Hop til indhold
Bananas

En træt banan

Recommended Posts

Jamen et på gensyn herfra,

og husk kun gamle mænd som ikke får nok sex blive trætte :D

jeg får energi og livsglæde af sex :D :D :D

Jeg fatter generelt ikke hvorfor folk strides herinde... får de et kick af at hakke eller taler grimt om andre ? Er det nogen som har lav selvværd i dagligdagen og bruger fora som afløbsventil ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er meget pudsigt og sigende herinde.

På en ene side så råber og skriger mange på en hårdere linje, men så snart den rammer en selv eller nogen man kan lide, så er linjen ALT for hård.

Men dem man ikke kan lide, de kan ikke få en hård nok linje, og det skal vi nok få at vide via indlæg eller pms.

Der er brugere herinde, der er enormt sarte, ikke tåler noget som helst kritik fra ledelsen. Vi har ikke rettet henvendelse til Bananas med kritik, men vi fik en pm fra ham, som der blev svaret på.

Det som rent faktisk er sandt, er at Bananas har fået at vide at han har deltaget i mange krige herinde (hvilket han faktuelt har) og at han ikke er uden skyld i at han er blevet inddraget i disse krige. Det er det han har fået at vide. Det er ikke det han gengiver her. Han skriver selv at hans oplæg til debatkultur ligeså meget er til ham selv og derved er han jo enig i, at han ikke er uden skyld i de krige han har deltaget i.

Igen oplever vi at hvad man skriver på pm til en bruger, bliver lige fordrejet så det passer ind i ens dagsorden og så brugt som et angreb. Det er desværre ikke første gange det sker. Det må administrationen så tage til efterretning, at hvad vi skriver på pms bliver fordrejet og brugt til angreb på forummet, hvis man ikke føjer dem de skriver til en. Det er flere der har gjort det, og det er således blevet kutymen på Eroguide.

Det er korrekt at vi var et par i ledelsen, der snakkede sammen og opfattede Bananas indlæg som oplæg til at holde konflikten igang. Det gjorde vi fordi han havde været indblandet i krigen og bl.a. kritiserede nogle af de debatformer som dem han havde sloges med besad. I en streng hvor vi netop havde bedt om at stikpiller mv skulle undgås. Det var vores opfattelse af strengen og lige pt så arbejder vi på at få ro, det er vores formål. Normalt ville vi ikke havde grebet ind, men ligenu er vores hovedfokus at få skabt ro på forummet, som vi havde meddelt alle på strengen, og derfor greb vi ind.

Jeg er helt enig med Bluejacket, at nu skal der være ballade på vej ud og smækkes med døren, fordi hans fusser er ømme pga en lille irettesættelse.

Hvis det går Bananas så meget på, at den bemærkning kom, og at vi ikke lagde os flade ned og sagde undskyld 50 gange Bananas, at det kan få ham til at smække med døren, så er han ganske enkelt alt for sart i ledelsens øjne. Beklager, men så må du tørre øjnene og komme videre og så går du ALT for meget op i dit brugernavn, hvis det kan gå dig sådan på.

Det er usandt hvad Bananas skriver. Jeg er i besiddelse af indlæg skrevet fra ledelsen som roser brugere, jeg er i besiddelse af dusinvis af pms til brugere med rosende ord om deres deltagelse på forummet. Jeg roser løbende folk på chatten, som flere også har oplevet. Hvis det skyldes at ingen fra ledelsen har nået at takke Bananas gennem tiden, så skal der lyde en tak for de indlæg, som Bananas har skrevet, der har været muntre, saglige, interessante og spændende. Dem har der været mange af, og det har været dejligt at læse dem og det er helt ærligt ment.

Borende X har travlt med at sige at ingen har hørt noget i den streng han taler om. Der taler Borende X som erfaren læser og bruger herinde mod bedrevidende. Han VED at vi ofte tager fat i folk over pm, hvis de går over stregen. To personer der var i den streng har fået en pm fra mig vedrørende deres opførsel. Igen skydes der på ledelsen på et forkert grundlag. Jeg er ret sikker på at Borende X er meget enig i at mindst den ene pm var på sin plads.

