Hop til indhold
Borende X

Studinebaben er løs

Recommended Posts

Men jeg vil så sige at billeder i flertal kunne underbygge kvaliteten, måske endda benytte en god fotograf som alle de billige piger evner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men jeg vil så sige at billeder i flertal kunne underbygge kvaliteten, måske endda benytte en god fotograf som alle de billige piger evner.

Helt enig men hvis hun får nok kunder på det billede hun bruger så er det måske forklaringen på at hun ikke har flere billeder.

Jeg kommer i tanke om at SmukEnligMor også kører med høje priser så hvad jeg gættede på at det kun var unge danske piger der kunne have held med det afkræfter hun.

De piger der mener de kan tilbyde noget ekstraordinært og som har et marked for det, de piger skal da tage den pris de synes de er værd. Det er jo også det SmukEnligMor har skrevet herinde 50 gange efterhånden.

Redigeret af Frasier
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu forholder sig, efter mit indtryk også således at klinikkerne med danske piger forsøger at holde på at pigerne ikke yder fransk uden kondom, med eller uden slug.

 

Studinebaben yder nævnte ydelser inkluderet i hendes priser, både fransk uden og med slug.

 

Udover så smuk, ung og lækker hun er, så kan det måske tænkes at hun kan holde sine priser på baggrund af en efterspørgselsdrevet efterspørgsel, hvor mænd der normalt går efter disse ydelser hos udenlandske piger, lægger særligt vægt på at de kan opnå samme ydelser hos en dansk pige i en klasse som Studinebaben?

 

I min optik genstår det åbne spørgsmål, om Studinebaben uden at skille sig således ud i markedet i forhold til danske piger på klinik på niveau med hende selv, om hun vil kunne opretholde sine priser i konkurrence med klinikker med danske piger der ikke yder noget udover spansk og svensk uden kondom.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har du helt ret i, mister Rejse. Good point.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet

Studinebaben spiller frisk ud i en ny annonce.

 

Fint nok. Desværre kan man ikke svare på den, så jeg forsøger mig her i hyggesnak:

 

Det meldes ud, at "Jeg er ikke billig så lad være med at prutte om prisen! Det er jo sprogligt set noget semantisk sludder, idet de to sætningsdele modsiger hinanden.

 

Der er – måske – her to muligheder for fortolkning:

 

1: Jeg ved, at jeg er svinedyr, men jeg lader mig ikke presse på prisen.

2: Jeg er ikke en tarvelig tøs, så du skal end ikke prøve at forhandle.

 

Som annoncen fremstår, er det mulighed 2, man først må tænke på! Er det imidlertid mulighed 1, som er intenderet, er det fair nok, men hvorfor så ikke sige det lige ud, som det er?

 

Som jeg ser det, så kunne det "semantiske sludder" let undgås på følgende vis:

 

Mulighed #1) Jeg er ikke billig og lad være med at prutte om prisen!

 

Mulighed #2) Jeg er ikke billig; lad være med at prutte om prisen!

 

Desuden vil jeg være tilbøjelig til at give andre ret i, at dette forum's primære fokus nok ikke er dansk retskrivning. Det ændrer dog ikke på, at du har ret i din påstand...

Redigeret af kosteskaftet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

hvis man ikke vil betale hendes priser...så kan man da bare finde en som pengepungen passer til, eller man

kan tage hjem til konen og få en rejemad  :)

 

.....en pris på 49 kr for en Tuborg på Restaurant, pisse urimelig så hellere 10 høkere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skriver hun ikke længere sine eksakte priser i hendes annoncer, men så vidt jeg husker har det været fremme at hendes priser skulle ligge på 1500 kr for 30 minutter, 3500 kr for 60 minutter - med alle forbehold?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Dvs. at de første 30 minutter koster 1500, de næste 30 minutter koster 2000? Normalt koster det ellers mindre pr. minut, jo længere tid man bestiller. Koster det så 2500 for yderligere 30 minutter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dvs. at de første 30 minutter koster 1500, de næste 30 minutter koster 2000? Normalt koster det ellers mindre pr. minut, jo længere tid man bestiller. Koster det så 2500 for yderligere 30 minutter?

Okay, så må vi regne med at det ikke er matematikundervisning hun tilbyder.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun tager kr 2000 for en halv time ifølge denne anmeldelse har jeg lige konstateret

Redigeret af Frasier

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Personligt tror jeg dog at det kun er de unge flotte danske piger i starten af tyverne der ville kunne få succes med hendes priser.'

