Hop til indhold
Gæst

Scammer er på spil i Randers med tlf. 31510214

Recommended Posts

Ja Ja kære CBBA bare du selv tror på det. Jeg kender sandheden.

Forhåbentlig kyler ADMIN hende snarest muligt ud af dette forum IGEN IGEN.... Utroligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Forhåbentlig kyler ADMIN hende snarest muligt ud af dette forum IGEN IGEN.... Utroligt.

 

Jeps! Imponerende at indlæg med ukvemsord rettet mod hende bliver slettet, men hun får lov at kaste med mudder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ikke i min vildeste fantasi regnet med, at hun tog turen helt til Aalborg - så jeg hoppede i med begge ben. 

 

 

Nogle der kan sende mig et navn på hende så jeg kan anmelde hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde ikke i min vildeste fantasi regnet med, at hun tog turen helt til Aalborg - så jeg hoppede i med begge ben. 

 

 

Nogle der kan sende mig et navn på hende så jeg kan anmelde hende?

 

Øv, øv og tribbelt ØV! Jeg føler med dig. Hvilken procedure fulgte hun på udebane? Var det i en bil eller havde hun et sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hun blev hentet ved toget og smuttede mens jeg var i bad. Dumt og naivt af mig. 

I  chatten var folk rimelig hånende og "jeg burde have set det", men sket er sket og man lærer af sine fejl. 

 

Men jeg var nok den sidste hun skulle have kommet med trusler til. Så lidt ærgerligt det ikke skete. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej hun blev hentet ved toget og smuttede mens jeg var i bad. Dumt og naivt af mig. 

I  chatten var folk rimelig hånende og "jeg burde have set det", men sket er sket og man lærer af sine fejl. 

 

Men jeg var nok den sidste hun skulle have kommet med trusler til. Så lidt ærgerligt det ikke skete. 

 

Ærgeligt! Jeg burde også selv have set det, men det er absolut ingen undskyldning for at hun laver den slags numre! Vi må stå sammen om at bekæmpe de brodne kar.

I og med pengene udveksles først i denne branche, er et vist element af tillid jo nødvendigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ikke i min vildeste fantasi regnet med, at hun tog turen helt til Aalborg - så jeg hoppede i med begge ben. 

 

 

Nogle der kan sende mig et navn på hende så jeg kan anmelde hende?

Jeg har sendt dig hendes navn i en privat mail

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hun blev hentet ved toget og smuttede mens jeg var i bad. Dumt og naivt af mig. 

I  chatten var folk rimelig hånende og "jeg burde have set det", men sket er sket og man lærer af sine fejl. 

 

Men jeg var nok den sidste hun skulle have kommet med trusler til. Så lidt ærgerligt det ikke skete. 

 

Stjal hun andet end pengene? Eller var det ikke hjemme hos dig selv? 

Jeg ved at flere herinde har hendes informationer + billeder + facebook osv. Jeg håber, at nogle vil sende dem til dig, så du kan få hende anmeldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hun blev hentet ved toget og smuttede mens jeg var i bad. Dumt og naivt af mig. 

I  chatten var folk rimelig hånende og "jeg burde have set det", men sket er sket og man lærer af sine fejl. 

 

Men jeg var nok den sidste hun skulle have kommet med trusler til. Så lidt ærgerligt det ikke skete. 

 

Lav en ny aftale med hende ;)

Redigeret af fyr9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skal heller ikke påstå, at du ER den nye dansklærer! Du kan ikke finde ud af at sætte komma de rigtige steder! Så JEG synes KOMMA AT det er lavt KOMMA at synke så dybt, at du retter på andres stavning, men hverken selv kan stave eller sætte komma!

Det du har skrevet, som jeg svarer på nu KOMMA DER har du alene to stavefejl og en kommafejl. Så stop med at rette min stavning, når du ikke selv kan finde ud af det! Det er FANDME for ynkeligt!

Det hedder attitude, men du skriver det med "y" hahahahahahahahahaha selv! Kæft jeg brækker mig ud over dig! 

Jeg har aldrig sagt, at jeg er perfekt, men han begyndte at rette på mig, når han ikke selv kan finde ud af det!

Du glemmer anførselstegn ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har også lidt udfordringer med din kommasætning ;)

Har aldrig sagt, at jeg er perfekt, men det var ham, der startede og så skal han ikke rette på mig, når han selv er ti gange dårligere end jeg er!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har aldrig sagt, at jeg er perfekt, men det var ham, der startede og så skal han ikke rette på mig, når han selv er ti gange dårligere end jeg er!

 

Det er et debatforum, ikke en børnehave. Kan du ikke tage kritik, behøver du ikke at blive ;)

Ti gange dårligere ved jeg nu ikke, du er ikke en haj til det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i seriøst mener at det de grammatiske færdigheder der halter mest her, siger jeg tak for kaffe.......

Jeg kan godt få øje på andre udfordringer......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig sagt, at jeg er perfekt, men han begyndte at rette på mig, når han ikke selv kan finde ud af det!

Du glemmer anførselstegn ;)

I stedet for at diskutere grammatik, kan du så ikke svare på hvorfor du rejser landet rundt med dit svindel nummer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I stedet for at diskutere grammatik, kan du så ikke svare på hvorfor du rejser landet rundt med dit svindel nummer?

Personer om er psykisk forstyrede opfatter ikke deres handlinger som forkerte, så jeg tvivler på du får noget brugbart ud af "Julie" eller Veripigen. 

 

Skal jeg være lidt forudsigelig, så skal folk nok til at passe på nogle af de mange gang bang annoncer. Det er sikkert hendes næste træk, når de almindelige annoncer bliver for besværlige, fordi mange advarer imod dem. Det er bare et godt råd til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til information, også til dem som har kontaktet os angående Veripigen alias bl.a. Julie. Veripigen har på Eroguide i pms tidligere truet folk groft, hun har skrevet en anmeldelse af sig selv tidligere. Hun er en grov hustler.

Hun blev i sin tid smidt ud af Eroguide og det er også sket med hendes nye navn Julie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

...har været inde på det tidligere, hun har jo intet med miljøet at gøre, det er jo ren og skær svindel... :mad:

 

Politianmeld hende.. kan ikke se der skulle være nogen frygt i anonymiteten i disse tilfælde, hun har sikkert

andre, og mere alvorligere problemer at slås med.. :-|

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til information, også til dem som har kontaktet os angående Veripigen alias bl.a. Julie. Veripigen har på Eroguide i pms tidligere truet folk groft, hun har skrevet en anmeldelse af sig selv tidligere. Hun er en grov hustler.

Hun blev i sin tid smidt ud af Eroguide og det er også sket med hendes nye navn Julie.

 

Super arbejde! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Hej Alle

 

 

Der er nogle der bliver hængt op i næsten ligende sager, se vedhæftet udklip fra JyskeVestkysten.

 

 

Pite

Redigeret af Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...