Men alt kan bruges og fordrejes og stampes op af jorden nu åbenbart for at skabe fjendskab mod ledelsen ? Hvorfor Borende X ? Vi har folk der åbent i indlæg har skrevet at du får positiv særbehandling af os, vi har pms der siger det samme. Du får ikke positiv særbehandling, men jeg synes du er blevet behandlet meget rimelig og fair alt taget i betragtning i din tid her på Eroguide.

Derudover er det vel ingen hemmelighed, at der er brugere herinde, som bliver pissesure hvis ikke vi ligepræcis modererer forummet som de vil have det, de har en ære som bliver krænket af det mindste, og de mener altid at modparten får særbehandling. De kan også true os, f.eks skrive at hvis vi ikke får det som vi vil have det, så trækker vi os og giver ledelsen skylden, de kan svine os til på det groveste over pm mv. Nu er skridtet så udviklet til, at man sender pms til ledelsen for derefter at fordreje hvad vi svarer og angribe os på forummet. To personer har gjort dette indenfor få dage.

Vi prøver at gøre det så godt vi kan, men forstå at vi ikke kan gøre alle tilfredse. Lad være med at være så sarte. Lad være med at leve jeres tilværelse på Eroguide. Det kommer der intet godt ud af, heller ikke for jeres eget liv. Forstå der er to sider af en sag. Forstå modparten. Accepter og respekter andres synspunkter selvom de ikke er lig med jeres egne. Forstå at vi ikke lader os true eller kue til at føje jer uanset hvor meget I truer, sviner os over pm mv. Forstå at dette er Administrators forum, ikke en forening med medlemsdemokrati. Vi har sat et forum med højt til loftet, lige nu er loftshøjden sænket fordi der har været krige herinde. I kan altid tage en pause og komme tilbage, mange har taget pauser og de fleste vender tilbage. Men I bliver nød til at coole lidt af her i sensommervarmen, hvis jeres deltagelse har udviklet sig til at I er blevet ekstremt sarte. Og kan man ikke holde linjen eller forummet ud så kan man jo bare vælge at forlade forummet, og så er det da god og værdig stil at forlade den med æren i behold og oprejst ryg uden at ty til skidte tricks eller ballade på vej ud af døren.

Ønsker alle egentlig ro her på forummet ? Så er det vel op til den enkelte at bidrage til det nu og ikke hænge sig i bagateller for at skabe mere uro.

Jeg kan normalt faktisk godt lide at være her, at hyggechatte med folk, at skrive gode og konstruktive pms med folk, læse med osv.

Det kan vi alle i ledelsen.

Men vi har også en personlig grænse.

Vil nogen mene det er rimeligt at man skriver til ledelsen, får et svar, og derefter fordrejer man svaret så det kan bruges i et offentlig angreb på forummet mod os ?

Vil nogen mene at det er rimeligt, at man skriver pms til folk hvor man sviner ledelsen til på det groveste ?

Vil nogen mene, at det er rimeligt at man truer ledelsen ?

Tænk hvis vi var ligeså sarte som andre ? Vi er bestemt ikke sarte i ledelsen, overhovedet ikke.

Vi står faktisk mål for meget, og mange af dem der har opført sig sådan skriver stadig lystigt herinde, det er rummelighed fra os af og højt til loftet.

Det eneste vi beder om er en smule anstændighed, en smule respekt. Ligesom i en fodboldkamp, spillerene kan brokke sig til dommeren over hans afgørelser, men bruger de et groft sprog i deres brok så kan de få en påtale, gult eller rødt kort. Dommeren dømmer en lang kamp, det er umuligt for ham ikke at dømme kendelser som det ene eller det andet hold af og til er utilfredse med. Men den gode spiller brokker sig konstruktivt og sobert, koncentrerer sig om at yde en god indsats, og lader sig ikke påvirke af at dommeren skulle dømme en afgøreles man føler er forkert en gang imellem.