 

 

 

Det handler såmænd slet ikke om alder, men om målgruppens ønsker. Eksempelvis er det sådant set ikke helt ualmindeligt, at en business mand ønsker at medtage en både præsentabel og intelligent kvinde, til en afsluttende kontrakt, hvor der er fokus på de sociale. Her dur det sgu ikke at kommer rendende med en ung smuk kvinde på 21, i stedet medtages en smuk moden kvinden, og tro mig den samlede pris ligger ikke i den lave ende. :)

 

 

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Både og.

Jeg ved godt at de dates du taler om der er dyre men det er ikke de studinebaben reklamerer med, det var hendes ydelser jeg tog udgangspunkt i, du begynder at blande andre ting i det. I følge de danske piger jeg har kendt personligt så hører det i øvrigt til sjældenhederne at de bliver booket af erhvervslivet til at være selskab ved en en afsluttende kontaktunderskrivelse og den erfaring jeg har med de dele af erhvervslivet jeg har færdes i bruger man ikke anstandsdamer på den måde men at det kan foregå betvivler jeg ikke.

At unge piger oplever en stor efterspørgsel og at de findes attraktive af mange mænd, ja det tror jeg de fleste ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan da bare spørge hende herinde

 

http://www.eroguide.dk/forum/user/16915-studinebaben/

 

 

Studinebaben spiller frisk ud i en ny annonce.

 

Fint nok. Desværre kan man ikke svare på den, så jeg forsøger mig her i hyggesnak:

 

Det meldes ud, at "Jeg er ikke billig så lad være med at prutte om prisen! Det er jo sprogligt set noget semantisk sludder, idet de to sætningsdele modsiger hinanden.

 

Der er – måske – her to muligheder for fortolkning:

 

1: Jeg ved, at jeg er svinedyr, men jeg lader mig ikke presse på prisen.

2: Jeg er ikke en tarvelig tøs, så du skal end ikke prøve at forhandle.

 

Som annoncen fremstår, er det mulighed 2, man først må tænke på! Er det imidlertid mulighed 1, som er intenderet, er det fair nok, men hvorfor så ikke sige det lige ud, som det er?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Kære Studinebabe

 

Jeg ved godt at jeg har været en af de flittigste til at diskutere priser og koncepter, sådan helt overordnet, det ved du nok ikke, men vi er nogle der i lang tid har brugt meget af den tid herinde, som du fornuftigt nok ikke selv gør i helt samme omfang som vi andre.

 

Men uagtet at jeg mener at branchen kunne drives på andre måder, og til billigere priser, så vil jeg til enhver tid anerkende at der er piger der kan skille sig så meget ud at de kan tage langt højere priser end andre piger, uanset hvordan det ellers går andre piger, klinikker og bureauer.

 

Og er du en af de piger, skal du selvfølgelig bare give dine priser alt den skrue opad du kan :)

 

I mens vil jeg så bare ærgre mig over at jeg ikke selv har råd til at besøge dig, det ærgrer mig mere end sprogligt pedanteri - denne tekst er sikkert heller ikke fejlfri :wink:

 

Held og lykke med at holde dine opskruede priser :shock:  :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Alle piger skal have lov til at tage præcist hvad de vil. De fleste vil have så mange kunder som muligt, så de må sælge til konkurrencedygtige priser. Men der er intet, der forhindrer en hvilken som helst pige i at tage 50.000 i timen. Det skal hun ikke spørge os om :).

 

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at gøre mig opmærksom på det, BX. En anden gang kan du jo skrive en privatbesked til mig, hvis du tør. 

 

Hej Studinebabe.

 

Headhunte betyder nu noget helt andet end i den sammenhæng, som du bruger begrebet i. Men skidt være nu med det.

Hvis jeg tør skrive PB? Selvfølgelig tør jeg da det. Hvad skulle jeg da frygte? Jeg har således lige afsendt en PB til dig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har godt nok fået hug for min streng. Muligvis strammede jeg skruen en halv gang for meget, men huggene lever jeg imidlertid fint med.

 

Derimod er det unægteligt lidt morsomt at konstatere, at de ellers hidtil så inkarnerede anti-riddere nu selv (bevidst/ubevidst?) er gået hen og er blevet riddere.

 

Farven på cykel eller sind skal jeg så ikke her udtale mig nærmere om.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har godt nok fået hug for min streng. Muligvis strammede jeg skruen en halv gang for meget, men huggene lever jeg imidlertid fint med.

 

Derimod er det unægteligt lidt morsomt at konstatere, at de ellers hidtil så inkarnerede anti-riddere nu selv (bevidst/ubevidst?) er gået hen og er blevet riddere.

