Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Billeder og annoncetekst..?

Recommended Posts

Guest Smuk Enlig Mor

Jeg har netop fået knipset nogle helt friske billeder af mig selv - 100% amatøragtige - der viser min eksakte fremtoning, da jeg har det svært med for meget pynt, opstilling og retouchering... Vil hellere overraske positivt i døren, så på dét punkt er jeg faktisk ganske simpel.. ;)  

 

Men hvad fortrækker I mænd?

 

Flotte, retoucherede modelfotos vs de mere vellignende og simple amatørfotos?

- Og hvor ofte bør vi opdatere selvsamme?

 

Og hvad med teksten - hvad indeholder en god tekst..?

 

Min egen annonce kan i øvrigt ses her:

http://www.eroguide.dk/forum/user/16226-smuk-enlig-mor/

- Kom gerne med konstruktiv kritik... :)

 

Venter spændt.. ;)

 

Kram fra SEM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej SEM 

 

De gamle billeder var flotte, det er de nye også... Opfylder fuldt ud mit behov :-) Man kan altid ønske sig mere.. Nu er der kun snart 5 mdr til jul, så nu hvor du spørger

 

et billede uden bh (måske kan jeg ikke tåle det :-)  )

et billede bagfra :-)

 

Teksten, taler for sig selv :-)

 

Tak!

HeatON!

 

CykelMyg

Del dette indlæg


Link til indlæg

En hurtig en herfra.

MIN interesse for sig går gennem E.G. så der er anmeldelserne nok vigtigere end den 100% rette annonce tekst.

Folk der ikke bruger E.G. kan jeg ikke udtale mig om.

Billederne:

Jeg ved ikke lige hvor ofte de skal opdateres :-)

Eneste "kritik", positurerne på dine nye billeder, ligner meget de tidligere billeder. Så "fornyelsen" er ikke så stor.

Måske en ændring af baggrunden ville hjælpe til med at gøre en forskel.

ellers lur på hvad andre har gjort :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gamle billeder i nationalfarver var flotte, men de nye billeder i sort-'hvid' er endnu bedre. :grin:

 

Jeg foretrækker dine billeder fremfor overpyntede og opstillede billeder. Her ser den besøgende næsten hvad han får - Der skal jo også være noget til fantasien, og forventning til hvem der åbner døren  ;)

 

 Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klar simple vellignende (nul fake/photoshop) fotos. Og helt klart så afklædt sum muligt, gerne helt nøgen, så ved man ligesom hvad man har i vente  ;)

Hvis babserne er blevet lidt længere, eller maveskindet har strækmærker, så vil jeg hellere vide det på forhånd, end blive skuffet når pigen tager tøjet af, og

man havde forventet det hendes billeder lagde op til.

 

Med hensyn til opdatering af billeder, så synes jeg godt du kan bruge de samme i et par år mindst.. sålænge de er vellignende.

 

Din tekst er fin, der står dog ikke så meget om hvilke ydelser du IKKE tilbyder.

 

PS. Men hvorfor skal din annonce optimeres? Jeg har da ikke indtryk af at du mangler interesserede kunder? :wink:

Redigeret af KingFister

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt klar simple vellignende (nul fake/photoshop) fotos. Og helt klart så afklædt sum muligt, gerne helt nøgen, så ved man ligesom hvad man har i vente ;)

Hvis babserne er blevet lidt længere, eller maveskindet har strækmærker, så vil jeg hellere vide det på forhånd, end blive skuffet når pigen tager tøjet af, og

man havde forventet det hendes billeder lagde op til.

Kan man ikke bare skrive "PS. Jeg har lange bryster, strækmærker og hængevom?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke bare skrive "PS. Jeg har lange bryster, strækmærker og hængevom?"

 

Haha.. joo, det kan man.. men når nu billederne viser det eksakt modsatte ;) Ville jeg foretrække billeder der (nogenlunde) viser virkeligheden.

