Hop til indhold
Rejsenetværk

Fællestur Aphrodite Wellnessclub

Recommended Posts

Er der nogle af jer der kender denne klub?

Er I tvivl om den er blandt klubber med navneskift som Jydeknalderne har vel anmeldt.

Jeg kan ikke lige umiddelbart google mig til nogle anmeldelser af stedet.

Måske den er ny?

Aphrodite Wellnessclub
An der Bundesstraße 4 Nr. 4
24241 Grevenkrug

http://www.aphrodite-kiel.de/start.php

og

http://www.modellehamburg.de/sexpartys/rendsburg/eckernförde-grevenkrug/aphrodite_wellness_club_14017.html

Flatrate pris fredag og lørdag 150 euro.
 

På Google maps

https://www.google.com/maps/search/Bundesstra%C3%9Fe+4+24241+grevenkrug/@54.1459225,10.0121285,17z/data=!3m1!4b1

 

Imidlertid ligger klubben 1,5 times kørsel fra Puttgarden, sådan at det ser ud til at vi skulle kunne køre fra København kl ca 09 30 for at nå til Rødbyhavn hvorfra sejlturen tager 45 minutter, vi skulle kunne ankomme klubben når den åbner kl 14.

Det burde også kunne lade sig gøre at tager færgen omkring midnat, sådan at vi er hjemme i København mellem kl 02 og 03 nat.

Jeg er villig til at ofre en nat på hotel.

Kunne vi fylde en bil 2 - 4 personer på en tur til Aphrodite Wellnessclub 1 af følgende 2 datoer?

Fredag den 31 oktober

Lørdag den 1 november

Vi deler så udgiften til en delebil.

 

Jeg har hverken kørekort eller bil.

Jeg foretrækker lørdag den 1 november.

Scandlines
http://www.scandlines.dk/

Det ser ud til at kunne knibe med en plads på Economy Extra til 499 eller 549 kr kr for en bil tur retur, de tider vi har brug for at sejle over.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

det ser bestemt interesant ud i forhold til at køre helt til hamborg.

nyåbnet klub med pauchal element

hjemmesiden ser ud til ikke at være færdig endnu 

 

 

Hilsen

Morgenbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Vi har ikke været forbi :-) Hjemmesiden er langt fra færdig. Ingen oplysninger om piger, præcis adresse, åbningstider etc

Indtil det kommer i orden, ville jeg nok vente med at arrangere fællestur dertil :-)

Men den ser da interessant ud! ca 80 km kortere værd vej i forhold til Fantasy lounge Hamborg ( nord for elbtunnel)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har ikke været forbi :smile: Hjemmesiden er langt fra færdig. Ingen oplysninger om piger, præcis adresse, åbningstider etc

Indtil det kommer i orden, ville jeg nok vente med at arrangere fællestur dertil :smile:

Men den ser da interessant ud! ca 80 km kortere værd vej i forhold til Fantasy lounge Hamborg ( nord for elbtunnel)

 

Jeg har heller ikke hørt om stedet før - så mange tak til Sporhunden Rejse  :)

 

Der er da oplysninger om priser her:

 

http://www.aphrodite-kiel.de/start.php

 

Åbningstider og Anfahrt:

 

http://www.aphrodite-kiel.de/kontakt.php

 

Og det ser da absolut interessant ud med en Tagesticket til € 130/150,-, og så er placeringen midtvejs lidt nord for Neumünster mellem Flensburg og Hamburg/midt imellem A7 og Kiel heller ikke uinteressant - går der ikke en færge fra Korsør til Kiel? Der kommer ihvertfald færger fra både Norge og Sverige, hvilket die 3 Laufhäusern i Kiel har nyder godt af - så mon ikke placeringen er velvalgt?

 

Jeg har tidligere været på en swingerclub i et industrikvarter i Neumünster og det var sådan lidt lala og med ringe belysning - maden var dog god og rigelig.

 

Jeg kunne godt være frisk på en tur i weekenden d. 17-19. okt. - send evt. en PM/PB  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

God spottet rejse :-)

Virkelig god beliggenhed. Og 100 for tre timer. Godt tilbud.

Nogen der kan gennemskue om de 100 inkluderer wellnessklub?