 

Farven på cykel eller sind skal jeg så ikke her udtale mig nærmere om.

 

 

Åhh kunne man bare redde en smuk ung dame i nød. :)

Er det ikke vores natur at fedte lidt for damens gunst, i hvert fald irl.

 

Synes nu ikke der er så meget ridder i mine indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes nu ikke der er så meget ridder i mine indlæg.

Jeg tager da gerne lige en omgang med SlagBorende X når nu han byder op til dans på det personlige plan igen. :D

Jeg kan ikke se nogen der er riddere her, Borende X træder ved siden af igen i hans vendetta mod andre folks sproglige formuleringer, som han har gjort det så mange gange og åbenbart har frihed til at gøre herinde, højt til loftet siger de jo. :D

De fleste af dem der har brugt ordet ridder har ment at det er brugere der indædt forsvarer den pige de er stamkunde hos og forsvarer hende i et og alt, overalt udover at rose hende hele tiden også.

Så vidt jeg ved er der ingen der har studinebaben som yndlingspige af dem der har skrevet det her, så har de i hvert fald holdt det hemmeligt, endsige har besøgt hende. Jeg tror såmænd bare at folk skrev deres holdning til Borende Xs nye angreb på hende og at Borende X som sagt ofte er efter folk herinde der formulerer sig på måder der falder ham for brystet, da han er den eneste der ved hvordan man skal og bør formulere sig i skriftlig dansk og har gjort det til en af sine kæpheste herinde. ;)

Borende X har været efter hende mange gange. Der er jo nogen piger som altid får ros fra Borende X og andre piger der altid får det modsatte åbenbart og her hører Studinebaben til sidstnævnte, og sådan er det. ;) Man kan så selvfølgelig gætte på hvorfor det forholder sig således. ;)

Jeg troede ellers at visse brugere herinde opfattede det som noget positivt at være ridder, men jeg fornemmer at det er det så ikke alligevel, eller var det et slet skjult forsøg på et komme med at kompliment til os fra Borende X :D Men det var sørme dårlig formuleret så :D

Redigeret af Frasier
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årh Fræser, du følte dig nok rigtigt truffet.

 

Det regnede jeg faktisk også med i betragtning af al den negative galde, du ellers har udgydt herinde i tidens løb.

 

Som jeg tidligere har skrevet, ville det være velsignet at læse blot et enkelt positivt indlæg fra din side. Men det falder dig nok for svært.

 

Nok om det nu.

Det er rigtigt, at jeg er meget nøjeregnende med det sproglige, deraf de mange rettelser under mine indlæg, og det har jeg vel lov til at være i al den forfald, man oplever?

Hvem siger, at jeg ikke må være det?

Jævnfør blot indlægget om, hvordan udlændinge i "svenskerstrengen" opfatter dansk.

 

Vedrørende ridderbegrebet, som du åbenbart har slæbt med over fra din fortid i VL:

 

Hvor mange positive indlæg skal man efter din mening skrive, før man gør sig fortjent til riddertitlen? Og du skriver "der er jo nogen piger som altid får ros fra Borende X og andre piger der altid får det modsatte"

 

Jeg kunne morderligt godt tænke mig at vide, hvem det er, jeg altid har skrevet negativt om. Det må du nu dokumentere, Fræser, ellers kan jeg ikke tage det for andet end dit sædvanlige brok, som du har vist dig at være storgrosserer i.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Årh Fræser, du følte dig nok rigtigt truffet.

 

Det regnede jeg faktisk også med i betragtning af al den negative galde, du ellers har udgydt herinde i tidens løb.

 

Som jeg tidligere har skrevet, ville det være velsignet at læse blot et enkelt positivt indlæg fra din side. Men det falder dig nok for svært.

 

Nok om det nu.

Det er rigtigt, at jeg er meget nøjeregnende med det sproglige, og det har jeg vel lov til at være i al den forfald, man oplever?

Hvem siger, at jeg ikke må være det?

Jævnfør blot indlægget om, hvordan udlændinge i "svenskerstrengen" opfatter dansk.

 

Vedrørende ridderbegrebet, som du åbenbart har slæbt med over fra din fortid i VL:

 

Hvor mange positive indlæg skal man efter din mening skrive, før man gør sig fortjent til riddertitlen? Og du skriver "der er jo nogen piger som altid får ros fra Borende X og andre piger der altid får det modsatte"

 

Jeg kunne morderligt godt tænke mig at vide, hvem det er, jeg altid har skrevet negativt om. Det må du nu dokumentere, Fræser, ellers kan jeg ikke tage det for andet end dit sædvanlige brok, som du har vist dig at være storgrosserer i.

