Hop til indhold

Studinebaben er løs

Featured Replies

• Svar 50
  • Visninger 7.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Guest Equilibrium
    Guest Equilibrium

En helt igennem unødvendig, ubegavet og kedsommelig tråd der er gået fra dårligt til værre, Så af hensyn til de hårdt plagede læsere, og i håbet om at redde bare en anelse af jeres værdighed så lukker

• Arh for pokker - der er jo sproglige fejl og finurligheder i måske en tredjedel af indlæggene herinde - er det virkeligt nødvendigt med en ny tråd for at hænge pigen ud for det?? Jeg synes det her tan

• Hold da op. Jeg troede ikke at folk gad spilde mere af deres tid på ligegyldige diskussioner om mig, men åbenbart.    Først og fremmest: Da jeg ikke bruger al min tid på EG i forhold til så mange af

Skrevet
  • Author

:D :D :D

God bedring :D

Tak, og så kan jeg jo se på dine likes, at du nu også er blevet ridder. Hjertelig tillykke og velkommen i vor lille klub :D :D :D :D

Redigeret af Borende X

Skrevet

Både og.

Jeg ved godt at de dates du taler om der er dyre men det er ikke de studinebaben reklamerer med, det var hendes ydelser jeg tog udgangspunkt i, du begynder at blande andre ting i det.

Sorry gav blot et blandt mange eksempler på, at en høj pris nødvendigvis ikke hænger sammen med alder, da det lød til at nogen gik rundt og troede, at det udelukkede var forbeholdt helt unge piger, at kunne tage en pris der er lidt højere end markedsprisen.

Jeg har slet ikke forholdt mig til Studinebaben og hendes priser, med derimod udtalt mig generelt.

Skrevet

En helt igennem unødvendig, ubegavet og kedsommelig tråd der er gået fra dårligt til værre, Så af hensyn til de hårdt plagede læsere, og i håbet om at redde bare en anelse af jeres værdighed så lukker vi for børnehave ..,

Redigeret af Equilibrium

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.