Hop til indhold
Borende X

04.08.1914

Recommended Posts

Cher Cherie,

Jeg hører hvad du siger, og jeg er enig et langt stykke hen ad vejen.

Jo, det er på tide at sætte nogle grænser. Hvad jeg - selvom jeg prøver - ikke forstår er at muslimer ikke skal have lov til familie sammenføring FORDI de er muslimer, og andre FORDI den ene part ikke kommer fra EU.

 

Der hvor jeg GODT forstår det, er der hvor der IKKE bliver ordenligt integreret, hvor der ikke læres dansk, findes job osv osv, altså der hvor der potentielt er et problem enten integrations-mæssigt eller sociale ydelser-mæssigt. Ikke integrerede udlændinge hører ikke hjemme her. Men det har INTET at gøre med om de er muslimer, jøder, ateister eller kristne.

 

Men Støjberg mener altså at hun er så meget hævet over alle, at hun skal bestemme hvem jeg skal gifte mig med. Jeg har som dansker ikke ret til at bo i Danmark med min familie..... Ironisk nok, har jeg en ven, han er fransk, gift med en muslimsk afrikaner. De kan GODT få permanent ophold i Danmark, for HAN er EU borger, og EU borgere har RET til at bo i Danmark med deres ikke-EU familier..... Det er kun danskerne der ikke har. Så som det er nu, bliver jeg diskrimineret i Danmark fordi jeg er dansker, og Støjberg vil diskriminere yderliger.....

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig har Støjbjerg ret, men der er jo nogen der ønsker at vi ikke skal tage truslen fra de invaderende muslimer alvorligt.

Der er utallige lighedspunkter mellem nazismen og islamismen.

I London er der bydele hvor selvbestaltet islamisk politi går rundt og overfalder og jager bøsser og prostituerede der er i deres bydele.

Organisationer og muslimer I Danmark har talt om at der skal være shariazoner i København.

Men selvfølgelig er det da Støjbjerg der er galt på den.

Lad od åbne grænserne noget mere for dem, så vi kan få flere kvarterer som Gellerup, Voldsmose, Mjølnerparken osv.

Når de får magten i sportsklubber forbyder de straks svinekød i cafeteriet og forbyder en øl efter fodboldkampen.

Får de magten i en boligforening lukker de for de danske sociale klubber og arrangementer vedrørende jul.

Organisationer som HUT opfordrer til drab på jøder.

Der spørges om vi har lært af historien ?

Nej

Jeg læste en analyse om hvorfor de etablerede politiske partier ikke gjorde noget alvorligt ved indvandringen fra de muslimske lande. Konklusionen var at Hitlers regime have gjort dem berøringsangste overfor sådanne holdninger.

I stedet ser man lande på vej i forfald pga udviklingen som Frankrig, hvor Marseille feks er gået fra at være en velfungerende by til at være en af Europas farligste hvis man et hvid.

Der er stadig nogle der ikke har set farerne og når Front Nationale får så massiv opbakning så viser de deres antidemokratiske ansigt ved at håne dem der stemmer på dem ligesom Nyrup sagde at DF aldrig blev stuerene. At forholde sig til udviklingen og den ødelæggelse af de vesteuropæiske lande som er ved at ske og som selvsamme personer har ansvaret for ønsker man ikke.

Der er alt mulig grund til at tro at muslimerne med tiden vil få grobund til at skabe et samfund ala det Hitler etablerede i Tyskland,og som ISIS arbejder på at etablere allerede.

Der findes masser af gode demokratiske muslimer så jeg generaliserer for meget, hvad jeg skriver gælder ikke for alle, men det gælder for for mange muslimer og andre steder i verden kan man bare se at det er de fundamentalistiske muslimer der vinder over de demokratiske muslimer hver gang fordi de fundamentalistiske muslimer ingen midler skyer.

 

Aros, Aros, Aros..... Det er muligt at der er mange lighedstegn mellem nazisme og islamisme, men der er nu ikke så mange muslimer der er islamister..... 

