Bananas 17565 Skrevet 6. August, 2014 Så er også bananen blevet træt. Jeg nåede den anden dag 1.000 indlæg og er tæt på 1000 likes. Når det lykkedes mig at se bort fra ego-boosten i at have skrevet så meget og ha blivet liked så meget, så blev det også til et spørgsmålstegn omkring hvor meget energi og engagemant en nogenlunde normal mand - jeg betragter mig stadig som en sådan - skal bruge i et forum som dette. Og i morges kom så ledelseteamet til undsætning. Jeg har fået at vide at min adfærd herinde og min måde at skrive på ikke er særligt værdsat. Og jeg har fået at vide at folk herinde gerne rapporterer mig til rektor. Det som åbenbarligt blev dråben, var mit skriv i nat om forskellige debattekniker. Det opfattedes som en måde at skabe mer ballade, men var egnet at give værktøj for at reflektere over sine egne skriv. Det er ikke nogen avancered videnskab, men ting alle semantiker og debatanalytiker er bekendt med. Og selv om det ikke altid lykkes mig, så prøver jeg at være opmærksom på dem. Selv om tråden nu er låst tilføje mit indlæg, så kan i jo stadig læse det. For nogle vil det sikkert give mening. Ledelseteamet snakker tit herinde om hvor meget penge admin har brugt på dette forum, og hvor meget tid teamet bruger på at efterholde det. Fint nok. Men det snakkes efter hvad jeg ved aldrig om at dette forum også bygger på en masse brugeres indsatser. Uden dem, inget forum. Og eftersom den hårdt arbejdende ledelsen aldrig takker engagerede brugere, så bruger jeg nu tilfældet at gøre dette. Tak alle jer der har bidraget med indsigtsfulde, mindre indsigtsfulde, reflekterende, ureflekterede, sjove, hyggelige, grimme, dumme, dejlige - etc etc mange adjektiver - indlæg. I har alle gjort det her foum til et hyggeligt sted. Og ikke mindst vigtigt: Et saatans så interessant sted. Men jeg blev chokeret i morges, over synen på mit indlæg og min adfærd herinde. Jeg ved jo nemlig i hvilken ånd det var skrevet. Og i hvilken ånd jeg skiver mine indlæg generelt. Jeg har noget med magtsprog. Mit problem, det indrømmes. Men jeg nægter at blive belært af mennesker der hellere bruger magt end argumenter. Jeg nægter at blive belært af mennesker der lukker og slukker for samtalet, hellere end at føre det i mål. Og jeg nægter at lytte til fejende generaliseringer og argumenter. Og jeg synes det er møgkedeligt med den voksende angst for konflikter vi ser herinde. Jeg forstår simpelthen ikke hvad det er som er så farligt??? Jeg vidste helt ærligt ikke en gang at jeg havde nogle fjender. Meget naivt af mig, for det har jeg åbenbarligt. Men jeg ved altså stadig ikke hvilke de er. De går til rektor istedet for at snakke med mig. Alt dette drama udspiller sig i debatforum, der efterhånden som pengene ikke rækker til tilstrækkeligt mange pigebesøg i disse svære tider, har udviklet sig til en spændende grund at stadig logge ind på EG. Det er svært at moderere debatter. Meget svært. Og lige nu synes jeg desværre ikke at ledelsen bruger nogen fingerspitzengefühl. Imens det lykkes mig at lukke en tråd kun med at snakke om debattekniker, så løber en anden tråd under Hygge videre med mange direkte racistiske indslag. Jeg forstår ikke logiken? Måske er Bananen bare blevet træt, Måske skal han bare tage en lille pause, og gøre Tywin selskab ud i den friske luft. Måske kommer han snart tilbage, frisk, gul og ubøjelig. Den som lever må se. Knus allesammen B Og vil nogle alligevel reflektere over argumentationsmåder, så giver jeg her ett lille link: Some fallacies of argumentation 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2014 Så er også bananen blevet træt. Jeg nåede den anden dag 1.000 indlæg og er tæt på 1000 likes. Når det lykkedes mig at se bort fra ego-boosten i at have skrevet så meget og ha blivet liked så meget, så blev det også til et spørgsmålstegn omkring hvor meget energi og engagemant en nogenlunde normal mand - jeg betragter mig stadig som en sådan - skal bruge i et forum som dette. Og i morges kom så ledelseteamet til undsætning. Jeg