Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Da tonen knækkede... og musikken forstummede...

Recommended Posts

Jeg har faktisk altid haft en fin dialog med SEM. Udover Stump som har været lidt i clinch med hende kan jeg ikke mindes at andre har. Derimod har rigtig mange rost hendes indlæg rigtig mange gange.

Mange af hendes anmeldelser er blevet rost men til sidst har nogen ytret sig negativ kritisk mod anmelderen.

Jeg kan ikke se at SEM har noget grundlag for at smutte medmindre hun er meget sensitiv og det det er hunså og det skriver hun også.

Selvfølgelig kan man sige at et par af dem der har kritiseret et par af de mænd der har anmeldt hende er trådt over stregen.

Det er bare SEMs egen afgørelse at hun trækker sig og at hun er meget sensitiv kan man ikke bebrejde andre. I mine øjne er det en overreaktion og den falder tilbage på hende selv og det bør visse af de sædvanlige brugere også tænke på inden de igen starter en skyttegravskrig op og skyder med negativt på alle mulige med mere eller mindre fantasifulde beskyldninger.

Hvis man er sart så er man sart. Jeg er generelt modstander af alle disse farveller som bare bruges til at skyde på andre og folk tager straks krigen op, specielt når man så efterfølgende erfarer at den pige eller mand der sagde farvel ikke mente det alligevel.

 

Hvor er du dog et uempatisk og dumt svin at skrive sådan. Det vil ikke give mening at svare, for jeg vil fremover ignorere. hvad du end skriver.

PS. Jeg har selv anmeldt denne kommentar som et personangreb.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber ikke dette er svanesangen , men at Fugl Phønix igen rejser sig . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor er du dog et uempatisk og dumt svin at skrive sådan. Det vil ikke give mening at svare, for jeg vil fremover ignorere. hvad du end skriver.

PS. Jeg har selv anmeldt denne kommentar som et personangreb.

 

 

Øhh, er det mig der er blondine, for forstår altså ikke lige at du angriber Aros på den måde?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber ikke dette er svanesangen , men at Fugl Phønix igen rejser sig . . 

 

Hvis du mener SEM, så skal hun nok klare sig. Jeg er mere bekymret for EG's fremtid.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fortrolighedsønske? Er ikke helt sikker på jeg ved hvad et fortrolighedønske er, men tror nok jeg ved hvad du mener.

 

Jeg ville ikke acceptere på forhånd ikke at anmelde. Tænk hvis det er en skodoplevelse, skal alle andre herinde så også hoppe i fælden før hun finder ud af nu går den ikke længere? (Og dette er ikke specifikt rettet mod SEM, bare inden jeg også bliver overfaldet på den konto :wink:).

 

Forestil dig du kommer til en GP og hun er lidt pre den dag, så hun frabeder sig anmeldelser? Eller hvis hun har et eller andet personligt problem, så hun på forhånd ved oplevelsen ikke vil blive i top?

 

Hvis du gik på restaurant, ville du så love inden du startede på menuen, at du ikke ville skrive en anmeldelse noget sted? Eller hos din frisør? Eller hos mekanikeren? Nævn selv et hvilket som helst servicefag.

 

Med fortrolighedsønske forstår jeg, at kvinden som du er sammen med, ikke ønsker at du anmelder hende herinde. Så jeg tror, vi forstår hinanden rigtigt.

 

Jeg forstår fint den problemstilling, du beskriver. Og synes også det fint, at vi har et forum til at advare om fakes, svindlere og lignende. Veri-pigen er vel et eksempel.

Mit spørgsmål var kun rettet til dig, fordi jeg troede, at du talte specifikt om SEM's ønske om ikke at skrive flere anmeldelser herinde. ("Spændende at se hvornår der kommer en anmeldelse af SEM...")

De har jo været overstrømmende gode - både fra newbies og andre. Men de har så været genstand for megen opmærksomhed og kritisk holdning, selv fra admins side.

Så mit spørgsmål skulle nok være : hvis du nu har haft en kanonoplevelse, som du bliver bedt om at holde for dig selv, hvad vil du så gøre?

Skal måske også lige huske at skrive, at jeg ikke har haft glæden af at besøge SEM, så jeg er altså ikke en af de der "riddere", der tales så meget om p.t.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh, er det mig der er blondine, for forstår altså ikke lige at du angriber Aros på den måde?

 

Et eksempel:

"Jeg kan ikke se at SEM har noget grundlag for at smutte medmindre hun er meget sensitiv og det det er hunså og det skriver hun også."

Hvad er budskabet i denne sætning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du mener SEM, så skal hun nok klare sig. Jeg er mere bekymret for EG's fremtid.

Det er DESVÆRRE nok begge dele . . .  :(  :(  :(

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor er du dog et uempatisk og dumt svin at skrive sådan. Det vil ikke give mening at svare, for jeg vil fremover ignorere. hvad du end skriver.

