Hop til indhold

Drømme sex partner.

Featured Replies

Skrevet

dejligt endelig at møde en pige med samme smag som mig selv *gg*

hvad med ham her... hubba hubba hubba *slurp*

hugh-jackman-black-beard.jpg

men ok - ham her ville jeg overhovedet heller ikke kunne stå for - jeg ville løbe såååååååå langsomt hvis han jagtede mig

oded-fehr-175164.jpg

og endnu en af de mænd med skæg jeg bare ikke KAN stå for ... de er så fucking sexede!!

jake-gyllenhaal-beard.jpg

jeg mistænker at det må være den tid sådan ca midt på måneden... jeg føler mig pludselig vildt modtagelig :D :D :D

Undskyld, men de der mænd er da SÅ feminine med deres overvelplejede skæg og hår. De bruger jo timer i badeværelset. Helt ærligt i to!!!

• Svar 133
  • Visninger 20.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• jeg ville foretrække lisbeth østergård. 

• Guest sonos
    Guest sonos

Min top 3 ville være :   1 : Nikita Darling 2 : Penelope Cruz 3 : Salma Hayek   Nå ja, eller måske bare dem alle 3 på en gang.    :D     Det der sydeuropæiske temperament har altid fascineret

• ISMAND:::::::::::::::::::::::::: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Postede billeder

Skrevet

Nu skal vi ikke glemme hende hér:

attachicon.gifMegan-Fox-Wallpaper-megan-fox-19750320-1024-768.jpg

Kender heldigvis hendes dobbeltgænger.. ;)

Gør du?? Bare tag hende med.. :D

Skrevet

Gør du?? Bare tag hende med.. :D

:D Tror allerede du kender hende, men skal sørge for at du møder hende  :rolleyes:  :ph34r:

Skrevet

Undskyld, men de der mænd er da SÅ feminine med deres overvelplejede skæg og hår. De bruger jo timer i badeværelset. Helt ærligt i to!!!

der er ikke noget bedre end en mand der BÅDE er megaovervildt sexet OG som forstår hvad vi kvinder går igennem hver dag... 

det der er da dobbelt op på opperen... en sexet mand der forstår kvinden.... wow

Skrevet

der er ikke noget bedre end en mand der BÅDE er megaovervildt sexet OG som forstår hvad vi kvinder går igennem hver dag... 

det der er da dobbelt op på opperen... en sexet mand der forstår kvinden.... wow

Du mener en mand som ham her?

funny-sexy-man-15.jpg

Skrevet

Du mener en mand som ham her?

funny-sexy-man-15.jpg

Kan man blive blegere ? :D

jeg var lige ved at få et epileptisk anfald :D

Skrevet

Marilyn Monroe - hun ville være min drømme sexpartner!

Skrevet

Tak smukke Jasmin

Endelig en der virkeligt værdsætter mig :rolleyes::wub:

Skrevet

Tak smukke Jasmin

Endelig en der virkeligt værdsætter mig :rolleyes::wub:

ISMAND:::::::::::::::::::::::::: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Skrevet

Hvad med dette fremtrædende medlem af Klub 27?

janis-joplin-jpg-1866453524.jpg

Janis Joplin

Skrevet

Hvad med dette fremtrædende medlem af Klub 27?

janis-joplin-jpg-1866453524.jpg

Janis Joplin

Hende den gamle hippie giver jeg ikke meget for....så hellere Troels Trier...

Skrevet

Hende den gamle hippie giver jeg ikke meget for....så hellere Troels Trier...

Hver sin lyst Ratata - det kommer vel ikke som nogen overraskelse at vores smag er som hund og kat :lol:

Skrevet

Hver sin lyst Ratata - det kommer vel ikke som nogen overraskelse at vores smag er som hund og kat :lol:

cat-dog-funny-animal-humor-19955205-897-

Skrevet

Hvis vi skal en tur i tidsmaskinen: Audrey Hepburn

Ellers er Claudia Rex også fin :-)

:-)

Skrevet

Hvis vi skal en tur i tidsmaskinen: Audrey Hepburn

Ellers er Claudia Rex også fin :-)

Skrevet

Danske Kat Stephie Holst fra Sukkerchok behøver man ikke komme i tidsmaskinen - hun er stadig lækker, og alt ved hende er ægte:

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/~/media/7E66B489EBC547918ED63E09549C732E.ashx

Desuden enig med dem, der har peget på Liz Taylor, Marilyn Monroe og Charlize Theron :-P

Spørgsmål:

Hvordan får I andre lagt rigtige billeder ind i jeres indlæg?

Jeg har måttet nøjes med link.
Der findes sikkert en enkel teknik, som jeg så bare ikke kender :wink:

Redigeret af ThorsHammer

Skrevet

ThorsHammer

Du højre klikker bare på billedet og vælger "kopier billede" og så klikker du "indsæt" i det indlæg du vil poste billedet - det virker for mig.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg aner ikke hvem hende mulat-prinsessen her er... men hun er lige sat ind i toppen af listen :wub:

1271335231_stepashka.com.wallpapers-699-

Redigeret af Montezi

Skrevet

Glemte lige at skrive hvem det var :P

Lina Rafn, hvilken dejlig kvinde, hvilken naturlig kvinde, hvilket humør, ja der bliver jeg mør :)

gog

Skrevet

ThorsHammer

Du højre klikker bare på billedet og vælger "kopier billede" og så klikker du "indsæt" i det indlæg du vil poste billedet - det virker for mig.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg aner ikke hvem hende mulat-prinsessen her er... men hun er lige sat ind i toppen af listen :wub:

1271335231_stepashka.com.wallpapers-699-

Avra da!

Skrevet

Hvad pokker BX - jeg havde ikke forestillet mig at du var til sådan et lille ungt choko-drøn :o Men ja, hun er godt nok fin :wub:

Skrevet

Hvad pokker BX - jeg havde ikke forestillet mig at du var til sådan et lille ungt choko-drøn :o Men ja, hun er godt nok fin :wub:

Jo bestemt. Jeg har altid ment, at negerpiger er flotte.

Skrevet

kan ikke lige helt glemme frække choko piger, så her er endnu en der er i min TOP

Halle Berry

topløs fra filmen Swordfish

Redigeret af HappyHippo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.