Hop til indhold
HappyHippo

faker GP'ere for at glæde kunden ?

Recommended Posts

Jasmin

 

Jamen tak for svar. Tror faktisk ikke at dit svar var helt uvæsentligt, da man nemt kunne få det indtryk, at et besøg hos dig SKAL handle om, at give dig seksuel tilfredsstillelse (baseret på mange af de indlæg du har skrevet)

 

Så....set i lyset af dette, synes jeg i hvert fald at det ikke var helt uvæsentligt at få rettet eventuelle misforståelser omkring dit koncept.

 

nej overhovedet ikke :) 

 

det er nogenlunde 50-50  hvad mændene har lyst til  og jeg elsker begge dele.... både den vilde sex der handler om ham og det vilde forspil der handler om mig - men ingen af delene skal være der før det er godt... og det ene udelukker aldrig eller er afhængig af det andet :) 

 

 

 

det er kun når manden foregiver interesse i min lyst og i virkeligheden bare vil gøre som han selv vil at jeg slukker... for som regel gør det skide ondt.. 

 

det er det eneste tidspunkt hvor det at fake kunne komme på tale - og det kunne jeg ikke drømme om  - så melder jeg rent ud i stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandsky

Det er godt nok nogen letantændelige og liderlige piger vi har herinde. Det kan godt lyde som om, at de fleste piger næsten kommer bare ved let berøring. Det passer vel hvis de skriver det. Jeg har sågar været hos en pige der kom ved at hun gned sig op af mit skinneben

Nå resten af mit svar kom ikke med. Mobiler :-(

Nu prøver jeg på iPad.

Jeg må erkende at jeg ikke tænder på de piger. Jeg tænder på at tilfredsstille mine partnere. Men at komme hos en pige, hvor man fornemmer hun kommer næsten hele tiden... Så minder hun om en rundetrunte på den ufede måde. Ja, jeg ved godt den kommentar kan afstedkomme sjove kommentarer ;-)

Så foretrækker jeg de lidt mere stille typer. Og det er ikke sagt for at fornærme Jasmin eller nogen andre. Det er sikkert bare mig der er en særling.

Redigeret af Sandsky

Del dette indlæg


Link til indlæg

faker GP'ere for at glæde kunden eller for at det skal skynde lidt, for at blive færdig eller hvordan ?

 

Mon ikke de fleste har nok faket mindst 1 x ?  :)

 

Borset fra det findes der også nogle letantændelige GP'er som ku' komme gang på gang. Men ville man så også ku' komme gang på gang hvis man er på i flere dage? spørger bare...

 

 

/Flash

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nægter at tro på at vi ALLE i branchen ikke har prøvet at lade lidt som om... Men jeg kan nu også godt forstå hvorfor ind i mellem, da jeg ser jobbet fra alle sider... Men husk det er en foretnings hemmelighed sssshh... Knus Line

He he Line, det foregår også uden for branchen er jeg helt sikker på. Har oplevet det uden der var penge indblandet. Men klart at piger faker hvis det er helt til hest:-) den mulighed er sværere for os mænd:-:-)

Ps. Jeg har kun oplevet det ganske få gange. Bare lige I ikke skal tro jeg er helt uduelig:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faker pigerne? Det var et pudsigt spørgsmål. Sover Dolly Parton på ryg?

Altså gode venner: Tænk jer at 10 kvinder mellem 25-70, lange, korte, fede, smarte, dumme, grimt duftende etc ... kommer til jer en dag i rækkefølge og siger: "Jeg vil ha nogen pik, men det er meget vigtigt for mig at du også nyder det, så nu skal jeg bare vise dig" ..... og så hiver de løs i dilleren på alle mulige dejlige, mindre dejlige og forfærdeligt grusomme vis.

 

Hvis du kunne, skulle du så ikke fake sprøjtet for at få stop på mishandlingen?

Selvfølgelig faker pigerne, og det skyldes at alle (næsten) deres kunder har en forestilling om at just dem skal være den kunde der giver hende den dejligste stund. Sælger man glæde vil man jo at kunden skal blive glad.