 

De fleste muslimer JEG kender er da demokratisk anlagt, så problemet er jo ikke muslimer. Problemet er kriminelle, udemokratiske mennesker, om de er muslimer eller ej.

 

Slå hårdt ned på de kriminelle, smid de ikke-integrer-bare ud. Men lad være med at bryde grundloven, der giver religionsfrihed, og lad være med at fortælle borgerne hvem de kan omgås.....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det er indiskutabelt at de største integrationsproblemer kommer fra de muslimske indvanderer. Det er ikke muligt for os på nogen måde at få integrereret de muslimer vi har lukket ind, og de ikke integrerede muslimer er ødelæggende for vort land og de rejser ikke hjem.

Strøjbjergs forslag er nytænkning.og det er der brug for ellers kan alle se hvilket samfund vi har om 25 år eller 50 år, jeg kan ikke sige at VI vil have noget dansk samfund om 100 år hvis ikke vi gør noget alvorligt ved den muslimske indvandring.

Ja Strøjbjergs forslag rammer også enkelte den ikke burde ramme men det må man tage med desværre for det hun foreslår er nødvendigt takket være de regeringer Nyrup, Schluter og Anker ledede.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tvr, tvr tvr, for nu at bruge din venlige måde at tiltale andre på.;)

Jeg giver intet for hvem du kender. Fordi vi begge kender nogle demokratiske muslimer siger det jo intet.

De skal bedømmes på deres handlinger og hvordan de opfører sig generelt.

Der ved alle at de der kommer ind fra de muslimske lande er overrepræsenteret i statistikkerne over kriminalitet og vold og at det er muslimerne i Danmark der har sværrest ved at blive integreret ved alle også.

Hvis du benægter hvad enhver kan se så værsgo men så er du en af dem der desværre ikke vil forholde dig til problemerne eller er ligeglad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cher Cherie,

Jeg hører hvad du siger, og jeg er enig et langt stykke hen ad vejen.

Jo, det er på tide at sætte nogle grænser. Hvad jeg - selvom jeg prøver - ikke forstår er at muslimer ikke skal have lov til familie sammenføring FORDI de er muslimer, og andre FORDI den ene part ikke kommer fra EU.

 

Der hvor jeg GODT forstår det, er der hvor der IKKE bliver ordenligt integreret, hvor der ikke læres dansk, findes job osv osv, altså der hvor der potentielt er et problem enten integrations-mæssigt eller sociale ydelser-mæssigt. Ikke integrerede udlændinge hører ikke hjemme her. Men det har INTET at gøre med om de er muslimer, jøder, ateister eller kristne.

 

Men Støjberg mener altså at hun er så meget hævet over alle, at hun skal bestemme hvem jeg skal gifte mig med. Jeg har som dansker ikke ret til at bo i Danmark med min familie..... Ironisk nok, har jeg en ven, han er fransk, gift med en muslimsk afrikaner. De kan GODT få permanent ophold i Danmark, for HAN er EU borger, og EU borgere har RET til at bo i Danmark med deres ikke-EU familier..... Det er kun danskerne der ikke har. Så som det er nu, bliver jeg diskrimineret i Danmark fordi jeg er dansker, og Støjberg vil diskriminere yderliger.....

 

 Nu havde jeg jo ellers skrevet at jeg ikke ville skrive mere, pga at jeg ikke er annonym som jer andre....

 

Nu tror jeg ikke de laver de der regler, bare for at de skal lave et eller andet inde på borgen, der må være en grund,

Der må være nogen der misbruger systemet, så reglerne bliver strammere og strammere.

 

okay, så kan man sige, hvad er Cheries egen berøringsflade ang. regler? ang tåbelige regler?

 

Jep jeg er berørt af en som jeg syntes er dybt tåbelig (det føler alle vel når det berører en selv)

 

Jeg har en hund, der er på forbudt listen, han er født før den blev indført, altså må han leve, men han skal gå i snor og med mundkurv på. Der må ikke avles på ham, racen skal uddø herhjemme.