Vi har talt en del om det i ledelsen noget af det jeg skriver her, og jeg har efter Bananas indlæg været i kontakt med en fra ledelsen om hvad vi skulle svare.

Håber snart på et godt, muntert og fredfyld Eroguide. :)

Hold da op en masse bokstaver du der fik skrevet mod-e-rat:D

Nu har vi jo siddet og hygget os under hyggesnak, om vi kan lære af fortiden....at vi så er kommet vidt omkring på den streg er så noget helt andet....

Men lige præsis det der sker herinde nu, skete jo også på Logen,  så nu er det der evt skal læres..højden på loftet blev gradbøjet, private pm,s til admin og co endte ud i debatter, admin og co måtte slå hårde og hårde i bordet, det der skulle være sjovt, blev surt.De mennesker der startede med at grine, gik i vrede, venner blev uvenner, ting fløj gennem luften, telefonerne kimet konstant, fredsmøder, her og der.....Admin og co har sagt så meget sku, at det var lettest

Nu sker det fadme igen???

Nogen gange så er der nogen piger der skriver: farveeeeeeeeeeel, nu ser i mig aldrig mere, farvelllllllll.

Og mindst 500 drenge og piger må lige ind og sige farvel og vi kommer til at savne dig...med snøft og det hele.

og ca ½ år efter er der et grande "comeback"...."jeg savner jo jer" (Host)

Se det er jo lidt som Frank Sinatra....Farvvvvvvvel, nu går jeg!

Farveeeeeeeeeeeel

(ok jeg gik ikke helt :D :D :D)

De her forums hvor man kan skrive sine fantastiske guldkorn, er der altså ikke skrivepligt på....det er faktisk ikke sådan at har man ikke skrevet sine 5 indlæg, om dagen, så bliver man smidt ud......

Banan....du skal ikke sige farvel og alt det der....det hedder på gensyn...og så spænder du lige en tur rundt i de svenske skove og ser hvor mange grantrær du kan tælle på en dags tid, og dagen efter kan du tælle dem igen for du er sikker på at du har talt rigtigt....når du har gjort det i 14 dages tid, så er du klar til os igen...

God Fornøjelse

Ps....sig til dig selv banan....at ham der moderator nok bare har taget fegl af dig og så ham den anden med bananbiilledet/avartaren  :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg havde ikke tænkt sige mere i denne tråd, men når jeg nu af selveste Mod står anklaget for at fordreje og forvrænge sandheden, så kan jeg desværre ikke lade være. Og eftersom tråden ikke er lukket endnu så .... here goes.

Det må jeg sige Mod, en mere sart reaktion end denne, der desuden snakker vidt og bredt om sarte sjæle, må man se sig længe om efter. Jeg er kun en lille lærling i denne sartdisciplin.

Først:
Du brænder en rigtigt pragtfuld stråmand, når du først snakker om at man skriger og råber på en hård linje, og siden når man bliver rammet så er linjen alt for hård.
Jeg har jo nemlig aldrig nogensinde råbet eller skriget efter en hårdere linje. Så hvorfor den bemærkning? Hvis jeg husker rigtigt har jeg henvendt mig til er totalt to gange gennem årene, og begge gange drejede det sig om direkte og potentielt skadelige løgne. Jeg har i øvrigt ikke brokket mig over noget som helst i retning mod jer.
Jeg har nemlig ingen som helst problemer med nogen af mine med- og moddebattører. Jeg klarer mig helt fint selv, og er altså ikke en gang bevidst om hvilke mine fjender er. Jeg giver lige så godt som jeg tar og har altid haft det fint med det. Og jeg skal ærligt sige at jeg aldrig har ønsket nogen brugere ud herfra. Så please, klistre ikke det op på mig.