 

Faktiskt har jeg selv også faket orgasme, for at få stop på vedrørende GP's ulidelige behandling. Hvordan jeg lykkedes med det, er en helt anden historie.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er jo sjovt, at der er så mange herinde, der gør så meget ud af at understrege, at det hele jo er forretning og så alligevel forventer, at alt det, pigen gør, er ét hundrede procent ægte.

 

Når det så er sagt, tror jeg samtidig også, at der er foregået en udvikling i branchen gennem tiden gående fra, at de fleste piger næsten altid fakede til, at der er flere og flere af pigerne, der går mere helhjertet ind i business og nyder det, de laver.

 

Her taler jeg om den tid, jeg selv har vadet rundt i branchen strækkende sig fra 80'erne til nu.

 

Men det kunne da være sjovt at starte en ny streng begyndende med dette spørgsmål:

 

Er der nogen af gæsterne/kunderne rundt omkring hos pigerne, der kun opsøger pigerne for selv at få lettet trykket uden tanke for, at pigerne også skal ha' det lidt hyggeligt under besøget eller hvordan? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Men det kunne da være sjovt at starte en ny streng begyndende med dette spørgsmål:

 

Er der nogen af gæsterne/kunderne rundt omkring hos pigerne, der kun opsøger pigerne for selv at få lettet trykket uden tanke for, at pigerne også skal ha' det lidt hyggeligt under besøget eller hvordan? :)

 

Nogen gang gør jeg da, selv om jeg selvfølgelig vil at pigen altid skal ha' det hyggeligt når jeg er der - men ikke nødvendigvis at jeg skal give hende en orgasme eller fem. Men når jeg kun vil have trykket lettet, så bliver det at jeg bare køber er blow, og selv om mange piger sutter vidunderligt, så er det sjældent de får orgasme af det.  :smile:

 

Dog fakede en af de japanske pigerne på Gormsgade orgasme allerede når hun fik hånden rundt den lille banan. Eller så havde hun aldrig holdt om en sådan dejlig en lille krabat før?

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

faker GP'ere for at glæde kunden eller for at det skal skynde lidt, for at blive færdig eller hvordan ?

 

tja eller hvad med denne her.

 

Pige og mand hygger sig, alt er ok. Pigen opdager at tiden snart render ud. Pigen synes at manden skal nå at slutte af med lidt champagne sprøjt, og kigger ned i værktøjskassen. Her kunne der ligge

 

1) Tiden er snart løbet ud sætningen

2) Nu skal du snart se at komme sætningen

3) Ååååh jeg kommer snart - vi skal komme sammen - efterfulgt af lidt pusten og stønnen der måske kan forveksles med en orgasme.

.........

 

tilfældigt nr.

 

Hej bassemand, tag mig i en doggy, det er lige det jeg trænger til. Typisk effekt, manden får kanon skudt af i tide, alle er glade. Er det fake eller anvendelse af viden og kan det i bund og grund ikke være lige meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Hej bassemand, tag mig i en doggy, det er lige det jeg trænger til. Typisk effekt, manden får kanon skudt af i tide, alle er glade. Er det fake eller anvendelse af viden og kan det i bund og grund ikke være lige meget.

 

I grund og bund kan det være lige meget!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hvis pigen får orgasme, så skal vi naturligvis kræve pengene tilbage. Hun kan få sine orgasmer i hendes fritid. Måske skal vi hjælpe hinanden med nogle teknikker, der kan forhindre pigerne i at snyde sig til en orgasme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså hvis pigen får orgasme, så skal vi naturligvis kræve pengene tilbage. Hun kan få sine orgasmer i hendes fritid. Måske skal vi hjælpe hinanden med nogle teknikker, der kan forhindre pigerne i at snyde sig til en orgasme.

 

Det er dælme humor på højt plan :D  :D  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja eller hvad med denne her.

