, bærer ikke et stort prangende sportsur på armen - så for mig er badekåbeuniformen helt fin - alle mænd er ens på det område og jeg ved at pigerne ikke vælger mig til eller fra af den grund - de kan jo pga. uniformen, ikke umiddelbart se om jeg har flere eller færre penge på kontoen end sidemanden.

 

På Flatt99 i Hamburg, som er mere natklubagtig med alt for høj musik, sidder mændene i alm. tøj - og jeg tror ikke de alle er ligeså omhyggelige med hygiejnen, som på FKK, hvor badeforholdene som regel også har en højere standard.

 

At der skulle være mange mænd pr./m2 på FKK har jeg nu aldrig oplevet - på f.eks.: 

 

http://en.the-pclub.de/

 

har jeg faktisk flere gange oplevet, at være ene hane i kurven med 10 piger og lyst til at invitere dem alle med på værelset på en gang - men fravalgte det - ikke pga. økonomien  - ca. kr. 3000,-  skulle jeg jo nok kunne afse, men jeg kan nu bedst lide kun at skulle forholde mig til en pige ad gangen.

 

Mht. at møde forskellige slags piger på de forskellige etager - så må du ikke forveksle FKK med Laufhäusern, som f.eks i Kiel, hvor de netop er mere eller mindre etage- og husopdelt. På FKK er der derimod piger rundt over det hele og nogle af dem har deres foretrukne fiskepladser, men som regel er der livlig trafik frem og tilbage, så man behøver såmænd ikke engang engagere sig med nogen af pigerne for at få en på opleveren - på FKK, bliver der nemlig ikke set skævt til nogen, der konstant følger de hel- eller halvnøgne piger med øjenene, medens de tripper forbi på tårnhøje stilletter. Pigerne spiller derimod gerne lidt op til en, hvis man smiler og blinker lidt til dem.

 

Nogle steder er pigerne mere opsøgende end andre steder - men det er jo smag og behag, om man foretrækker det ene eller det andet. Men oplevelsen for os, som på et alm. discotek, bar mv. gang på gang oplever at blive afvist eller helt overset af pigerne, vil her opleve det modsatte: Pigerne er imødekommende, holder øje med dig, kontakter dig, flirter med dig, interesserer sig for dig, rører ved dig og spørger dig, om du vil med på værelset osv. :)

 

OK - det koster lidt, men udover entreen bestemmer man jo selv, hvormeget man yderligere vil spendere og bliver som regel også tydeligt gjort opmærksom på det, når man køber ekstra tid - og der er ikke noget med ligesom på Reeperbahn, at man pludselig uden at ane det har bestilt en dyr flaske Sprudelwasser til damen, eller er blevet lokket med på værelset af et billigt tilbud, der hurtigt viser sig at blive dyrt.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg bliver nervøs, når dusinvis af nøgne unge kvinder kaster sig over mig som sultne rottweilere. Og reagerer ved at virke kold og afvisende, hvilket får pigerne til at "læse" mig helt forkert.

En anden ting, jeg ikke bryder mig om ved FKK's, er de mange søde piger, som IKKE kaster sig over én som rottweilere - og sidder tilbage som bænkevarmere, og hader hvert et sekund af det. De skuffede blikke man kan få tilkastet af smukke kvinder, der bare ikke var aggressive i salgsfasen - det er næsten ikke til at holde ud, det har jeg det rigtig dårligt med.

Endelig de piger, man har været sammen med, hvor de gjorde deres bedste, og det var virkeligt godt - og som ikke kan forstå, hvorfor man ikke tager en tur mere, næste dag man kommer i klubben - når man er det humør bare at prøve nyt, nyt, nyt.

 

Louie, jeg griber tingene (læs pigerne) anderledes an. Pigerne må gerne kaste sig over mig og det gør de også, fx. brugte Bria fra Samya 2 dage på at flirte og gøre sig til for at komme i kanen med mig :D

Og til sidst blev det til en rigtig god oplevelse fordi vi følte vi "kendte" hinanden.