har fået at vide at min adfærd herinde og min måde at skrive på ikke er særligt værdsat. Og jeg har fået at vide at folk herinde gerne rapporterer mig til rektor. Det som åbenbarligt blev dråben, var mit skriv i nat om forskellige debattekniker. Det opfattedes som en måde at skabe mer ballade, men var egnet at give værktøj for at reflektere over sine egne skriv. Det er ikke nogen avancered videnskab, men ting alle semantiker og debatanalytiker er bekendt med. Og selv om det ikke altid lykkes mig, så prøver jeg at være opmærksom på dem. Selv om tråden nu er låst tilføje mit indlæg, så kan i jo stadig læse det. For nogle vil det sikkert give mening. Ledelseteamet snakker tit herinde om hvor meget penge admin har brugt på dette forum, og hvor meget tid teamet bruger på at efterholde det. Fint nok. Men det snakkes efter hvad jeg ved aldrig om at dette forum også bygger på en masse brugeres indsatser. Uden dem, inget forum. Og eftersom den hårdt arbejdende ledelsen aldrig takker engagerede brugere, så bruger jeg nu tilfældet at gøre dette. Tak alle jer der har bidraget med indsigtsfulde, mindre indsigtsfulde, reflekterende, ureflekterede, sjove, hyggelige, grimme, dumme, dejlige - etc etc mange adjektiver - indlæg. I har alle gjort det her foum til et hyggeligt sted. Og ikke mindst vigtigt: Et saatans så interessant sted. Men jeg blev chokeret i morges, over synen på mit indlæg og min adfærd herinde. Jeg ved jo nemlig i hvilken ånd det var skrevet. Og i hvilken ånd jeg skiver mine indlæg generelt. Jeg har noget med magtsprog. Mit problem, det indrømmes. Men jeg nægter at blive belært af mennesker der hellere bruger magt end argumenter. Jeg nægter at blive belært af mennesker der lukker og slukker for samtalet, hellere end at føre det i mål. Og jeg nægter at lytte til fejende generaliseringer og argumenter. Og jeg synes det er møgkedeligt med den voksende angst for konflikter vi ser herinde. Jeg forstår simpelthen ikke hvad det er som er så farligt??? Jeg vidste helt ærligt ikke en gang at jeg havde nogle fjender. Meget naivt af mig, for det har jeg åbenbarligt. Men jeg ved altså stadig ikke hvilke de er. De går til rektor istedet for at snakke med mig. Alt dette drama udspiller sig i debatforum, der efterhånden som pengene ikke rækker til tilstrækkeligt mange pigebesøg i disse svære tider, har udviklet sig til en spændende grund at stadig logge ind på EG. Det er svært at moderere debatter. Meget svært. Og lige nu synes jeg desværre ikke at ledelsen bruger nogen fingerspitzengefühl. Imens det lykkes mig at lukke en tråd kun med at snakke om debattekniker, så løber en anden tråd under Hygge videre med mange direkte racistiske indslag. Jeg forstår ikke logiken? Måske er Bananen bare blevet træt, Måske skal han bare tage en lille pause, og gøre Tywin selskab ud i den friske luft. Måske kommer han snart tilbage, frisk, gul og ubøjelig. Den som lever må se. Knus allesammen B Og vil nogle alligevel reflektere over argumentationsmåder, så giver jeg her ett lille link:Some fallacies of argumentation Hermed en LIKE til samlingen. Jeg er ikke altid enig i dine holdninger, og sådan er det jo med de fleste, men dine indlæg er da altid sagligt baserede og velformulerede, så hvis du kan bruge det til noget, så tag det endelig med dig :) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. August, 2014 (edited) Hej Banan. Vi er nok flere, som er blevet lidt trætte. Jeg har i hvert fald efter weekendens disput i den unævnelige tråd, hvor visse "anale skældsord" har fået lov til at florere frit uden nogen som helst påtale, overvejet, om jeg egentlig havde interesse i at bidrage med mere herinde – Herregud, jeg har fået det sexuelle netværk, jeg ønsker, så hvad skal jeg egentlig mere? Den debattone, der har været, hører ingen steder hjemme. Det er helt fint med "højt til loftet", men selv lofter må have en højde, og hvis DU skrider, vil det være et savn for EG. MIG vil færre savne. Redigeret 6. August, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 