Hop til indhold
Rejsenetværk

Kindkyssets økonomi - version Information.dk

Recommended Posts

Kindkyssets økonomi
De ser nu så søde ud, når de står på podiet i polkaprikket lårkort. Men det er svært at bortforklare, at kyssepigerne i Tour de France er et sexistisk fortidslevn.
http://www.information.dk/504574

 

Når Vincenzo Nibali igen i eftermiddag efter al sandsynlighed kommer i mål med den bedste samlede tid i årets Tour de France, vil der som altid stå to unge kvinder klar til at krænge den stramme, gule førertrøje ned over hans atletiske overkrop og tildele ham de obligatoriske kindkys som lykønskning med bedriften.

 

Kunne man ikke bare indføre et cykelløb med piger, hvor 2 adoniser krænger den stramle gule førertrøje ned over vinder pigens faste bare bryster :rolleyes:

 

Så skulle den ged vel være barberet, i stedet for at alt der er rart at se på skal udsættes for en dybere ligestillings og kønspolitisk analyse :huh:

 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

haha ja sikke en gang fis. rigtige kvinder er et kontroversielt fænomen på vore breddegrader her i Vesten :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kindkyssets økonomi

De ser nu så søde ud, når de står på podiet i polkaprikket lårkort. Men det er svært at bortforklare, at kyssepigerne i Tour de France er et sexistisk fortidslevn.

http://www.information.dk/504574

 

Når Vincenzo Nibali igen i eftermiddag efter al sandsynlighed kommer i mål med den bedste samlede tid i årets Tour de France, vil der som altid stå to unge kvinder klar til at krænge den stramme, gule førertrøje ned over hans atletiske overkrop og tildele ham de obligatoriske kindkys som lykønskning med bedriften.

 

Kunne man ikke bare indføre et cykelløb med piger, hvor 2 adoniser krænger den stramle gule førertrøje ned over vinder pigens faste bare bryster :rolleyes:

 

Så skulle den ged vel være barberet, i stedet for at alt der er rart at se på skal udsættes for en dybere ligestillings og kønspolitisk analyse :huh:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Nu er der jo cykelløb med kvinder i morgen, inden mændende kommer til Paris ;-)

 

Er det en gammel artikel ? trøjen de får på, på podiet har jo lynlås på ryggen

Del dette indlæg


Link til indlæg

der kan være en god grund.... vi piger skal jo også have lidt at se på.... se fx dette fascinerende udvalg af cykelhjelme :) 

 

48fn6kl.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror nu ikke de piger har noget imod, hvis vores egen Jakob Fuglsang vinder en trøje?

Jakob_Fuglsang_trojen2.jpg

Redigeret af hot6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror nu ikke de piger har noget imod, hvis vores egen Jakob Fuglsang vinder en trøje?

Jakob_Fuglsang_trojen2.jpg

 

FUCK han er lækker.... jeg har desværre kun hørt telefonintervies med ham efter etaperne....  havde aldrig set ham før nu.... 

 

når han er SÅ lækker og nuttet er han 110% fuldstændig tilgivet at han er så utålelig fjollet og uintelligent at høre på når reporterne fanger ham ved mål... så kan de meste tilgives på stedet.... 

 

hvor signer man op til at blive kindkys-pige til danske cykel-arrangementer... dem må han da kunne vinde selv om han ikke kan gøre sig gældende i Frankrig :) - Ham ville jeg godt kind-kysse på..... wow... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

FUCK han er lækker.... jeg har desværre kun hørt telefonintervies med ham efter etaperne.... 

 

når han er SÅ lækker og nuttet er han 110% fuldstændig tilgivet at han er så utålelig fjollet og uintelligent at høre på når reporterne fanger ham ved mål... så kan de meste tilgives på stedet.... 

 

hvor signer man op til at blive kindkys-pige til danske cykel-arrangementer... dem må han da kunne vinde selv om han ikke kan gøre sig gældende i Frankrig :) - Ham ville jeg godt kind-kysse på..... wow... 

