Hop til indhold
Gæst

Scammer er på spil i Randers med tlf. 31510214

Recommended Posts

Hej

 

Jeg er fra Randers og vil gerne vide hvor hun holder til hen i Randers, man får det dårligt af at høre at nogle fyre er blevet snydt og bedraget af kællingen, der må være noget galt med hende. Jeg havde klasket hende en hvis hun ikke havde givet mig pengene igen, mig skal hun ikke bede om at gå hvis jeg ikke får det jeg har betalt for. Dumme Svin

 

Man kunne jo også true hende med at ringe til politiet, imens man står i lejligheden. I og med at alt er aftalt via SMS, så har man historikken på skrift som bevis.

 

Det er nok at anbefale istedet for at få en anmeldelse på nakken for overfald....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

 

Jeg er fra Randers og vil gerne vide hvor hun holder til hen i Randers, man får det dårligt af at høre at nogle fyre er blevet snydt og bedraget af kællingen, der må være noget galt med hende. Jeg havde klasket hende en hvis hun ikke havde givet mig pengene igen, mig skal hun ikke bede om at gå hvis jeg ikke får det jeg har betalt for. Dumme Svin

 

Du er fra Randers så book da et besøg og "hyg" dig lidt med hende når hun begynder at skabe sig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peter25 sys du er way off her når du rent faktisk vil give dig til at slå på hende. Ja ja hun fortjener sku nok en på hovedet men det alt for sygt du vil gøre det. Er glad gor min tidligere beslutning om ikke at mødes for du har seriøst et problem med din attitude og væremåde. Sorry men så kom mit første sure opstød nogensinde herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

hvad er et 'kaffejern'??

 

ved det ikke nøjagtigt, men et bud kunne være...en mand på ca 2 meter, og 1 meter over skulderen den type man slår sig på hvis man løber ind i dem ???? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Peter25 sys du er way off her når du rent faktisk vil give dig til at slå på hende. Ja ja hun fortjener sku nok en på hovedet men det alt for sygt du vil gøre det. Er glad gor min tidligere beslutning om ikke at mødes for du har seriøst et problem med din attitude og væremåde. Sorry men så kom mit første sure opstød nogensinde herinde.

 

Det er din beslutning om at vi ikke skal mødes, så går du glib af noget vil jeg sige men jeg har ikke et problem med min attitude og væremåde, lidt mærkeligt at skrive sådan noget når du ikke kender mig. I øvrigt er jeg single for tiden og hygger mig med en, hun synes jeg er vældig sød og får lov af hende til alt. Så synes du skal pakke sammen med din attitude og væremåde og smide det væk,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Peter25 sys du er way off her når du rent faktisk vil give dig til at slå på hende. Ja ja hun fortjener sku nok en på hovedet men det alt for sygt du vil gøre det. Er glad gor min tidligere beslutning om ikke at mødes for du har seriøst et problem med din attitude og væremåde. Sorry men så kom mit første sure opstød nogensinde herinde.

 

Syntes nu ikke der er noget forkert i det Peter25 skriver, men at du kan fastslå hvordan en mand er ud fra 3 linier i et forum om prostituton har jeg derimod et problem med!

Håber ikke der kommer flere sure opstød fra dig.

P.S.: nu vil hun nok heller ikke have at jeg besøger hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jk1 nu aner du jo i virkeligheden overhovedet ikke hvad eller hvor meget jeg dømmer ham for. Vil heller ikke ligefrem sige at jeg dømmer ham. Jeg må vel ligesom alle andre komme med min mening herinde. Og min mening er sku at det way of base at ville slå en pige ned. Kan som jeg os skrev godt forstå at man kunne tænke at hun fortjener en på hovedet men fra at tænke det til at gøre det er der langt imellem.