 

Mvh. K.F. (Lange bryster, naa.., Strækmærker, tjek.. Hængevom, tjek..)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker ærlige billeder og ærlig tekst. Det er selvfølgelig ok at fremstille sig selv så positivt som muligt, men at bruge andres billeder uden at gøre opmærksom på det og at fremstille sig selv i teksten, som noget der ikke har med virkeligheden at gøre - vækker bestemt ikke min respekt og lyst.

Ps: de fleste mænd har samme anstrengte forhold til uærlige brugtvognsforhandlere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

FLotte nye fotos du har fået lavet.

De er en del i stil med de gamle - som også gav gode tanker :)

Også jeg ville gerne have et par fotos bagfra. Har da hørt din numse er sød ;)

Generelt: SÅ uretucherede fotos som muigt. Gerne amatør fotos, men med en nogenlunde ordentlig lyssætning, og rolig baggrund. Kameraet skal kæle for kroppens detaljer.

Dvs nogle fotos i hel figur, og så en del close up, af det du gerne vil fremhæve. En sød mave, pæne fødder, lækre hænder, en dragende kavalergang, rundt lår, flot læg, bløde lår - osv.

Teksten? Jeg lægger ikke ret meget i den. Det eneste jeg lægger rigtig mærke til er om sproget er godt.

Ellers må jeg indrømme at omtalerne her på EG vægter meget - samt andre pigers anbefalinger af kollegaer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Hej SEM 

 

De gamle billeder var flotte, det er de nye også... Opfylder fuldt ud mit behov :smile: Man kan altid ønske sig mere.. Nu er der kun snart 5 mdr til jul, så nu hvor du spørger

 

et billede uden bh (måske kan jeg ikke tåle det :smile:  )

et billede bagfra :smile:

 

Teksten, taler for sig selv :smile:

 

Tak!

HeatON!

 

CykelMyg

Mange tak..:)

 

Et billede uden bh kan jeg ikke hjælpe dig med, da mine tildækkede områder er forbeholdt dem, der besøger mig..;)

- Mine bryster er dog hverken lange eller flade - de strutter faktisk rigtig fint..;)

 

Et billede bagfra er noteret..:)

 

Selv tak! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Helt klar simple vellignende (nul fake/photoshop) fotos. Og helt klart så afklædt sum muligt, gerne helt nøgen, så ved man ligesom hvad man har i vente  ;)

Hvis babserne er blevet lidt længere, eller maveskindet har strækmærker, så vil jeg hellere vide det på forhånd, end blive skuffet når pigen tager tøjet af, og

man havde forventet det hendes billeder lagde op til.

 

Med hensyn til opdatering af billeder, så synes jeg godt du kan bruge de samme i et par år mindst.. sålænge de er vellignende.

 

Din tekst er fin, der står dog ikke så meget om hvilke ydelser du IKKE tilbyder.

 

PS. Men hvorfor skal din annonce optimeres? Jeg har da ikke indtryk af at du mangler interesserede kunder? :wink:

Min annonce skal egentlig ikke optimeres - er blot nysgerrig på, hvad der fænger jer.. ;)

 

Jeg er, som du selv skriver, ret privilegeret mht. elskere, hvilket også er derfor, at jeg ikke reklamerer, andet end det der står i min profilbeskrivelse herinde... Men derfor vil jeg jo gerne gøre det godt alligevel... :)

 

Hmm... Synes ikke om at skrive, hvilke ydelser jeg IKKE tilbyder, for tilbyder langt mere end det min profil fremviser... Men aldrig ved første besøg...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

...er blot nysgerrig på, hvad der fænger jer.. ;)

 

 

Vi mænd er simple..

Det som fænger, er smukke villige piger :cool:  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha.. joo, det kan man.. men når nu billederne viser det eksakt modsatte ;) Ville jeg foretrække billeder der (nogenlunde) viser virkeligheden.

 

Mvh. K.F. (Lange bryster, naa.., Strækmærker, tjek.. Hængevom, tjek..)

