Hop til indhold
kanonkongen

Den gode interaktion.

Recommended Posts

Halløj med jer alle herinde. Har reflekteret, i lang tid over. Hvad Gør en god, til at, agere i et fællesskab. Om det er blandt venner, bekendte, nogen man er uvenner med, ja eller bare ikke er enige med. Jeg ved der kan, være mange svar på det.

 

Men på et fællesskabs side som EG. Hvor man deler mange ting med hinanden kan der ofte. Opstå uenigheder, uvenskab, misforståelser. Men hvorfor mon?

Ja spørgsmålene er mange.

 

Der er et gammelt dansk ordsprog, som siger: ”man skal hyle, som de ulve man er iblandt”. Med det menes der, at man skal tilpasse sig den flok/gruppe, man er i for ikke at falde uden for. Men skal man nu også det? For hvad nu hvis ulveflokkens hyl har en mislyd? (ja er jo FCM fan)  :-P

 

Jeg synes jo ikke jeg tilhører nogen klan eller flok. Men selvfølgelig snakker jeg mere med nogen end andre. Ja svært at kommunikere med de 9000 medlemmer herinde.  :-P  :-P Og vil bestemt ikke tilpasse mig andres meninger. Tror mine venner udenfor EG vil sige, jeg er ret min egen, ja på godt og ondt.

 

Og hvorfor må man ikke i små grupper have det godt sammen. Jeg har bestemt ikke noget imod, at herinde, at folk med samme meninger, holdninger præferencer ifht piger, sex også videre skal da selvfølgelig. dele tingene med hinanden. Og det gør der jo heldigvis også. Og det positive i det, kan være, at det gavner andre herinde.

 

Jeg tænker også, at jeg/ja alle mennesker. Skal turde, at have tillid til hinanden, at give ansvaret tilbage til hvor det hører hjemme og vi skal ikke være bange for at stille krav til hinanden.

 

At tage ansvar er en gave. Uanset om hvem det er,  der får mulighed for at vise den omsorg hun eller han ønsker at, give til andre. Ja mange tanker er der røget igennem hovedet. Måske er dette skriv møg forvirrende  :-P  :-P så beklager jeg da.  :oops:

 

Men hvad er, en god interaktion for jer? Og lad os nu debattere, i en sober tone.  

 

Ha en dejlig aften Må i hygge jer med det i laver. 

 

KK

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er esessen af denne tråd at I (du ved hvem I er) gerne må danne grupperinger med dem I har meninger og interesser tilfælles med, men andre må ikke, eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad forstås mere konkret ved "interaktion"?

Ordet interaktion kommer af inter- og latin actio 'handling', dvs. 'vekselvirkning'

 

Eller også samspil mellem mennesker og grupper . . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er esessen af denne tråd at I (du ved hvem I er) gerne må danne grupperinger med dem I har meninger og interesser tilfælles med, men andre må ikke, eller?

Øhhh Bly. Jeg tror du læser dette indlæg meget forkert. Skriver jeg ikke, det her. Og hvorfor må man ikke i små grupper have det godt sammen. Jeg har bestemt ikke noget imod, at herinde, at folk med samme meninger, holdninger præferencer ifht piger, sex også videre skal da selvfølgelig. dele tingene med hinanden. Og det gør der jo heldigvis også. Og det positive i det, kan være, at det gavner andre herinde.

 

Ha en god aften Bly.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ordet interaktion kommer af inter- og latin actio 'handling', dvs. 'vekselvirkning'

 

Eller også samspil mellem mennesker og grupper . . . 

 

Det ved jeg faktisk godt fra min latinundervisning i folkeskolen.

Men jeg var mere interesseret i nærmere at vide, hvad Kanonkongen mener med- og lægger i begrebet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er esessen af denne tråd at I (du ved hvem I er) gerne må danne grupperinger med dem I har meninger og interesser tilfælles med, men andre må ikke, eller?

Jeg oplever udmærket interaktion med den "Teutonske Fankub" herinde - men også med andre brugere, når specifikke jagtmarker omtales, f.eks. London eller diverse østeuropæiske byer.

