Hop til indhold
Montezi

FKK Artemis - 3. besøg

Recommended Posts

Under mit seneste besøg i Berlin omkring 1 oktober valgte min wingman og jeg at aflægge endnu et visit på FKK Artemis, efter at have tilbragt hele dagen i ErlebnisWohnung. Denne gang blev det tirsdag - dels fordi det passede bedst med vore rejseplaner og fordi min wingman foretrækker at pigerne er nøgne. Jeg kan bedst lide at de har lidt fræk undertøj el. lignende på, så de andre gange havde vi været der om onsdagen som er undertøjsdag.

Efter ankomst smuttede vi ind i baren for at sondere terrænet og tjekke pigerne ud. Nille forsvandt dog hurtigt og efter en hurtig rundtur smuttede jeg en tur ned i wellness-området i kælderen for at se om jeg kunne finde Avril min lille favorit fra sidste besøg, som jeg ikke havde kunnet spotte oppe i baren.

Jeg blev stoppet af en gudesmuk eksotisk skønhed som viste sig at være iraner og hed Amira. Hun var meget ivrig efter at få mig med i et værelse - men jeg var slet ikke klar og sagde til hende at vi kunne finde ud af noget lidt senere. Det mente jeg faktisk men det passede ikke damen, som sagde at hun ville gå op og sove og det var nu eller aldrig. Det troede jeg selvfølgelig ikke på - pigerne kommer hele tiden med den slags salgstaler for at få os med her og nu - men det lod til at hun talte sandt, for jeg så hende ikke igen. Det var faktisk lidt ærgerligt for hun var godt nok smuk og faktisk også ret sød, selvom hun blev lidt mopset over jeg ikke ville med hende på værelset... men hun er helt sikkert et emne hvis jeg møder hende en anden gang.

Tilbage i baren blev jeg antastet af Shalez som jeg kunne huske fra mine tidligere besøg - en meget smuk rumæner med en fantastisk krop. Hun stod dog ikke øverst på min liste og jeg var stadig på udkig efter Avril. Den næste halve times tid gik med at sidde i baren og drikke en cola mens jeg beundrede alle de smukke nøgne piger som vimsede omkring i fuck-me-heels, og som kom og præsenterede sig selv i håb om en tur ovenpå. Jeg tog endnu en runde nedenunder, og satte mig så op i baren igen så jeg havde udsyn ud til gangen og trappen, og havde faktisk opgivet hende og tænkte at hun nok ikke var der den aften... MEN lige pludseligt stod hun så sammen med en veninde - kun 3-4 meter fra mig og smilede til mig og vinkede mig over til dem.

Hun var sit sædvanlige søde, sjove og drillende jeg, og vi stod og snakkede i 10 minutters tid, men hun røg en cigaret og jeg snakkede lidt med hendes ukrainske veninde jeg har glemt navnet på. Avril fortalte at hun lige var vendt tilbage til Artemis efter 2,5 mdr ferie hjemme i Rumænien og fortalte stolt om det lille hus hun havde købt og gået og sat i stand. Vi snakkede lidt frem og tilbage inden vi blev enige om at gå ovenpå - vi vidste jo godt begge to hvor det bar hen ad, og hun var helt klar over at jeg var grydeklar og hun havde mig lige hvor hun ville. Jeg havde allerede sagt at vi bare tog 1 time med det samme - ingen grund til at spille kostbar når jeg vidste at 30 min slet ikke ville være nok med denne fantastiske pige.

Avril: Maybe it will be more than 1 hour.
Mig: I don´t think so... but we´ll see.
Avril: I´m never gonna let you go.
Mig: I´m sure you´ll let me go when I run out of Euros.
Avril: Hhhmm... Yeah, I probably will.

Hahaha... jeg er simpelthen så vild med at hun bare siger tingene som de er, istedet for noget af alt det salgsgas mange af pigerne fylder os med...