 

Jeg kan slet ikke se noget underligt i gerne at ville fremstille sig selv på bedste vis, så længe der ikke er tale om en omgang photoshop, i mine øjne er det helt OK at vælge det 1:100 billede hvor bugen og brysterne hænger mindst. Ville I mænd ikke vælge dét billede hvor jeres bedste ven fremstod som om ordentlig krabat? :D

 

Men det kunne da godt være at jeg skulle lave en lille PS på min profil, om at hofteholderen er for at skjule bolledejen, bare så ingen føler sig snydt. 

 

Du er meget smuk, SEM! Jeg skal nok smutte ud at tråden inden jeg får den ødelagt. ;)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

 

Jeg kan slet ikke se noget underligt i gerne at ville fremstille sig selv på bedste vis, så længe der ikke er tale om en omgang photoshop, i mine øjne er det helt OK at vælge det 1:100 billede hvor bugen og brysterne hænger mindst. Ville I mænd ikke vælge dét billede hvor jeres bedste ven fremstod som om ordentlig krabat? :D

 

Men det kunne da godt være at jeg skulle lave en lille PS på min profil, om at hofteholderen er for at skjule bolledejen, bare så ingen føler sig snydt. 

 

Du er meget smuk, SEM! Jeg skal nok smutte ud at tråden inden jeg får den ødelagt. ;)

 

Synes ikke at du skal smutte - synes du er sjaw..! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærlige billeder som dine, er for mit vedkommende klart at foretrække end alt for professionelle billeder, der i yderste konsekvens kan skabe en smule mistro om de nu er ægte eller stjålet på nettet.

Din annoncetekst synes jeg er lige i øjet. Den indeholder nok til at fænge.

Anmeldelserne herinde taler jo deres tydelige sprog,

så nu er der bare tilbage at finde ud af IRL om dine billeder og teksten taler sandt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dine billeder er fine, men det er en ting jeg ikke forstår rigtigt: det er alt for lav opløsning på dem (siger man sådan på dansk?) for at vises i den størrelsen.

Det er en ting at de fleste ikke kan lide manipulerede billeder - Photoshop er ikke nødvendigvis detsamme som at manipulere - men man er vel ikke nødt at gøre billederne værre end nødvændigt?

 

Motivet er smukt, det er heller ikke noget større fejl på lyset eller kompositionerne, men i mine øjne er det alt for lav kvalitet pixelmæssigt. Hvis jeg ikke kendte dig herinde fra, men kun så din annonce og dine priser så skulle jeg måske tænke noget i stil med: "Hun tar godt nok betalt i den dyre ende, men gider ikke bruge mange pixler på at præsentere sig i forhold til prisen:"

 

Men det er jo bare mig.

 

B

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Dine billeder er fine, men det er en ting jeg ikke forstår rigtigt: det er alt for lav opløsning på dem (siger man sådan på dansk?) for at vises i den størrelsen.

Det er en ting at de fleste ikke kan lide manipulerede billeder - Photoshop er ikke nødvendigvis detsamme som at manipulere - men man er vel ikke nødt at gøre billederne værre end nødvændigt?

 

Motivet er smukt, det er heller ikke noget større fejl på lyset eller kompositionerne, men i mine øjne er det alt for lav kvalitet pixelmæssigt. Hvis jeg ikke kendte dig herinde fra, men kun så din annonce og dine priser så skulle jeg måske tænke noget i stil med: "Hun tar godt nok betalt i den dyre ende, men gider ikke bruge mange pixler på at præsentere sig i forhold til prisen:"

 

Men det er jo bare mig.

 

B

Ja, sådan kan man godt sige på dansk - jeg forstår i hvert fald hvad du mener, og er enig...:)

 

Dog er jeg ikke velsignet med det bedste kamera, og er ikke typen der booker en professionel fotograf til den slags... Men så længe virkeligheden er bedre, går det vel an... ;)

 

Jeg har faktisk ikke gjort noget for at gøre opløsningen værre :blink:, og nu spørger jeg måske dumt, men kan man ændre opløsningen, så den bliver højere, eller? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke at der stadig findes kameraer med så dårlig opløsning. Tilmed en Iphone eller IPad tager billeder i langt bedre kvalitet.