PS. Jeg har selv anmeldt denne kommentar som et personangreb.

 

 

Det er fint at du selv kan se du er gået langt over grænsen. Næste gang bør du dog tænke dig om før du skriver, det er et helt uacceptabelt  og umotiveret personangreb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg har faktisk altid haft en fin dialog med SEM. Udover Stump som har været lidt i clinch med hende kan jeg ikke mindes at andre har. Derimod har rigtig mange rost hendes indlæg rigtig mange gange.

Mange af hendes anmeldelser er blevet rost men til sidst har nogen ytret sig negativ kritisk mod anmelderen.

Jeg kan ikke se at SEM har noget grundlag for at smutte medmindre hun er meget sensitiv og det det er hunså og det skriver hun også.

Selvfølgelig kan man sige at et par af dem der har kritiseret et par af de mænd der har anmeldt hende er trådt over stregen.

Det er bare SEMs egen afgørelse at hun trækker sig og at hun er meget sensitiv kan man ikke bebrejde andre. I mine øjne er det en overreaktion og den falder tilbage på hende selv og det bør visse af de sædvanlige brugere også tænke på inden de igen starter en skyttegravskrig op og skyder med negativt på alle mulige med mere eller mindre fantasifulde beskyldninger.

Hvis man er sart så er man sart. Jeg er generelt modstander af alle disse farveller som bare bruges til at skyde på andre og folk tager straks krigen op, specielt når man så efterfølgende erfarer at den pige eller mand der sagde farvel ikke mente det alligevel.

 

Hejsa Aros. Jeg synes at du har ret i det meste. Jeg vil gerne bakke det op, på en positiv måde. Medbrugere har ikke hakket på SEM i denne omgang. Hvis SME alligevel tager det på sig, eller tager det ind, som noget der handler om hende, er det hendes problem.

 

Angrebene kører allerede der ud af. Det er nogens skyld at SME stopper på EG. Og Aros er pludselig et dumt svin, i følge en medbruger). Fordi de har skrevet negativ om de af hendes kunder, som har haft gode anmeldelser. På en måde virker det på mig, som tænkt censur. Vi må ikke skrive ærligt, sagligt, og sagligt, for så smutter de lyserøde.

 

SME smutter, skriver hun, og det er hendes valg. Lige nu har hun kunder nok, men der kan jo komme en tid, hvor efterspørgslen går nedad. Det betyder så, at vi får en god unik bruger tilbage. Hvis jeg da har vurderet SEMs evner til markedsføring korrekt.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Aros. Jeg synes at du har ret i det meste. jeg jeg vil gerne bakke det op på en positiv måde. Medbrugere har ikke hakket på SEM i denne omgang. Hvis SME alligevel tager det på sig, eller tager det ind, som noget der handler om hende, er det hendes problem.

 

Angrebene kører allerede der ud af. Det er nogen skyld at SME stopper på EG. Fordi de har skrevet negativ om de af hendes kunder, som har haft gode anmeldelser. På en måde virker det på mig, som tænkt censur. Vi må ikke skrive ærligt, sagligt, og sagligt, for så smutter de lyserøde.

 

SME smutter, skriver hun, og det er hendes valg. Lige nu har hun kunder nok, men der kan jo komme en tid, hvor efterspørgslen går nedad. Det betyder så, at vi får en god unik bruger tilbage. Hvis jeg da har vurderet SEMs evner til markedsføring korrekt.

 

hvem er SME ? :lol: Du mener SEM :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fint at du selv kan se du er gået langt over grænsen. Næste gang bør du dog tænke dig om før du skriver, det er et helt uacceptabelt  og umotiveret personangreb.

 

Uacceptabelt ja, men ikke umotiveret. Du er velkommen til at slette!

Og jeg havde tænkt, ellers havde jeg redigeret!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et eksempel:

"Jeg kan ikke se at SEM har noget grundlag for at smutte medmindre hun er meget sensitiv og det det er hunså og det skriver hun også."

Hvad er budskabet i denne sætning?

 

At hun er meget sensitiv? Pas? -Men det erkender hun jo selv? Er det noget hvor man skal læse mellem linjer, det jeg ikke så dygtig til?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal du ikke være bekymret ærende X, ........ Og nye piger og drenge kommer til i en lind strøm...

 

Ja, så kom brug-og-smid-væk-tankegangen også til Eroguide.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

At hun er meget sensitiv? Pas? -Men det erkender hun jo selv? Er det noget hvor man skal læse mellem linjer, det jeg ikke så dygtig til?

 

Jeg har lige fået en berettiget advarsel, og mit temperament taget i betragtning, må jeg hellere stoppe her. Beklager!

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Equilibrium

Borende X, ingen kan forhindre dig i at skrive mod bedre vidende, og ingen kan forhindre dig i hårdnakket at fastholde et forkert synspunkt. Det er du god til og det har du lov til

 

Men som skrevet i en anden tråd, vi kan kun registrere at piger der stopper som aktive stopper som skribenter, selv den forkætrede Veri-pige dukker op herinde under nye alias ind imellem.