 

Hehe ... Ja, flot fyr, uden tvivl! Han er også model ;)

 

Men han er nu ikke så dum som du beskriver. Han er faktisk rimeligt intellektuel og interesserer sig meget for f.eks. arkitektur (jeg har lige læst en lang artikel om han i Euroman) ... så han ser både godt ud, har penge og noget mellem ørerne. Du må til Frankrig, søde Jaz ;)

 

Jeg tror nu heller ikke du havde meget intelligent at sige, hvis du blev fanget på målstregen lige efter de anstrengelser som de bliver udsat for. Jeg kan huske at Brian Holm en gang blev fanget af Lille Barn Danielsen på målstegen efter Alpe D'Huez (eller lign.) og på det geniale spørgsmål "Hvad så Brian, var det hårdt?", så svarede han: "Årh, hold kæft, dumme kælling!" og kørte videre :D

 

Vive le Tour!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe ... Ja, flot fyr, uden tvivl! Han er også model ;)

 

Men han er nu ikke så dum som du beskriver. Han er faktisk rimeligt intellektuel og interesserer sig meget for f.eks. arkitektur (jeg har lige læst en lang artikel om han i Euroman) ... så han ser både godt ud, har penge og noget mellem ørerne. Du må til Frankrig, søde Jaz ;)

 

jeg må til Frankrig....  hvis du virkelig mener at alt det bæ han har fået lukket ud de forgangne 20 dage kan tilskrives rene strabadser - så må jeg til Frankrig

 

eller bare vente til han kommer hjem :) 

 

skal vi gætte på at han efter 20 dage i topform rent faktisk hverken ville synes det var for varmt at more sig eller løbe tør for kondi inden jeg havde brugt ham færdig :) 

 

og så siger du ovenikøbet at han er interessant i pauserne.....  der må være punkter hvor han har stået bagerst i køen... det MÅ der være!!! :)  andet kan ikke holde i byretten :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

der kan være en god grund.... vi piger skal jo også have lidt at se på.... se fx dette fascinerende udvalg af cykelhjelme :)

48fn6kl.jpg

Lol.

Man kan se at doping også får dillerne til at krympe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kindkyssets økonomi

De ser nu så søde ud, når de står på podiet i polkaprikket lårkort. Men det er svært at bortforklare, at kyssepigerne i Tour de France er et sexistisk fortidslevn.

http://www.information.dk/504574

 

Årh, rend mig i min bare Jensen.

Har man ikke ondt i røven over det ene, finder man hurtigt noget andet at have ondt i røven af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

lige et par af dem jeg gerne vil give en trøje på efter et løb (men hellere af) 

 

liz-hatch.jpg

 

willow-koerber.jpg

 

lynn-gaggioli.jpg

 

Er der en der har et link til hende den nederste til højre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Google: lynn gaggioli cyclist

 

 

Mange tak for linket. Jeg er nu alligevel lidt skuffet, for jeg havde håbet at hun var privat/disket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

lige et par af dem jeg gerne vil give en trøje på efter et løb (men hellere af) 

 

liz-hatch.jpg

 

Bid mig da lige i anus for et spændt yver den unge dame har på billedet til højre :D. Det kan da ikke være godt for vægtfordelingen på sådan en cykel. For slet ikke at tale om aerodynamikken :).

 

Jeg har lige et enkelt "fun fact" omkring bryster og sport, forresten: Hver gang en kvinde løber en kilometer uden sports-BH, så tilbagelægger brysterne yderligere 80 meter i alle mulige retninger. Det kunne tilføje helt nye dimensioner til et marathonløb, hvis man havde to klassementer i konkurrencer- et hvor brysterne skulle have tilbagelagt marathondistancen, og et hvor hele løberen skulle. Det gad jeg personligt godt bruge en søndag formiddag på at se på.

 

Og til artiklen:

Jeg elsker Information for at starte de her debatter. Hver gang man ser en artikel med en spændende overskrift på information vil jeg anbefale at åbne den, scrolle forbi teksten, og starte med at læse kommentarerne. Det er mindst ligeså underholdende som EBs Nationen - bare med et LIX-tal på omkring en milliard.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg må til Frankrig....  hvis du virkelig mener at alt det bæ han har fået lukket ud de forgangne 20 dage kan tilskrives rene strabadser - så må jeg til Frankrig

 

eller bare vente til han kommer hjem :)

 

skal vi gætte på at han efter 20 dage i topform rent faktisk hverken ville synes det var for varmt at more sig eller løbe tør for kondi inden jeg havde brugt ham færdig :)