6. August, 2014 Jamen så farvel da. Håber du får det godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spock Skrevet 6. August, 2014 Hej Banan. Vi er nok flere, som er blevet lidt trætte. Jeg har i hvert fald efter weekendens disput i den unævnelige tråd, hvor visse "anale skældsord" har fået lov til at florere frit uden nogen som helst påtale, overvejet, om jeg egentlig havde interesse i at bidrage med mere herinde – Herregud, jeg har fået det sexuelle netværk, jeg ønsker, så hvad skal jeg egentlig mere? Den debattone, der har været, hører ingen steder hjemme. Det er helt fint med "højt til loftet", men selv lofter må have en højde, og hvis DU skrider, vil det være et savn for EG. Mig vil færre savne. Jeg er ganske enig, og føler samme træthed - det er desværre ikke første gang. Det er bare tragisk hvis alle de velformulerede debattører, der formår at hode fokus på emnerne fremfor at sigte på personerne, er dem der trækker sig. Det gør, efter min mening, EG langt fattigere! S 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 6. August, 2014 Øv bøv, Bananas...! Jeg vil savne dine bidrag... - Også selvom vi ikke altid har været enige - men du har fået mig til at se indad og efterrationalisere, og det vil jeg gerne takke dig for... TAK! Krammer fra SEM PS. Håber på dit tilbagetogt... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest arneo Skrevet 6. August, 2014 Banan, vi har tidligere haft en del med hinanden at gøre, mest på VL, mindre her efter VL takkede af. Banan, jeg skal ikke råde dig, det er du meget klogere end jeg til at blive af mig, men gør dig selv en tjeneste. Drop, som jeg, alt det der fis der hedder Generel Debat og Hyggesnak. Godt nok ligger mindst 3/4 af indlæg i dette forum der, men indlæg, der ofte er meget langt fra sagens kerne: Pigerne. Jeg husker med glæde dine beretningerne fra hytterne i junglen på VL. Kom tilbage til dem, alt det andet er uvæsentligt og bidrager til intet udover at bringe skændsel, kiv og skænderi. At beretninger også iblandt køres af sporet og kritiseres, jo, det gør de, men sjældnere. Måske især fordi beretningerne, og efterlysningerne, i dette forum er blevet det uvæsentlige. Vær med til at gøre dem væsentlige igen. Jeg har stor respekt for dig og dine meninger og mod for at stå ved dem. Men bring glæden tilbage i dit liv, og for os andre. Drop debatterne og hyggesnakken. Og kom tilbage til pigerne, glæden ved dem og beretningerne om dem. Happy hunt, ArneO 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 6. August, 2014 Jeg blev egentlig lidt forbavse da du blev sat på plads i "Fredsdebatten". Personlig forstod jeg dit indlæg på en anden måde end ledelsen gjorde. Og jeg har heller aldrig opfattet dig som konfliktsøgende. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2014 Der er mange rådne bananer- du er ikke en af dem... Bliv og hvis ikke, så skal du have et varmt knus herfra og kærlighed og lykke på din vej. Karma knus fra Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2014 Man skal altid passe på primadonnanykker. Jeg har da også fået smæk af ledelsen, den fratrådte organizer var det vist, men jeg tager mig ikke selv så seriøs eller dette forum, det er jo bare fis og ballade. Herregud. Men jeg tror nu du vender tilbage Bananas, du skal bare lige have lidt ramasjang ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 6. August, 2014 Man skal altid passe på primadonnanykker. Jeg har da også fået smæk af ledelsen, den fratrådte organizer var det vist, men jeg tager mig ikke selv så seriøs eller dette forum, det er jo bare fis og ballade. Herregud. Men jeg tror nu du vender tilbage Bananas, du skal bare lige have lidt ramasjang Nu er jeg en primadonna, så ikke meget at gøre ved det. Og måske vender jeg tilbage, når jeg har lært hvad ramasjang er for en størrelse. B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2014 Jeg synes det er helt normalt og ganske fair at man indimellem bliver lidt overmættet af EG, og skruer lidt ned for