Hop til indhold
Gæst

Scammer er på spil i Randers med tlf. 31510214

Recommended Posts

Gæst

Ved ikke om det er den famøse Veri-pige, men det er i hvert fald den klassiske metode: "Velkommen, giv mig pengene. *Penge overdrages* Forsvind fra min lejlighed."

 

Det blev en lidt dyrere køretur end gennemsnittet, men hun må jo have en samvittighed der kan holde til det.

 

Hendes annonce:

 

1Tf1djU.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for din advarsel.

Jeg havde tjekket hendes nummer i det her forum uden nogen træffer og overvejet at besøg hende.

Du sparet mig for spilde penge, tid, køretur og en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selv tak - dejligt at jeg i det mindste har forhindret en i at opleve det samme.

 

Randers er åbenbart ikke byen med søde piger - det er også det eneste sted jeg nogensinde er blevet brændt af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Ejjj både jeg line og Daniella holder til i Randers. Og jeg tror da næppe vi kan gå under kategorien ikke søde piger.

I kan kalde os meget andet. Men jeg ved de to andre altid gør hvad de kan for at være imødekomme og behandle deres gæster så godt som muligt. Jeg selv gør i hvert fald hvad jeg kan.

Så lad lige være med at køre alle pigerne i byen over en kam fordi der ind imellem dukker et par dummet kællinger op.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Tak for advarslen!

 

Havde også været lidt fristet af hendes annonce....

 

Jeg synes at teksten er lidt bedre formuleret end Veri-pigens tekster plejer at være....måske har hun fået nogen til at hjælpe sig eller også er det en anden der kopierer hendes koncept.

 

Hvad mener I andre? Er skrivestilen ikke anderledes? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ejjj både jeg line og Daniella holder til i Randers. Og jeg tror da næppe vi kan gå under kategorien ikke søde piger.

I kan kalde os meget andet. Men jeg ved de to andre altid gør hvad de kan for at være imødekomme og behandle deres gæster så godt som muligt. Jeg selv gør i hvert fald hvad jeg kan.

Så lad lige være med at køre alle pigerne i byen over en kam fordi der ind imellem dukker et par dummet kællinger op.

 

Undskyld, Sisse :) Kommentaren var nu mest ment i spøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for advarslen!

 

Havde også været lidt fristet af hendes annonce....

 

Jeg synes at teksten er lidt bedre formuleret end Veri-pigens tekster plejer at være....måske har hun fået nogen til at hjælpe sig eller også er det en anden der kopierer hendes koncept.

 

Hvad mener I andre? Er skrivestilen ikke anderledes? 

 

Jeg synes også annoncen virkede ret overbevisende, omend i den billige ende når man tænker på at anal var inkluderet. Jeg plejer netop at gå i en lang bue udenom de urealistiske annoncer.

 

Efter lidt selvrationalisering, var der adskillige advarselstegn på vejen, men ingen alvorlige nok til at jeg sprang fra. Og endda endnu flere da jeg mødte op, som faktisk gjorde at jeg var tæt på at springe fra, og tøvede med at overlevere pengene.

 

Men en lektie er lært - stol på din intuiton.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Efter lidt selvrationalisering, var der adskillige advarselstegn på vejen, men ingen alvorlige nok til at jeg sprang fra. Og endda endnu flere da jeg mødte op

 

Vil du fortælle hvilke (udover den lidt urealistiske pris)? Kunne være rigtig godt at vide...

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vil du fortælle hvilke (udover den lidt urealistiske pris)? Kunne være rigtig godt at vide...

 

Hun var relativt uengageret i vores sms-samtale, ringede en enkelt gang op til mig uden at sige noget, sagde uden tøven ja til et særligt ønske. Først bagefter kom en sms om merpris.

 

Da jeg ringede på, var der en hel række af døre der smækkede - hun havde åbenbart gang i at skærme mest muligt at for alle rum - selv køleskabet og køkkenskabet stod åbent så jeg ikke kunne se ind i køkkenet. Hun havde en hund, som hun ikke kunne styre (lille hund), som hun først efter opfordring lukkede inde i et andet rum. Pigen var tydeligvis ret meget oppe at køre - jeg tolkede det først som nervøsitet. Hun så mig stort set på intet tidspunkt i øjnene. Da først pengene var afleveret, sagde hun at hun havde fortrudt og bad mig gå. Jeg bad naturligvis om mine penge igen flere gange, men vidste ikke hvad der evt. måtte gemme sig af tvivlsomme typer i lejligheden, så valgte at gå før jeg fandt ud af det, og skrive dem på tabskontoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Hun var relativt uengageret i vores sms-samtale, ringede en enkelt gang op til mig uden at sige noget, sagde uden tøven ja til et særligt ønske. Først bagefter kom en sms om merpris.

