Hop til indhold
Rejsenetværk

Fællestur Aphrodite Wellnessclub

Recommended Posts

Jeg tjekker den formentlig i uge 43. Men det eg selvfølgelig lidt længe af vente.

 

Ja, du skulle have været forbi i denne uge - de har nemlig 20 % åbningsrabat  :D

 

https://www.facebook.com/events/789481084428670

 

Komm vorbei und schau Dir ganz unverbindlich den Club an. Zur Eröffnung erwarten Dich Highlights wie heisse Stripperinnen, die ersten 50 VIP-Tickets for free, hot sounds und coole Partygäste!

20% Rabatt das ganze Eröffnungs-Wochenende!

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været her i 2 timer, der er 5 piger og der kommer 2 mere blev der lovet

100-130-150 € dækker blowjob uden, og alm sex/doggy osv (kys er 20€ ekstra ved de 2 jeg spurgte)

I dag er der ikke nogen der tilbyder græsk (lidt omsonst at spørge til priserne)

Inklusiv er alhohol fri drikke og noget buffet som jeg ikke har kigget på endnu

Whirlpool fungerer ikke pt står i et rum med en vandseng og glasdør (ingen forhæng)

Sauna er lille (mindre end p-clubs) og mørk med kun en rød pære

De vil fixe noget udendørs til foråret

Pigerne er naturlige (3 frodige) uden at presse for meget på (har også hele natten :P) de 3 af pigerne jeg har snakket med har erfaring fra hamborgs stripklubber eller optasia

3 tyrkiske piger (22)

En Rumæner

En Bulgarien (22)

Værelserne ovenpå er simple med en halvanden seng

Der er ikke wifi i klubben, jeg har mit eget 3 med og er på grænsen til ikke at have net (på forsiden er der ikke net men har lånt et strøm stik bag en sofa

Der har været 2 tyskere på 3 timers pas, og en der vist gik igen eller tog en quickie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Morgenbesøg for at tage en for holdet,

 

Det lyder ikke til at det er en klub jeg gider at bruge en helt dag på, desværre.

Så jeg melder fra på fællesturen, jeg vurderer det er ikke værd at spilde 10+ timer i transport, evt. hotelophold for en halv-flad oplevelse :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kiggede jeg på buffet - det er noget franskbrød og kødpølse/skinke/ost og det allestedsværende Nutella

Dette kunne klare en forbedring og lidt lys og er nok ikke stedets fortrin

Der er en frugtskål også med banan/æble/pære

Øl koster 5€ (ingen alchoholfri øl)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De 2 første havde det vist slet ikke på menuen så den første slyngede vist bare en pris ud

Den 3 ville gerne, men jeg er den eneste ikke ryger åbenbart så lysten er lidt væk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ca 19:30 blev der leveret en bunke grilkyllinger og pommesfrittes

Ca 20:00 kom der 2 piger mere

Der er drysset ind med kort tids/3timers kunder igennem aftenen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min mobil har det med at styrte ned med safari (internet) derfor de korte beskeder

Lidt træls på godt jysk at skrive i 10 min og safari fryser

IOS8 geninstallation når jeg kommer hjem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ok, jeg havde ellers lige planlagt et besøg. Men det lyder ikke meget af en 130 Euro Flatrate. Måske 100 kunne gå. Så hellere køre de 80 km længere til Fantasy Lounge tror jeg. Nå nu må vi se, beliggenheden er trods alt super 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu hygget mig gevaldigt med at være ene hane i kurven (periodisk) og have 5 piger (+ servitrice) dansende for mig på podiet og en kort lapdance

Redigeret af Morgenbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

@morgenbesøg

Super med din førstehånds-beretning fra frontlinjen :-)

Lyder til, at du faktisk fik en del god spass ud af det :-)

Håber du orker at skrive lidt mere.

Især om pigerne. Og gerne specifikt om enkeltpiger (hvis du kan huske dem fra hinanden).

Ellers bare generelt om deres udseende. Deres åbenhed. Om de vil snakke. Om de vil knalde. Om de bare vil have det overstået. Om deres villighed. Om de selv tager initativer på fællesområder. Og på værelserne. Om de kan smile og grine og har lidt humor. Om det også har været en sjov eller hyggelig oplevelse.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen eller snarere godnat herfra :)

 

kørte fra Aphrodite 03:40 og så forbi Fleggard på vejen hjem (tog lidt over en times lur i bilen mens jeg ventede på at de åbnede)

 

Jeg var sammen med 3(+1 var sammen med Tanja 2 gange) af de i alt 7 gp'er (havde egentlig tænkt mig en tur med Melissa men da lysten var der var hun sammen med en anden kunde.)

 

alle piger virkede interesserede i en tur ovenpå og der var mange quickies, de 3 jeg prøvede kørte lidt i det samme opstart (spil / sut op fra slap og så videre med sex i hvilken stilling der var fælles fodslag til)

hvordan tiden blev brugt efterfølgende var lidt forskelligt (forsøg på kommunikation, let massage, eller ned med det samme)

 

kun en gang blev der nævnt en 20min grænse men hun havde også arbejdet bravt (i spøg så sagde jeg til hende at hun kunne løbe ned af trappen og op igen hvis det var vigtigt for hende, men hun blev nu)

 

alder på pigerne er vist som alle steder lidt hmn 22x2(former) 24x2(pæne men lidt store piger) 34x2 (slanke), det er ikke noget jeg vil sætte mange kroner på passer 100% :)

de fleste af pigerne virkede til at nyde "arbejdet",  ++ kunne godt tåle et lille klap bagi når de nu stod og twerkede indbydende (mest til det tyrkiske musik min ipad kunne frembringe fra youtube (med Danske reklamer ind imellem)

 

de manglende ting? 