Siden:
Jeg havde hjertens gerne gengivet vores eksakte PM-udveksling, men det tillader jo ikke reglerne. Eller...? Jeg mener ikke jeg fordrejer noget som helst. Jeg skrev til dig at jeg blev forbavset over den lukkede tråden og din kommentar. Jeg skrev at mit indlæg var rettet til samtlige, mig selv inklusive og jeg skrev at selv om du mente noget andet, så var der andre der havde opfattet den i den rette ånd.
På det gav du mig et temmelig sarkastiskt svar om at jeg kloger mig, skyder på alle mulige og at andre klager over mig. Og du fortsatte med nogle direkte spydige kommentarer og at jeg kan brokke mig til de andre i ledelsen om jeg har lyst. Du skriver også at jeg tideligere har viset at jeg ikke efterfølger jeres ønskninger.
Jeg svarede kort at jeg ikke brokker mig og ikke skyder mod nogen. Og afsluttede med ordene "Nok om dette og fred på jorden". På dette svarede du at "dine ord og dit sprog taler for sig selv".

Du må hjertens gerne publicere vores korte PM-veksling. Jeg skal ikke rapportere dig for det. Men fordrejet??? Mener du virkelig det er fordrejelse af din korrekte og uantastelige ton,  så er du sandelig en sart moderator.
Jeg har som sagt aldrig haft nogle alvorlige problemer med mine medbrugere herinde, men når ledelsen bruger den tonen mod mig, ja då er det tid at gå ud og få lidt luft.

Nej kære Moderator, jeg har ikke brug for at i ligger flade og beder 50 gange om undskyld. Har jeg sagt det, eller er det bare din debatmetod for at få mig at virke end mer sart? Derimod havde jeg nok forventet mig et venligere og måske lidt mer korrekt tonfald fra dig.

Men, det er jo altså i som bestemmer. Også over jeres eget tonfald. Jeg mener stadig at i mangler fingerspitz  og desværre er begyndt at betræde en kedelig vej. 
Og når jeg ser din måde at svare i denne streng, er jeg glad at du ikke har deltaget i flere debatter. Når det gælder sart, er jeg altså bare en lille lærling.

Nu skal jeg ud en tur i de svenske skove (ikke helt hen i skoven Cherie), og jeg hverken lusker eller går tyst som natten.

På gensyn
Gone Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Behovet for anerkendelse, respekt, kærlighed m.v skal ikke søges dækket hos personer der ikke værdsætter en, men hos dem der værdsætter og holder af en.  

Ja, det er logik, vil de fleste sige, men sjovt nok så bruger mange mennesker utrolige mange ressourcer på noget de alligevel ikke har en kinamands chance for at ændre.

Denne tråd viser jo også med al tydelighed hvor svært det er at glæde sig over den enorme mængde positive tilkendegivelser en vis person har modtaget. Fokus er her rettet imod et eller andet selvretfærdighedsprincip der tydeligvis har tændt en eller anden form for sårbar.

Igen hårde ord, men tør øjnene og glæd dig over at langt største parten af EG profiler inklusiv jeg værdsætter dig og mange af dine indlæg. Dette burde faktisk betyde mere end jagten på en "Undskyldning" for noget i alligevel nok aldrig kan blive enige om.

Som en engang skrev "Man skal ikke true med at gå, men true med at blive", og specielt ikke hvis man hos mange andre nyder respekt, hygge og almen venlighed.

Kærligst med et håb om at finde det rette fokus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ganske kort Bananas

Det med at nogen ville have loftshøjden sænket men brokkede sig hvis det ramte dem selv eller nogen de kunne lide, det var ikke møntet på dig, der er en del afsnit i mit indlæg der ikke kører på dig, og det var noget jeg skrev først i indlægget, før jeg greb fat i dine citater og derved er hele dit afsnit der starter med "Først:" ikke relevant.

