Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvor vigtigt er det for jer at pigen har det hår, som du kan se på hendes billeder?

Jeg er begyndt at få interesse for at lege med mit hår i alle afskygninger, men det gør jo så også at enten skal jeg opdatere mine billeder konstant (og nej det er ikke bare at skyde nogle med mobilen, den rigtige vinkel skal jo være der😝😏) eller også er mine billeder ikke retvisende. Jeg har i forvejen fjernet alle mine gamle billeder og bruger kun billeder under 6 mdr for at de er så retvisende som muligt.

Hvad gør det for jer, hvis håret er anderledes end på billederne?

Skrevet

For mig betyder fotos rigtig meget, så hvis fotos er redigeret, for gamle eller håret ikke er som på fotos, er det et klart Turn Off

Skrevet

Jeg er temmelig ligeglad med om håret ligner det man ser på billederne. En del af de GP'er jeg besøger fast skifter frisure og nogle gange hårfarve ret hyppigt og det gør mig ingenting. Vil næsten sige at jeg er lidt spændt på at se hvad hende der gør det mest nu har fundet på, når jeg står og venter ved hendes dør 🥰. Så sent som i dag besøgte jeg en af mine andre faste, som har platinblond hår på stort se alle sine billeder, men aktuelt har mørkeblond farvet hår, som er ved at blive afløst af hendes mørkebrune naturlige hår. Intet problem der.

For mig er det vigtigste ved billederne at indtrykket af kroppen er retvisende og up to date. Var det med hårfarven og frisuren meget vigtigt for mig, ville jeg nok spørge inden mit besøg.

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 7 minutter siden:

Hvad gør det for jer, hvis håret er anderledes end på billederne?

Intet, det er ikke vigtigt så længe billederne ellers er retvisende. Håret ligger langt nede på min prioritetsliste

Skrevet

Gør i annoncen opmærksom på at du leger med håret, og gerne hvilken farve du har lige nu, især hvis du skifter den røde ud….🫣

Skrevet
  • Author

Det er lige nemmere med et samlet svar, end at citere jer hver især 😝

Jeg vil starte med at sige, jeg sætter pris på alle holdninger 🥰

Det vil som regel være noget med rødt i - men kan både være mit eget og mermaid (falsk plastik hår) men overvejer et mix med noget sort/gråt/rødt - har også overvejet at gå i den helt modsatte retning med baylage og ægte ekstensions🌸 Men koster det mig mere end prisen på håret er det nok værd at overveje 🙈😝 Vil helst ikke skuffe mine gæster og min frisure har hidtil været rimelig ens 😅

Skrevet

Hvis det er hår på hovedet så er jeg ligeglad, frisure ændre sig jo indimellem.

Hvis det er hår på missen så vil jeg gerne vide hvis ikke billeder passer, ikke at jeg normalt går efter det ene eller det andet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.