Hop til indhold
deralte

Øv jeg havde glædet mig sådan til på mandag

Recommended Posts

Det er da meget snyd. Jeg ville ligefrem kalde det tyveri.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvis en anden kom til EG og oprettede sig som Borende X. Det ville jeg blive meget fortørnet over, og sikken en forvirring det kunne skabe.

 

 

BX:

 

2 styks af dig. Det ville da være dejligt. Du kan jo så altid give den anden skylden, dersom det går galt.    :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX:

 

2 styks af dig. Det ville da være dejligt. Du kan jo så altid give den anden skylden, dersom det går galt.    :-P  :-P

 

Jeg tror, at folk ville finde det forfærdeligt. Især, hvis den anden var lige så slem som mig :D :D :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev en pæn forespørgsel til dem, om de ikke nok ville respektere mit brand og undlade at kopiere det.

Så nu har de fjernet det - jubiiii! :)

Hej Nikita Darling :wink:

 

Vil det sige at hvis jeg vil besøge/have besøg af "Nikita Darling", så er det hende den lyshåret, med den dejlige runde bagdel, og ikke hende den mørkhåret, med den pæne bagdel, jeg skal kontakte? :P

Bestiller en tid, og venter spændt, om der er en lys, eller mørkhåret der dukker op? :)

Håber på en ? ;)

God Weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gog :)

Altså hvis du ringer til Århuspigernes Nikita og booker tid, så er det i hvert fald ikke mig, du støder ind i! ;)

Drillepind... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev en pæn forespørgsel til dem, om de ikke nok ville respektere mit brand og undlade at kopiere det.

Så nu har de fjernet det - jubiiii! :)

 

Når man retter sin "fejl" så får man altså lige et respekt point herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså Nikita, du har jo ærligt talt ikke noget at være forurolig over. Når et brand er så stærkt som dit, så bliver det kopieret, men næsten hver eneste gang det sker, så bliver brandet yderligere stabiliseret, ikke svækket. 

Så læn du dig bare roligt tilbage, med eller uden et ©.

 

Men, men .... måske skal du prøve alligevel at beskytte dig med et ©. Det ville jo ikke være rart hvis nogen anden gjorde det, og siden havde mulighed for at forhindre dig at bruge dit navn.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige opdaget den her...

Altså, i er nu søde. :)

Men... Jeg ved godt, at jeg hverken har patent på mit "fornavn" eller "efternavn"... Der har altid været flere, der hed Nikita. Derfor tog jeg det "efternavn" for lang tid siden for at skille mig ud. Så findes der så tilfælde af andre piger med det "efternavn"... I ved, Gerda Darling og Gurli Darling f.eks.

Men da jeg fulgte linket i trådstarters indlæg, og for første gang stødte på en direkte kopi (altså som i Nikita Darling) i højre side af siden under "På vagt i dag", blev jeg godt nok mærkelig i ansigtet.

Her har man lagt tid og energi i at skabe noget unikt, og så... Ja.

Det er sgu da lige til at få nedtur over. :(

 

haha...det kunne være sjovt nok, hvis du lavede en anmeldelse til ordensmagten.. brud på markedsføringslovens paragraf 3... (https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=158302) "vildledende reklame" og (specielt) paragraf 18 "misbrug af andres forretningskendetegn"

 

/OJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Lasse... Jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg skal gøre ved det? Eller hvad jeg overhovedet kan gøre ved det?

Som Sidespringeren skriver, så har jeg ikke været så forudseende, at jeg ligefrem skulle have registrere mit "varemærke". Troede ikke, at det her ville blive aktuelt. Naive mig.

 

Det er heller ikke nødvendigt..

 

https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=140030

 

Varemærkeloven paragraf 3 stykke to om "ibrugtagning af varemærker"

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja, så må man jo håbe at familien darling, ikke anlægger sag mod nikata, for misbrug af deres fine familienavn. 

 

Hæ, og hvad mon pagaj-fabrikanterne ville sige, hvis de vidste, hvordan du gererer dig herinde med et nick, der spiller på deres fine produkt?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pepsi Cola, Jolly Cola, Virgin Cola og Coca-Cola.... (og alle de andre http://da.wikipedia.org/wiki/Cola)

 

man kan ikke beskytte - og det vil være helt urimeligt - Nikita - på samme måde som man kan heller ikke kan beskytte Darling... men man kan med en vis rimelighed hævde at du har en ret omkring sammensætningen Nikita Darling, - i en dansk husmoderafløsende sammenhæng. Hvordan man så skal kunne håndhæve det er en anden sag og hvad man så får ud af det -  (jeg kan godt forstå dit synspunkt - men rent juridisk/økonomisk er det er dødssejler at entrere med - og det gider du fornuftsmæssigt garanteret ikke..forståeligt nok)

 

Men Nikita Darling som universelt begreb - well - der er dog nok er andre der vil hævde det samme (selvom jeg ikke ved hvornår de havde deres debut under navnet) https://www.facebook.com/darlingnikitagrooves/info   https://www.facebook.com/nikita.darling.399/about

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med at koble sig på et godt brand, er vist ikke så usædvanlig.

 

Hvad med disse her

 

www.whitehouse.gov

 

og

 

www.whitehouse.com

 

Den ene er god nok.

 

Fra andedammen her:

 

www.hedomax.com

 

og

 

www.hedomax.dk    den hedder nu www.eroguide.dk

 

Lægger man mærke til:  www.nikitadarling.dk   eller   www.nikitadaling.dk.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...