I mit indlæg : Jeg udvælger to citater i dit indlæg fra dit indlæg, som jeg mener er fordrejet eller forkerte. Jeg har ikke skrevet til dig at din adfærd herinde og min måde at skrive på ikke er særligt værdsat som du påstår (jeg har skrevet at du har deltaget i mange krige herinde og er ikke uden skyld i dette - det er det jeg har skrevet) og at du senere skriver at jeg og ledelsen ALDRIG roser folk er ganske enkelt ikke korrekt, f.eks. har 3 styk af andre brugere der skriver på denne streng fået ros af mig personligt gennem tiden ved jeg. Det er da en meget god statistik. Det er det jeg hæfter mig ved og skriver ud fra mht fordrejninger. Men du hæfter dig vel heller ikke så meget ved det i dit indlæg, men mere kører diskussionen videre og videre ud fra den måde du har set vores ekstrem korte korte korte pms-udveksling på, ikke.

Du må hjertens gerne mene jeg er sart, det har jeg intet problem med at du mener det.  :)

God tur i skoven i dag, jeg er sikker på at det vil bekomme dig vel, så du kan få noget energi brændt af over denne dumme moderator af en klaphat, og det må du også gerne skrive jeg er, men kun dig  ;)

Du skriver noget om at strengen ikke er låst. Nej det er den ikke, og vi plejer ikke at lukke strenge der kritiserer os medmindre de kører helt af sporet. Du må gerne lufte din utilfredshed og skrive hvad du mener om jeg. Selvom vi gerne ville have lidt ro nu, så skal det ikke gå ud over dine muligheder for at kritisere mig på forummet. :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som så mange andre i "Våbenhvile-tråden" blev jeg meget overrasket over den kritik fra ledelsen, som Bananas' indlæg afstedkom.

Nu er der jo på det seneste indført en slags "stikpille-censur", så jeg har her til morgen med relativt god tid genlæst og analyseret nævnte indlæg, og det til trods har jeg stadig ikke kunnet finde egentlige stikpiller og da slet ikke stikpiller rettet mod enkeltpersoner... :!:
Med meget kritiske briller på kunne man måske sige, at eventuelle stikpiller i givet fald synes at være rettet bredt mod samtlige skribenter på Eroguide!?
Jeg følte mig ihvertfald selv en smule "ramt".

Nikita har en kommentar i sit indlæg på Våbenhvile-tråden, der i koncentreret form dækker min egen holdning , så den vil jeg tillade mig at citere her :wink: :
"Jeg opfattede dit omtalte indlæg som konstruktivt, og det var da nogle super gode pointer om folks adfærd, og noget som vi alle kunne bruge at tænke over. Jeg så det overhovedet ikke som et 'balladeindlæg'....." :idea:

Bananas' indlæg på EG sådan helt generelt hører til dem, der med jævne mellemrum giver anledning til "Aha-oplevelser" hos undertegnede, så et fremtidigt fravær - hvadenten det bliver midlertidigt eller permanent - ser jeg som et kvalitetstab for debatten på EG.
Forhåbentlig ender det i stedet med "fredspibe" :-P

Vh./TH :)

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Deputy

Vi har i ledelsen noteret os at nogle brugere ikke er enige i vores håndtering af Bananas. Ligeledes har vi fået opbakning fra andre brugere, og det viser tydeligt at vi ikke kan gøre alle tilpas.