 

Som jeg også sagde til dig på Samya, flirter jeg med alle pigerne, men det er kun udvalgte jeg knalder :D

 

De stille piger, som ikke er aggressive, er ofte dem som er den ægte vare (GF) som er de uslebne diamanter.

 

Pigerne er også gode til at spille fra galleriet, forsøger med lidt drama, spiller jaloux eller virker skuffet, men det er en del af gamet, jeg har været ude for at knalde et par "veninde", jeg blev mere og mere glad for den ene end den anden pige, så blev der lidt drama hos pigerne, lidt jalousi var der, jeg ved i dag at de 2 piger ikke er veninder mere. Det kan være en hønsegård bag kulisserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er noget vås at sige man ikke kan lide noget man ikke har prøvet før.

Hvorfor er det det? Hvis man har visse personlige grænser og måske også fordomme, som ikke rimer med FKK-konceptet?

Det er vel også acceptabelt? Og det er jo en privat beslutning, så jeg har svært ved at acceptere din bombastiske udmelding i denne sammenhæng.

Og beklager, jeg har ikke læst alle indlæg på denne tråd før mit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det det? Hvis man har visse personlige grænser og måske også fordomme, som ikke rimer med FKK-konceptet?

Det er vel også acceptabelt? Og det er jo en privat beslutning, så jeg har svært ved at acceptere din bombastiske udmelding i denne sammenhæng.

Og beklager, jeg har ikke læst alle indlæg på denne tråd før mit indlæg.

 

Selvf. er det acceptable at fravælge FKK, men hvorfor vil man slet ikke prøve det ?

Det jeg mener er at hvis man ikke har oplevet FKK-konceptet, kan man ikke udtale sig korrekt, så forbliver det kun ved spekulationerne og rygterne.

 

Ligesom f.eks. dem som aldrig har været sammen med en prostitueret, siger at pigerne er handlet, tvunget, er narkomaner, osv.

kan du se min pointe ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selvf. er det acceptable at fravælge FKK, men hvorfor vil man slet ikke prøve det ?

Det jeg mener er at hvis man ikke har oplevet FKK-konceptet, kan man ikke udtale sig korrekt, så forbliver det kun ved spekulationerne og rygterne.

 

Ligesom f.eks. dem som aldrig har været sammen med en prostitueret, siger at pigerne er handlet, tvunget, er narkomaner, osv.

kan du se min pointe ?

Ja selvfølgelig kan jeg se din pointe, men FKK er vist ret anderledes end f.eks. et bordelbesøg i DK i trygge omgivelser, hvor et sprogproblem er elimeneret (med danske piger), og hvor mange nok føler sig mere trygge.

Og så er det altså noget besværligere og dyrere når man bor i København/på Sjælland, så turen til Tyskland er næppe så oplagt. Og som bl.a. Plaskeren aldrig undlader at gøre opmærksom på, så er der altså gode muligheder i lokalområdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De stille piger, som ikke er aggressive, er ofte dem som er den ægte vare (GF) som er de uslebne diamanter.

Måske man skulle tage en "stille" tur langs bænken, og kun gå i rum med dem, der ikke gør opmærksom på sig selv. Og vælge de piger, der ser mest ud til at ville krybe i et musehul?

På FKK World fik jeg indtryk af, at de ydmyge eksistenser bandede mig langt væk, fordi jeg ikke gav dem en chance. Men det er jo heldigvis noget man kan korrigere ved senere besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja selvfølgelig kan jeg se din pointe, men FKK er vist ret anderledes end f.eks. et bordelbesøg i DK i trygge omgivelser, hvor et sprogproblem er elimeneret (med danske piger), og hvor mange nok føler sig mere trygge.

Og så er det altså noget besværligere og dyrere når man bor i København/på Sjælland, så turen til Tyskland er næppe så oplagt. Og som bl.a. Plaskeren aldrig undlader at gøre opmærksom på, så er der altså gode muligheder i lokalområdet.