sit aktivitetsniveau. Det jeg så ikke forstår er behovet for at fortælle i en særskilt tråd, at nu holder man en bette pause eller nu forlader man EG, med mindre man ønsker at stimulere sin indre "drama Queen". Ja hårde ord, men mon ikke de trods alt indeholder en smule sandhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2014 (edited) Nu er jeg en primadonna, så ikke meget at gøre ved det. Og måske vender jeg tilbage, når jeg har lært hvad ramasjang er for en størrelse. BOg en dramaqueen. http://www.fremmedord.dk/ramasjang.html Redigeret 6. August, 2014 af Frasier 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 6. August, 2014 Kære Bananas, Jeg forstår godt, at du er træt, og måske har brug for en pause, for det kender jeg da selv, men så håber jeg da, at du kommer tilbage igen snart. Jeg opfattede dit omtalte indlæg som konstruktivt, og det var da nogle super gode pointer om folks adfærd, og noget som vi alle kunne bruge at tænke over. Jeg så det overhovedet ikke som et "balladeindlæg", og fandt også reaktionen lidt mystisk. Jeg tænker, at administrationen måske også er lidt trætte, for i sådanne hede tider som på det sidste, bliver de sikkert bombarderet af klager og brok fra brugere over andre brugere. Jeg ved det ikke. Men jeg vil gerne sige tak til DIG! Tak fordi du er så unik en skribent. Tak for dine livskloge indlæg og din lune humor. Jeg vil i hvert fald savne dig! Og ja, for det meste er det her forum heldigvis fis og ballade, men jeg har da prøvet at sidde tilbage med sårede følelser - men jeg er selvfølgelig også lidt følsom. Men op på hesten igen, Bananas, for du er meget værdsat! :) 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. August, 2014 Jamen så farvel da. Håber du får det godt. Var det møntet på Bananas eller mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 220 Skrevet 6. August, 2014 Ha det godt banan Jeg er ikke en af dem der skriver så meget herinde - af mange grunde. Som jeg tænker tilbage har du skrevet mange indlæg, som jeg faktisk har gidet at læse, og jeg har senest den anden dag siddet og skraldgrinet helt alene bag skærmen. Hvor tit sker det.. Hygge - og håber du vil kigge forbi "klubhuset" igen. L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 6. August, 2014 Var det møntet på Bananas eller mig? Hvorfor skulle det være om dig, når nu tråden er om Bananen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 6. August, 2014 Uden at tage stilling til den aktuelle tråd - der uanset hvordan man vender det kørte af sporet (jeg er fucking ligeglad hvem der startede og hvem der fulgte efter) - så har det altid været min opfattelse at man skal true med at blive.... Og ellers bare luske af tyst som natten... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2014 (edited) Det er meget pudsigt og sigende herinde. På en ene side så råber og skriger mange på en hårdere linje, men så snart den rammer en selv eller nogen man kan lide, så er linjen ALT for hård. Men dem man ikke kan lide, de kan ikke få en hård nok linje, og det skal vi nok få at vide via indlæg eller pms. Der er brugere herinde, der er enormt sarte, ikke tåler noget som helst kritik fra ledelsen. Vi har ikke rettet henvendelse til Bananas med kritik, men vi fik en pm fra ham, som der blev svaret på. Og i morges kom så ledelseteamet til undsætning. Jeg har fået at vide at min adfærd herinde og min måde at skrive på ikke er særligt værdsat. Det som rent faktisk er sandt, er at Bananas har fået at vide at han har deltaget i mange krige herinde (hvilket han faktuelt har) og at han ikke er uden skyld i at han er blevet inddraget i disse krige. Det er det han har fået at vide. Det er ikke det han gengiver her. Han skriver selv at hans oplæg til debatkultur ligeså meget er til ham selv og derved er han jo enig i, at han ikke er uden skyld i de krige han har deltaget i. Igen oplever vi at hvad man skriver på pm til en bruger, bliver lige fordrejet så det passer ind i ens dagsorden og så brugt som et angreb. Det er