 

Racen er fuld lovlig i sverig/Tyskland osv

 

Mit synspunkt er at alle hunderacer, er farlige i de forkert hænder, klart des større hund, des større skade!

 

Alle hunderacer kan gøres farlig, men alligevel vælger man 13 hunderacer og gør dem ulovlige, fordi de ikke ved bedre!

Om jeg fatter den hundelov, nej overhovede ikke, om jeg overholder den? nix! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cherie,

Jeg mener også du skal have lov til at hive drengene i blyanten, blæse i pomfritten, og gøre lige præcis hvad du vil.

 

Jeg vil også gerne have lov til at gøre hvad JEG vil. Det må jeg bare ikke for Støjberg. For hende jeg påtænker mig at gifte mig med er ikke ren arier fra det stor-germaniske rige (altså EU), omend hun er kristen og mere liberal end jeg (hvilket siger ikke så lidt). Eller rettere, jeg må gerne gifte mig med hende, vi må bare ikke bo i Danmark, hvis vi skal bo sammen...... 

 

Så for en MEGET liberal person, der bliver tvunget til at stemme rødt næste gang - fordi alle de blå er ved at dele samfundet i et DEM og OS, samt indføre racisme udenom grundloven - det er fandme en stor kamel at sluge - og jeg mener at det er der vi IKKE lærer af historien, som BX indledte denne tråd med.

 

TVR

 

Reglerne er jo netop som de er, fordi at Danmark IKKE er et racistisk samfund! Når der er et problem med tvangsægteskaber, så laver man regler der gælder for ALLE og ikke bare én bestemt etnisk gruppe!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Støjberg har et flere motiver for at "lække" det der blev kaldt et "arbejdspapir"

1: prøveballon, for at lodde stemningen. Derfor blev det meget behændigt kaldt et arbejdspapir, der ikke skulle have været offenligtgjort.

2: forsøg på at generobre stemmer fra DF. (Bilde godtroende mennesker ind at det er praktisk mulig at gennemføre)

3: forsøg på at fjerne focus fra LLR's bilag.

Men det kan aldrig nogensinde blive liberal politik, at foreslå at Danmark skal udtræde af internationale konventioner, bare for at trække vælgere tilbage fra DF. Det vil aldrig nogensinde ske, at Danmark udtræder af internationale konventioner. Det vil simpelthen have alt alt for store konsekvenser for dansk erhvervsliv, og dermed for os alle, at dette sker, blot for at forhindre nogle ganske få muslimer adgang til landet. Man skal jo huske på, at der kun er tale om indvandring. Flygtninge er vi forpligtet til at modtage, med mindre vi da også melder Danmark ud af FN. En helt utopisk situation. Uanset regeringens farve eller sammensætning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady Cherie man skal kende sin fortid, for at kunne forstå sin nutid ;)

 

Det moderne hospitals væsen opstod under Krim-krigen 1853-56, hvor især englænderne opdagede at man kunne nedbringe tabene betragteligt med god hospitals pleje.

 

Den moderne industrielle udvikling tog især fart, da en taktisk underlegen Nordstats hær med en overlegen industri i ryggen slog sydstats hæren i den amerikanske borgerkrig.

 

Det moderne frisind tog sin spæde start efter 1. verdenskrig, hvor de massive tabstal havde fået befolkningerne til at miste tilliden til autoriteter. I Frankrig blev det acceptabelt at piger dansede med hinanden til baller, fordi der manglede mænd - en tredjedel af den franske generation der havde deltaget i krigen, var enten døde eller lemlestede.

 

Efter nederlaget i 1864 var Danmark reelt ude af stand til at brødføde sin egen befolkning. Da vi ikke havde nogen form for råstoffer, blev der taget initiativer til afvanding af vådområder, som opdyrkning af den Jyske hede. Uden det nederlag, havde der næppe foregået ret meget mellem Silkeborg og Ringkøbing i dag. Manden der var organisator bag det hele hed Enrico Mylius Dalgas, og uden ham havde der næppe været ret meget guld at rejse over bælterne for, for Hexen i dag :D

" Manden der var organisator bag det hele hed Enrico Mylius Dalgas"

Dalgas er den største naturskænder i Danmarks historie.