 

Der er naturligvis en del piger der registrerer sig som lyserøde, udelukkende for at kunne annoncere. Og der er piger der aldrig har skrevet et indlæg, men bruger chatten og PM-systemet, men generelt er frafald ikke noget der fylder meget på stabsmøderne.

 

Statistikken siger flere og flere, uge for uge. Både gæster, skribenter og lyserøde

 

 

 

Vedhæftet thumbnail(s)
  • post-17874-0-99249500-1412693248_thumb.j

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tak for feedback Stump og at du havde evnerne til at forstå hvad jeg skrev ;) Det er som om at nogen ønsker censur herinde og bruger alle midler for at nå målet. Det har du ret i :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har lige fået en berettiget advarsel, og mit temperament taget i betragtning, må jeg hellere stoppe her. Beklager!

 

 

Ok, men du må da meget gerne sende mig en PM om mit blondinespørgsmål, for jeg er stadig lost, -kan ikke se at AROS har skrevet noget forkert?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angrebene kører allerede der ud af. Det er nogens skyld at SME stopper på EG. Og Aros er pludselig et dumt svin, i følge en medbruger). Fordi de har skrevet negativ om de af hendes kunder, som har haft gode anmeldelser. På en måde virker det på mig, som tænkt censur. Vi må ikke skrive ærligt, sagligt, og sagligt, for så smutter de lyserøde.

 

Nu kan jeg ikke se Aros som den store slyngel i dette, men "tænkt censur. Vi må ikke skrive ærligt, sagligt, og sagligt". Øh, hvem er det lige, der censurerer herinde?

 

Det er da en lille stil- eller meningsmafia på en god håndfuld brugere, der vil sidde og styre, hvordan en anmeldelse/indlæg skal skrives. Ellers bliver der ballade, hvis den ikke falder i smag.

 

Selv har jeg af samme årsager ikke følt trang til at anmelde noget besøg herinde i nu 11 måneder.

 

Moderator har i en anden streng fat i noget helt rigtigt: Bekommer en bestemt anmelder eller en anmeldt pige ikke vel, så er det da for pokker bare at gå videre til næste indlæg uden al den ståhej. Hvor svært kan det være?

 

Alternativt må Admin give nye retningslinier for, hvordan en anmeldelse skal se ud rent stilistisk.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X, ingen kan forhindre dig i at skrive mod bedre vidende, og ingen kan forhindre dig i hårdnakket at fastholde et forkert synspunkt. Det er du god til og det har du lov til

 

Jeg har et stykke tid godt været klar over, at du ikke ligefrem ynder mig. Heller ikke med dit nick ude på forum. Men jeg ville da gerne vide, hvor det er, at jeg har et forkert synspunkt?

Synspunkter kan man jo altid diskutere.

 

PS: Jeg synes, at det er en uskik, at moderatorerne her på det sidste er begyndt at blande sig i debatterne.

De skal bare holde orden. Og så kan de ellers skrive under deres eget nick på forum, hvis de føler trang til at ytre sig.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Nu kan jeg ikke se Aros som den store slyngel i dette, men "tænkt censur. Vi må ikke sskrivekrive ærligt, sagligt, og sagligt". Øh, hvem er det lige, der censurerer herinde?

Det er da en lille stil- eller meningsmafia på en god håndfuld brugere, der vil sidde og styre, hvordan en anmeldelse/indlæg skal skrives. Ellers bliver der ballade, hvis den ikke falder i smag.

Selv har jeg af samme årsager ikke følt trang til at anmelde noget besøg herinde i nu 11 måneder.

Moderator har i en anden streng fat i noget helt rigtigt: Bekommer en bestemt anmelder eller en anmeldt pige ikke vel, så er det da for pokker bare at gå videre til næste indlæg uden al den ståhej. Hvor svært kan det være?

Alternativt må Admin give nye retningslinier for, hvordan en anmeldelse skal se ud rent stilistisk.

Borende X :)

Du har været efter en pige ret hårdt herinde fordi hun sprogligt ikke formulerede sig så godt. Hun blev også noget trist over din opførsel.

Du har været efter andre herinde hvis de brugte ord du ikke mener man må bruge.

Alt sammen på en noget negativ måde.

Så må du selv stoppe med den opførsel ellers er du det samme sin du kritiserer andre for at være. Du skal jo heller ikke bestemme hvad andre folk må bruge af ord og om man må bruge et engelsk ord i sine indlæg eller ej. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den fik jeg ikke,

Stoppe her eller stoppe på EG ?

 

Kun her. Beklager, Nille, jeg bliver foreløbig......

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du mener SEM, så skal hun nok klare sig. Jeg er mere bekymret for EG's fremtid.

Der er da altid Talk2us :P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...