På vej op af trappen nød jeg hendes krop og kunne slet ikke holde fingrene fra hende, hun sagde hun havde taget lidt på - det kunne jeg nu ikke se, hun er stadig meget slank. Inde i værelset var det af med tøjet, og efter lidt let kysseri gik hun igang med et BJ, og efter jeg havde slikket hendes lækre lille fisse gik vi igang med at knalde. Det blev til nogle forskellige stillinger, bl. a. en lang tur i doggy hvor jeg nød synet af hendes smukke røv og meget slanke talje... før jeg endte med at komme i hende i missionær-stillingen mens vi kyssede dybt og lidenskabeligt. Hun er simpelthen en drøm at kneppe og hendes krop er så lækker og hendes fisse føltes himmelsk.

Som sidst var der masser af pjatteri og vi rodede rundt og grinede og snakkede. Hun kan finde på at sige de mærkeligste ting midt i mens jeg ligger og knalder hende, eller komme med fjollede ansigts-udtryk - hun er virkelig en sjov og speciel pige. På et tidspunkt ligger vi i missionær stillingen, og pludseligt tager hun fat i mine bolle-håndtag og spørger om jeg ikke har taget lidt på.. WTF?? midt i knalderiet??? hahaha jeg kunne ikke lade være med at grine og måtte så fortælle hende at jeg faktisk havde tabt et par kg. Men hvor er jeg bare vild med at hun er så ligefrem og ukompliceret og ikke prøver at lefle for mig på nogen måde. :wub:

Sexen var igen helt forrygende og dét kombineret med hende fantastiske personlighed gør mig helt rundt på gulvet. Jeg elsker hendes ligefremme væremåde - hun prøver ikke at sælge en illusion om at det her er mere end sex, og hun er meget åben om at det er ren business, samtidig med at hun er meget nærværende og giver en virkelig god service. Vi smuttede nedenunder og efter betalingen fik jeg et lille kys og smuttede derefter i bad. Jeg mødte hende kun én gang senere hvor hun gav mig et lille kram da vi passerede hinanden, hun arbejder det tidlige skift og stopper gerne omkring midnat.

Jeg fik fundet Nille som også havde været ovenpå med en lækker lille tysker der hed Debbie. De havde aftalt at spise sammen og han spurgte om jeg ville med, og det kunne jeg ligeså godt. Hun var sød og frisk og vi sad bare og smalltalkede lidt mens vi spiste.

Tilbage i baren var jeg på udkig efter en ny pige og jeg havde egentlig tænk mig en blondine eller en mørk pige - bare for afvekslingens skyld. Men jeg blev passet op af Aniella som jeg havde hilst kort på tidligere på aftenen, og hun fik mig overtalt til en tur ovenpå. Hun var en smuk mørkhåret moldaver på 24 år med en rigtig lækker krop. Det var en fin runde uden at være helt i topklasse; Dejligt BJ og lækker sex men tungekyssene var lidt overfladiske og selvom kemien var udmærket var jeg dog ikke helt oppe at ringe. Det blev til 30 min, og det var alt i alt en ganske fin oplevelse med en sød og smuk pige. Men det bliver nok ikke til en gentagelse - der er jo så mange andre at vælge imellem, og jeg gentager kun hvis pigen og oplevelsen har været noget virkelig særligt.

Jeg fandt Nille igen og vi sad i en sofa hvor han var omsværmet af piger som ville have nogle af de neon-armbånd han havde med. Jeg så mig lidt lun på den ene af dem, en smuk sorthåret rumæner som hed Sheenyah/ Xenia (eller noget helt tredje). Vi sad og snakkede lidt og jeg besluttede at hun var sød nok til at bruge 30 min på, så vi smuttede ovenpå. Det var meget lig min omgang med Aniella, lidt overfladiske kys, ganske lækker sex og en fin runde uden at det heller var helt i top.

Bagefter satte jeg mig op i en sofa og slappede af, mens et par piger kom op og prøvede at kapre mig - men jeg var monster-træt og var slet ikke sikker på jeg gad eller kunne mere den aften. Jeg endte dog med at beslutte at tage en sidste runde - men jeg var så træt at jeg bare gik efter en gang massage og et BJ.