 

Da jeg ringede på, var der en hel række af døre der smækkede - hun havde åbenbart gang i at skærme mest muligt at for alle rum - selv køleskabet og køkkenskabet stod åbent så jeg ikke kunne se ind i køkkenet. Hun havde en hund, som hun ikke kunne styre (lille hund), som hun først efter opfordring lukkede inde i et andet rum. Pigen var tydeligvis ret meget oppe at køre - jeg tolkede det først som nervøsitet. Hun så mig stort set på intet tidspunkt i øjnene. Da først pengene var afleveret, sagde hun at hun havde fortrudt og bad mig gå. Jeg bad naturligvis om mine penge igen flere gange, men vidste ikke hvad der evt. måtte gemme sig af tvivlsomme typer i lejligheden, så valgte at gå før jeg fandt ud af det, og skrive dem på tabskontoen.

 

Ubehagelig oplevelse du der havde!

 

Rigtig godt du deler de her ting, så vi ved hvilke advarselslamper der særligt skal kigges efter.

 

Tak for det  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det kunne godt tyde paa der er en ny snyde pige i Randers. Du skriver hun godt kunne virke som om hun havde daarlig samvittighed og ikke turde se dig i oejnene.

 

Det er ikke Veri-pigen. Hun har slet ikke nogen samvittighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror det er Veri-pigen ud fra annonceteksten. Hvis hun har fået hund siger jeg bare stakkels dyr.

 

Jeg ved ikke hvordan Veripigen ser ud, men hende her passede fint nok med teksten i annoncen - blondine (fake), chubby, lidt skæve tænder, og lidt usikker når hun talte, undtagen da hun bad mig skride ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså guys...nu må I ikke misforstå mig....men har set andre kunder (på vej ind og ud af klinikker) gennem tiden...og nogle af dem, er da nogle ordentlige kaffejern....

 

Har der virkelig ikke været en, der har insisteret på at få pengene tilbage fra hende her (Veri eller Ny-veri)??

 

Ikke fordi jeg er tilhænger af selvtægt...men NOGLE kunne jo blive i lejligheden...eller evt. tage noget andet i pant....eller gribe hende i kraven...eller i halsen?....Virkelig ingen her, der ville det??...eller...

 

/Steve

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså guys...nu må I ikke misforstå mig....men har set andre kunder (på vej ind og ud af klinikker) gennem tiden...og nogle af dem, er da nogle ordentlige kaffejern....

 

Har der virkelig ikke været en, der har insisteret på at få pengene tilbage fra hende her (Veri eller Ny-veri)??

 

Ikke fordi jeg er tilhænger af selvtægt...men NOGLE kunne jo blive i lejligheden...eller evt. tage noget andet i pant....eller gribe hende i kraven...eller i halsen?....Virkelig ingen her, der ville det??...eller...

 

/Steve

 

Jeg har tænkt det samme - en eller anden dag må det da være "den forkerte" fyr hun hustler. Er ikke sikker på alle ville tage det ligeså roligt som jeg gjorde.

 

Selv må indrømme at jeg var lidt handlingslammet, da jeg slet ikke havde forberedt mig på at den situation kunne opstå. Worst case er jo at der sidder en eller anden steroidetype og venter på at hun kalder, hvis "kunden" bliver for vanskelig, så har det egentlig fint med at jeg ikke gjorde noget udover at gå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg havde selv booket mig en tid her til formiddag, men var i tvivl allerede inden i fik startet denne tråd, så jeg aflyste allerede i går, meget heldigt må man sige.

da jeg først fik læst tråden her til morgen..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså guys...nu må I ikke misforstå mig....men har set andre kunder (på vej ind og ud af klinikker) gennem tiden...og nogle af dem, er da nogle ordentlige kaffejern....

 

Har der virkelig ikke været en, der har insisteret på at få pengene tilbage fra hende her (Veri eller Ny-veri)??

 

Ikke fordi jeg er tilhænger af selvtægt...men NOGLE kunne jo blive i lejligheden...eller evt. tage noget andet i pant....eller gribe hende i kraven...eller i halsen?....Virkelig ingen her, der ville det??...eller...