Moderator har forsøgt at forklare sig i denne tråd og hans indlæg bakkes op af en samlet ledelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville det være en mulighed at man ikke kunne skrive pm's til ledelsen, men kun kunne "brokke" sig i det åbne forum?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

Nikita har en kommentar i sit indlæg på Våbenhvile-tråden, der i koncentreret form dækker min egen holdning , så den vil jeg tillade mig at citere her :wink: :

"Jeg opfattede dit omtalte indlæg som konstruktivt, og det var da nogle super gode pointer om folks adfærd, og noget som vi alle kunne bruge at tænke over. Jeg så det overhovedet ikke som et 'balladeindlæg'....." :idea:

Blot en lille korrektion. Det er vidst i nærværende tråd, at Nikita har udtalt ovenstående. ;)

Som vanligt et godt og indsigtsfuldt indlæg fra ThorsHammer, som jeg kun kan være enig i. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blot en lille korrektion. Det er vidst i nærværende tråd, at Nikita har udtalt ovenstående. ;)

Som vanligt et godt og indsigtsfuldt indlæg fra ThorsHammer, som jeg kun kan være enig i. :)

Du har ret i korrektionen, Delphi - godt nogen af os er vågne helt fra morgenstunden... :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alleviator

Jeg støtter også op om ledelsens/moderators beslutning!

Vil gerne lige påpege, at Bananas hverken har fået en advarsel eller karantæne eller lignende. Ja faktisk ikke engang en påtale.

Sidste gang forummet var helt i det røde felt låste Admin 4 tråde med hård hånd. Nu skulle der ro på! Det landede ved Bananas indlæg denne gang.

Bananas er ikke uskyldigheden selv og ved han også godt :-) Han kan gå Bananas som han selv udtrykker det. Det kan flere andre også! og der står trods alt heller ikke nogen advarselspoint ved ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sproget er svært - især på skrift. Det synes jeg denne tråd viser. Man skal passe på rækkefølgen man skriver tingene i, og man skal passe på hvad man skriver, for der er jo hverken mimik eller tonefald i det skrevne sprog.

Men den største fejl der oftest begås i denne slag debatter, som er skriftlige og ikke mundtlige, er at det er så nemt at tillægge den anden part en holdning, uden at der er hold i det. Jeg kan se flere eksempler på dette i ovenstående. Og det uanset om vi kender hele eller dele af sandheden :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er faneme god underholdning og sidde ude på Molen med en kold pilsner og læse med her :grin: For mig er EG sgu bare et Debatforum, det betyder aller en skid.

Ja ja Havnebumsen har aldrig været i Ledelsens klør, hvilket naturligvis skyldes min højtudviklede intelligens, jeg kan smyge mig udenom. Så kan ikke snakke med om hvordan det er ;-)

Er sgu også mere til en kold fra kassen end nærkamp med Alligatorer og Gunmen. Ja et slag Fisse slår da også skudhuller og blive flået i stykker. Nok derfor jeg ikke kæmper en overdreven kamp for at få mine argumenter igennem og ikke er særlig nærtagende.

p.s Vagina inspection studieturen gik over alt forventning!!! Sådan en Vagina er utvivlsomt en spændende en :-) skal forbi snart igen, der er lige nogle ting jeg skal have fulgt op på, naturligvis i Videnskabens øjemed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Når jeg nu sagligt prøver at læse mine to indlæg i tråden igennem, så må jeg jo indrømme jeg er blevet lidt latterligt indigneret. Indignation er nu ikke min yndlingsstørrelse, så det skammer jeg mig lidt over.

Men det ændrer ikke på det faktum at du er en dum klaphat af en moderator, Mod. Og en der selv skulle prøve at leve som han lærer. Vil man få stop på stikpiller, skal man vel ikke selv medicinere dem?? Dit PM til mig kan bruges som selve definitionen på stikpiller. Og er du ikke i stand at indrømme det, så forbliver du en dum klaphat af en moderator i evig tid.

I hvert fald takker jeg alle i tråden, og særligt Nille's ord om gamle mænd og sex skal jeg tænke lidt over når jeg sidder på en sten i skoven og slår kaffen op fra termosflasken.

Vi ses

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej! Vi ses - det håber jeg bananas.

Og håber du bliver her - jeg har altid syntes at dine svar og skriv, her inde har været velformulerede og fornuftige - måske har jeg ikke altid været enig, men det er vel også ok man er forskellige.

Så håber det bedste for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...