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er billeder af den ikke helt færdige klub på facebook (der er link til siden på facebook på klubbens hjemmeside)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for interessen

 

Ja jeg mener også at beliggenheden gør klubben så tilgængelig for en del af os herinde, at vi kan nå en kort tur billigt, og at det derfor er værd at tage en lidt usikker chance med et nyt sted.

 

Det er suverænt Koontz, hvis du vil stille med en bil til op til 6 personer, for det kan gøre en tur mulig for mellem 2 og 3000 kr inclusiv en eventuel overnatning.

 

Koontz, kan du samle op i København, og nedover, eller skal vi finde vej til et sted hvor du samler os op og sætter os af igen?

 

Kan vi mødes for at planlægge turen, distance, tider og udgifter, gerne hos mig i København.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

God spottet rejse :smile:

Virkelig god beliggenhed. Og 100 for tre timer. Godt tilbud.

Nogen der kan gennemskue om de 100 inkluderer wellnessklub?

Venligst

French

Jf. Deres link er wellnes indbefattet når man køber 3 timer eller et dagskort,ligesom der er drikkevarer og mad includeret

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men den ser da interessant ud! ca 80 km kortere værd vej i forhold til Fantasy lounge Hamborg ( nord for elbtunnel)

 

På Fantasy Lounge ser det også ud til man risikerer at blive anholdt:

 

http://www.modellehamburg.de/erotik_termine/oktober/4643.html

 

og udnyttet af 10 Polizistinnen 

 

a la:  https://www.google.dk/search?q=Polizistinnen+Party&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=zXUyVNmnG6a7ygOAp4K4Bg&ved=0CCAQsAQ&biw=1366&bih=635

 

:P

 

Som noget nyt  Für Gäste die wenig Zeit haben Quicky 40,

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Godt så, der tog jeg grueligt fejl!!!  :grin:  :grin:

 

De link virkede ikke på min smartphone da jeg prøvede, men kan da godt se det virker her på computeren :-) Nå så skal klubben jo prøves, nogen der vil med??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er alt sammen opløftende at nogle vil med, men hvor kommer vi hver især fra i landet, og hvilken transport logistik kan vi organisere for hvilket et samlet antal deltagere?

 

Jyderne i denne tråd er da vist i overtal, men kommer Koontz fra Sjælland/syd-Sverige eller et andet sted i landet?

 

Han har en bil med plads til 6, men hvem kan det komme til gode, og hvordan?

 

Som jeg ser det behøver vi ikke alle at blive kørt til og fra døren, men kan godt blive samlet op og sat af på en eller anden centralt beliggende provins tog-station, forudsat at der er en tilstrækkelig afgangs frekvens til og fra hver enkelt deltagers endestation.

 

Så alt i alt, vi skal til at blive mere konkrete, så vi kan tilbyde interesserede en mulighed for at deltage.

 

Jo tidligere vi kan tilbyde samkørsel for hvor mange, des bedre kan vi i tråden følge op med, om muligt flere biler til flere ved behov.

 

Jeg lægger gerne lejlighed til et planlægningsmøde.

 

Ikke fordi det ikke kan lade sig gøre blot her i tråden, men fordi en rent tråd baseret planlægning er meget mere usikkert og uforpligtende, end hvis nogle mødes og kan formidle hvad de er nået til enighed om.

 

Det er ærgerligt hvis 1 eller 2 stiller op med bil og som chauffører, og så dukker de bare ikke op alle dem, der alene har givet tilsagn i tråden.

 

Det er noget andet med Jydeknalderne, for de kender hinanden så godt i forvejen, mens os i denne tråd der bor på Sjælland endnu ikke har mødtes personligt.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse kan du ikke lave en beregning på hvad det koster i transportudgift pr. næse ved en bil med 5-6 personer ?

 

Hvis det var mig som arrangerede turen ville jeg have en plan B i baghånden, for hvis nu stedet flopper så er det rart at have et alternativt.

Til sammenligning børe transportudgifterne ikke være højere end fly til Berlin. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo Nille, sammen med en der stiller bil til rådighed kan jeg godt lave en beregning.

 

Udgangspunktet må jo være hvad det koster 1 person i en bil + slitage, og så kan vi vel dividere antal deltagere i samme bil op i dette beløb.