Det kan være et af flere ting: Du bruger de forkerte indstillinger. Eller du tager billederne i så dårligt lys at kameraet bliver nødt til at kompensere. Eller du har sænket opløsningen når du publicerer billederne. Jeg ved jo ikke hvordan EG's system håndterer billeder. Du kan jo altid kigge på hvor stort billedet er i din egen computer. Efter publiceringen vejer det i hvertfald kun 95 kB, hvilket er meget lidt for så stort et billede. Vejer det lige så lidt på din computer?

 

Du kan ikke ændre opløsningen til at blive højere end hvad grundbilledet er. Men hvis du har sænket opløsningen når du har publiceret billedet, så findes jo grundbilledet kvar på kortet. Hvis du ikke har slettet det?

 

Jeg mener ikke du bliver nødt til at booke en professionel fotograf. Men måske eksperimentere lidt med at give dig selv lidt bedre lys, og også tjekke hvilke indstillinger du kan bruge i dit kamera.

 

Vedrørende dit spørgsmål om det går an...? Ja, du har jo set at jeg er den eneste der er lidt kritisk. Så det går helt sikkert an for de fleste. For mig personligt? Nej ikke riktigt. I mine øjne ser det lidt billigt og dovent ud.

 

Og jeg tror ikke du er noget af det.

 

Venligst

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ægte billeder uden for meget stil og photoshop. Alle billeder på PGs og Cassiopeias hjemmesider kan jeg nærmest ikke bruge til noget.

Men få dog i det mindste en ven eller veninde til at holde kameraet. De mobil selfies taget foran spejlet er så nedtur.

Og hel krop. Jeg gider ikke overfokus på kønsorganer, bryster, mund eller røv. Og ikke et nærbillede af underlivet, spredt med fingrene. Jeg vil have en fornemmelse for hele pigen.

Bonus: har et par gange været ude for at pigerne har taget billeder iført pikant undertøj, meget lignende det de har på når de åbner døren. Det giver virkelig en fed oplevelse.

Personligt: nogle mænd bryder sig ikke om billeder taget mens GPen sutter eller er midt i en sexakt. Jeg har det helt omvendt. Kan godt lide at se billeder af "pigen på arbejde" ;) bare ikke KUN det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Jeg tror ikke at der stadig findes kameraer med så dårlig opløsning. Tilmed en Iphone eller IPad tager billeder i langt bedre kvalitet.

Det kan være et af flere ting: Du bruger de forkerte indstillinger. Eller du tager billederne i så dårligt lys at kameraet bliver nødt til at kompensere. Eller du har sænket opløsningen når du publicerer billederne. Jeg ved jo ikke hvordan EG's system håndterer billeder. Du kan jo altid kigge på hvor stort billedet er i din egen computer. Efter publiceringen vejer det i hvertfald kun 95 kB, hvilket er meget lidt for så stort et billede. Vejer det lige så lidt på din computer?

 

Du kan ikke ændre opløsningen til at blive højere end hvad grundbilledet er. Men hvis du har sænket opløsningen når du har publiceret billedet, så findes jo grundbilledet kvar på kortet. Hvis du ikke har slettet det?

 

Jeg mener ikke du bliver nødt til at booke en professionel fotograf. Men måske eksperimentere lidt med at give dig selv lidt bedre lys, og også tjekke hvilke indstillinger du kan bruge i dit kamera.

 

Vedrørende dit spørgsmål om det går an...? Ja, du har jo set at jeg er den eneste der er lidt kritisk. Så det går helt sikkert an for de fleste. For mig personligt? Nej ikke riktigt. I mine øjne ser det lidt billigt og dovent ud.