Så hvis jeg tilhører en flok, må det nok være den, der godt kan li' rent etniske danske piger, men også kan li' andre nationaliteter. På FKK Samya i sidste uge fik jeg f.eks. min første succesoplevelse med en tyrker og en afrikaner, så geografien udvider sig efterhånden.

Nu mangler jeg bare en succesoplevelse med en asiat - de par stykker jeg har prøvet, har ikke været sagen. Men kan læse herinde, at København har besøg af en del japanere for tiden.

Redigeret af Louie De Palma

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor kan vi ikke have det sjov med alle uden at være i grupper eller klaner ?

 

Mine bekendtskaber strækker langt og vidt uden at jeg er klan-leder eller har en klan.

 

Jeg er herinde for sjov og hygges skyld !

Nogle tager virkelig EG for seriøst... "Get a life"  kom ud og knalde lidt mere :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor kan vi ikke have det sjov med alle uden at være i grupper eller klaner ?

 

Mine bekendtskaber strækker langt og vidt uden at jeg er klan-leder eller har en klan.

 

Jeg er herinde for sjov og hygges skyld !

Nogle tager virkelig EG for seriøst... "Get a life"  kom ud og knalde lidt mere :lol:

Hey Nille.

 

Er det ikke min pointe, det jeg skriver om.

 

Jamen at kende folk herfra og til langbortitans, er da skønt, man lære noget nyt, man får erfaringer givet og man kan spørge folk til råds. det er da styrken. Som jeg skriver om.

 

jamen EG er bestemt ikke mit liv. Lever mest i den virkelige verden. :-P  :-P  :-P Knalde kan alle. Må være et godt motto.

 

Ha en god aften Nille.

 

KK 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nu mangler jeg bare en succesoplevelse med en asiat - de par stykker jeg har prøvet, har ikke været sagen. 

 

Du skal ikke prøve, du skal interagere. Interaktion er sagen, ikke pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emnet er for bredt og diffust for mig - men måske er jeg bare ikke så klog.

 

Men god interaktion er vel på et plan at man spiller bolden og ikke manden. Nogle, enkelte eller måske bare en enkelt går måske i nogle tilfælde kun efter manden i en diskussion og det er noget skidt. Det bør være sagen der er sagen for os. Men god interaktion er vel når man giver plads til hinanden og bruger hinanden på en god måde.  

 

Mit primære formål er ikke at blive interageret her. Det er nok snarere en sidegevinst. Jeg læser gerne beretninger om GP'er og diverse anbefalinger. Og jeg synes også at man da gerne må give lidt igen i et forum. Jeg har givet og taget og fået verbale tæsk i min korte tid her - og ikke alt sammen var god interaktion - heller ikke fra min side.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med dig Bananas, men de par stykker jeg har været så uheldig at rende ind i, har ikke været i "interaction" mode. Jeg er godt klar over, hvordan man skal behandle fruentimmere - så hvis viljen er til stede, så skal gnisterne nok springe!

Men jeg har indtryk af, at Danmark på et tidspunkt inviterede en del ludfattige asiater hertil for at studere, og de havde så valget mellem at samle flasker eller at sælge seksuelle ydelser for at overleve. Det er formentlig dét kontinent jeg er rendt ind i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emnet er for bredt og diffust for mig - men måske er jeg bare ikke så klog.

 

Men god interaktion er vel på et plan at man spiller bolden og ikke manden. Nogle, enkelte eller måske bare en enkelt går måske i nogle tilfælde kun efter manden i en diskussion og det er noget skidt. Det bør være sagen der er sagen for os. Men god interaktion er vel når man giver plads til hinanden og bruger hinanden på en god måde.  

 

Mit primære formål er ikke at blive interageret her. Det er nok snarere en sidegevinst. Jeg læser gerne beretninger om GP'er og diverse anbefalinger. Og jeg synes også at man da gerne må give lidt igen i et forum. Jeg har givet og taget og fået verbale tæsk i min korte tid her - og ikke alt sammen var god interaktion - heller ikke fra min side.

