Hop til indhold
Gæst

Scammer er på spil i Randers med tlf. 31510214

Recommended Posts

Gæst

Det har der også været men politiet ville ikke tage sig af det - og det udnytter Veri pigen.

Bedrageri er ellers strafbart, så det må de da have en lille oplysning om, i tilfælde af de har " glemt" det fra deres uddannelsestid... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ups! Ramte forkert knap! Ja, jeg er også lidt betænkelig ved denne piges mentale tilstand. Kan gå enddog meget galt, hvis hun prøver på at snyde en med samme mentale/moralske habitus som hende selv. Håber da at politiet vil gå ind i sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den er da for tydelig!

Det er VeriPigen selv der har skrevet dette, og der sidder ikke nogen stor tattoveret fyr med en aggressiv attityde.

Og Veri, din stavning er stadig til at "tude" over - hvis du forstår hvad jeg mener.

Du skal heller ikke påstå, at du kan være den nye dansklærer! Du kan ikke finde ud af at sætte komma de rigtige steder! Så synes det er lavt at synke så dybt, at du retter på andres stavning, men hverken selv kan stave eller sætte komma!

Det du har skrevet, som jeg svarer på nu har du alene to stavefejl og en kommafejl. Så stop med at rette min stavning, når du ikke selv kan finde ud af det! Det er fandeme for ynkeligt!

Det hedder attitude, men du skriver det med "y" hahahahahahahahahaha selv! 

Redigeret af Alleviator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal heller ikke påstå, at du kan være den nye dansklærer! Du kan ikke finde ud af at sætte komma de rigtige steder! Så synes det er lavt at synke så dybt, at du retter på andres stavning, men hverken selv kan stave eller sætte komma!

Det du har skrevet, som jeg svarer på nu har du alene to stavefejl og en kommafejl. Så stop med at rette min stavning, når du ikke selv kan finde ud af det! Det er fandeme for ynkeligt!

Det hedder attitude, men du skriver det med "y" hahahahahahahahahaha selv! Kæft jeg brækker mig ud over dig! 

 

Kære Julie,

 

siden du nu er så klog, hvorfor bruger du så dine talenter på at snyde folk? - der er sgu no´et a et forstor  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du skal heller ikke påstå, at du kan være den nye dansklærer! Du kan ikke finde ud af at sætte komma de rigtige steder! Så synes det er lavt at synke så dybt, at du retter på andres stavning, men hverken selv kan stave eller sætte komma!

Det du har skrevet, som jeg svarer på nu har du alene to stavefejl og en kommafejl. Så stop med at rette min stavning, når du ikke selv kan finde ud af det! Det er fandeme for ynkeligt!

Det hedder attitude, men du skriver det med "y" hahahahahahahahahaha selv! Kæft jeg brækker mig ud over dig!

Jamen Julie du kan da ikke have skrevet det oprindelige indlæg. Du er jo først blevet medlem idag.

Er det nu min studenterhue der rutcher rundt på hovedet af mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Julie du kan da ikke have skrevet det oprindelige indlæg. Du er jo først blevet medlem idag.

Er det nu min studenterhue der rutcher rundt på hovedet af mig ;)

 

Hun er så blank, det er helt vildt. Men sikke en klasse kommentar Aarhuselsker, du tager hende lige med bukserne nede ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal heller ikke påstå, at du kan være den nye dansklærer! Du kan ikke finde ud af at sætte komma de rigtige steder! Så synes det er lavt at synke så dybt, at du retter på andres stavning, men hverken selv kan stave eller sætte komma!

Det du har skrevet, som jeg svarer på nu har du alene to stavefejl og en kommafejl. Så stop med at rette min stavning, når du ikke selv kan finde ud af det! Det er fandeme for ynkeligt!

Det hedder attitude, men du skriver det med "y" hahahahahahahahahaha selv! Kæft jeg brækker mig ud over dig! 

 

Du skal heller ikke påstå, at du ER den nye dansklærer! Du kan ikke finde ud af at sætte komma de rigtige steder! Så JEG synes KOMMA AT det er lavt KOMMA at synke så dybt, at du retter på andres stavning, men hverken selv kan stave eller sætte komma!

Det du har skrevet, som jeg svarer på nu KOMMA DER har du alene to stavefejl og en kommafejl. Så stop med at rette min stavning, når du ikke selv kan finde ud af det! Det er FANDME for ynkeligt!

Det hedder attitude, men du skriver det med "y" hahahahahahahahahaha selv! Kæft jeg brækker mig ud over dig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alleviator

Der er slettet nogle poster i denne tråd omhandlende idioter møgso og lignende. Det accepterer vi ikke! Som Deputy skriver frem med kammertonen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ny stil her i forum at Veri-pigen får lov at ytre sig ??? Jeg troede der var nul-tolerance overfor hende og at hun ville blive bannet så snart hun viste sit ynkelige fjæs herinde :evil:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det ny stil her i forum at Veri-pigen får lov at ytre sig ??? Jeg troede der var nul-tolerance overfor hende og at hun ville blive bannet så snart hun viste sit ynkelige fjæs herinde :evil:

Eftersom jeg intet billede har, så har du jo ikke set det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Eftersom jeg intet billede har, så har du jo ikke set det ;)

 

Nej men vi der har set dig i virkeligheden CBBA ved hvordan du ser ud 

 

endnu engang nødvendig at rette i et indlæg. Jeg har forståelse for i ikke bryder Jer om pigen, men i skal overholde reglerne angående sprogbrug herinde mvh Alleviator

Redigeret af Alleviator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skal heller ikke påstå, at du kan være den nye dansklærer! Du kan ikke finde ud af at sætte komma de rigtige steder! Så synes det er lavt at synke så dybt, at du retter på andres stavning, men hverken selv kan stave eller sætte komma!