 

/Steve

Jeg er personlig selv et "kaffejern"..

 

noget siger mig denne Veri pige ikke er så dum.. og hvis der kom er brød ind af døren ville hun a. gennemføre aftalt, eller b. sige nej tak før pengene blev overrakt.

 

tror desværre at hun kun går "all in" med sit hustle hvis hun føler hun kan slippe af med det.. kommer der en fin herre ind af døren som sikkert har en lillemor derhjemme og måske et barn eller 2. ville hendes odds være gode for at slippe af sted med det.. 

 

På denne måde vil hun aldrig rigtig komme galt af sted.. the familieman tager hellere tabet end at risikere at komme hjem og skulle forklare et blåt øje (hvis hun havde en fyr bag sig) eller at skulle tale med politiet og konen eventuelt finder ud af det.. og når det store brød kommer spiller hun dum og har ikke lyst, MEN snyder ham ikke for pengene..

 

er vel win win for hende... så sørgeligt som det dog er..

 

kunne være fedt hvis nogle her kunne bekræfte? om de har været sammen med hende eller blot er blevet afvist.

Redigeret af TheCaptain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tænkt det samme - en eller anden dag må det da være "den forkerte" fyr hun hustler. Er ikke sikker på alle ville tage det ligeså roligt som jeg gjorde.

 

Selv må indrømme at jeg var lidt handlingslammet, da jeg slet ikke havde forberedt mig på at den situation kunne opstå. Worst case er jo at der sidder en eller anden steroidetype og venter på at hun kalder, hvis "kunden" bliver for vanskelig, så har det egentlig fint med at jeg ikke gjorde noget udover at gå.

 

Nu læser hun jo med her og er af og til et træk foran - læs f.eks hendes velformulerede annonce, hvor hun tidligere bare har kopieret og lavet div. typiske spor, der viste at det var hende - men en ide kunne evt. være, hvis hun ikke vil levere det lovede eller aflevere pengene igen, at begynde at vælte et bord, ting ned fra hylderne, smadre lidt porcelæn mod væggen eller hvad der nu byder sig og langsom optrappe det, men uden at gå i kropslig clinch med hende. Hive en dør af hængslerne, flå skabslåger af, hive lamper og gardiner mv. ned - og bare fortsætte stille og roligt og lave så meget larm imens som muligt, indtil hun vælger at hoste op med pengene igen  :idea:

 

Men nogen må da kunne fortælle, hvordan de fik deres penge igen, først betalte bagefter - eller hvordan de tog hende godt og grundigt  :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvordan Veripigen ser ud, men hende her passede fint nok med teksten i annoncen - blondine (fake), chubby, lidt skæve tænder, og lidt usikker når hun talte, undtagen da hun bad mig skride ;)

 

Det er helt sikkert hende! Det er næsten usandsynligt, at nogen anvender hendes latterlige metoder og ligner hende. Sammenfaldet er alarmerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

...utrolig skræmmende oplevelse...men et eller andet sted har pigen jo intet med en glædespige at gøre, tværtimod..

 

oplagt at politianmelde episoden, når det kommer til stykket er disse typer jo kendt af politiet, så hvorfor ikke bare

informere dem om episoden, og adressen hvor det foregik ???.

 

Alene annoncen teksten tænder jo en masse alarmer, prisen på 1200 kr er ikke tidsbestemt...ja ok, det er med en tur i baggården.

Ligeledes vil kun kommunikere via sms, temmelig upersonligt !!!

 

Der er masse af søde piger i området, vil klart hellere bruge 200 kr på en god flaske vin + lidt sushi  og så afsted til Faksegade og

bruge tussen på at få varmen hos lille line, og der kommer man også hele vejen rundt ...bbbaaaa :-P

 

Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uh ja, der intet som selvtægt der får adrenalinen op at køre.. En rask gang "håndgemæng" med et "stort brød er ikke sådan at kimse af. Det er lige før at det er de 1200 værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

 

Jeg er fra Randers og vil gerne vide hvor hun holder til hen i Randers, man får det dårligt af at høre at nogle fyre er blevet snydt og bedraget af kællingen, der må være noget galt med hende. Jeg havde klasket hende en hvis hun ikke havde givet mig pengene igen, mig skal hun ikke bede om at gå hvis jeg ikke får det jeg har betalt for. Dumme Svin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...