Hop til indhold
Borende X

Studinebaben er løs

Recommended Posts

Studinebaben spiller frisk ud i en ny annonce.

 

Fint nok. Desværre kan man ikke svare på den, så jeg forsøger mig her i hyggesnak:

 

Det meldes ud, at "Jeg er ikke billig så lad være med at prutte om prisen! Det er jo sprogligt set noget semantisk sludder, idet de to sætningsdele modsiger hinanden.

 

Der er – måske – her to muligheder for fortolkning:

 

1: Jeg ved, at jeg er svinedyr, men jeg lader mig ikke presse på prisen.

2: Jeg er ikke en tarvelig tøs, så du skal end ikke prøve at forhandle.

 

Som annoncen fremstår, er det mulighed 2, man først må tænke på! Er det imidlertid mulighed 1, som er intenderet, er det fair nok, men hvorfor så ikke sige det lige ud, som det er?

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX du bør ikke gøre grin med folk, bare fordi du er såkaldt sprognørd.

Sidder du og studerer alle sex-annoncer for fejl, get a life !

 

Vi ved jo hvad hun mener.

 

"jeg bakker baglæns" er også noget sludder, det er der mange der siger... vi forstår pointen, semantisk er det forkert.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX du bør ikke gøre grin med folk, bare fordi du er såkaldt sprognørd.

Sidder du og studerer alle sex-annoncer for fejl, get a life !

 

Vi ved jo hvad hun mener.

 

"jeg bakker baglæns" er også noget sludder, det er der mange der siger... vi forstår pointen, semantisk er det forkert.

 

Med de priser, der er det dobbelte af selv velrenommerede piger i branchen, må man vel forvente det perfekte individ?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med de priser, der er det dobbelte af selv velrenommerede piger i branchen, må man vel forvente det perfekte individ?

 

Der var en underlig udledning.

Hun er super i sengen :P

til dem som har råd...

 

Der står ikke noget om hun har en PH. D grad, men er det ikke lige meget

eller vil du partout pille ved hendes hjerne. :P

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arh for pokker - der er jo sproglige fejl og finurligheder i måske en tredjedel af indlæggene herinde - er det virkeligt nødvendigt med en ny tråd for at hænge pigen ud for det?? Jeg synes det her tangerer et person-angreb.

 

Der ville godt nok være travlt under hyggesnak hvis du skal lave en tråd hver gang du ser en sproglig fejl.

 

Lader til der er nogen der har et behov for at skulle jorde hende blot fordi hun skiller sig lidt ud - det virker enormt småligt på mig. Hvorfor har folk så skide ondt i røven over hendes priser og markedsføring?

 

Der skulle da gerne være plads til alle herinde og ikke kun til de piger som har en horde af fans som kommer på banen i tide og utide.

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX du bør ikke gøre grin med folk, bare fordi du er såkaldt sprognørd.

Sidder du og studerer alle sex-annoncer for fejl, get a life !

 

Vi ved jo hvad hun mener.

 

"jeg bakker baglæns" er også noget sludder, det er der mange der siger... vi forstår pointen, semantisk er det forkert.

Jeg mener ikke at BX gør sig fortjent til den røvfuld. At BX ønsker at debattere sproget, her i hyggesnak er vel iorden.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke at BX gør sig fortjent til den røvfuld. At BX ønsker at debattere sproget, her i hyggesnak er vel iorden.

 

Jamen jeg hyggesnakker også med BX, det ved han godt. Så der var ikke en røvfuld fra min side, selv om han har givet mig flere endefulde tidligere, respekterer jeg alderdommen, næste gang beder jeg ham om at slå hårdere, for jeg kunne ikke mærke noget fra de Gummi-Tarzan arme :D

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Lader til der er nogen der har et behov for at skulle jorde hende blot fordi hun skiller sig lidt ud - det virker enormt småligt på mig. Hvorfor har folk så skide ondt i røven over hendes priser og markedsføring?

 

 

Det er så pinligt og småligt! Der er åbenbart nogle som føler en trang til at gøre nar og fornedre hende. Sikkert fordi de ikke selv har råd til at betale det hun forlanger. Men hvorfor så ikke blot ignorere hende? :) 

 

Jeg har endnu ikke set en dårlig anmeldelse af hende herinde, dem som har besøgt hende har været meget tilfredse. Men de folk bliver selvfølgelig beskyldt for at være falske profiler osv..det gør jeg sikkert også fordi jeg har så få indlæg ;)

 

Selv har jeg nu ikke tænkt mig at besøge hende, da min økonomi ikke holder til det. Men jeg føler nu ingen trang til at gøre nar af hendes priser eller hendes sprog af den grund. Der er piger i alle prisklasser og det vl der nok altid være. Fred være med det. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror altså BX, havde et ønske om at diskutere det sproglige.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror altså BX, havde et ønske om at diskutere det sproglige.