Du har kun været negativt efter Studinebaben. ;) Så der var den. ;)

Jeg har skrevet mange positive indlæg herinde og skrevet positivt om mine oplevelser med et par piger. Det kan såmænd også dokumenteres, så du behøver ikke at lyve om det. ;)

Med hensyn til hvem der brokker sig, kommer med galde, rager sig uklar med alle herinde, skændes med alle, altid er i krig med alle og enhver osv, der når jeg dig ikke til sokkeholderne overhovedet. ;) Ligesom jeg imodsætning til dig faktisk også har et liv udenfor dette sted. ;)

Jeg tænkte nok at du bare var ude i personligt slagsmål efter du har dummet dig igen, så skulle vi lige finde de personlige angreb frem. Intet problem, jeg stiller gerne op. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal du ligge ud med endnu en rettelse, BX. Og ja, du har en tendens til at stramme skruen en tand for meget. Det må egentlig gerne stoppe nu.

 

Jeg har det ene billede på annoncen - nu har jeg faktisk i dag lige lagt endnu et billede op i annoncen på AL inden jeg så denne tråd - men ellers kan man få flere når man har vist mig at man er seriøs omkring et besøg. 

 

Var der andre ubesvarede spørgsmål?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har kun været negativt efter Studinebaben. ;) Så der var den. ;)

Jeg har skrevet mange positive indlæg herinde og skrevet positivt om mine oplevelser med et par piger. Det kan såmænd også dokumenteres, så du behøver ikke at lyve om det. ;)

Med hensyn til hvem der brokker sig, kommer med galde, rager sig uklar med alle herinde, skændes med alle, altid er i krig med alle og enhver osv, der når jeg dig ikke til sokkeholderne overhovedet. ;) Ligesom jeg imodsætning til dig faktisk også har et liv udenfor dette sted. ;)

Jeg tænkte nok at du bare var ude i personligt slagsmål efter du har dummet dig igen, så skulle vi lige finde de personlige angreb frem. Intet problem, jeg stiller gerne op. :D

 

Nej, det var netop ikke "den".

Jeg må så atter spørge: Hvem ud over Studinebaben har jeg været efter? Du anfører jo noget med "altid". Det vil jeg gerne have dokumentaton for.

 

Dine positive indlæg - eller dem, som du selv kalder positive - har jeg endnu til gode at se en henvisning på. Og når du nu er trængt op i en krog, kan du ikke finde på andet end: "efter du har dummet dig igen, så skulle vi lige finde de personlige angreb frem".

Hvor er det da primitivt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså helt ærligt, BX: Du er en voksen mand - ifølge dig selv ovenikøbet i den modne ende. Og så opretter du en streng, sum udelukkende har til formål at hakke på en ung pige. :???: Det ville virkelig klæde dig at stikke piben ind, og indrømme din bommert, i stedet for den lunkne undskyldning, som gengives herunder!

 

 

Jeg har godt nok fået hug for min streng. Muligvis strammede jeg skruen en halv gang for meget, men huggene lever jeg imidlertid fint med.

 

Derimod er det unægteligt lidt morsomt at konstatere, at de ellers hidtil så inkarnerede anti-riddere nu selv (bevidst/ubevidst?) er gået hen og er blevet riddere.

 

Farven på cykel eller sind skal jeg så ikke her udtale mig nærmere om.

 

Redigeret af d'Artagnan
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, det var netop ikke "den".

Jeg må så atter spørge: Hvem ud over Studinebaben har jeg været efter? Du anfører jo noget med "altid". Det vil jeg gerne have dokumentaton for.

 

Dine positive indlæg - eller dem, som du selv kalder positive - har jeg endnu til gode at se en henvisning på. Og når du nu er trængt op i en krog, kan du ikke finde på andet end: "efter du har dummet dig igen, så skulle vi lige finde de personlige angreb frem".

Hvor er det da primitivt.

Du er sjov Borende X. :D Men jeg føler også med dig, du har jo intet liv ved siden af dette sted, og det påvirker dig negativt desværre. :)

Hvad du mener om mine indlæg er jeg kold overfor. Jeg har skrevet mange indlæg med humor, med alvor, med nuancer, som har fået mange likes, jeg har skrevet rosende anmeldelse og indlæg af mine oplevelser med piger osv osv men selvfølgelig skriver jeg også min mening direkte uden omsvøb og det giver knubs og fjender. Det tager jeg med. If you can't do the time, don't do the crime. Selvfølgelig giver det fjender som dig og andre at være direkte uden omsvøb. Fint.