Det du har skrevet, som jeg svarer på nu har du alene to stavefejl og en kommafejl. Så stop med at rette min stavning, når du ikke selv kan finde ud af det! Det er fandeme for ynkeligt!

Det hedder attitude, men du skriver det med "y" hahahahahahahahahaha selv! 

 

Du har også lidt udfordringer med din kommasætning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det ny stil her i forum at Veri-pigen får lov at ytre sig ??? Jeg troede der var nul-tolerance overfor hende og at hun ville blive bannet så snart hun viste sit ynkelige fjæs herinde :evil:

 

Enig.

 

Hvis hendes tilstedeværelse er godkendt af moderatorerne, har jeg skrevet mit sidste bidrag herinde. Hvis hun nu rent faktisk bidrog med fx en forklaring på hendes opførsel var det en anden sag, men hun er her tilsyneladende kun for at kaste med mudder.

 

Hun burde IMO bannes og hendes IP formenes adgang til at læse forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig.

 

Hvis hendes tilstedeværelse er godkendt af moderatorerne, har jeg skrevet mit sidste bidrag herinde. Hvis hun nu rent faktisk bidrog med fx en forklaring på hendes opførsel var det en anden sag, men hun er her tilsyneladende kun for at kaste med mudder.

 

Hun burde IMO bannes og hendes IP formenes adgang til at læse forum.

 

Jeg tager hatten af for at hun bliver ved med at oprette sig igen og igen som ny bruger herinde, men hun burde lære ikke at kaste med mudder, så hun bliver bannet igen - hun virker jo ellers ikke uintelligent, men har ligesom ikke fundet ud af at bruge sin intelligens til noget positivt.

 

Men skal vi ikke give hende endnu chance og lejlighed til at forklare sig stille og roligt - derved kan vi måske lære at forstå hende og hun kan lære at behandle andre mennesker med samme respekt, som hun selv ønsker at blive mødt med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg for sådan ikke noget imod pigebarnet personligt(aldrig mødt hende).

Men hvis Spammers bliver insta banned herinde, burde scammers så ikke også blive det?

 

Jeg er blevet scammed et par gange på nettet(ikke af dette pigebarn dog), og jeg har også været ude for en del spam.

Og at blive scammed er MEGET værre end at blive udsat for spam, efter min mening.

Spam koster jo ikke en penge.. men scamming gør.

Eller ihvertfald har spamming ikke kostet mig penge endnu...

Men scamming har kostet mig ca. 1300 USD :P.

 

Edit: Er ikke ligefrem sjovt at have mistet penge til scams.. Men jeg vælger at grine lidt af det. For er sgu ikke noget jeg gider bekymre mig over længere.

Altså de scams jeg havde været udsat for.. livet er for kort...

Redigeret af Kausten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tager hatten af for at hun bliver ved med at oprette sig igen og igen som ny bruger herinde, men hun burde lære ikke at kaste med mudder, så hun bliver bannet igen - hun virker jo ellers ikke uintelligent, men har ligesom ikke fundet ud af at bruge sin intelligens til noget positivt.

 

Men skal vi ikke give hende endnu chance og lejlighed til at forklare sig stille og roligt - derved kan vi måske lære at forstå hende og hun kan lære at behandle andre mennesker med samme respekt, som hun selv ønsker at blive mødt med.

 

Hun er i hvert fald ihærdig.

 

Jeg ville gerne høre hendes forklaring på hvorfor hun føler sig nødsaget til at gøre denne slags ting. Og hvorfor hun ikke leverer sin del af handlen - det er jo ikke fordi vi er så forfærdelige ;-) Måske ville hun endda også hygge sig og fremfor alt få nogle faste kunder.

 

Man må sgu føle sig ussel når man gør en masse folk kede af det på denne måde. Og hvis ikke, tror jeg man har større problemer end at tænke på hvor de næste 1400 kr skal komme fra. Jeg håber hun bruger mine penge på et par konsultationer hos en psykolog...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tager hatten af for at hun bliver ved med at oprette sig igen og igen som ny bruger herinde, men hun burde lære ikke at kaste med mudder, så hun bliver bannet igen - hun virker jo ellers ikke uintelligent, men har ligesom ikke fundet ud af at bruge sin intelligens til noget positivt.

 

Men skal vi ikke give hende endnu chance og lejlighed til at forklare sig stille og roligt - derved kan vi måske lære at forstå hende og hun kan lære at behandle andre mennesker med samme respekt, som hun selv ønsker at blive mødt med.

 

 

Mener ikke hun skal have nogen som helst chance for noget som helst. Ikke efter hendes trusler og angreb på mit barn i Føtex i Randers.

 

 

Hun burde bannes for altid herfra.

 

personlige oplysninger er fjernet mvh Alleviator

Redigeret af Alleviator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mener ikke hun skal have nogen som helst chance for noget som helst. Ikke efter hendes trusler og angreb på mit barn i Føtex i Randers.

 

Hun fortalte mig da jeg havde hende på FB i et andet nick at hun var på et opholdssted for unge i Aarhus området. Snakkede med en af de ansatte derude og han sagde rent ud sagt at hun var meget syg oven i hovedet og at hun var totalt utilregnlig.

 

Hun burde bannes for altid herfra.

Nu kan det fandeme være nok!! Har ALDRIG mødt dig i føtex (har aldrig mødt nogle udover "det aftalte tidspunkt") og har især ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG nogensinde truede noget barn!! Hvorfor du bliver ved med at påstå det, det ved jeg ikke - om det er fordi du vil overdramatiser eller hvad det er ved jeg ikke, men jeg ved jeg ALDRIG kunne drømme om at gøre et barn fortræd! Så stop det der!

Redigeret af Julie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...