 

Pige og mand hygger sig, alt er ok. Pigen opdager at tiden snart render ud. Pigen synes at manden skal nå at slutte af med lidt champagne sprøjt, og kigger ned i værktøjskassen. Her kunne der ligge

 

1) Tiden er snart løbet ud sætningen

2) Nu skal du snart se at komme sætningen

3) Ååååh jeg kommer snart - vi skal komme sammen - efterfulgt af lidt pusten og stønnen der måske kan forveksles med en orgasme.

.........

 

tilfældigt nr.

 

Hej bassemand, tag mig i en doggy, det er lige det jeg trænger til. Typisk effekt, manden får kanon skudt af i tide, alle er glade. Er det fake eller anvendelse af viden og kan det i bund og grund ikke være lige meget.

 

 

At fake er at stønne inden man overhovedet har rørt pigen.

 

Alle 3 sætninger er som jeg ser det acceptable.

Den ene dog mere charmerende end den anden :D

 

Hvad er det lige temmelig mange af os skriver herinde ? - Man booker tid og aftaler et besøg omkring sex og sexuelle ting i et aftalt / begrænset tidsrum. Derefter tager man afsked og siger forhåbentligt på gensyn.

 

Så derfor må der jo skulle være en "afslutning" på besøget. Hudløs ærlig eller en smule pakket ind.

 

Pillowtalk bagefter er jo en anden ting. Det seksuelle er ovre og man snakker lidt, måske får man lov lidt at nusse pigen lidt på maven eller armen mens man snakker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bananas  :mrgreen: LOL :"Tænk jer at 10 kvinder mellem 25-70, lange, korte, fede, smarte, dumme, grimt duftende etc ... kommer til jer en dag i rækkefølge og siger: "Jeg vil ha nogen pik, men det er meget vigtigt for mig at du også nyder det, så nu skal jeg bare vise dig" ..... og så hiver de løs i dilleren på alle mulige dejlige, mindre dejlige og forfærdeligt grusomme vis." (kan ikke finde ud af at indsætte citat i citatrude. Jeg skal øve mig herinde.)

 

*

Har tit stillet mig det samme spørgsmål. Jeg har været sammen med nogle der gjorde, fakede. Har dog også været sammen med flere hvor jeg tror det var ægte (selvom det kan være svært at tro), eller også var de bare skide gode til at spille skuespil.

 

Selv synes jeg det er skide frækt, når en kvinde stønner, klynker og hviner. Men det skal lyde "rigtigt". Når en pige begynder at stønne bare man stryger hende over kinden, slukker det mig fuldstændigt. Så må hun hellere være stille i det.

 

Det er noget sjovt noget det med at fake: som en skriver, sælger en GP jo glæde, og måske derfor faker hun, for at glæde manden.

Hjemme i dobbeltsengen er der så måske så også nogle andre grunde til at fake. Tror at mange, både kvinder og mænd, har en forestilling om at der skal stor lyd på. Måske også nogle kvinder selv synes det er frækt at være højlydte...

 

Havde i øvrigt engang en kæreste som spagt efterlyste, at jeg var lidt mere støjende under sex...

 

Om jeg kun opsøger pigerne for selv at få lettet trykket?

 

Tja, fokuserer nok mere på min egen nydelse end jeg gør privat. Det er jo mig der er gæsten, og jeg har ingen illusioner om, at GP'erne ligger på et håndklæde og drypper af forventning og kun venter på, at jeg skal dukke op for at tilfredsstille deres lyst. Køber sjældent mere end en halv time, og det kan også være svært at få en kvinde helt op at ringe kun med den tid til rådighed.

 

Men når det er sagt, så prøver jeg samtidig, så godt jeg kan, at pigen også har det rart og kan lide det jeg gør. Og skulle det få den virkning, at hun pludselig begynder at hvine af fryd, ville det kun glæde mig.....

 

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skal vi hjælpe hinanden med nogle teknikker, der kan forhindre pigerne i at snyde sig til en orgasme.

