Hop til indhold
kanonkongen

Den gode interaktion.

Recommended Posts

Guest Aros

Et pudsigt spørgsmål, som jeg vist ikke helt forstår..

Interaktion skal man da ikke hverken tænke over eller planlægge. Det sker af sig selv.

Vær dig selv og vær ærlig og åben. Giv ris og ros, når du føler for det :) That's it.

Kanonkongen skriver mange indlæg om god dannelse hos mennesker eller hvad man nu skal kalde det. Men bare det ikke begynder at blive et kald hos ham, hvor han føler han hele tiden skal skrive noget om det. For så ender det med at kisten er tom til sidst, det bliver påtaget og oplæggene bliver forvirrende, ikke helt forståelige og dårligt argumenterende for folk.

Jeg kan ikke gennemskue hvad hans formål er helt med indlægget her. Nogen gætter på det er en venlig måde at være efter andre på, selvom kanonkongen gør en dyd ud af at virke venlig så har vi også set han kan blive personlig på en lidt negativ måde ligesom alle andre kan være herinde. Jeg ser tit en tendens til herinde at folk maner sig op, skriver hvad der er rigtigt og forkert i folks opførsel og indirekte sender en hilsen til dem de ikke kan lide. Det kan bare virke lidt for frelst og helligt af og til. Ironien og det komiske er at det gør jeg også nu bort set fra at hilsnen ikke er til nogen jeg ikke kan lide. :D

Jeg kan dog ikke gennemskue hvis der er en hilsen i Kanonkongens indlæg til nogen, men jeg kan heller ikke som andre gennemskue hvad formålet er med hans indlæg og jeg synes indlægget er noget abstrakt.

Skal jeg gætte på hvad han mener, så er svaret i min verden det indlæg jeg har citeret ovenfor. Så nemt er svaret egentlig synes jeg. :)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det er fordi det er frygteligt tidligt om morgenen for mig, men jeg forstår ikke en pløk af denne tråd. Måske er jeg ikke højpandet nok...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er hellere ikke blevet klogere siden i går, men nu forsøger jeg alligevel:

 

 

Jeg interagerer med folk på EG som jeg gør på andre fora (mad, biler, mv...) via ping-pong i trådene, chat, PM, email, tlf. og disse kan føre til Irl-møder.

 

 

Konsekvenser ? Tja jeg får ofte nye og gode forbindelser. Som jeg bruger til

at udveksle meninger og erfaringer med.

 

Med folk som dyrker samme hobby.

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er hellere ikke blevet klogere siden i går, men nu forsøger jeg alligevel:

 

 

Jeg interagerer med folk på EG som jeg gør på andre fora (mad, biler, mv...) via ping-pong i trådene, chat, PM, email, tlf. og disse kan føre til Irl-møder.

 

 

Konsekvenser ? Tja jeg får ofte nye og gode forbindelser. Som jeg bruger til

at udveksle meninger og erfaringer med.

 

Med folk som dyrker samme hobby.

Se Nille du har fanget essensen, af det jeg skriver. Så er meget enig i de tanker du her giver.

 

Af få nye bekendskaber kan være en stor glæde.

 

Ha en dejlig torsdag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...