 

En bil der kan rumme 6 personer bliver vel relativt dyreste løsning, des færre der kører med, mens det vel bliver den relativt billigste løsning des flere der kører med.

 

Jeg kan ikke forestille mig at transportudgifterne ved blot 3 i bilen bliver højere end ved fly til Berlin, men det er heller ikke det vigtigste her.

 

Det mest interessante er klubbens beliggenhed, der giver mulighed for at både jyder og sjællændere kan tage på omkostnings og tidseffektive fællesture, på endags basis eller med 1 overnatning.

 

Forudsat at klubben er værd at besøge, og her synes jeg vi skal være nogle der som de første tager en for holdet :)

 

Ser at en efterlyser nogle til en tur før de datoer jeg har lagt ud, så måske kommer der en anmeldelse af klubben før denne tur, hvis vi kommer af sted.

 

Jeg har med vilje ikke en plan B, fordi at baggrunden for dette oplæg er at jeg gør mig overvejelser om jeg skal til at droppe de dyre FKK ture over flere dage?

 

Min likviditet er lavere end længe, og der går derfor efterhånden for lang tid mellem hver af de dyre FKK ture for mig.

 

Jeg er pænt skeptisk til de billigste flatrate koncepter hvor du kan gå på rummet med pigerne på FKK maner, mens jeg gerne besøger de dyreste af klubberne indenfor dette segment.

 

Mine overvejelser går derfor fremadrettet på hyppigere ture til Erlebniswohnung bunkepul, og flatrate klubber med en entre på ca 150 euro, hvor udgiften samlet kan holdes på 3000 kr +/-.

 

Dog har jeg tænkt mig en dyr længere tur til Berlin området når jeg afholder alt min ferie over februar, marts og april næste år, men den skulle der også være råd til :-P

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. overnatning, så ligger Hotel Auerhahn:

 

http://www.auerhahn-grevenkrug.de/

 

kun ca. 500 meter syd for Aphrodite Wellnessclub, som åbenbart er åbnet allerede 17. feb. 2013

 

Overnatning til priser fra ca. kr. 250,-/nat/person ved flere på værelset, incl. morgenmad og wifi kan bookes her:

 

https://ssl-da.hotels.com/bookingInitialise.do

 

http://www.expedia.dk/Grevenkrug-Hotel-Hotel-Restaurant-Auerhahn.h4966507.Hotelinfo?chkin=19/10/2014&chkout=20/10/2014&rm1=a2&semcid=ni.hp.40451.mapresults&kword=GGMETA.ZZ.4966507.20141019.20141020&mctc=10

 

Hvis man ikke foretrækker at ringe direkte til hotellet, som også har afhentningsservice i lufthavn/togstation mv.

 

Ser dog ud til at hotellet på mine ønskedatoer er udsolgt, men ved at søge på denne side:

 

http://www.tripadvisor.de/Hotel_Review-g1078328-d642283-Reviews-Hotel_Auerhahn-Grevenkrug_Schleswig_Holstein.html

 

kan man få vist nærliggende ledige og endda billigere overnatningsmuligheder.

 

Mht. en back-up plan - så er der ikke langt til Eros-center i Kiel, Hamburg og Flensburg er heller ikke så langt væk.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt spottet Jernsvinet

 

Preise
Zimmerpreise incl. Frühstückstücksbuffet :!: 
Einzelzimmer ab € 34,00 = 253,77 DKK
http://www.auerhahn-grevenkrug.de/zimmer/

 

Entre Aphrodite Wellness Club 150 euro = 1120 kr

 

1374 kr for overnatning inclusiv morgenmad, entre og alle måltider, samt sex ad libitum fra kl 14 i Aphrodite Club :)

 

Hvad kan vi mon gøre transporten for - hvis vi mødes og får aftalt snarest muligt?

 

Har vi først biler med chauffør, og 2 til at dele udgiften, så kan ledige pladser efter min mening udgøre et tilbud til øvrige interesserede.

 

Måske det kan blive til et træf for brugere af Eroguide, fra både Sjælland og det øvrige land.

 

Håber godt nok at vi kommer på tur!

 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke helt disse lange indlæg med beregninger om dit og dat, I planlægger Jer da nærmest ihjel. :)

Når jeg kører til Tyskland /Hamborg er det fordi jeg VIL derned og nyde FKK klubberne.

