Hop til indhold
kanonkongen

Hvornår er du født :-)

Recommended Posts

Jeg skulle have været født som en af de dejligste, men jeg kom alt for tidligt og blev perfektionist i stedet.  :geek:

 

Den forskydning MÅ være grunden til, at min tidsregning somme tider er lidt skævt indstillet.  :mrgreen:  

 

 

/Gina.

Selv om du kom for tideligt ud, nåede du lige nøjagtigt at få længe nok ;)

Jeg kan da slet ikke forstå hvilken tidsregning du mener er skæv ;)

Det er da være med mig, jeg er født til tiden, men min måned kan da slet ikke passe :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle have været født som en af de dejligste, men jeg kom alt for tidligt og blev perfektionist i stedet. :geek:

Den forskydning MÅ være grunden til, at min tidsregning somme tider er lidt skævt indstillet. :mrgreen:

/Gina.

Den lille bitte ting tager jeg gerne med i det store regnskab. Er lille minus modsat en kæmpe liste af plusser

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stakkels mand M/K der er født 29. februar. Når kun ca. 20 fødselsdage på et livforløb. Eller bliver vedkommende ca. 4 x 73 år?

Er m7k'en så skør eller nuttet ? ? ?

 

Vedkommende har jo fødselsdag dagen efter 28. februar . . .  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er m7k'en så skør eller nuttet ? ? ?

 

Vedkommende har jo fødselsdag dagen efter 28. februar . . .  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

Jow da   -   men er det så ikke 1. marts? Fødselsdagen er immervæk 29. februar. CPR-nr.: 29022012-XXXX.

 

Men - nok om det. Bare en strøtanke fra lille mig.

 

Skudår er noget med astronomi og årets længde. Ret videnskabeligt  -  men ind i mellem da bøvlet.

 

Så  -  ska` vi ikke lade skudår være skudår. Det er da gået godt indtil nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle have været født som en af de dejligste, men jeg kom alt for tidligt og blev perfektionist i stedet. :geek:

Den forskydning MÅ være grunden til, at min tidsregning somme tider er lidt skævt indstillet. :mrgreen:

/Gina.

Kender godt det der med at komme alt for tidligt..........:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af de få mennesker i verden der er født som samlesæt, en del i hver måned i et år:)

Og hvis jeg husker rigtigt så var det faktisk selveste DR's forhenværende handymaiin nummer 1. mister Flemming leth  der stod for samlingen af moi, uden nogen form for bygge vejledning:)

Så jeg må jo være alle de ting der står på listen, dejligt endeligt at få det bekræftet sort på hvidt:)

 

At der så er kommet til at stå Februar i dåbsattesten er nok noget af en tilfældighed, jeg forestiller mig det er sket ved hånds-oprækning i en eller anden tilfældig forsamling:)

 

Men er jeg så skør? Heeeeeeellllll yeah:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...