Jeg satte mig ned i baren for at udse mig en pige til dér job, og fik øje på Shalez som sad i en sofa og snakkede med en veninde. De var begge unge, smukke, slanke og sorthårede - så jeg satte mig på ryglænet mellem dem og sagde hej. De kiggede begge på mig og derefter igen på hinanden uden at sige et ord til mig... Øh Okay - jamen så skrider jeg da bare igen :D

Jeg satte mig tilbage i baren for at finde et nyt emne. Der havde siddet en køn eksotisk pige ved siden af mig tidligere som ikke lignede de sædvanlige rumænske piger, uden at jeg rigtig kunne placere hendes etnicitet. Hun virkede lidt ensom og var slet ikke opsøgende. Nu stod hun helt alene lidt væk fra baren, og jeg besluttede mig for at snakke lidt med hende og finde ud af om hun skulle have dagens sidste tjans.

Hun hed Magda og var 24 år og fra Venezuela, og rigtig smuk, med en lækker krop og nogle virkeligt flotte c-skåle. Hun virkede rigtig dejlig og jeg spurgte om hun var frisk på en tur inden lukketid, og at jeg nok var for træt til at knalde, men bare ville have massage og BJ. Først så hun lidt skeptisk ud, men sagde så at hun nok skulle få så meget liv i mig at jeg ville knalde hende... okay dame - så er det sgu iorden. B)

Inde på værelset fik vi smidt kludene ig kravlede op i sengen og startede med en masse lækre, dybe og meget våde tungekys... holy crap hun kyssede dejligt. Jeg fik leget med hendes lækre babser og rodet hende lidt i dåsen, indtil hun puffede mig ned at ligge og gik i gang med et lækkert dybt og meget krævende BJ. Jeg havde på daværende tidspunkt glemt alt om massage og var mere end klar til at kneppe denne lille skønne skabning, men dykkede først ned og slikkede hende lidt.

Derefter gik vi igang med at knalde, og fik prøvet lidt forskellige stillinger - afbrudt af et par små pauser med lidt hyggesnak og kæleri. Stik mod alle forventninger lykkedes det hende tilmed at få mig til at komme mens jeg knaldede hende i missionær - det var intet mindre end 7. skud den dag... tror sgu det er ny rekord. Hun var simpelthen så dejlig og sød - og hun var virkeligt indlevende og leverede den perfekte GFE ( ikke på den manipulerende måde)... noget jeg normalt ikke går efter - men fuck me det var fantastisk. Hun er helt sikkert en gentagelse hvis jeg møder hende igen... og næste gang bliver det 1 time. :wub:

Alt i alt endnu en fantastisk aften i FKK Artemis - faktisk nok den samlet set bedste aften. Ingen blandede fornøjelser, men 2 gode solide oplevelser med et par smukke og søde piger, og 2 fantastiske oplevelser med 2 virkelige drømmepiger, som begge var søde og smukke og leverede suveræn sex med indlevelse uden for meget spil for galleriet.

Nede i baren fandt jeg Nille, og vi blev enige om at det var på tide at smutte, og tog U-bahn hjem til hotellet for at få 5 timers søvn inden endnu en dag i ErlebnisWohnung.
 

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mig: I´m sure you´ll let me go when I run out of Euros.

Avril: Hhhmm... Yeah, I probably will.

Skøn beretning - og ordskifte. Kan også bedst li' når pigerne kalder en spade for en spade. Det gør en del, heldigvis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt med Amira, Nille siger også altid at man skal holde sig til, for ellers risikerer man at chancen ryger for en tur med dem der er mest efterspurgt.

 

På den anden side kan jeg godt følge dig, og spørgsmålet er vel hvad der i sidste ende er mest ærgerligt, at man misser chancen, eller at oplevelsen flopper fordi man dybest set ikke selv er klar - bedre held næste gang :)

 

Jeg har også en forkærlighed for de der piger som Avril, der hverken påstår elle foregøgler at det her game ikke først og sidst beror på andet end kolde kontanter, men har de så samtidig en personlighed og et engagement ud over det sædvanlige er der god basis for succes, men nu er der jo ikke kun Avril der har en meget personlig integritet, det har du jo også Montezi, så I går nok bare rigtig godt i spænd.

