Hop til indhold
HappyHippo

faker GP'ere for at glæde kunden ?

Recommended Posts

Gæst

 Vi tager lige en af dem der fra det virkelige liv på stålvalseværket:

 

...

 

Øhhhhhhh "komme"? jeg forstår ikke hvad du mener?

 

JA Komme!!!

 

Ja alle de andre piger plejer at komme når han stak den ind!!

 

Om jeg væltet rundt af grin efter han var gået....JA :D :D :D

 

Mwuhahahah :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er inde....men han bevæger sig slet ikke....men siger: så kan du godt komme!

Øhhhhhhh "komme"? jeg forstår ikke hvad du mener?

JA Komme!!!

Ja alle de andre piger plejer at komme når han stak den ind!!

Om jeg væltet rundt af grin efter han var gået....JA :D :D :D

Cherie, du efterlader et stort ubesvaret spørgsmål i den fortælling...

Kom du så ?

Inquiring minds wanna know...

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har engang haft en oplevelse, som man vel egentlig så kan kalde en total modsætning af Cheries...

Manden der var på besøg fremstod godt nok lidt hæmmet og betuttet over situationen, men det gik da egentlig meget godt (syntes jeg).

En lille note... Jeg er generelt ikke en 'skriger'. Kun på nogle helt særlige tidspunkter, som er for personlige til, at jeg vil komme ind på det her. ;) Og jeg er ikke bevidst om, hvilke lyde og i hvor mange decibel, der kommer ud af mig...

Men vi var altså så midt i den her doggy, da manden sagde... "Du behøver altså ikke det dér..."

Kom igen????!!!! :huh:

"Hvad behøver jeg ikke...?"

"Ja, altså... Stønne..."

"Du mener... Jeg behøver ikke lade som om, at jeg nyder det????!!!"

:D :D :D :D :D

Når jeg tænker tilbage på det nu, kan jeg næsten tisse i bukserne af grin over det, men da jeg stod midt i det, var det simpelthen så ubehageligt. Stemningen var totalt ødelagt, og jeg kunne ikke fortsætte, da jeg pludselig følte mig totalt akavet. Jeg forklarede ham, at han da aldrig burde købe sex, hvis han alligevel mente, at jeg (eller at kvinderne generelt) slet ikke kunne lide det, for hvordan kunne han så egentlig få sig selv til det? Jeg havde simpelthen stødt ind i kynikeren over dem alle! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg plejer altid at spørge om det snart er min tur efter at GP'en har fået styret sine lyster op til flere gange med mit superlem  :D :D

 

ofte sker det først efter GP'en er kommet til bevidsthed, når de aldrig før har prøvet en tsunami orgasme fra HappyHippo før  :D :D

 

til tider sker det også at de betaler mig penge for at komme igen og fylde efter med ønskebørn  :D :D

 

der kan forekomme ironi og spas i ovenstående

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er jo sjovt, at der er så mange herinde, der gør så meget ud af at understrege, at det hele jo er forretning og så alligevel forventer, at alt det, pigen gør, er ét hundrede procent ægte.

 

Når det så er sagt, tror jeg samtidig også, at der er foregået en udvikling i branchen gennem tiden gående fra, at de fleste piger næsten altid fakede til, at der er flere og flere af pigerne, der går mere helhjertet ind i business og nyder det, de laver.

 

Her taler jeg om den tid, jeg selv har vadet rundt i branchen strækkende sig fra 80'erne til nu.

