Hop til indhold

04.08.1914

Featured Replies

Skrevet

Det er da ikke Danmarks skyld at de senere hen er blevet underlagt nogle EU regler!

Hvis det ikke er Danmarks skyld, hvem er det så? Vi har jo selv meldt os ind i EU.

• Svar 50
  • Visninger 4.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Dén sti har jeg betrådt én gang herinde, og da gav det et ordentlig rap over fingerne af admin. (Det var også berettiget skal jeg lige tilføje) Så det er her jeg bakker ud og sætter mig tavs, men iagt

• En undersøgelse fra tyskland blandt tyske gymnasieelever, viser meget chokerende, ikke mindst for Tyskerne selv, at ca 30 % stiller spørgsmålstegn ved om Holocaust nu også var så slemt i virkeligheden

• I 1914 var min landsdel under Tysk herredømme idet grænsen løb sammen med Kongeåen. Dette bevirkede at 35.000 Sønderjyske mænd blev indkaldt til tysk militærtjeneste - uagtet om de var tysksindede e

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.