Hop til indhold

Besøger de samme GPer

Featured Replies

Skrevet

Er det kun mig der besøger de samme 4-6 kvinder?

Branchen er blevet ret upålidelig. Jeg har haft så mange dårlige oplevelser med dårlig service; aftaler blev ikke overholdt, billederne er ikke ægte, og pigerne ombestemte sig angående ting, der var aftalt (kys eller BJ uden var aftalt men pigen har ombestent sig efter tøjet er smidt). De har selvfølgelig 100% ret til at ombestemme sig når de har lyst.

Jeg har læst gode anmeldelser herinde, men også mange dårlige, hvor kunder har betalt for 30 eller 45 minutter, men er blevet jaget ud af døren efter blot 15-20 minutter.

Jeg læste her forleden om en mand, der betalte 1800 kr for en elendig oplevelse, hvor pigen var fuldstændig uinteresseret. Han kørte 45 minutter for at besøge hende og var ude igen efter 20 minutter.

Jeg er faktisk holdt op med at prøve lykken med nye GPer, selvom jeg gerne ville. Det er trist, at det er blevet sådan.

Skrevet

Jeg kender godt til følsen og på det seneste har jeg kun besøgte den samme GP. Håber du finder en som du kan besøge som ikke giver dig en dårlig oplevelse🙏

Skrevet

Selvom det er pirrende at prøve noget nyt foretrækker jeg også nogle få jeg kender. Også fordi det kan være svært at få fat i nye nogle gange. Og man kan blive skuffet

Skrevet

Jeg har været sammen med 45 forskellige, og jeg må sande at efter dagens oplevelse, så vil jeg nok bare gå tilbage til dem jeg har givet 10'ere

Skrevet

Faktisk ikke enig. Jeg synes nyt er spændende og at det at kunne besøge nye piger faktisk er en ganske væsentlig del af oplevelsen/konceptet. Jeg tænker hver anden besøg er hos nye piger og hver anden hos en jeg har besøgt før.

Jeg laver research og sikrer mig at vi er enige om aftalen og er meget sjælden blevet skuffet, men der er selvfølgelig forskel på hvor godt matchet er.

Redigeret af Slowman

Skrevet

Det har jeg også lært af bitter erfaring. Hos mig er det nok nærmere 2-3 stykker i rotation. Min loyalitet slutter dog dér, hvor formlen bliver for forudsigelig og ensformig: så stopper jeg straks med at bruge tid, energi og penge der.

Det er min oplevelse, at branchen hverken er blevet bedre eller værre. Da jeg var yngre og indtil jeg rundede de 30, skulle jeg absolut prøve alt på menukortet og det har kostet mig mange dumme penge. Når jeg i dag en sjælden gang prøver en ny, oplever jeg det i værste fald som middelmådigt.

Skrevet

Jeg synes egentlig, dit opslag beskriver meget godt den balance, man kan ende med at stå i, når man stadig har lyst til at prøve noget nyt, men samtidig er blevet mere forsigtig på grund af tidligere oplevelser.

Når man flere gange har oplevet, at billederne ikke stemmer med virkeligheden, at den aftalte tid bliver kortere, eller at hele oplevelsen føles anderledes end det, man blev stillet i udsigt, så er det helt naturligt, at man begynder at vælge mere med omtanke.

Og så giver det god mening, at man vender tilbage til de samme 4 til 6 kvinder. Ikke fordi man nødvendigvis har mistet lysten til at prøve nye, men fordi man allerede ved, hvad man går ind til, og fordi tillid begynder at fylde mere, når man først har haft nogle dårlige oplevelser.

Samtidig synes jeg også, man skal passe på med at lade de dårlige oplevelser definere hele branchen. Det er jo ikke alle, der arbejder på samme måde, og nogle gange kan det netop være ved at tage chancen med en ny pige, at man får en virkelig god oplevelse. Man kan møde en, hvor kemien er god, kommunikationen fungerer, servicen er ordentlig, og hele oplevelsen faktisk bliver bedre, end man havde forventet.

Så for mig handler det ikke om, at man skal undgå det nye. Det handler mere om, at man efter nogle dårlige oplevelser bliver mere selektiv og måske skal bruge lidt mere mod på at prøve igen.

Historien om de 1800 kr. og 45 minutters kørsel viser meget godt, hvorfor man bliver mere forsigtig. Det handler ikke kun om pengene. Det handler også om tiden, turen, forventningen og hele den oplevelse, man havde set frem til. Hvis man så går derfra efter kort tid med følelsen af, at den anden person egentlig helst ville have været et andet sted, så er det selvfølgelig noget, man tager med sig næste gang, man overvejer at prøve en ny.

Det samme gælder billeder og tid. Hvis man booker ud fra bestemte billeder og betaler for 30 eller 45 minutter, så synes jeg også, det er rimeligt at forvente, at billederne nogenlunde afspejler virkeligheden, og at den aftalte tid bliver respekteret.

Når det gælder de ting, der bliver aftalt på forhånd gennem beskeder, synes jeg også, at ærlighed er helt afgørende. Hvis bestemte ting bliver bekræftet på forhånd, og de er en del af grunden til, at kunden vælger at booke, kører afsted og betaler, så bør de oplysninger selvfølgelig være reelle på det tidspunkt, hvor aftalen bliver lavet.

Ingen skal presses til noget seksuelt, de ikke ønsker. Men hvis man allerede inden mødet ved, at noget, der tidligere er blevet bekræftet, ikke længere tilbydes, så synes jeg også, det er rimeligt, at kunden får det at vide inden besøget. Så kan han selv tage stilling til, om han stadig ønsker at komme.

Det er for mig forskellen mellem at respektere personlige grænser og samtidig respektere den anden persons tid, penge og forventninger.

For mig handler det derfor ikke om, at en betaling giver ret til et andet menneskes krop. Det handler om, at det, man kommunikerer og aftaler med hinanden, skal være så ærligt og tydeligt som muligt fra begge sider.

Når den tillid først er blevet brudt nogle gange, forstår jeg godt, at man bliver mere forsigtig og ender med at holde sig til de mennesker, man allerede har haft gode og trygge oplevelser med.

Men jeg synes heller ikke, man skal glemme, at en ny pige sagtens kan ende med at blive en af dem, man senere vender tilbage til igen og igen. Nogle gange kommer de bedste oplevelser netop dér, hvor man turde prøve noget nyt.

Det er egentlig lidt ærgerligt, hvis nogle dårlige oplevelser får én til at se hele branchen på samme måde, for jeg tror, der findes mange seriøse og ordentlige mennesker, som faktisk gør sig umage med at give en god og respektfuld oplevelse.

For mig burde det ideelle være ret enkelt: ærlige billeder, klare aftaler, respekt for den tid og pris, der er aftalt, tydelig kommunikation hvis noget ændrer sig, og samtidig fuld respekt for personlige og seksuelle grænser.

Når begge sider møder hinanden med den form for ærlighed og respekt, er chancen også langt større for, at begge går derfra med en god oplevelse. @Wade

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.