Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Billeder og annoncetekst..?

Recommended Posts

Stiletter og smukke strømper må vi ikke kimse af - bare ikke kl. 10.00 om formiddagen, for mit vedkommende... Men kl. 19.00 til en lækker aften/nat, er jeg "på"... ;) Det skal føles rigtigt...

Men du arbejder jo om formiddagen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Men du arbejder jo om formiddagen :smile:

Jeg arbejder ikke - jeg studerer... :)

 

Og lige nu ferierer jeg... Og udvalgte formiddage fornøjer jeg mig med dejlige elskere... Og udvalgte aftener/nætter gør jeg det samme... Og om formiddagen uden stiletter... Og om aftenen med... ;)

 

win/win... :)

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg arbejder ikke - jeg studerer... :)

Og lige nu ferierer jeg... Og udvalgte formiddage fornøjer jeg mig med dejlige elskere... Og udvalgte aftener/nætter gør jeg det samme... Og om formiddagen uden stilletter... Og om aftenen med... ;)

win/win...:)

Så tror jeg da lige at jeg vil ansøge om en aftenseance en gang. :-)

Elsker hofteholder og strømper.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Foretrækker til enhver tid de helt alm billeder, amatør agtige men dog  med en ide bag billedet.

 

De billeder der er opstille og "Model Agtige! Dem er jeg ikke synderligt glad for , vil gerne se hvad man kan forvente at se hvis man skulle forvilde sig til en GP :) 

 

Selvfølgelig har vi alle fantasi billeder som vi hver især tænder på , men det er jo igen en HELT anden snak *s*

De Nye du har fået taget , de er efter min mening fremragende , så der er du ikke gået helt galt i byen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

... En uge og 273750 squats senere... :wacko:

 

Hermed numsebilleder til numsomanerne... :P

En nydelse  :P

 

Glad for at man stadig kan gå efter rådyrspejlet i dunkel belysning - Trods flot solbrændthed  ;)

 

An2n

Redigeret af an2n

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har netop fået knipset nogle helt friske billeder af mig selv - 100% amatøragtige - der viser min eksakte fremtoning, da jeg har det svært med for meget pynt, opstilling og retouchering... Vil hellere overraske positivt i døren, så på dét punkt er jeg faktisk ganske simpel.. ;)  

 

Men hvad fortrækker I mænd?

 

Flotte, retoucherede modelfotos vs de mere vellignende og simple amatørfotos?

- Og hvor ofte bør vi opdatere selvsamme?

 

 

 

Vellignende simple fotos, så man ikke bliver skuffet, når man møder pigen. 

 

Jeg synes godt om dine billeder, fordi de virker "ærlige" og ligetil, og "amatøragtige" som du skriver.

 

Du har ikke givet dig selv den kendte solbrune glatte hud, som mange andre piger manipulerer sig selv til at have + de laver om på røven, brysterne, kroppen osv.

 

Dine billeder virker til at vise dig som du er, og det er sådanne billeder jeg sætter pris på. Ærlighed fremfor alt. Ingen skuffelser hos kunden.

 

Det er langt det bedste, og jeg vil til enhver tid foretrække sådanne piger, der har sådanne billeder, fremfor de manipulerede modelfotos, og som slet ikke ligner pigen, når man så møder hende.

 

Mener du bør opdatere en gang om året eller sådan, medmindre du pludselig tager vildt meget på i vægt eller modsat, hvilket nok så næppe er tilfældet lige med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så smukt!...så smukt!...sikke en popo!....jeg får tårer i øjnene af så megen skønhed på en gang :-)

Redigeret af Oldingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

vældig flotte fotos. Men teksten vil blive mindst dobbelt så sexet, hvis du halverer dine priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vældig flotte fotos. Men teksten vil blive mindst dobbelt så sexet, hvis du halverer dine priser.

Kvalitet koster  :wink: Kvantitet er billigere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

vældig flotte fotos. Men teksten vil blive mindst dobbelt så sexet, hvis du halverer dine priser.

... Hvad bliver den så, hvis jeg fordobler dem..? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

........................................……..................og så fik jeg tungen ind igen!!

HotDamn det ser godt ud SEM :-)

Den mås er bare lige til at sætte tænderne i!!

Nu står SEM også for Sexet Erotisk Mås

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...