 

 

jeg har et trick.... fingrene og diller væk fra mit underliv - så er i sikre på jeg ikke kommer... :D :D :D :D :D

 

 

ellers - så garanterer jeg ikke for vandfaldet og den lille sø

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har et trick.... fingrene og diller væk fra mit underliv - så er i sikre på jeg ikke kommer... :D :D :D :D :D

 

 

ellers - så garanterer jeg ikke for vandfaldet og den lille sø

Du må så bare forsøge at styre dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At fake er at stønne inden man overhovedet har rørt pigen.

 

Alle 3 sætninger er som jeg ser det acceptable.

Den ene dog mere charmerende end den anden :D

 

 

 

Eller den ultra pædagogiske:

 

Vi er lige nødt til at tale om noget meget alvorligt...... ik.

Vi skal jo alle være glade og vise hensyn.... ik

Du kender sikkert ikke Peter, men han er faktisk rigtig sød, også selvom han er et skilsmissebarn

Om lidt kommer han på besøg, og han kan godt blive meget ked af, hvis du stadig er her når han kommer .....ik

 

Fornemmer at der var et lille bekræftende nik der.

 

Så for ikke at gøre Peter vildt ked af, så skynder vi os lidt........ik.

 

5 sek. senere.....i gadedøren og halvt påklædt.

 

Jaaaaa det er dejligt når vi voksne kan tale sammen om problemerne og i fælleskab løse dem, så vi alle glade. Kan du komme godt hjem Sveske-trold. ;)

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller den ultra pædagogiske:

 

Vi er lige nødt til at tale om noget meget alvorligt...... ik.

Vi skal jo alle være glade og vise hensyn.... ik

Du kender sikkert ikke Peter, men han er faktisk rigtig sød, også selvom han er et skilsmissebarn

Om lidt kommer han på besøg, og han kan godt blive meget ked af, hvis du stadig er her når han kommer .....ik

 

Fornemmer at der var et lille bekræftende nik der.

 

Så for ikke at gøre Peter vildt ked af, så skynder vi os lidt........ik.

 

5 sek. senere.....i gadedøren og halvt påklædt.

 

Jaaaaa det er dejligt når vi voksne kan tale sammen om problemerne og i fælleskab løse dem, så vi alle glade. Kan du komme godt hjem Sveske-trold. ;)

 

 

Jeg forstod desværre ikke et eneste ord af hvad du skrev :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg har et trick.... fingrene og diller væk fra mit underliv - så er i sikre på jeg ikke kommer... :D :D :D :D :D

 

 

ellers - så garanterer jeg ikke for vandfaldet og den lille sø

 

 

Man kunne jo så gå efter et BJ. Så skal man da kunne høre på smaske lydene i den tid det tager, og lidt tolerance kan man vel som gæst godt udvise.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Vi tager lige en af dem der fra det virkelige liv på stålvalseværket:

 

Herre ind af døren...købe en gang dansk, (en stilling, efter eget valg)

 

Bade bade bade...

 

Svensk, hvor herren har hænderne under hovedet.....

 

Han siger til når han er klar til det danske....

 

Han er klar....(pt aner han ikke om jeg opfylder varmegraden 37,5 altså normaltemp) da jeg er uberørt af mandehånd (hans)

 

Han vælger Bagfra...Hvor jeg hjælper den ind......

 

(så er normalen at man bevæger sig, han starter et tempo, og jeg falder ind i hans tempo....)

 

Men nej

 

Den er inde....men han bevæger sig slet ikke....men siger: så kan du godt komme!

 

Øhhhhhhh "komme"? jeg forstår ikke hvad du mener?

 

JA Komme!!!

 

Ja alle de andre piger plejer at komme når han stak den ind!!

 

Om jeg væltet rundt af grin efter han var gået....JA :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

:mrgreen: Det er ikke ofte jeg griner i dette grusomme liv, men der kom det:  "Så kan du godt komme". :mrgreen:

 

Er det at undre sig over at i elsker mænd, piger?

 

B

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...