Hans største værk var at regulerere Skjern Å der viste sig at være en økonomisk fiasko.

Nu arbejder man på at bringe ødelæggelserne tilbage til den oprindelige form. Det er Hedeselvskabet der får de fleste opgaver, Dalgas gamle firma. Det er det man kalder Win/win.

Idag hylder landbruget stadig manden," al jord og magt til landbruget"

Del dette indlæg


Link til indlæg

" Manden der var organisator bag det hele hed Enrico Mylius Dalgas"

Dalgas er den største naturskænder i Danmarks historie.

Hans største værk var at regulerere Skjern Å der viste sig at være en økonomisk fiasko.

Nu arbejder man på at bringe ødelæggelserne tilbage til den oprindelige form. Det er Hedeselvskabet der får de fleste opgaver, Dalgas gamle firma. Det er det man kalder Win/win.

Idag hylder landbruget stadig manden," al jord og magt til landbruget"

 

Vi kan næppe blive uenige om at reguleringen af Skjern å der fandt sted i 1960'erne  kan beskrives som en katastrofe. den kan man vel ikke klandre Enrico Dalgas for al den stund han døde i 1894.

Hedeselskabet anlagde i 1871 --72 et kunstvandingsanlæg nord for Skjern å  http://da.wikipedia.org/wiki/Store_Skjern_%C3%85_Kanal , men det anlæg gjorde stor gavn i mange år.

Vi skal ikke glemme at Hedeselskabets tiltag for at opdyrke store landarealer skete i en tid hvor landet VAR i nød og VAR et landbrugsland og hvor sult og direkte hungersnød stadig kunne opleves i lande der ikke havde de muligheder som Danmark havde på den jyske hede.

 

Det er så nemt for os velbjergede i dag at forlange alt tilbage til naturen i troen på at vi så kan fange tonsvis af laks i Gudenåen igen og se flokke af storke spankulere rundt og fange frøer i Morten Korch-idyllen, men så kan vi nok ikke være 5,6 mill. mennesker i DK mere - men måske kun de halve.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvr, tvr tvr, for nu at bruge din venlige måde at tiltale andre på. ;)

Jeg giver intet for hvem du kender. Fordi vi begge kender nogle demokratiske muslimer siger det jo intet.

De skal bedømmes på deres handlinger og hvordan de opfører sig generelt.

Der ved alle at de der kommer ind fra de muslimske lande er overrepræsenteret i statistikkerne over kriminalitet og vold og at det er muslimerne i Danmark der har sværrest ved at blive integreret ved alle også.

Hvis du benægter hvad enhver kan se så værsgo men så er du en af dem der desværre ikke vil forholde dig til problemerne eller er ligeglad.

 

De skal nemlig dømmes på deres handlinger. 100PCT ENIG. Men de skal ikke dømmes på ANDRES handlinger.

Og laves den meste kriminalitet af muslimer eller tilrejsende kristne EU-borgere (rumænere, balter, bulgarere) ?? 

De sidste er vist over-over-repræsenteret i statistikkerne...... omend mange selvfølgelig bare rejser hjem og kommer tilbage.

 

Hvis man virkelig vil kriminaliteten tll livs, så tag hånd om de kriminelle, men lad de lovlydige være. Men det er jo ikke det Støjberg er efter, for så havde hun gjort  det. Næh, Støjberg vil være formynderisk, bestemme hvem vi skal omgås, bestemme hvem vi skal gifte os med, bestemme om de skal ind i landet eller ej. 

Og så iøvrigt appellere til laveste fællesnævner og få den indre svinehund frem i folk.

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reglerne er jo netop som de er, fordi at Danmark IKKE er et racistisk samfund! Når der er et problem med tvangsægteskaber, så laver man regler der gælder for ALLE og ikke bare én bestemt etnisk gruppe!