 

2,5 måneder ferie og eget hus i Rumænien, det siger noget om der er store penge at tjene for mange piger på Artemis og flere andre klubber med :)

 

Måske du skulle bede om en email adresse - gad vide om du kunne aftale en pris for en weekend hos hende i Rumænien, hvis I begge er interesseret, og hvis ikke så afskriv det som en af Rejse's tossede ideer :unsure:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

2,5 måneder ferie og eget hus i Rumænien, det siger noget om der er store penge at tjene for mange piger på Artemis og flere andre klubber med :)

 

En pige på Samya, viste mig billeder af sit hus som er under opførsel derhjemme, det så stort ud, priserne er nok billigere på håndværkere og materialer dernede. Huset så fin ud, hun har en plan med sit liv, hun vil gerne starte familie derhjemme på sigt...

 

LFs undren over at alle pigerne er taget til udlandet, er reelt ikke et problem i hjemlandet, lang de fleste piger tager hjem igen og stifter familie...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt med Amira, Nille siger også altid at man skal holde sig til, for ellers risikerer man at chancen ryger for en tur med dem der er mest efterspurgt.

 

På den anden side kan jeg godt følge dig, og spørgsmålet er vel hvad der i sidste ende er mest ærgerligt, at man misser chancen, eller at oplevelsen flopper fordi man dybest set ikke selv er klar - bedre held næste gang :)

 

Jeg har også en forkærlighed for de der piger som Avril, der hverken påstår elle foregøgler at det her game ikke først og sidst beror på andet end kolde kontanter, men har de så samtidig en personlighed og et engagement ud over det sædvanlige er der god basis for succes, men nu er der jo ikke kun Avril der har en meget personlig integritet, det har du jo også Montezi, så I går nok bare rigtig godt i spænd.

 

2,5 måneder ferie og eget hus i Rumænien, det siger noget om der er store penge at tjene for mange piger på Artemis og flere andre klubber med :)

 

Måske du skulle bede om en email adresse - gad vide om du kunne aftale en pris for en weekend hos hende i Rumænien, hvis I begge er interesseret, og hvis ikke så afskriv det som en af Rejse's tossede ideer :unsure:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Skidt pyt med Amira - der er jo dejlige piger nok, og måske jeg får chancen en anden gang.

 

Nu skal det siges at Avril normalt arbejder 12-14 timer 6 dage om ugen, og ja - hun tjener helt sikkert udemærket, men det er hende sgu vel undt. Hun er en klog og ambitiøs pige som ved hvad hun vil, hvordan hun får det og har en klokkeklar plan.

 

Jeg har ingen interesse i at skulle udvide forholdet til Avril - det er fint som det er, og ser jeg hende aldrig igen har jeg et par dejlige minder om hende - det er sådan disse forhold bør være. Derudover er hun sgu ikke interesseret - jeg er helt sikkert bare endnu en kunde - selvom vi har det sjovt, og jeg nok ikke er den værste fyr der har knaldet hende...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme at det lyder godt nok voldsomt spændene nede i tyskland med alle de historier vi får kastet i hovedet, kunne det godt være man snart skulle tage sig sammen og tage ud af lille danmark så er tyskland altså ret så praktisk godt at høre du hygget dig :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Skal have prøvet Artemis på et tidspunkt :-) Lyder som folk har fede oplevelser dernede fra.