 

Man kan nu altså komme rimelig billigt til/fra Tyskland fra København med tog eller bus:

 

https://www.eurolines.dk/dk/bestil-bursrejse/europabus/bus-til-hamborg/

 

http://www.bahn.com/i/view/DNK/da/vacation/city_trips/hamburg.shtml

 

https://www.eurolines.dk/dk/busticket/bus/K%C3%B8benhavn/Berlin

 

Man kan også være heldig at finde nogle billige flybiletter og sammenligner man hvad det koster er køre i bil for 1 person fra midtjylland til Hamburg med hvad det koster at tage bussen fra København til Hamburg eller Berlin - så er forskellen, hvis man også indregner slidtage mv. på bilen vist ikke så stor - men laver vi samkørsel og udnytter fordelen ved at have bilen med og derved nemmere og hurtigere at kunne komme frem til et billigere hotel - der har vi absolut nogle fordele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja selvfølgelig kan jeg se din pointe, men FKK er vist ret anderledes end f.eks. et bordelbesøg i DK i trygge omgivelser, hvor et sprogproblem er elimeneret (med danske piger), og hvor mange nok føler sig mere trygge.

Og så er det altså noget besværligere og dyrere når man bor i København/på Sjælland, så turen til Tyskland er næppe så oplagt. Og som bl.a. Plaskeren aldrig undlader at gøre opmærksom på, så er der altså gode muligheder i lokalområdet.

 

 

Du kan altid tale kærlighedens universalsprog :D

 

Det ene udelukker ikke det andet, dvs. de gode muligheder i lokalt området og nye jagtmarker...

En fly billet til Berlin koster 500kr retur ! fra Kastrup hvis du køber i god tid, så hvor der er vilje er der vej.

 

Men det kræver man har lyst og gå-på-mod, jeg fornemmer de lidt ældre mænd er tilfreds med deres faste leverandør og ønsker ikke at afvige fra de trygge og faste rammer, mens de yngre er frisk på at prøve noget nyt ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske man skulle tage en "stille" tur langs bænken, og kun gå i rum med dem, der ikke gør opmærksom på sig selv. Og vælge de piger, der ser mest ud til at ville krybe i et musehul?

På FKK World fik jeg indtryk af, at de ydmyge eksistenser bandede mig langt væk, fordi jeg ikke gav dem en chance. Men det er jo heldigvis noget man kan korrigere ved senere besøg.

 

Du kan vælge at sætte dig på "bænken" sammen med de stille piger og se om der er en reaktion :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kan altid tale kærlighedens universalsprog :D

 

Det ene udelukker ikke det andet, dvs. de gode muligheder i lokalt området og nye jagtmarker...

En fly billet til Berlin koster 500kr retur ! fra Kastrup hvis du køber i god tid, så hvor der er vilje er der vej.

 

Men det kræver man har lyst og gå-på-mod, jeg fornemmer de lidt ældre mænd er tilfreds med deres faste leverandør og ønsker ikke at afvige fra de trygge og faste rammer, mens de yngre er frisk på at prøve noget nyt ?

Punkt 1: Sikkert, men taler vi om kærlighed her? Ikke jeg.

Punkt 2: Ja og så kommer der så lige transport i begge ender gange 2, hotel og fast og flydende føde under opholdet, så helt 'gratis' er det nok ikke. Og så der jo også være andre forhold, som du ikke kender til, der spiller ind.

Punkt 3: Det er jeg ikke den rette til at kommentere, men jeg har ingen 'fast leverandør', så den problemstilling er irrelevant, men jeg kan da ikke afvise, at du har ret i din formodning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske man skulle tage en "stille" tur langs bænken, og kun gå i rum med dem, der ikke gør opmærksom på sig selv. Og vælge de piger, der ser mest ud til at ville krybe i et musehul?

Jeg kan bekræfte, at det for mig, giver en større andel af gode oplevelser, der også sætter sig i hukommelsen.

Prøv at tage et par ture eller tre af den slags :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fornemmer de lidt ældre mænd er tilfreds med deres faste leverandør og ønsker ikke at afvige fra de trygge og faste rammer, mens de yngre er frisk på at prøve noget nyt ?

For mig har det intet med alder at gøre.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...