Hop til indhold
Montezi

FKK Artemis - 3. besøg

Recommended Posts

Hej... Alle jeg står overfor min jomfru tur med en kammerat her i Dec.14. Jeg ville lige høre om jeg har misforstået FKK. konceptet. Troede det var indgang og så knald alle de damer man kan for 60-100€ (Jeg var nok naiv) Men hvad er så fordelen? er det ikke bare nemmere at være på Herbertstrasse og så bare vælge dem man gider der til 40-60€ stk.?

 

Ja du har misforstået. 

FKK er betaling for indgang og betaling pr. pigeoplevelse pr. halve time

60-100 Euro og frit knald af alle damer er flatrate. 

 

Søg herinde og på internettet på Flatrate eller FKK :-P

 

Fordelene ved FKK er beskrevet udførligt herinde. Hygge, wellness, spisning, drikkevarer, sex med piger og sjov med piger er af højere kvalitet på FKK end på flatrate. Til gengæld er prisen også højere. Bum :wink:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du forveksler FKK med flatrate konceptet.

 

FKK er dyrt, det handler om luksus, afslapning, wellness, nøgne kvinder som vimser rundt, snakke og flirte med pigerne.

og selvf. sex med smukke kvinder :D

 

Du betaler entreen Artemis (80€), mad og drikke er incl.

pigerne betaler (60€ per ½time) du særskilt til dem du går i rum med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej DH69

 

Du og din kammerat bør gøre jer selv den tjeneste at hive en aften ud af kalenderen, for at dykke ned i nogle af de beretninger vi er flere der har skrevet om vores besøg på FKK og flatrate i Tyskland.

 

Som jeg ser det er I nødt til først og fremmest at gøre jer klart om det er den oplevelse i efterspørger, som I kan læse om i forum, dernæst afklare om I vil ofre det det koster at besøge FKK, og selvfølgelig om I mener at I har råd til det eller ikke.

 

Men vær når I læser opmærksom på den store forskel der i hvor store beløb vi klarer os for i 8 - 10 timer under et besøg på FKK.

 

Bare sådan at I ikke tror at det behøver at koste de 500 + euro, som nogle herinde fra bruger på et besøg, fordi de enten når at være sammen med 5 piger, eller at de køber flere hele timer og ekstra ydelser under et besøg.

 

Jeg personligt går mindst lige så meget efter den helheds-oplevelse et FKk besøg udgør, hvor alt den tid jeg oplever i lounger og baren blandt nøgne eller letklædte piger, og sammen med dem jeg rejser sammen med, for mig er næsten lige så vigtig som den sex med pigerne jeg betaler for under et besøg.

 

Personligt køber jeg sjældent mere end 2 x 30 standard minutter med standard ydelser under et besøg, hvilket jeg kan gøre for typisk 150 euro - 200 +, alt efter om jeg besøger en dyrere klub som Artemis i Berlin, eller en af de billigere klubber i Nordrhein-Westfalen.

Vær også opmærksom på at kolde og varme alkoholfrie drikke, samt en buffet som oftest er helt eller delvist inkluderet i en entre på mellem 50 og 80 euro.

 

Typisk koster 30 standard minutter med standard ydelser inklusiv fransk uden 50 - 60 euro.

 

Oveni skal I så lægge den udgift I har til rejse og ophold, men 2 dage kan for mig gøres for 5000 kr +/-, men op til 10000 kr hvis jeg rejser i 4+ dage.

Alt efter om det kræver dele lejebil ude på landet, eller om du kan køre med det offentlige i en storby, hvad fly og hotel koster.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej... Alle jeg står overfor min jomfru tur med en kammerat her i Dec.14. Jeg ville lige høre om jeg har misforstået FKK. konceptet. Troede det var indgang og så knald alle de damer man kan for 60-100€ (Jeg var nok naiv) Men hvad er så fordelen? er det ikke bare nemmere at være på Herbertstrasse og så bare vælge dem man gider der til 40-60€ stk.?

 

Er du for real eller er du en Troll???

 

Kort fortalt er fordelen ved FKK at du ikke bliver snydt - i modsætning til i Herbertstrasse, hvor man nemt bliver snydt. Og du får ikke noget i Herbertstrasse til 40€.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...