Og ps "nej det vil hun nok ikke"

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ville sgu hellere have lidt fat i kraven på "kaffejernet" hvis der er en sådan bagved:-) pigen er jo helt tydeligt en stakkel, der trænger til alt andet end nogen på hovedet. (selv om jeg nok også kunne føle mig fristet hvis jeg var blevet hustlet)  Bare min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har det som Peter - Jeg var ikke gået uden at få mine penge igen.
Om det så krævede, at jeg rystede hende lidt og eventuelt daskede lidt til steroidebomben, der måske/måske ikke sad ude bagved, then so be it.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der selv, havde overset den her tråd. Til folks orientering kan jeg bekræfte, at der er en lidt stor tattoveret fyr, som havde en ret aggressiv attitude, som kom ind da jeg stædigt forlangte mine penge tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var der selv, havde overset den her tråd. Til folks orientering kan jeg bekræfte, at der er en lidt stor tattoveret fyr, som havde en ret aggressiv attitude, som kom ind da jeg stædigt forlangte mine penge tilbage

 

Fik du dine penge tilbage? Eller måtte du ringe til politiet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var der selv, havde overset den her tråd. Til folks orientering kan jeg bekræfte, at der er en lidt stor tattoveret fyr, som havde en ret aggressiv attitude, som kom ind da jeg stædigt forlangte mine penge tilbage

 

Den er da for tydelig!

Det er VeriPigen selv der har skrevet dette, og der sidder ikke nogen stor tattoveret fyr med en aggressiv attityde.

Og Veri, din stavning er stadig til at "tude" over - hvis du forstår hvad jeg mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er da for tydelig!

Det er VeriPigen selv der har skrevet dette, og der sidder ikke nogen stor tattoveret fyr med en aggressiv attityde.

Og Veri, din stavning er stadig til at "tude" over - hvis du forstår hvad jeg mener.

 

Måske...men lidt underlig 'reklame' hun så dyrker *G*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske...men lidt underlig 'reklame' hun så dyrker *G*

 

Reklame? Hun prøver da på at skræmme folk, så dem der ender i hendes net, ikke tør presse hende eller yde selvtægt i frygt for, hvad ham den store omtalte fyr kan gøre. Det er basal psykologi. Hvis det vel at mærke, er hende, som har skrevet kommentaren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lavede en aftale for en uge siden der skulle jeg hente hende ved fields ?? Men måtte aflyse. nogle der har prøvet det ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Reklame? Hun prøver da på at skræmme folk, så dem der ender i hendes net, ikke tør presse hende eller yde selvtægt i frygt for, hvad ham den store omtalte fyr kan gøre. Det er basal psykologi. Hvis det vel at mærke, er hende, som har skrevet kommentaren.

 

Hvis jeg ikke havde bedre for mig, kunne jeg godt finde på at bestille en tid hos hende, møde op og så blive mødt af en stor tattoveret fyr just try me... lol

 

No matter what, har hun to valgmuligheder:

1. Give mig hvad jeg har betalt for (ydet af hende, ikke af en stor tattoveret fyr :cool: ).

2. Give mig mine penge tilbage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg ikke havde bedre for mig, kunne jeg godt finde på at bestille en tid hos hende, møde op og så blive mødt af en stor tattoveret fyr just try me... lol

 

No matter what, har hun to valgmuligheder:

1. Give mig hvad jeg har betalt for (ydet af hende, ikke af en stor tattoveret fyr :cool: ).

2. Give mig mine penge tilbage.

 

 

Gør det. Det kunne være sjovt at læse hendes beretning herinde efterfølgende haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

JK1, jeg arbejder for ingen måde for hende, mit sprog ligner måske hendes i dine øjne, men det skyldes sgu nok bare en ymfre skrive "stil".

Jeg fik mine penge tilbage. Da hun pludselig bad mig om, at forlade lejligheden, forholdte jeg mig rimelig rolig og insisterede på at få mine penge tilbage. Fyren i lejligheden kommer så ind og så går han ellers igang med store armbevægelser og truende ord. Resultatet af at jeg blev var at han slog ud efter mig og fik en røvfuld hvorefter jeg begyndte at smadre ting mens jeg ledte efter mine penge, hun kom så med dem, da jeg gik igang med køkkenet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor er der ikke en der er så kvik at optage det og gå til politiet en gang for alle og få hende stoppet...? En anden ting er, at jeg tænker og tror altså stadigvæk den pige ikke har det godt og hvem ved hvad hun måske bliver presset til?... Sorry min indblanding., knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor er der ikke en der er så kvik at optage det og gå til politiet en gang for alle og få hende stoppet...? En anden ting er, at jeg tænker og tror altså stadigvæk den pige ikke har det godt og hvem ved hvad hun måske bliver presset til?... Sorry min indblanding., knus Line

 

Det har der også været men politiet ville ikke tage sig af det - og det udnytter Veri pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...