Hop til indhold
deralte

Øv jeg havde glædet mig sådan til på mandag

Recommended Posts

På mandag ved Aarhuspigerne er Nikita at træffe. Jeg havde glædet mig som et lille barn til den lækre slanke krop. Jeg var begyndt at fantasere mig til, hvordan det ville være at lade hænderne glide op langs hendes sider. Se selv de lækre billeder her http://www.aarhuspigerne.dk/pigerne/nikita/ , men som bekendt vokser træerne ikke ind i himlen, så da jeg for en god ordens skyld tjekkede billedet på Google, viste det sig, at billedet var af en amerikansk Playboymodel, der hedder Justine Miller. På trods af en fremskreden alder er jeg normalt naiv og godtroende, men ikke nok til at tro/håbe på, at hende playboymodellen besøger Aarhuspigerne på mandag. Jeg gør det nok heller ikke.

Men er der nogen af jer, der kan anbefale en substitut, der er slank og velskabt og ikke for gammel? Omkring Aarhus.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

På mandag ved Aarhuspigerne er Nikita at træffe. Jeg havde glædet mig som et lille barn til den lækre slanke krop. Jeg var begyndt at fantasere mig til, hvordan det ville være at lade hænderne glide op langs hendes sider. Se selv de lækre billeder her http://www.aarhuspigerne.dk/pigerne/nikita/ , men som bekendt vokser træerne ikke ind i himlen, så da jeg for en god ordens skyld tjekkede billedet på Google, viste det sig, at billedet var af en amerikansk Playboymodel, der hedder Justine Miller. På trods af en fremskreden alder er jeg normalt naiv og godtroende, men ikke nok til at tro/håbe på, at hende playboymodellen besøger Aarhuspigerne på mandag. Jeg gør det nok heller ikke.

Men er der nogen af jer, der kan anbefale en substitut, der er slank og velskabt og ikke for gammel? Omkring Aarhus.

Den ægte Nikita er i Hammershøj hver mandag. Det er tæt på Randers- og turen fra Århus værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ægte Nikita er i Hammershøj hver mandag. Det er tæt på Randers- og turen fra Århus værd.

findes der kun en nikita i hele verden? og er nikita hendes rigtige navn, ellers er hun jo ikke ægte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hurtigt svar Aarhuselsker. Jeg troede den Nikita var stoppet i Jylland. Hvis det er Nikita Darling vi taler om har jeg besøgt hende en gang i Randers. Det var en god oplevelse.

Hammershøj... Det sted kender jeg ikke. Er det for meget at spørge om et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hurtigt svar Aarhuselsker. Jeg troede den Nikita var stoppet i Jylland. Hvis det er Nikita Darling vi taler om har jeg besøgt hende en gang i Randers. Det var en god oplevelse.

Hammershøj... Det sted kender jeg ikke. Er det for meget at spørge om et link?

 

Du følger måske ikke så meget med herinde:

 

http://www.eroguide.dk/forum/user/8849-nikita/

 

men så kan du jo glæde dig til næste mandag  :)

 

NB. hun er dog som regel booket op, så book i god tid  :idea:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

findes der kun en nikita i hele verden? og er nikita hendes rigtige navn, ellers er hun jo ikke ægte

 

Ligesom der kun findes en ægte Messi i fodbold verdenen, så findes der også kun en ægte Nikita i denne branche. ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for hurtigt svar Aarhuselsker. Jeg troede den Nikita var stoppet i Jylland. Hvis det er Nikita Darling vi taler om har jeg besøgt hende en gang i Randers. Det var en god oplevelse.

Hammershøj... Det sted kender jeg ikke. Er det for meget at spørge om et link?

Nej det er ikke for meget. Jeg var bare for hurtig.

Det er et forholds nyt sted. Privat og meget diskret.

Oplevelsen er ikke blevet ringere som tiden er gået ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige opdaget den her...

Altså, i er nu søde. :)

Men... Jeg ved godt, at jeg hverken har patent på mit "fornavn" eller "efternavn"... Der har altid været flere, der hed Nikita. Derfor tog jeg det "efternavn" for lang tid siden for at skille mig ud. Så findes der så tilfælde af andre piger med det "efternavn"... I ved, Gerda Darling og Gurli Darling f.eks.

Men da jeg fulgte linket i trådstarters indlæg, og for første gang stødte på en direkte kopi (altså som i Nikita Darling) i højre side af siden under "På vagt i dag", blev jeg godt nok mærkelig i ansigtet.