 

Det er da muligt, men reglerne gælder IKKE for alle - så Danmark ER jo racistisk....

 

En rumæner kan flytte til Danmark med sin ikke-EU familie og få opholdstilladelse pr automatik (for rumæneren er EU borger).

Jeg - som hvid leverpostejsdansker - kan ikke.

 

Er det lige regler for alle ?

Eller er det diskrimination i DK af danskere der ikke gifter sig som Støjberg helst ser ??

Og sådan er reglerne iøvrigt også nu, tak til Venstre og DF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er indiskutabelt at de største integrationsproblemer kommer fra de muslimske indvanderer. Det er ikke muligt for os på nogen måde at få integrereret de muslimer vi har lukket ind, og de ikke integrerede muslimer er ødelæggende for vort land og de rejser ikke hjem.

Strøjbjergs forslag er nytænkning.og det er der brug for ellers kan alle se hvilket samfund vi har om 25 år eller 50 år, jeg kan ikke sige at VI vil have noget dansk samfund om 100 år hvis ikke vi gør noget alvorligt ved den muslimske indvandring.

Ja Strøjbjergs forslag rammer også enkelte den ikke burde ramme men det må man tage med desværre for det hun foreslår er nødvendigt takket være de regeringer Nyrup, Schluter og Anker ledede.

 

 

Tjah, jeg er jo lodret uenig.

Jeg ser ikke problemet som muslimsk, jeg ser problemet som integration.

Og så mener jeg de kriminelle og ikke-integrerede skal sendes ud/hjem. 

Men du løser ikke problemet med ikke-fungerende indvandrere her og nu, ved at lukke af for velfungerende......Tværtimod.

 

Det er muligt du mener at man bare må tage med at det rammer de forkerte. Det mener jeg ikke. Måske fordi det rammer mig!! 

Ligesom de andre ting V/K regeringen lavede.

 

Men jeg kan sige, at jeg jo så bliver nødt til at flytte for at være med min familie. Og når jeg gør det, må jeg afskedige min danske medarbejdere og ansætte nye der hvor jeg flytter hen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

@ tvr

Vi taler om kriminalitet og vold fra flygtninge og indvandrere, herboende ! Og der et folk fra de muslimske lande overrepræsenteret.

Men du lever i din egen verden, og hvis der ikke gøres noget ved det så går udviklingen i Danmark i retning af Frankrigs og Englands og deres udvikling bliver værre og værre, vi har brugt årtier på at integrere dem uden succes overhovedet for de fleste af dem kan ikke integreres, så vil man Danmarks bedste så skal man følge Støjbjergs forslag og ikke tænke på sig selv men på fædrelandet.

Jeg ser ikke grund til at forsætte diskussionen med dig, du lever åbenbart i din egen verden, ha god dag. :)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aros,

 

Hvis vi taler herboende, hvorfor skal INDVANDRINGEN så stoppes?  Så er det da bedre at sende de kriminelle UD..... hvilket jeg iøvrigt er for.

Hvis vi taler herboende danske statsborgere, taler vi netop brud på grundloven, da vi som bekendt har religionsfrihed. Eller vil du også sløjfe demokratiet ??

 

Og jeg taler jo netop ikke indvandring generelt men integrerbare indvandrere. Som du  - og Støjberg - vil lukke for alene fordi de er muslimer, kommer fra Japan, Australien eller lignende.

Frankrig og England har andre problemer, som følge af en del konflikter (forårsaget delvis af dem) i tidligere kolonier, hvor de har haft en forpligtelse til at tage imod flygninge, tidligere allierede etc. PLUS et alt for blødt system overfor kriminelle. Det er jo ikke det jeg taler for......

 

Jeg tror ikke fornuftsargumenter kommer igennem til dig, jeg tror vitterlig du tror jeg lever i min egen verden.