 

 Jeg tror måske du er et fald for interaktionsministeriet. Du skal simpelt hen interageres, og vil du ikke så skal du interneres. Sådan er loven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med dig Bananas, men de par stykker jeg har været så uheldig at rende ind i, har ikke været i "interaction" mode. Jeg er godt klar over, hvordan man skal behandle fruentimmere - så hvis viljen er til stede, så skal gnisterne nok springe!

Men jeg har indtryk af, at Danmark på et tidspunkt inviterede en del ludfattige asiater hertil for at studere, og de havde så valget mellem at samle flasker eller at sælge seksuelle ydelser for at overleve. Det er formentlig dét kontinent jeg er rendt ind i.

 

Så skulle du måske ha interageret med pigen med flaskerne istedet for....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle du måske ha interageret med pigen med flaskerne istedet for....?

Det har jeg nu ikke overvejet. De ser altid meget professionelle ud, og virker ikke interesseret i hanky panky. Så hellere danske studiner, der er velfodret med SU og subsidier hjemmefra. De ser ud som om de har mere overskud til at nyde tilværelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et pudsigt spørgsmål, som jeg vist ikke helt forstår..

 

Interaktion skal man da ikke hverken tænke over eller planlægge. Det sker af sig selv.

Vær dig selv og vær ærlig og åben. Giv ris og ros, når du føler for det :) That's it.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med dig Bananas, men de par stykker jeg har været så uheldig at rende ind i, har ikke været i "interaction" mode. Jeg er godt klar over, hvordan man skal behandle fruentimmere - så hvis viljen er til stede, så skal gnisterne nok springe!

Men jeg har indtryk af, at Danmark på et tidspunkt inviterede en del ludfattige asiater hertil for at studere, og de havde så valget mellem at samle flasker eller at sælge seksuelle ydelser for at overleve. Det er formentlig dét kontinent jeg er rendt ind i.

 

For en del år siden havde jeg også kun dårlige hustleragtige oplevelser med de asiatiske piger og undgik dem i en del år - men de sidste par år har jeg vist kun haft overmåde positive oplevelser med dem - derimod mangler jeg stadig rigtig positive opleveleser med mørke piger fra Afrika - jeg har haft positive oplevelser med halvmørke piger fra latinamerika, men det er ligesom noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en del år siden havde jeg også kun dårlige hustleragtige oplevelser med de asiatiske piger og undgik dem i en del år - men de sidste par år har jeg vist kun haft overmåde positive oplevelser med dem - derimod mangler jeg stadig rigtig positive opleveleser med mørke piger fra Afrika - jeg har haft positive oplevelser med halvmørke piger fra latinamerika, men det er ligesom noget andet.

 

Jeg har haft mange gode mørke choko oplevelser på FKK som Artemis, Samya, Magnum, Happy Garden, Palace mfl. Så prøv det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det dette du mente med dit oplæg KK? Hvordan man interagerer med mørke, halvmørke og asiatiske piger her i byen, og på diverse FKK's i Tyskland?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det dette du mente med dit oplæg KK? Hvordan man interagerer med mørke, halvmørke og asiatiske piger her i byen, og på diverse FKK's i Tyskland?

Hey Bananas

 

Nej det var vist ikke helt det jeg mente  :-P  :-P  Men det ser ud til det er spræng farligt, at skrive noget i tiden. For der bliver nok lagt mere i det end der egentlig er.

 

Online tjenester, som EG som sætter os mennesker i stand til at deltage i interaktion ved at dele eller selv bidrage til produktion af indhold, meninger, erfaringer, nyheder og perspektiver mv. Synes jeg er spændende. og kunne egentlig bare godt tænke mig, at vide. Hvordan i interagere med andre. Ja eller hvad har det haft af konsekvenser for jer.

 

Som jeg ser det, så gør Sociale medier, det at det danner ramme for interaktion mellem individer og mellem grupper af mennesker.

EG kan forstås som en udvikling fra en traditionel forståelse af medier som envejskommunikation, til hvad der kan betegnes som fler vejs kommunikation. eller en mange-til-mange model. Som jeg ser det.

Ja man kan vel enkelt sige, at jeg er bare nysgerrig på mange ting. Derfor skrev jeg, mit indlæg. Som jeg også skriver, Kan det måske virke møg forvirrende.  :-P

 

god morgen til jer alle.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...