 

Og jeg tror ikke du er noget af det.

 

Venligst

B

Pyha..! det lyder godt nok kompliceret, men vil have det in mente, næste gang jeg tager fotos.. :huh:

 

Griner... Det håber jeg i hvert fald ikke... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke at der stadig findes kameraer med så dårlig opløsning. Tilmed en Iphone eller IPad tager billeder i langt bedre kvalitet.

Det kan være et af flere ting: Du bruger de forkerte indstillinger. Eller du tager billederne i så dårligt lys at kameraet bliver nødt til at kompensere. Eller du har sænket opløsningen når du publicerer billederne. Jeg ved jo ikke hvordan EG's system håndterer billeder. Du kan jo altid kigge på hvor stort billedet er i din egen computer. Efter publiceringen vejer det i hvertfald kun 95 kB, hvilket er meget lidt for så stort et billede. Vejer det lige så lidt på din computer?

 

Du kan ikke ændre opløsningen til at blive højere end hvad grundbilledet er. Men hvis du har sænket opløsningen når du har publiceret billedet, så findes jo grundbilledet kvar på kortet. Hvis du ikke har slettet det?

 

Jeg mener ikke du bliver nødt til at booke en professionel fotograf. Men måske eksperimentere lidt med at give dig selv lidt bedre lys, og også tjekke hvilke indstillinger du kan bruge i dit kamera.

 

Vedrørende dit spørgsmål om det går an...? Ja, du har jo set at jeg er den eneste der er lidt kritisk. Så det går helt sikkert an for de fleste. For mig personligt? Nej ikke riktigt. I mine øjne ser det lidt billigt og dovent ud.

 

Og jeg tror ikke du er noget af det.

 

Venligst

B

Tidligere var det ofte fordi folk ville have så mange billeder som muligt på memorycard'et, og ændrede på opløsningen - Ved ikke om det stadig er problemet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke så kompliceret. Lad billederne stå som de er nu, og når du har tid og lyst, så eksperimentere lidt med dit kamera eller din IPad, og lidt lamper. En almindelig lampe kan gøre underværk, placeret på det rette sted.

 

Siden mener jo jeg at et program som Photoshop er fantastiskt - ikke til at manipulere, men til at plukke det bedste frem fra et billede. Der findes også andre og billigere programmer.

 

Måske synes du tilmed at det er sjovt, når du vel begynder at eksperimentere med det.

 

B

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere var det ofte fordi folk ville have så mange billeder som muligt på memorycard'et, og ændrede på opløsningen - Ved ikke om det stadig er problemet

 

Jo, det er jo en af indstillingerne man kan ændre. De fleste kameraer idag - også de meget enkle - har en menu hvor man kan ændre opløsningen på billederne. Jo lavere opløsning, jo mere får man plads til på kortet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg lægger vægt på tre ting:

 

1) At der rent faktisk står noget tekst i annoncen, og ikke blot at du er xx år gammel, tilbyder abc til xyz kroner. Netop når du tilbyder GFE-oplevelser, er det jo ikke bare "superfransk, max 15 min." man køber af dig. Det at du giver noget af dig selv, dine tanker, bevæggrunde og personlighed bidrager jo til GFE-oplevelsen, og følelsen af at her kommer man lidt tættere på SEM.

 

2) At den er velformuleret og stillet overskueligt op, så fx dine krav og priser fremgår tydeligt.

 

3) At billederne er naturlige - dvs ikke photoshoppede eller kørt igennem et filter der udglatter farverne på alle flader, så det nærmest bliver en animation i stedet for et fotografi. Hvis man vil se eksempler på den type billeder, skal man bare kigge på forsiden af bladet M!. Naturligvis kunne de være mere "crisp" i kvaliteten, men jeg foretrækker til enhver tid disse fremfor føromtalte. Og som stor fan af numser (og ikke mindst din!) ville et godt billede af bagsiden bestemt ikke være et minus, som en anden også nævner :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...