 

Men det kunne da være sjovt at starte en ny streng begyndende med dette spørgsmål:

 

Er der nogen af gæsterne/kunderne rundt omkring hos pigerne, der kun opsøger pigerne for selv at få lettet trykket uden tanke for, at pigerne også skal ha' det lidt hyggeligt under besøget eller hvordan? :)

 

Hvis pigerne ikke faker er der noget galt! Bevars der kan være undtagelser, men de fleste kvinder er nu indrettet sådant, at tilfældige mænd som bare kommer forbi for at kneppe på ingen måde tænder dem. Måske kan dette ændre sig i takt med at kvinderne modnes og typisk får et højere sex drive. Der kan jo også findes typer som måske J som er vaskeægte liderligere eller nymfomaniske og bare ikke kan få nok. Dette er dog undtagelsen som bekræfter regelen!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne kan nok fake en orgasme, men mig bekendt ikke en sprøjteorgasme. Heldigvis kender jeg et par piger, der kan få stribevis af sprøjteorgasmer og hvis man ikke ved, hvordan man skal gøre for at en pige kan opnå sprøjteorgasme - ja, så er der sådan set ikke andet at gøre, end at spørge nogen af dem, om de vil lære fra sig  :)

 

Læs evt. om dengang julemanden fik styrtebad:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hvis pigen får orgasme, så skal vi naturligvis kræve pengene tilbage. Hun kan få sine orgasmer i hendes fritid. Måske skal vi hjælpe hinanden med nogle teknikker, der kan forhindre pigerne i at snyde sig til en orgasme.

Hahahaha...! :D:D:D

 

Selv synes jeg det er skide frækt, når en kvinde stønner, klynker og hviner. Men det skal lyde "rigtigt". Når en pige begynder at stønne bare man stryger hende over kinden, slukker det mig fuldstændigt. Så må hun hellere være stille i det.

Jeg stønner hvis man stryger mig i nakken, går det an? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personlig tager jeg altid høreværn på.

 

 

 

Jeg stønner hvis man stryger mig i nakken, går det an? :D

Mod en lille prisreduktion bør du have lov til både at stønne og klynke.

 

Pigerne kan nok fake en orgasme, men mig bekendt ikke en sprøjteorgasme. Heldigvis kender jeg et par piger, der kan få stribevis af sprøjteorgasmer og hvis man ikke ved, hvordan man skal gøre for at en pige kan opnå sprøjteorgasme - ja, så er der sådan set ikke andet at gøre, end at spørge nogen af dem, om de vil lære fra sig  :)

 

Måske Line bare er kommet til at tisse i sengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personlig tager jeg altid høreværn på.

 

Mod en lille prisreduktion bør du have lov til både at stønne og klynke.

 

Måske Line bare er kommet til at tisse i sengen.

 

Kære Midtj, hvis nu du graver rigtig dybt ned i skuffen, kan du så ikke finde de positive briller og ja-hatten frem :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal huske smiley'erne, Midtj... Ellers ved folk ikke, om du laver fis eller er gravalvorlig! ;) :D

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Midtj, hvis nu du graver rigtig dybt ned i skuffen, kan du så ikke finde de positive briller og ja-hatten frem :)  

Det er svært for een der sidder på et indremissionsk plejehjem - og har fået adgang til internettet.

 

Synes han var blevet lidt positiv, men han falder tilbage  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er der en masse fake, jeg har dog også været nogle GP,er behjælpelig med at få en orgasme. 

Husk en mand kan ikke give en kvinde orgasme, han kan hjælpe hende til at få en.

For nyligt var jeg med en ung tysk pige der fik en ret voldsom orgasme og skubbede mig af. "Det er første gang jeg får orgasme" (på job formoder jeg) sagde hun. Jeg fik ikke gjort mig færdig ; men nød oplevelsen.

 

Når en piger stønner højlydt når hun giver handjob er det tydeligt fake, det værste jeg har oplevet var da jeg var med to piger og hende der lå ved siden af stønnede højere en hende jeg var oppe i.

Personligt tænder jeg mere på nogle små klynk end en voldsom stønnen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg var sammen med en pige i forrige uge, der mente at hun skulle have drikkepenge fordi hun fik/fakede en orgasme.

Hahahaha...! :D:D:D

 

Jeg stønner hvis man stryger mig i nakken, går det an? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

omkring det med at stønne ved handjobs/blows-whatever...