 

og så siger du ovenikøbet at han er interessant i pauserne.....  der må være punkter hvor han har stået bagerst i køen... det MÅ der være!!! :)  andet kan ikke holde i byretten :)

Hej Jasmin

Dejligt at du tænder på mit udseende, men jeg beklager, du er mig noget for gammel! Jeg er i øvrigt i Hadsten (Jylland) på torsdag, hvor jeg skal forsvare min sejr fra 2013 i et lille cykelløb, så ikke nødvendigt at tage helt til Frankring. . Du er velkommen til at komme forbi og vinke til mig.

 c030.gif c024.gif

 

Vh

Jacob

 

http://www.bt.dk/cykling/hun-var-kun-16-aar-saadan-scorede-fuglsang-sin-unge-kaereste

Del dette indlæg


Link til indlæg

OL-vinder: Kvinder skal også have Tour de France

97.000 underskrifter og månedlange diskussioner med Tour-ledelsen.

Marianne Vos kæmper for at gøre kvindecykling større.

http://jyllands-posten.dk/sport/cykling/tdfhold/ECE6895450/ol-vinder-kvinder-skal-ogsa-have-tour-de-france/

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

FUCK han er lækker.... jeg har desværre kun hørt telefonintervies med ham efter etaperne....  havde aldrig set ham før nu.... 

 

når han er SÅ lækker og nuttet er han 110% fuldstændig tilgivet at han er så utålelig fjollet og uintelligent at høre på når reporterne fanger ham ved mål... så kan de meste tilgives på stedet.... 

 

 

Hey Jasmin.

 

Jacob er en dejlig dreng, super sportsmand. Nå ja udseendet, har han ikk imod sig.

 

Tja Jasmin. Du er tilgivet din lidt, hva skal, vi sige dumme kommentar. Om intelligens og fjollet hed. Når man nu er top elite mand. og eksempelvis lige har kørt 200 km. Og en journalist spørger latterlige spørgsmål. Tja Jasmin. 2 min. efter sex med dig. tror jeg heller ikke du, er klar til stupide spørgsmål. Der er vi vel enige.  :-P

 

God søndag Jasmin.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Jasmin.

 

Jacob er en dejlig dreng, super sportsmand. Nå ja udseendet, har han ikk imod sig.

 

Tja Jasmin. Du er tilgivet din lidt, hva skal, vi sige dumme kommentar. Om intelligens og fjollet hed. Når man nu er top elite mand. og eksempelvis lige har kørt 200 km. Og en journalist spørger latterlige spørgsmål. Tja Jasmin. 2 min. efter sex med dig. tror jeg heller ikke du, er klar til stupide spørgsmål. Der er vi vel enige.  :-P

 

God søndag Jasmin.

 

KK

 

kan se man godt nok skal passe på hvad man joker med her på sitet.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja Jasmine, Jo Jasmine, passe på Jasmine er nok hvad du skal göre Jasmine. Fordi Jasmine, herinde findes mange alvorlige mennesker Jasmine,.

 

Knus Jasmine

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja Jasmine, Jo Jasmine, passe på Jasmine er nok hvad du skal göre Jasmine. Fordi Jasmine, herinde findes mange alvorlige mennesker Jasmine,.

 

Knus Jasmine

 

B

 

er der nogen grund til at du konsekvent har et e for meget når du skriver mit navn ?  bare nysgerrig...  tænker der må være en god grund :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årh, rend mig i min bare Jensen.

Har man ikke ondt i røven over det ene, finder man hurtigt noget andet at have ondt i røven af.

Agurkerne vokser også i "den mindst ringe".

Del dette indlæg


Link til indlæg

FUCK han er lækker.... jeg har desværre kun hørt telefonintervies med ham efter etaperne.... havde aldrig set ham før nu....

når han er SÅ lækker og nuttet er han 110% fuldstændig tilgivet at han er så utålelig fjollet og uintelligent at høre på når reporterne fanger ham ved mål... så kan de meste tilgives på stedet....

hvor signer man op til at blive kindkys-pige til danske cykel-arrangementer... dem må han da kunne vinde selv om han ikke kan gøre sig gældende i Frankrig :) - Ham ville jeg godt kind-kysse på..... wow...

Hvorfor kontakter du ham ikke bare og tilbyder ham en halv eller hel time for free?

LOL

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...