Når jeg så har 1 eller 2 venner med, betaler de min entre på Harmony eller Atmos, og jeg lægger så bilen til, det er hyggeligt og sjovt at være 2 eller 3 sammen.

Vi handler øl o.l. såfremt dette ønskes i Flensborg på vejen derned.

Det er en ordning der fungerer fint, om jeg så betaler en smule mere er jeg fuldstændig ligeglad, jeg var jo kørt derned uanset om de var med eller ej.

Med god fornøjelse med udregningerne.

En plan B er jo enkel, såfremt stedet ikke lever op til forventningerne, fortsætter vi til Harmony.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reknas den tilgang til en tur er gangbar når I kender hinanden på forhånd, og er indbyrdes indforstået med præmissen for at deltage.

 

Det er bare ikke udgangspunktet her, hvor jeg skriver at jeg gerne vil på tur, hvornår jeg gerne vil, og hvor jeg for at komme på tur har behov for at x antal flere vil drage på tur sammen med mig.

 

Når jeg ikke har hverken kørekort eller bil, er udgangspunktet derfor for mig at andre lægger bil til, og agerer chauffør på turen.

 

Derfor udgør det på det givne grundlag også en vægtig faktor hvad udgiften bliver til at deltage, og hvordan vi deles om fællesudgifter til en tur.

 

Jeg kommer næppe af sted uden at andre tager med, det bliver nok for besværligt med offentlig transport, og da i hvert fald ikke lige så hyggeligt som når vi rejser flere sammen.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha det lyder spændende.

Så må vi se om det er ala Fantasy Lounge eller lidt bedre.

Man kan da spare noget kørsel.

Så overvejer om man lige skulle smutte forbi på mandag, når man nu alligevel skal til Sønderjylland for at aflevere børn.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke helt disse lange indlæg med beregninger om dit og dat, I planlægger Jer da nærmest ihjel. :)

 

Det er bare Rejse som kan lide at mødes og planlægge detaljerne i god tid :lol:

Han planlægger endda hvilken piger som skal knaldes først og sidst :P

 

Vi andre improviserer bare og go-with-the-flow :D

Rejse har meldt ud at der ikke er nogen plan B pga. økonomien.

 

Lidt bruger info:

cd98d6ac727cd654d11e5bfc0b3efc4c.jpg

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke helt disse lange indlæg med beregninger om dit og dat, I planlægger Jer da nærmest ihjel. :)

 

Ja, der kan efter min mening også godt gå lidt for megen REJSEplanlægning i det, men det er alligevel rart om en tager sig af kørsel (rejserute, evt. færgetider mv.), en tager sig af evt. hotelbooking, en finder oplysninger om klubberne (prisniveau, åbningstider mv.), en tager sig af kontakten mellem deltagerne - dvs. udveksling af tlf. nr. og opsamlingssteder - kan selvfølgelig godt være en og samme person, men det er nu dejligt om alle får lejlighed til at bidrage med hver deres input. Men ligefrem at mødes på forhånd er nok lidt overkill.

 

Evt. kan der også blive tid og lejlighed til andre kulturelle oplevelser, som evt. også er den officielle lejlighed til at gøre turen  :P  f.eks.: http://www.trakehner-verband.de/termine/hm/

 

Jeg har selv en udmærket undskyldning for at komme afsted: Teilemarkt på speedwaybanen ved Brokstedt d. 19 oktober

 

NB fandt lige dette site som lover tilbud/rabat på overnatning, ferie, wellness mv.:

 

http://www.ab-in-den-urlaub-deals.de/

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forsøgt at lave lidt research på klubben.

Klubben er over 10 år gammel, den har været igennem forskellige ejerskaber og blevet brugt som natklub, swingerklub mv.

Her er nogle ældre billeder af klubben: http://www.joyclub.de/my/2760679.aphrodite_kiel.html

 

De relancerer nu klubben som wellness/flatrate/swingerclub, lidt af en blandet landhandel, derfor ser vi deres underlige prisstruktur med forskellige optioner.

 

Jeg kan hverken finde positive eller negative anmeldelser af klubben. Så det er hit or miss...

På deres hjemmeside står der at der er mellem 10-15 piger i klubben, om de er tudegrimme melder historien ikke noget om.

Det kræver vist en inspektion :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...