 

Du får ikke mig overbevist om at kriminalitet og dårlig integration af nogle muslimer i Danmark løses ved at ANDRE IKKE LUKKES IND.

Og jeg får med garanti heller ikke dig overbevist om at integrerbare indvandrere er integrerbare, at "integrerbarhed" ikke følger en religion, og at man bør dømme DEN ENKELTE på egne handlinger ikke på andres.....  

 

Så jeg er enig i at vi bare dropper diskussionen her.

 

Nyd din verden, jeg er overbevist om at solen sjældent skinner - og at vi alle bliver overrendt af hylende horder af udlændinge.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg taler om at statistikken over kriminaliteten over herboende flygtninge og indvandrere viser hos hvilke befolkningsgrupper problemer er hos og det er muslimerne. Derfor giver det mening at stoppe for indvandringen fra disse muslimske lande da de ikke kan integreres. Mange af dem ønsker slet ikke at blive integrereret.

Du er jo helt væk og kan ikke se hvor udviklingen går hen i Danmark og Europa men dig om det.

Fint at vi stopper, solen skinner hos mig, jeg kigger nemlig ud over min egen næsetip ;)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

 mmmmmmmmmmm Jeg har det sådan med religion, jeg syntes det er helt fint at folk har en tro, de dyrker, men derfra til at begynde at pådutte andre den, ved holdninger og meninger og bestemt påklædning. Der står jeg totalt af.

 

Jeg er dansker og jeg er stolt af det og har jeg lyst til at hive drengene i blyanten, eller give dem et blæs i pomfritten, så gør jeg det og det uden at jeg skal være bange for at blive stenet.

 

Om jeg er enig med Støjberg ? ja det er jeg!

Jeg er altså ikke stødt på en eneste muslim i Danmark der på nogen måde har forsøgt at blande sig i hvilke holdninger jeg har, hvad jeg mener, eller hvordan jeg (eller andre) skal gå klædt.

 

Truslen mod din lyst til at hive drengene i blyanten eller give dem et blæs i pomfritten mod betaling kommer altså ikke fra hverken indvandrere eller muslimer, den kommer fra ærke danske politikere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er altså ikke stødt på en eneste muslim i Danmark der på nogen måde har forsøgt at blande sig i hvilke holdninger jeg har, hvad jeg mener, eller hvordan jeg (eller andre) skal gå klædt.

 

Det har jeg nu flere gange :)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvr, tvr tvr, for nu at bruge din venlige måde at tiltale andre på. ;)

Jeg giver intet for hvem du kender. Fordi vi begge kender nogle demokratiske muslimer siger det jo intet.

De skal bedømmes på deres handlinger og hvordan de opfører sig generelt.

Der ved alle at de der kommer ind fra de muslimske lande er overrepræsenteret i statistikkerne over kriminalitet og vold og at det er muslimerne i Danmark der har sværrest ved at blive integreret ved alle også.

Hvis du benægter hvad enhver kan se så værsgo men så er du en af dem der desværre ikke vil forholde dig til problemerne eller er ligeglad.

Præcis, de skal bedømmes på deres handlinger og på hvordan de opfører sig GENERELT.

 

Og generelt så er de danske muslimer demokratiske, fredelige, hårdtarbejdende, skattebetalende borgere i Danmark og skal derfor bedømmes som sådan. Der er en lille procentdel af de danske muslimer der ikke opfører sig ordentligt, der er islamister eller kriminelle, men de er meget langt fra at tegne det generelle billede af de danske muslimer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg nu flere gange :)

Jeg er stødt ind i mange (nok flest etnisk danske :) ) der forsøger at få mig til at ændre holdninger  men der er ingen muslimer der har ment at jeg ikke måtte have de holdninger og meninger som jeg har. Det er jeg til gengæld stødt ind i adskillige etniske danskere der har ment.

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK, der er jeg nød til at rette dig, selvom vi egentlig burde være stoppet - da vi jo nok aldrig bliver enige.

