Hop til indhold
kanonkongen

Hvornår er du født :-)

Recommended Posts

Kæmpe overraskelse... :cool::P

Ja, helt vildt!

Havde der stået, at dem i februar fødes som de perfekte elskere, så havde jeg påstået, at listen var en videnskabelig sandhed... Nu mener jeg jo, at det er ren humbug! :cool:

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg ser listen som lutter sandhed..... så kan man selv gætte, hvad måned jeg er født i ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser listen som lutter sandhed..... så kan man selv gætte, hvad måned jeg er født i :wink:

 

ENIG så er der ikke mere grund til at diskuterer det mere :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, helt vildt!

Havde der stået, at dem i februar fødes som de perfekte elskere, så havde jeg påstået, at listen var en videnskabelig sandhed... Nu mener jeg jo, at det er ren humbug! :cool:

Er helt enig......

Jeg var så heldig at komme til verden lige nøjagtig på min fødselsdag......der ligger i februar :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja, helt vildt!

Havde der stået, at dem i februar fødes som de perfekte elskere, så havde jeg påstået, at listen var en videnskabelig sandhed... Nu mener jeg jo, at det er ren humbug! :cool:

Elsker er hankøn, du der. Noget jeg har overset? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsker er hankøn, du der. Noget jeg har overset? ;)

Aha! Så har jeg fundet forklaringen for denne massive ukorrekthed! Listen omhandler kun mænd! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Aha! Så har jeg fundet forklaringen for denne massive ukorrekthed! Listen omhandler kun mænd! :P

Du aner ikke hvor glad jeg er for det svar. Puha, var sgu helt svedt - på den dårlige måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ej KK, sådan at vågne op til det??!

De skøreste??? Jamen blæret! :D

 

Jamen du er den skøreste skatte-basse, som jeg kender.  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle have været født som en af de dejligste, men jeg kom alt for tidligt og blev perfektionist i stedet.  :geek:

 

Den forskydning MÅ være grunden til, at min tidsregning somme tider er lidt skævt indstillet.  :mrgreen:  

 

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle have været født som en af de dejligste, men jeg kom alt for tidligt og blev perfektionist i stedet.  :geek:

 

Den forskydning MÅ være grunden til, at min tidsregning somme tider er lidt skævt indstillet.  :mrgreen:  

 

 

/Gina.

 

Jeg skulle have været født som en af de dejligste, men jeg kom alt for tidligt og blev perfektionist i stedet.   :geek:

Jeg vil sige det blev en kombination  :rolleyes:

 

 

 

Den forskydning MÅ være grunden til, at min tidsregning somme tider er lidt skævt indstillet.   :mrgreen:  

Det erfarer man efterhånden som man har prøvet at lave en aftale med dig  :???:  ;)

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle have været født som en af de dejligste, men jeg kom alt for tidligt og blev perfektionist i stedet.  :geek:

 

Den forskydning MÅ være grunden til, at min tidsregning somme tider er lidt skævt indstillet.  :mrgreen:  

 

 

/Gina.

Hey Gina.

 

Vi må da gå hånd i hånd sammen så  :-P  :-P  :-P

 

Jamen de skøreste er vel også de sjoveste. da ikke skønt hvis vi alle bare var ens.

 

Og ja fede svar  :-P  :-P  God dag til jer alle 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Den forskydning MÅ være grunden til, at min tidsregning somme tider er lidt skævt indstillet.   :mrgreen:  

Det erfarer man efterhånden som man har prøvet at lave en aftale med dig  :???:  ;)

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

 

 

Touché. Én nåede jo næsten at falde i søvn på sofaen engang. :-P  Det billede har jeg stadig i hovedets harddisc.

 

Jeg vil dog lige trutte i et eller andet horn her - det er faktisk længe siden, at jeg har været forsinket til mine gæster. ;-) 

 

 

Punktlig hilsen,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Godmorgen Så lige denne. hvad er i så på denne liste  :-P  :-P  :-P

 

9827_1407484532832048_1975749075_n.jpg?o

 

God torsdag til jer alle.

 

KK

Hvad er du selv, KK..? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...