 

Nille kender såmænd også flere Piger der har planer om det du skriver. Men der er nu også de Piger der ikke vender hjem. Linker lige et interview med en Rumænsk Prostitueret der aldrig skal tilbage til Rumænien

 

http://www.euroman.dk/artikler/det-har-jeg-lart/sadan-foles-det-at-vare-prostitueret/

 

Så massiv mange Rumænske Piger der er rundt omkring i Bordellerne i Europa, så giver det et problem, hvis for mange af Pigerne har det som hende i artiklen. Men det har nu ikke noget med Artemis at gøre :-) så bliver eneste Pip fra mig

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme at det lyder godt nok voldsomt spændene nede i tyskland med alle de historier vi får kastet i hovedet, kunne det godt være man snart skulle tage sig sammen og tage ud af lille danmark så er tyskland altså ret så praktisk godt at høre du hygget dig :D

 

Det er bare historier fra de varme lande... :lol:

 

Montezi har en livlig fantasi :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare historier fra de varme lande... :lol:

 

Montezi har en livlig fantasi :P

 

Ja det er rigtigt. Det er helt vildt som Montezi kan opdigte historier :grin:

FKK (tivoli for mænd) findes slet ikke :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha Nille vidste ikke der var varmt i tyskland men vel an på hvad man laver når man er på ferie ik ? : p

 

Nu det ikke fordi jeg ikk kommer ud af landet og kigger på damer turen plejer bare at gå til amsterdam da der kan jeg også lave andet end bare at knalde løs selv om det nu altid er en sikker vinder ;-)

 

har man været for meget i redlight når tøserne i vinduerne genkender en nu har jeg haft en del forskellige venner med der nede og det er nu altid en sjov reaktion :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha Nille vidste ikke der var varmt i tyskland men vel an på hvad man laver når man er på ferie ik ? : p

 

Jo det er ret varmt i sauna'en og dambadet, klubberne betegnes som wellness klubber, hvor man kan slappe af spise og drikke, sex er kun sekundær, :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahh ja det er self rigtigt jeg må nok indrømme at det ikke lige de første to ting jeg tænkte på efter at ha læst om jeres tur altså Sauna og dambad :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo det er ret varmt i sauna'en og dambadet, klubberne betegnes som wellness klubber, hvor man kan slappe af spise og drikke, sex er kun sekundær, :lol:

Hvad fanden kan man også knalde Tøserne  :D jeg troede kun de var til at kigge på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad fanden kan man også knalde Tøserne  :D jeg troede kun de var til at kigge på

 

Der var en mand på en af mine tidligere ture, som have sin guitar med på værelse, det skal være usagt hvad han og pigen lavede på værelset med guitaren... måske fik han et BJ mens han sang tyske schlager...

 

En anden mand havde sit Starwars lyssværd med på værelset i 2,5 time... jeg spurgte senere pigen hvad de lavede, det ville hun ikke ud med :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super beretning. Jeg var der også i starten af Oktober. Hende Shalez, var jeg tæt på, men nåede det ikke. Kan huske den fantastiske Kira fra Costa Rica!

Hende vil jeg meget gerne møde igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super beretning. Jeg var der også i starten af Oktober. Hende Shalez, var jeg tæt på, men nåede det ikke. Kan huske den fantastiske Kira fra Costa Rica!

Hende vil jeg meget gerne møde igen ;)

 

Måske var vi der på samme aften ? Jeg hørte nogle danskere/skandinaver i klubben... men så dem ikke igen senere efter jeg kom ud af rummene...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo ikke mig dette med FKK, men flot beretning fra nogen som åbenbart både nyder og har styr på tingen disse steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh nej ... nu er endnu én af vores brave medkæmpere faldet for den nemme genvej til magt og penge.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_side_(Star_Wars)

Des vigtigere bliver det, at vi andre renhjertede mennesker kæmper for The Old Republic.

 

Jamen det er kun fiktion og sex er også fiktion eller rettere sagt friktion :lOL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej... Alle jeg står overfor min jomfru tur med en kammerat her i Dec.14. Jeg ville lige høre om jeg har misforstået FKK. konceptet. Troede det var indgang og så knald alle de damer man kan for 60-100€ (Jeg var nok naiv) Men hvad er så fordelen? er det ikke bare nemmere at være på Herbertstrasse og så bare vælge dem man gider der til 40-60€ stk.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...