 

Folk og du kan selv søge mine indlæg ud. Færdig. Til din orientering nemlig, jeg skal ikke dokumentere noget som helst for dig. Du er ikke nogen dommer. Folk kan selv søge på indlæg hvis nogen skulle gide dette. Din evne til at bedømme indlæg ved mange tager sit udgangspunkt i hvad du mener om skribenten og ikke indeholdet. Har du ikke fået det at vide fra andre også ?

Du har altid været efter Studinebaben. Der var den.

Hvem er de riddere på denne streng ? Du kræver svar og svar men leverer ingen selv når du spytter påstande ud. Hvem er de ?

Så kan du konkludere hvad du vil ud fra det, jeg er kold. Jeg lever jo ikke mit liv herinde som dig så jeg er kold overfor hvad du måtte mene.

 

Sådan er det bare. Dixi  :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er sjov Borende X. :D Men jeg føler også med dig, du har jo intet liv ved siden af dette sted, og det påvirker dig negativt desværre. :)

Hvad du mener om mine indlæg er jeg kold overfor. Jeg har skrevet mange indlæg med humor, med alvor, med nuancer, som har fået mange likes, jeg har skrevet rosende anmeldelse og indlæg af mine oplevelser med piger osv osv men selvfølgelig skriver jeg også min mening direkte uden omsvøb og det giver knubs og fjender. Det tager jeg med. If you can't do the time, don't do the crime. Selvfølgelig giver det fjender som dig og andre at være direkte uden omsvøb. Fint.

 

Folk og du kan selv søge mine indlæg ud. Færdig. Til din orientering nemlig, jeg skal ikke dokumentere noget som helst for dig. Du er ikke nogen dommer. Folk kan selv søge på indlæg hvis nogen skulle gide dette. Din evne til at bedømme indlæg ved mange tager sit udgangspunkt i hvad du mener om skribenten og ikke indeholdet. Har du ikke fået det at vide fra andre også ?

Du har altid været efter Studinebaben. Der var den.

Hvem er de riddere på denne streng ? Du kræver svar og svar men leverer ingen selv når du spytter påstande ud. Hvem er de ?

Så kan du konkludere hvad du vil ud fra det, jeg er kold. Jeg lever jo ikke mit liv herinde som dig så jeg er kold overfor hvad du måtte mene.

 

Sådan er det bare. Dixi  :D

 

Du er sjov Borende X. :D Men jeg føler også med dig, du har jo intet liv ved siden af dette sted, og det påvirker dig negativt desværre. :)

Hvad du mener om mine indlæg er jeg kold overfor. Jeg har skrevet mange indlæg med humor, med alvor, med nuancer, som har fået mange likes, jeg har skrevet rosende anmeldelse og indlæg af mine oplevelser med piger osv osv men selvfølgelig skriver jeg også min mening direkte uden omsvøb og det giver knubs og fjender. Det tager jeg med. If you can't do the time, don't do the crime. Selvfølgelig giver det fjender som dig og andre at være direkte uden omsvøb. Fint.

 

Folk og du kan selv søge mine indlæg ud. Færdig. Til din orientering nemlig, jeg skal ikke dokumentere noget som helst for dig. Du er ikke nogen dommer. Folk kan selv søge på indlæg hvis nogen skulle gide dette. Din evne til at bedømme indlæg ved mange tager sit udgangspunkt i hvad du mener om skribenten og ikke indeholdet. Har du ikke fået det at vide fra andre også ?

Du har altid været efter Studinebaben. Der var den.

Hvem er de riddere på denne streng ? Du kræver svar og svar men leverer ingen selv når du spytter påstande ud. Hvem er de ?

Så kan du konkludere hvad du vil ud fra det, jeg er kold. Jeg lever jo ikke mit liv herinde som dig så jeg er kold overfor hvad du måtte mene.

 

Sådan er det bare. Dixi  :D

 

Jeg er da nøjagtigt lige så kold, for du kan jo ikke argumentere for dine synspunkter, men anfører dit sædvanlige udenomssnak uden at komme ind til kernen: Hvor har du været positiv?

Og hvem ridderne er, kan du let læse ved at gå tilbage i strenge. Jeg er vel ikke din barnepige?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er da nøjagtigt lige så kold, for du kan jo ikke argumentere for dine synspunkter, men anfører dit sædvanlige udenomssnak uden at komme ind til kernen: Hvor har du været positiv?

Og hvem ridderne er, kan du let læse ved at gå tilbage i strenge. Jeg er vel ikke din barnepige?

 

:D :D :D 

 

God bedring :D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...