Hop til indhold
Rejsenetværk

Fællestur Aphrodite Wellnessclub

Recommended Posts

Nille pt koster en tur retur flybillet med det gældende varsel ca 1300 kr, så det bliver en anden gang.

 

Nu har jeg sat mig i hovedet at det skal være en kort tur til Hamburg denne gang, og vil ingen med får det blive en gang i fremtiden i stedet.

 

Jeg har før været alene på tur, men det er altså sjovest flere sammen.

 

Hvis der er nogle der gerne vil med, er jeg nok også oppe imod, at så vil de også på Atmos eller Harmony, men denne gang har  jeg andre, ikke mindst billigere planer.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I er sjawe :D

Hvis jeg skal med skal det være et sted jeg er sikker på jeg er velkommen som kvinde. :)

Som Kvinde er du ganske velkommen i min Seng :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er sjawe :D

Hvis jeg skal med skal det være et sted jeg er sikker på jeg er velkommen som kvinde. :)

 

Ja vi er sjawe :D

Jeg kender Rejse og driller ham lidt her i tråden :P

 

Der er flere swingerklubber i Berlin og du er helt sikkert velkommen, dog kan du ikke komme ind på Artemis.

Du er også velkommen på ERW :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har du en seng i havneskuret :P

SSSSHHHHHHHHHHYYYY!!!!! Hold nu din kæft! er ved at stable en date på benene, så skal du ikke komme og spolere det hele med at komme og fortælle sandheden :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige googlet ERW. Priserne er ikke lige mig og jeg kan heller ikke se nogen steder at kvinder og/eller par er velkomne.

 

Det står der ikke noget om officielt,  men jeg har insider viden og har mødt/knaldet flere par gennem tiden...

Jeg går stærk ud fra du som kvinde ikke skal betale noget for at komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille jeg har set på Optasia og Absolut-Girls at der er mange der køber tre timer.

Det er ikke fordi det er kedeligt, det er de lokale der lige smutter forbi.

Vi andre der har længere rejsetid vil helst blive længere for at få fornøjelse og rejsetid til at stå i et godt forhold til hinanden.

Jeg smutter nok ned og kontrollerer temperaturen på spaen i den kommende uge. :-P

Jeg læser at Morgen forsøger at være neutral og positiv, men beretningen mangler begejstring og "Wow".

Klubben skal nok blive bedre når spa'et og wifi mv. kommer på plads.

 

Jeg hæfter mig ved at mange gæster kun køber 3 timers adgang, det siger noget om at klubben er for tamt til at kunne opholde sig hele dagen.

 

Jeg læser også at Morgen ikke har knaldet så meget ? Hvad laver man på en flatrate hvis man ikke knalder meget ? Det er netop fordelen ved flatrate, man ikke skal tænke på at betale for hver omgang, men måske er pigerne ikke attraktive nok til man gider at knalde dem, selv om de kan være hyggelig at pjatte og snakke med.

 

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

De må også godt få billeder af pigerne op. Jeg er ikke så kræsen så jeg prøver lige en 3 timers omgang på fredag. Har aldrig før prøvet mere end 2 piger lige efter hinanden men nu skal det her prøves. Og så er det fint med en light udgave hvor jeg hamrer igennem i 3 timer. Og det er jo ikke altid de flotteste der er de bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...