 

En af pigerne fortalte mig engang at det (uanset om vi mænd vil det eller) betyder at vi kommer hurtigere....så derfor gjorde hun det

 

jeg har søgt efter empiri/evidens på det - men ikke fundet nogle videnskabelige artikler om det emne (endnu)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine evner i sengen er begrænsede (min ex-kone vil nok sige ikke-eksisterende!) så jeg oplever ofte at den GP jeg dyrker sex med, bare ligger passivt og venter på jeg bliver færdig. De er nok glade for det kun tager omkring et minut for mig at komme. Let tjente penge

hvis jeg har modtaget en gæst der overhovedet ikke ved hvad der er op og ned på en kvinde og ikke aner hvad han foretager mig - så  faker jeg ikke.... jeg giver decideret udtryk for at jeg ikke nyder det... 

 

jeg giver det 3 forsøg hvor jeg sødt og venligt forsøger at guide ham til noget der bliver et hit.... nogle samler bolden op med det samme og opdager at hvis de nu gør som anvist er der bonus med det samme... 

 

andre fatter hat af at det de gør er helt hen i skoven... og hvis 3 anvisninger ikke gør sin virkning - så lægger jeg mig bare ned og dropper at deltage mere..... venteposition

 

3 forsøg fra min side så er tiden alligevel nærmest gået...... 

 

 

jeg tog den beslutning at jeg nægter at fake orgasmer... det virker så latterligt...   så er de 3 forsøg blevet overstået - så ligger jeg mest og venter på at han opdager at det han laver virkelig er ringe og der absolut ingen reaktion er

 

 

så er han velkommen til at gøre sig færdig.... og såsnart han er ude af døren ryger han i den bunke jeg aldrig vil modtage igen for det var en dårlig oplevelse... 

 

 

det har intet at gøre med kemi for fyren kan være nok så sød og venlig.... nogle mænd har bare ikke teft for hva der er op og ned på en kvinde... og så dur det bare ikke.... og det er ikke værd at spilde energi på at fake for!! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig enten skal de fake troværdigt eller helt lade være. Var sammen med en GP for noget tid siden, hun var total passiv og uengageret, lå bare og kiggede ind i væggen. Da jeg så kom stønnede hun "Århh ja jeg kommer også, århhh ja" mens hun stadig lå og kiggede ind i væggen. Jeg vidste udmærket at det var fake og at hun ikke havde fået noget ud af at have sex med mig. Jeg spurgte hende alligevel om hun havde nydt det. Hun svarede med sarkastisk stemme "Ja uha det var godt, jeg er total udmattet"

Er det ikke ligegyldigt hvorfor de faker?

 

Det væsentlige er vel, at de gør det troværdigt?  ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en gang en kammerat, han mente at kvinder også har ret til orgasme, hvis de kan nå det;-)

For mig betyder det rigtig meget, at pigen også får noget ud af sex'en - på den ene eller den anden måde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da lige før jeg skammer mig, når jeg læser den her tråd...

 

Jeg kommer meget let ved samleje, og har et par gange haft gæster, hvor jeg har kunnet se på dem, at de troede at jeg fakede.

Og det bliver jeg faktisk lidt ked af, for når jeg har sex og jeg nyder det, så vil jeg da også ha' lov til at komme - og gerne mange gange!?  :wub:

 

Hvis en gæst virker lidt reserveret kan jeg faktisk finde på at spørge om det er okay, at jeg kommer...  ^_^

 

PS: En eller anden undrede sig tidligere i tråden: Ja, man kan godt få orgasme ved sprøjteorgasmer. For mit eget vedkommende bliver det rigtig sjovt efter anden-tredje gang  :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sally du skal da ikke skamme dig for da nogle af os som syntes at herlig at være sammen med piger som har god indlevelse :D .

Som syntes at det gør kun sexen bedre at man får en belønning af sine anstrengelser i form af orgasmer til pigen :D .

Så forsæt du bare som du altid har gjort Sally :D  :D  :D

    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...