 

Det siger statistikken så ikke. Det er nemlig forbudt at registrere den slags baseret på religion, så det er der ingen statistik der kan vise. Hvad der KAN vises er at ikke dansk klingende efternavne (hvis vi taler danske statsborgere) og udlændinge generelt. Nok også hvor de kommer fra. Så kan man MÅSKE udlede at hvis de kommer fra et overvejende muslimsk land er de muligvis muslimer. Ja, jo måske. Eller kristne der har været forfulgt. Eller noget andet. Men MÅSKE kan man, det vil jeg give dig. Og igen, dem der ikke vil integreres har intet at gøre her. Dem der ikke bliver integreret kan sendes hjem.

 

Men dem der VIL og KAN integreres har vi jo brug for. Der fødes ikke nok børn, og hvis velfærdssamfundet skal bibeholdes har vi brug for flere indbyggere.

 

Og hvis du tror at det kan løses af EU borgere (rumænere og bulgarere), så tror jeg du tager fejl. De er vist ikke mindre kriminelle end uintegrerbare indvandrere fra overvejende muslimske lande..... Men det er jo ikke dem Støjberg ikke vil have ind. De er jo velkomne. Dem har V-regeringen jo inviteret. De har RET til at bosætte sig her.

Det er bare en leverpostejsdansker som mig, der ikke har ret til at være her med min familie.... for ellers kommer der mange muslimer og ødelægger samfundet.

 

Og jo, jeg ser da udviklingen. Den går i retning af islamofobi, fordi en politisk ordfører for et stort parti, prøver at tale til laveste fællesnævner for at kapre vælgere efter at hendes formand har bevist han er den største pamper i dansk politik. Og det er synd, for netop det parti har det bedste parti program, og ville kunne styre Danmark bedst, hvis det ikke lige var pga de mennesker de har sat i spidsen. Og netop det at tale til laveste fællesnævner, er det vi burde have lært af. 

 

Men interessant er det jo, hvor mange der egentlig hopper med på vognen. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er stødt ind i mange (nok flest etnisk danske :) ) der forsøger at få mig til at ændre holdninger  men der er ingen muslimer der har ment at jeg ikke måtte have de holdninger og meninger som jeg har. Det er jeg til gengæld stødt ind i adskillige etniske danskere der har ment.

 

I flere debatter for/imod Israel/Gaza etc. er jeg tit blevet ringet op eller mailet og truet eller blevet kaldt mindre pæne ord.

Det kommer dog aldrig til at få mig til at ændre mening, tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er rabiate mennesker i begge lejre, tricket består i at ikke at lade dem få deres vilje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er rabiate mennesker i begge lejre, tricket består i at ikke at lade dem få deres vilje.

 

Præcis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

" Manden der var organisator bag det hele hed Enrico Mylius Dalgas"

Dalgas er den største naturskænder i Danmarks historie.

Hans største værk var at regulerere Skjern Å der viste sig at være en økonomisk fiasko.

Nu arbejder man på at bringe ødelæggelserne tilbage til den oprindelige form. Det er Hedeselvskabet der får de fleste opgaver, Dalgas gamle firma. Det er det man kalder Win/win.

Idag hylder landbruget stadig manden," al jord og magt til landbruget"

 

Når et fredsommeligt navn som Dalgas i den grad kan få nogle i det røde felt, så er der jo ikke noget at sige til at andre og mere sprængfarlige emner kan få folk til at gå i krig og sågar begå folkemord!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da muligt, men reglerne gælder IKKE for alle - så Danmark ER jo racistisk....

 

En rumæner kan flytte til Danmark med sin ikke-EU familie og få opholdstilladelse pr automatik (for rumæneren er EU borger).

Jeg - som hvid leverpostejsdansker - kan ikke.

 

Er det lige regler for alle ?

Eller er det diskrimination i DK af danskere der ikke gifter sig som Støjberg helst ser ??

Og sådan er reglerne iøvrigt også nu, tak til Venstre og DF.

 

Det er da ikke Danmarks skyld at de senere hen er blevet underlagt nogle EU regler!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...