desværre ikke første gange det sker. Det må administrationen så tage til efterretning, at hvad vi skriver på pms bliver fordrejet og brugt til angreb på forummet, hvis man ikke føjer dem de skriver til en. Det er flere der har gjort det, og det er således blevet kutymen på Eroguide. Det er korrekt at vi var et par i ledelsen, der snakkede sammen og opfattede Bananas indlæg som oplæg til at holde konflikten igang. Det gjorde vi fordi han havde været indblandet i krigen og bl.a. kritiserede nogle af de debatformer som dem han havde sloges med besad. I en streng hvor vi netop havde bedt om at stikpiller mv skulle undgås. Det var vores opfattelse af strengen og lige pt så arbejder vi på at få ro, det er vores formål. Normalt ville vi ikke havde grebet ind, men ligenu er vores hovedfokus at få skabt ro på forummet, som vi havde meddelt alle på strengen, og derfor greb vi ind. Jeg er helt enig med Bluejacket, at nu skal der være ballade på vej ud og smækkes med døren, fordi hans fusser er ømme pga en lille irettesættelse. Hvis det går Bananas så meget på, at den bemærkning kom, og at vi ikke lagde os flade ned og sagde undskyld 50 gange Bananas, at det kan få ham til at smække med døren, så er han ganske enkelt alt for sart i ledelsens øjne. Beklager, men så må du tørre øjnene og komme videre og så går du ALT for meget op i dit brugernavn, hvis det kan gå dig sådan på. Og eftersom den hårdt arbejdende ledelsen aldrig takker engagerede brugere, så bruger jeg nu tilfældet at gøre dette. Det er usandt hvad Bananas skriver. Jeg er i besiddelse af indlæg skrevet fra ledelsen som roser brugere, jeg er i besiddelse af dusinvis af pms til brugere med rosende ord om deres deltagelse på forummet. Jeg roser løbende folk på chatten, som flere også har oplevet. Hvis det skyldes at ingen fra ledelsen har nået at takke Bananas gennem tiden, så skal der lyde en tak for de indlæg, som Bananas har skrevet, der har været muntre, saglige, interessante og spændende. Dem har der været mange af, og det har været dejligt at læse dem og det er helt ærligt ment. Hej Banan. Vi er nok flere, som er blevet lidt trætte. Jeg har i hvert fald efter weekendens disput i den unævnelige tråd, hvor visse "anale skældsord" har fået lov til at florere frit uden nogen som helst påtale Borende X har travlt med at sige at ingen har hørt noget i den streng han taler om. Der taler Borende X som erfaren læser og bruger herinde mod bedrevidende. Han VED at vi ofte tager fat i folk over pm, hvis de går over stregen. To personer der var i den streng har fået en pm fra mig vedrørende deres opførsel. Igen skydes der på ledelsen på et forkert grundlag. Jeg er ret sikker på at Borende X er meget enig i at mindst den ene pm var på sin plads. Men alt kan bruges og fordrejes og stampes op af jorden nu åbenbart for at skabe fjendskab mod ledelsen ? Hvorfor Borende X ? Vi har folk der åbent i indlæg har skrevet at du får positiv særbehandling af os, vi har pms der siger det samme. Du får ikke positiv særbehandling, men jeg synes du er blevet behandlet meget rimelig og fair alt taget i betragtning i din tid her på Eroguide. Derudover er det vel ingen hemmelighed, at der er brugere herinde, som bliver pissesure hvis ikke vi ligepræcis modererer forummet som de vil have det, de har en ære som bliver krænket af det mindste, og de mener altid at modparten får særbehandling. De kan også true os, f.eks skrive at hvis vi ikke får det som vi vil have det, så trækker vi os og giver ledelsen skylden, de kan svine os til på det groveste over pm mv. Nu er skridtet så udviklet til, at man sender pms til ledelsen for derefter at fordreje hvad vi svarer og angribe os på forummet. To personer har gjort dette indenfor få dage. Vi prøver at gøre det så godt vi kan, men forstå at vi ikke kan gøre alle tilfredse. Lad være med at være så sarte. Lad være med at leve jeres tilværelse på Eroguide. Det kommer der intet godt ud af, heller ikke for jeres eget liv. Forstå der er to sider af en sag. Forstå