Her har man lagt tid og energi i at skabe noget unikt, og så... Ja.

Det er sgu da lige til at få nedtur over. :(

Redigeret af Nikita

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige opdaget den her...

Altså, i er nu søde. :)

Men... Jeg ved godt, at jeg hverken har patent på mit "fornavn" eller "efternavn"... Der har altid været flere, der hed Nikita. Derfor tog jeg det "efternavn" for lang tid siden for at skille mig ud. Så findes der så tilfælde af andre piger med det "efternavn"... I ved, Gerda Darling og Gurli Darling f.eks.

Men da jeg fulgte linket i trådstarters indlæg, og for første gang stødte på en direkte kopi (altså som i Nikita Darling) i højre side af siden under "På vagt i dag", blev jeg godt nok mærkelig i ansigtet.

Her har man lagt tid og energi i at skabe noget unikt, og så... Ja.

Det er sgu da lige til at få nedtur over. :(

 

Endnu en grund til at boycotte Århuspigerne  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er forkert at anvende samme navn, som dig, for dit navn er passende og særligt for dig, ligesom mange ved og associerer dit navn med dig. Hvad værre er, så betyder denne persons eksistens en mulig skade for det virke, som du har brugt energi og erfaring til at opbygge. Hvis denne person overhovedet kommer i nærheden af dig - usandsynligt- så betyder det jo ikke blot, at hun tager kunder, men tilføjer bad-Will.

Jeg håber sandelig, at du tager de fornødne skridt, for at forhindre, at denne person anvender dit Nick fremover, og at dette standses hurtigst muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige opdaget den her...

Altså, i er nu søde. :)

Men... Jeg ved godt, at jeg hverken har patent på mit "fornavn" eller "efternavn"... Der har altid været flere, der hed Nikita. Derfor tog jeg det "efternavn" for lang tid siden for at skille mig ud. Så findes der så tilfælde af andre piger med det "efternavn"... I ved, Gerda Darling og Gurli Darling f.eks.

Men da jeg fulgte linket i trådstarters indlæg, og for første gang stødte på en direkte kopi (altså som i Nikita Darling) i højre side af siden under "På vagt i dag", blev jeg godt nok mærkelig i ansigtet.

Her har man lagt tid og energi i at skabe noget unikt, og så... Ja.

Det er sgu da lige til at få nedtur over. :(

 

Et dårligt og usmageligt forsøg på at score credit på en andens langvarige og seriøse indsats!

Ikke overraskende at det kommer fra Aarhuspigerne, som efterhånden kan vælte sig i dårlige anmeldelser om elendig service for pengene:-(

 

Nikita: Du burde da med dit unikke brand og din forretningssans vide, at du skulle have tilføjet dit kunstnernavn et  "®" fra starten! Se: http://www.rettigheder.dk/varemaerker?gclid=CK-2sKGEpLsCFUcV3goduWwA_A

 

Knus fra Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber sandelig, at du tager de fornødne skridt, for at forhindre, at denne person anvender dit Nick fremover, og at dette standses hurtigst muligt.

Jamen Lasse... Jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg skal gøre ved det? Eller hvad jeg overhovedet kan gøre ved det?

Som Sidespringeren skriver, så har jeg ikke været så forudseende, at jeg ligefrem skulle have registrere mit "varemærke". Troede ikke, at det her ville blive aktuelt. Naive mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke en "gauleiter" ved aarhuspigerne, der kan kontaktes for at påpege det mildest talt uhensigtsmæssige i et navnesammenfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke en "gauleiter" ved aarhuspigerne, der kan kontaktes for at påpege det mildest talt uhensigtsmæssige i et navnesammenfald.

Jo, det er der. Men den person kender udmærket til min eksistens, og må derfor være fuldt bevidst om sammenfaldet, så det hjælper nok intet at brokke sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enhver kan da indse, at de billeder af "Nikita" er falke så det forslår. Ej heller den optrædende artist kan da være tjent med, at der anvendes annoncering, der ikke er retvisende. Jeg har ikke været det pågældende sted, og ved ikke om den pågældende artist selv har valgt sit navn. Det er nok ikke en tilfældighed, at dette navn er valgt. Hvis man skal registrere "noget som helst", skal navnet have særpræg, tale sandhed og adskillelses evne i forhold til andre med tilsvarende navne. I branchen er det ikke muligt, at "komme efter" personer, der profiterer af andres navn mv.