 

Det havde jeg faktisk, både her og i andre annoncer, men det opgiver jeg igen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det havde jeg faktisk, både her og i andre annoncer, men det opgiver jeg igen.

 

Nedenstående citat går så mere på pigens priser og position i markedet end det sproglige indhold... som sagt ligner den her tråd et forsøg på at nedgøre pigen.

 

Med de priser, der er det dobbelte af selv velrenommerede piger i branchen, må man vel forvente det perfekte individ?

 

Du kunne have valgt at gøre diskussionen generel og tilmed tage eksemplet ud af kontekst uden at nævne pigen. Istedet vælger du at udstille hende og komme med en hånlig kommentar om hendes pris vs. person... ikke særlig sympatisk.

 

 

Redigeret af Montezi
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med de priser, der er det dobbelte af selv velrenommerede piger i branchen, må man vel forvente det perfekte individ?

 

BX, dette overstående udsavn er med til at nedgøre pigen og her diskuterer du ikke sprogbruget.

 

Dine ord står sort på hvidt, så du kan ikke bortforklare dine intensioner.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Studinebaben spiller frisk ud i en ny annonce.

 

................

 

Som annoncen fremstår, er det mulighed 2, man først må tænke på! Er det imidlertid mulighed 1, som er intenderet, er det fair nok, men hvorfor så ikke sige det lige ud, som det er?

 

Ja man kan diskutere så meget. men når man skriver som jeg har citeret dig for ovenstående og samtidig skriver:

 

Med de priser, der er det dobbelte af selv velrenommerede piger i branchen, må man vel forvente det perfekte individ?

 

 

så lyder det i mine øre mere som en mavesur tilbeder af janteloven. Og hvem er spørgsmålet jeg har markeret til? Til Studinebaben selv? Jeg må nok erkende at jeg ikke regner med noget svar fra hende efter alt det jantelov og ondt i røven hun allerede har været igennem.

 

Iøvrigt ved du jo udemærket hvad hun mener - hendes annonce er ret så ligetil

Og hvis du vitterligt helt generelt vil diskutere sprogbrug hvorfor hedder din overskrift så "Studinebaben er løs"???????

 

God dag til dig BX

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he....får mig til at tænke på det gamle udtryk: "en billig luder"

 

Det er åbenbart det 'værste'...at være billig...modsat en "dyr luder" ...

 

Og hvad med dem, der gør det gratis!?...er de så "meget billige ...."...eller hvad?

 

 

Tag ikke dette indlæg for højtideligt...tak!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan Borende X ikke snart holde sin evige sprogfacisme for sig selv.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan Borende X ikke snart holde sin evige sprogfacisme for sig selv.

Vi tænder alle på noget forskelligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op. Jeg troede ikke at folk gad spilde mere af deres tid på ligegyldige diskussioner om mig, men åbenbart. 

 

Først og fremmest: Da jeg ikke bruger al min tid på EG i forhold til så mange af jer andre (...), er jeg ikke en super nørd til denne side, selvom jeg vil sige jeg normalt er rimelig teknisk skarp. Nå, men derfor har jeg faktisk ikke været klar over, at min annonce ikke kunne besvares - hvilket jeg faktisk meget gerne vil have at den kan, så er der en venlig sjæl, der vil fortælle mig hvordan? :)

 

Jeg kan lige komme med en kort update om, at jeg klarer mig strålende i denne branche, og at der er et marked. Mere behøver jeg ikke at sige, det var bare for lige at fortælle jer, at der altså er folk, og mange af dem, der er interesseret i mig til trods for priserne. Og de går altid fra lejligheden med stjerner cirkulerende over hovedet og et stort smil. 

 

Angående min annonce.. Come on, BX. Er du ikke snart færdig med at headhunte mig? Hvorfor føler du trang til at rette på mine sætninger? Specielt når du tidligere har gjort det meget tydeligt, at du ikke kommer til at besøge mig med mine dyre priser. Man skulle tro du kunne være ligeglad i så fald. Hvis vi kigger på selve sætningen, kan jeg godt se der er noget galt med den. Jeg har nok skrevet den kl. 02 om natten eller lign., flad og alt for træt til at sammensætte sætninger - og så har jeg bare ikke fået den rettet. Men jeg vil da forsøge at huske det, for den irriterer mig faktisk også, nu hvor jeg har fået øje på den. Jeg er overraskende nok nemlig en stjerne elev i sproglige fag, og særligt grammatisk. Nu forventede jeg bare ikke en sur, gammelklog mand, ville angribe mig på sproget på denne hjemmeside, men fred nu være med det ;)

Tak for at gøre mig opmærksom på det, BX. En anden gang kan du jo skrive en privatbesked til mig, hvis du tør. 

 

//Lea

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest: Da jeg ikke bruger al min tid på EG i forhold til så mange af jer andre (...), er jeg ikke en super nørd til denne side, selvom jeg vil sige jeg normalt er rimelig teknisk skarp. Nå, men derfor har jeg faktisk ikke været klar over, at min annonce ikke kunne besvares - hvilket jeg faktisk meget gerne vil have at den kan, så er der en venlig sjæl, der vil fortælle mig hvordan? :)

 

Det er ikke muligt at kommentere i annonce-sektionen så vidt jeg ved, så det er ikke kun din annonce som ikke kan besvares.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Studinebabe

 

Jeg ved godt at jeg har været en af de flittigste til at diskutere priser og koncepter, sådan helt overordnet, det ved du nok ikke, men vi er nogle der i lang tid har brugt meget af den tid herinde, som du fornuftigt nok ikke selv gør i helt samme omfang som vi andre.

 

Men uagtet at jeg mener at branchen kunne drives på andre måder, og til billigere priser, så vil jeg til enhver tid anerkende at der er piger der kan skille sig så meget ud at de kan tage langt højere priser end andre piger, uanset hvordan det ellers går andre piger, klinikker og bureauer.

 

Og er du en af de piger, skal du selvfølgelig bare give dine priser alt den skrue opad du kan :)

 

I mens vil jeg så bare ærgre mig over at jeg ikke selv har råd til at besøge dig, det ærgrer mig mere end sprogligt pedanteri - denne tekst er sikkert heller ikke fejlfri :wink:

 

Held og lykke med at holde dine opskruede priser :shock:  :)

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor læser i de der opskruede priser henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skriver hun ikke længere sine eksakte priser i hendes annoncer, men så vidt jeg husker har det været fremme at hendes priser skulle ligge på 1500 kr for 30 minutter, 3500 kr for 60 minutter - med alle forbehold?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes markedet er invaderet af østpiger efterhånden, priserne er rigtig gode - men kvaliteten følger sjælendt.

 

Tror også der er et marked for top segmentet. Studinen her ligner absolut et godt bud.

 

Det er bare vigtigt at forstå det handler ikke kun om at være smuk, hvis folk skal komme igen skal der leveres 110% hver gang.

 

Ellers holder det ikke, for med pris skal følge kvalitet.

 

Glæder mig til at læse en god anmeldelse fra studinen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er et frit land vi lever i. Hendes pris for en halv time er kr 400 mere end markedsprisen for en dansk klinik pige i København på de store klinikker.

Det må vel så være op til den enkelte at afgøre om man vil betale for det.

Jeg har ikke besøgt hende og har heller aktuelle planer om det, jeg har haft fede oplevelser af østpiger til kr 800 i København for en halv time, så jeg kan få to oplevelser for det en oplevelse koster hos Lea, så derfor ligger hun ikke først på min liste, men hun er 21, ser knaldhamrende godt ud på billedet https://annoncelight.dk/annonce/133998/lea-ung-og-smuk-21-aarig-studine-i-koebenhavn og giver folk gode sexstunder, så at hun har mange kunder og at der er et marked for hende er vel logisk nok, der er jo en del mænd der helst vil have danske piger jo.

Personligt tror jeg dog at det kun er de unge flotte danske piger i starten af tyverne der ville kunne få succes med hendes priser og er man tilhænger af at pigerne må sætte deres priser som de vil, og det er jeg, så kan jeg ikke få ondt i røven over at en pige skiller sig ud med lidt højere priser men det kan sikkert andre piger og mænd, og det er jo så deres problem :D

Redigeret af Frasier
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...