modparten. Accepter og respekter andres synspunkter selvom de ikke er lig med jeres egne. Forstå at vi ikke lader os true eller kue til at føje jer uanset hvor meget I truer, sviner os over pm mv. Forstå at dette er Administrators forum, ikke en forening med medlemsdemokrati. Vi har sat et forum med højt til loftet, lige nu er loftshøjden sænket fordi der har været krige herinde. I kan altid tage en pause og komme tilbage, mange har taget pauser og de fleste vender tilbage. Men I bliver nød til at coole lidt af her i sensommervarmen, hvis jeres deltagelse har udviklet sig til at I er blevet ekstremt sarte. Og kan man ikke holde linjen eller forummet ud så kan man jo bare vælge at forlade forummet, og så er det da god og værdig stil at forlade den med æren i behold og oprejst ryg uden at ty til skidte tricks eller ballade på vej ud af døren. Ønsker alle egentlig ro her på forummet ? Så er det vel op til den enkelte at bidrage til det nu og ikke hænge sig i bagateller for at skabe mere uro. Jeg kan normalt faktisk godt lide at være her, at hyggechatte med folk, at skrive gode og konstruktive pms med folk, læse med osv. Det kan vi alle i ledelsen. Men vi har også en personlig grænse. Vil nogen mene det er rimeligt at man skriver til ledelsen, får et svar, og derefter fordrejer man svaret så det kan bruges i et offentlig angreb på forummet mod os ? Vil nogen mene at det er rimeligt, at man skriver pms til folk hvor man sviner ledelsen til på det groveste ? Vil nogen mene, at det er rimeligt at man truer ledelsen ? Tænk hvis vi var ligeså sarte som andre ? Vi er bestemt ikke sarte i ledelsen, overhovedet ikke. Vi står faktisk mål for meget, og mange af dem der har opført sig sådan skriver stadig lystigt herinde, det er rummelighed fra os af og højt til loftet. Det eneste vi beder om er en smule anstændighed, en smule respekt. Ligesom i en fodboldkamp, spillerene kan brokke sig til dommeren over hans afgørelser, men bruger de et groft sprog i deres brok så kan de få en påtale, gult eller rødt kort. Dommeren dømmer en lang kamp, det er umuligt for ham ikke at dømme kendelser som det ene eller det andet hold af og til er utilfredse med. Men den gode spiller brokker sig konstruktivt og sobert, koncentrerer sig om at yde en god indsats, og lader sig ikke påvirke af at dommeren skulle dømme en afgøreles man føler er forkert en gang imellem. Vi har talt en del om det i ledelsen noget af det jeg skriver her, og jeg har efter Bananas indlæg været i kontakt med en fra ledelsen om hvad vi skulle svare. Håber snart på et godt, muntert og fredfyld Eroguide. Redigeret 6. August, 2014 af Moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 6. August, 2014 kære Bananas man kan aldrig blive enige med alle jeg har selv pga mit 'lige ud' sprog fået ufrivillige pauser jeg syntes du skal nyde de sidste varme dage og komme frisk tilbage jeg kender selv til at det der skrives hurtigt misforstås og ikke tolkes på samme måde som det er ment og skrevet. jeg prøver altid at skrive med lidt humor, men mange gange opfattes det slet ikke sådan go' vind og masser af sol 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 6. August, 2014 God tur hvor det end bærer hen Bananas Når forummet kører op i en spids som det har gjort på det sidste er det meget almindelig nogen får nok og tager en pause. Fik selv for meget, da Ulveflokkene huserede. Sundt med en pustepause og "lige finde sig selv" Jeg havde rigtig godt af det! En del af Bananas personlighed er at gå Bananas…… en lille ting du har skrevet…. Du har også skrevet noget lignende…… nogengange kunne jeg ønske jeg bedre kunne styre hvad jeg skriver. En sætning der kom efter en dag hvor du gik " Bananas" ( sidst da der var noget polimik hvor du bl.a var på kant med Kajbigpagaj og Havnebumsen tror jeg) Jo du har nu været på kant med en del pga dine "bananas ture" måske du ikke selv har været klar over det. Men folk plejer ikke at opfatte det positivt når man skriver de er klaphatte. Ser man bort fra lidt skønhedsfejl, så