Dit brand er enestående og skulle varemærkebeskyttes i fald det ville være muligt, men det er det desværre ikke. "Desværre" med eftertryk.

Du må konkurrere aarhuspigerne langt ud over sengekanten...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, det er der. Men den person kender udmærket til min eksistens, og må derfor være fuldt bevidst om sammenfaldet, så det hjælper nok intet at brokke sig.

 

Jamen, så er de eneste virkningsfulde modtræk jo nok på alle til formålet tilgængelige forums, at opfordre alle potentielle gæster til ikke at besøge "den falske Nikita Darling", samt via direkte henvendelse til stedet på adressen: [email protected] at gøre opmærksom på det uhensigtsmæssige i deres forsøg på at tyvstjæle et nick fra én af branchens allermest respekterede udøvere?

 

Hvis adskillige af sådanne henvendelser fra ellers potentielle gæster ryger i indbakken, burde det da kunne få dem på bedre tanker?

 

Go for it, drenge!!! Jeg smider min :mad: mail af sted til dem lige nu!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eroguide.dk kunne måske også tage stilling og parti?

 

Hvad med om sitet blacklister steder der huser piger der tyvstjæler andres mærkevare navn, pigerne der gør det, annoncering, anmeldelser og omtale af sådanne steder og piger.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eroguide.dk kunne måske også tage stilling og parti?

 

Hvad med om sitet blacklister steder der huser piger der tyvstjæler andres mærkevare navn, pigerne der gør det, annoncering, anmeldelser og omtale af sådanne steder og piger.

 

Hej Rejse,

 

Jeg tror ikke Eroguide, som sådan skal gå ind og blackliste stedet, men her i falsk markedsføring, kan vi f.eks opfordre folk til at boycotte stedet og på den måde indikere at vi ikke finder det i orden at lukrere på andres navne, beskrivelser, goodwill og eller fotos - folk kan så selv tage stilling og finde alternativer, der ikke benytter sig af sådanne billige tricks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her har man lagt tid og energi i at skabe noget unikt, og så... Ja.

Det er sgu da lige til at få nedtur over. :(

 

Jeg forstår dig så godt.

Det er ud over al anstændighed at hugge et så veletableret og højt respekteret navn som dit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaihaj

Nikita sagde den 19 Jun 2014 - 12:01 AM:

Har lige opdaget den her...

Altså, i er nu søde. :)

Men... Jeg ved godt, at jeg hverken har patent på mit "fornavn" eller "efternavn"... Der har altid været flere, der hed Nikita. Derfor tog jeg det "efternavn" for lang tid siden for at skille mig ud. Så findes der så tilfælde af andre piger med det "efternavn"... I ved, Gerda Darling og Gurli Darling f.eks.

Her har man lagt tid og energi i at skabe noget unikt, og så... Ja.

Det er sgu da lige til at få nedtur over. :(

Du kunne udskrive en konkurrence (selvfølgelig med en fræk præmie) om at finde et unikt navn til dig :-P Jeg vil gerne starte med: Nikita Akasut :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ejj, det kan jeg da godt se i ekstrabladet.... Troede lige du var i Kolding idag, -så ville jeg være kommet forbi.... Men ja, dit navn er unikt og et "godt brand", det ville være det samme som hvis der pluselig var to der hed Kysseglade Molly eller to Trine Tease'r.... Æv med æv på.... Hvis de går ind og søger efter noget om hende, så det jo dine anmeldelser der kommer frem, det lidt snyd..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ejj, det kan jeg da godt se i ekstrabladet.... Troede lige du var i Kolding idag, -så ville jeg være kommet forbi.... Men ja, dit navn er unikt og et "godt brand", det ville være det samme som hvis der pluselig var to der hed Kysseglade Molly eller to Trine Tease'r.... Æv med æv på.... Hvis de går ind og søger efter noget om hende, så det jo dine anmeldelser der kommer frem, det lidt snyd..

 

Det er da meget snyd. Jeg ville ligefrem kalde det tyveri.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvis en anden kom til EG og oprettede sig som Borende X. Det ville jeg blive meget fortørnet over, og sikken en forvirring det kunne skabe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev en pæn forespørgsel til dem, om de ikke nok ville respektere mit brand og undlade at kopiere det.

Så nu har de fjernet det - jubiiii! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...