7+ skala piger / damer og antallet (der blev nævnt at hvis man ringede i forvejen (som gruppe) så kunne der skaffes flere piger

 

Den defekte whirlpool (skal have skiftet et varme element), (fandt ud af at der faktisk var en mere men som var ved pigernes bad/omklædning og derfor ikke blev brugt, (kunne heller ikke flyttes da de havde muret det aflange vindue til Oops)

det fik manglen på wellness at føles meget (pigerne ville gerne modtage massage men jeg kunne ikke lige overtale de 2 jeg snakkede med til at jeg skulle have en tur)

sauna'en kører vist på 6 timers sauna og er ca 12kvm (bonus at der er røgfrit og musikken er ikke så høj derinde)

 

den "græske dame" hvis der var nogen der manglede en sådan hjemmefra :P (en spøg var at det var en af husets herrer der stod for den afdeling (vicevært/dørmand)

 

Et lille forsøg på om pigerne ikke skulle have hmm tror de kaldte det picolo drinks eller om vi skulle have en flaske champagne sammen,

 

 

alt i alt har jeg bestemt fået en god lang aften, men manglede lige at jeg kunne tage en tur med servitricen(ca24) eller hvad hun kaldes (den eneste som ikke var gp men sikke hun dansede og ryste røv)

 

nu er det slut på min X-mas fra Fleggard og sengetid

 

Håber i kunne bruge min "tester" og bonus er jo at man kan kigge og så køre de 75 km til Hamborg eller P-Club hvis ikke stedet/pigerne har interesse

 

Hilsen Eftermiddag/Aften/Nat og Morgenbesøg

 

 

PS: VIP kort holder 1 år (jeg måtte fortælle at det udløste 30€ rabat og ikke 20 som jeg fik at vide i entreen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak til Morgenbesøg for beretningerne fra turen

 

Jeg er nu knap så interesseret selv i en tur den 1/1, men står ved mit tilsagn om selv at deltage, hvis Koontz stiller med en bil, eller andre gør, men han var sidst aktiv i forum den 6/10 - har sendt ham en pm.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige skrevet pm med Koontz

 

Efter Morgenbesøg's beundringsværdige factfindings mission, trækker vi begge vores tilbud om at vi kan køre sammen til klubben lørdag den 1/11 - vi er ikke længere interesseret.

 

Det føler vi godt at vi kan gøre, efter som der endnu ikke er indgået konkrete bindende aftaler med nogle.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

glemte vist at nævne at stedet tidligere har været en strip club med bonus værelser :)

derfor er det "genåbnet"

 

men det ændrer jo ikke ved de andre ting, jeg skal derned når de får fixet spa badet, ellers må jeg til Hamborg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik lov til at tage billeder af pigerne men kun til mig privat (sorry) (naturligvis blev kamera pakket væk når der var klienter)

Men her er entre, bruser, og gang med omklædning, sauna og vandseng (whirlpools) til siderne og fremme er det store fællesområde (fik ikke lejlighed til at tage billeder der uden folk)

Pænt rent ( der har kun været åben en uge , håber de holder det rent)

Nogen steder er det lidt hmm øv, eks ravpluks fra hvor der sag tv før og ledninger der var hængte.

Redigeret af Morgenbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu engang tak til Morgen for en fin og grundig beretning.

Skal det forstås som at der var to piger på 22 år, to på 24 og to på 34, og at jo yngre de var, jo mere vejede de ? :-)

Og hvordan synes du, de hver især performede? Hvem var bedst i dine øjne?

Med en pris på 130 og fire piger på værelse, ligner det cirka et besøg på P-club i Flensburg, hvor jeg, de to gange jeg har været der, har betalt for tre piger i 3x20 min og 20 i entre, ialt 140 euro og også med ubegrænset tid på klubben, men ingen mad og kun for hvad der svarer til fem drikkevarer som fx cola eller kaffe.

Dog synes Aphrodite at give lidt mere value for money, da man - som jeg forstår det - kan være sammen med alle pigerne, og også flere gange i løbet af et ophold til 130 (ret mig Morgen, hvis det er forkert :-)), og der også er en gratis skinkemad :-).

For nogle (bortset fra selvfølgelig Nille forstås :-)) vil dette være et alternativ både til P-club i Flensburg (der ligger en time tættere på Danmark) og mulighederne i Hamburg (der ligger en time endnu længere væk fra Danmark).

Hvad, man foretrækker, er et spørgsmål om hvor store beløb, man kan afse til formålet, hvor tæt på man bor på stederne, og hvor meget tid man har til rådighed.

I visse situationer vil Aphrodite bestemt være interessant. Og jeg har stadig planer om at aflægge stedet et besøg.

Om jeg så kører videre til FKK Harmony eller tilbage til P-club, det må tiden vise.

Under alle omstændigheder: Tusind tak til morgen :-)

Jeg ville sætte pris på, om du lige ville uddybe mine spørgsmål længere oppe i teksten :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...