kommer der jo utrolig meget godt fra din pen! så håber da du kommer igen ahhh det er jeg nu ikke så nervøs for, du er sgu lige så fanget af lortet som flere af os andre, så jeg er ret sikker på jeg bare skal sige på gensyn 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. August, 2014 Jeg synes, at det er supertrist, at du forsvinder - uanset om det er permanent eller midlertidigt. Vi har ikke altid været enige, men det er jo det, der skaber en god debat - og du virker som en rigtig fin fyr. Jeg læste dit indlæg, som du nævner, og undrede mig selv meget over, at tråden blev lukket og du fik den kommentar, som du fik. Selvfølgelig har admin og mods altid ret og de gør et stort arbejde, men en gang i mellem føler jeg, at svarene enten er selvmodsigende (de forskellige mods og admin i mellem) og andre gange lidt for hårde. Personligt håber jeg, at du bliver på EG, da jeg vil savne ikke at have en banan at debattere med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 6. August, 2014 Man skal altid passe på primadonnanykker. Jeg har da også fået smæk af ledelsen, den fratrådte organizer var det vist, men jeg tager mig ikke selv så seriøs eller dette forum, det er jo bare fis og ballade. Ja længere er den jo ikke. Det kan være spændende, sjov interessant og en hel masse andet. Men aldrig uundværlig. Der findes jo utallige forums på nettet, man kan hygge sig på. Den bedste jeg har været på, var en der hed Splinternet. Den handlede gud hjælpe mig om poesi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 6. August, 2014 (edited) Jeg synes, at det er supertrist, at du forsvinder - uanset om det er permanent eller midlertidigt. Vi har ikke altid været enige, men det er jo det, der skaber en god debat - og du virker som en rigtig fin fyr. Jeg læste dit indlæg, som du nævner, og undrede mig selv meget over, at tråden blev lukket og du fik den kommentar, som du fik. Selvfølgelig har admin og mods altid ret og de gør et stort arbejde, men en gang i mellem føler jeg, at svarene enten er selvmodsigende (de forskellige mods og admin i mellem) og andre gange lidt for hårde. Personligt håber jeg, at du bliver på EG, da jeg vil savne ikke at have en banan at debattere med Kan helt vildt godt lide dit indlæg da det er meget sigende! Sådan oplever mange moderationen og det er i og for sig logisk nok Som Moderator så fint beskriver det. Er der stor forskel på hvordan vores moderering ønskes alt efter situationen. Er det om en selv? er det ham idioten der klart er gået over stregen? er det en man har sympati for? emnet har noget at sige, f.eks kan dyresex og ordet Luder virkelig dele vandene med hvordan moderationen ønskes. Ovenstående er medvirkende til man nogengange undrer sig over linien . Både hvad der gribes ind overfor, hvor hårdt vi griber ind osv Men andre ting spiller også ind. Selvom vi i Administrationen er enige om den overordnede linie, så er der enkeltsager/emner vi vurderer forskelligt. Oftest snakker vi sammen om de mere kontroversielle ting og tager derfra en beslutning, men det er ikke ved hver henvendelse det sker! Højt til loftet, hvad betyder det helt nøjagtig??? egentlig bare at vi ikke griber ind overfor hver en lille ting. I et debatforum er der ikke et klar facit på hvad det betyder, hver enkelt ting er en vurderingssag. Og det kan på sin vis være en udfordring. Faktisk bliver ca halvdelen af alle indberetninger/anmeldelser arkiveret lodret. Så ca halvdelen af folks vurderinger om moderationslinien har ikke noget på sig, det siger jo faktisk en del En rigtig god linie du skriver "selvfølgelig har admin og mods altid ret" ja vi har ret på den måde, at det er os der tager den endelige beslutning om tingene Mennn det er nok ikke nødvendig at sige vi kan tage fejl. 999 ud af 1000 har det heldigvis ligesom dig. " jeg kan undre mig over beslutningen men accepterer den" da det er Jer der er ansat til at styre tingene Redigeret 6. August, 2014 af Alleviator 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg