Hop til indhold
Plaskeren

Drømme sex partner.

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

dejligt endelig at møde en pige med samme smag som mig selv *gg*

hvad med ham her... hubba hubba hubba *slurp*

hugh-jackman-black-beard.jpg

men ok - ham her ville jeg overhovedet heller ikke kunne stå for - jeg ville løbe såååååååå langsomt hvis han jagtede mig

oded-fehr-175164.jpg

og endnu en af de mænd med skæg jeg bare ikke KAN stå for ... de er så fucking sexede!!

jake-gyllenhaal-beard.jpg

jeg mistænker at det må være den tid sådan ca midt på måneden... jeg føler mig pludselig vildt modtagelig :D :D :D

Undskyld, men de der mænd er da SÅ feminine med deres overvelplejede skæg og hår. De bruger jo timer i badeværelset. Helt ærligt i to!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spock

Gør du?? Bare tag hende med.. :D

 

:D Tror allerede du kender hende, men skal sørge for at du møder hende  :rolleyes:  :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, men de der mænd er da SÅ feminine med deres overvelplejede skæg og hår. De bruger jo timer i badeværelset. Helt ærligt i to!!!

 

der er ikke noget bedre end en mand der BÅDE er megaovervildt sexet OG som forstår hvad vi kvinder går igennem hver dag... 

 

det der er da dobbelt op på opperen... en sexet mand der forstår kvinden.... wow

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er ikke noget bedre end en mand der BÅDE er megaovervildt sexet OG som forstår hvad vi kvinder går igennem hver dag... 

 

det der er da dobbelt op på opperen... en sexet mand der forstår kvinden.... wow

 

Du mener en mand som ham her?

 

funny-sexy-man-15.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er ikke noget bedre end en mand der BÅDE er megaovervildt sexet OG som forstår hvad vi kvinder går igennem hver dag... 

 

det der er da dobbelt op på opperen... en sexet mand der forstår kvinden.... wow

 

Tak smukke Jasmin

Endelig en der virkeligt værdsætter mig :rolleyes::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak smukke Jasmin

Endelig en der virkeligt værdsætter mig :rolleyes::wub:

 

ISMAND:::::::::::::::::::::::::: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med dette fremtrædende medlem af Klub 27?

 

janis-joplin-jpg-1866453524.jpg

 

Janis Joplin

 

Hende den gamle hippie giver jeg ikke meget for....så hellere Troels Trier...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende den gamle hippie giver jeg ikke meget for....så hellere Troels Trier...

 

Hver sin lyst Ratata - det kommer vel ikke som nogen overraskelse at vores smag er som hund og kat :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver sin lyst Ratata - det kommer vel ikke som nogen overraskelse at vores smag er som hund og kat :lol:

 

cat-dog-funny-animal-humor-19955205-897-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Danske Kat Stephie Holst fra Sukkerchok behøver man ikke komme i tidsmaskinen - hun er stadig lækker, og alt ved hende er ægte:

 

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/~/media/7E66B489EBC547918ED63E09549C732E.ashx

 

Desuden enig med dem, der har peget på Liz Taylor, Marilyn Monroe og Charlize Theron :-P

 

Spørgsmål:

Hvordan får I andre lagt rigtige billeder ind i jeres indlæg?

Jeg har måttet nøjes med link.
Der findes sikkert en enkel teknik, som jeg så bare ikke kender :wink:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

ThorsHammer

 

Du højre klikker bare på billedet og vælger "kopier billede" og så klikker du "indsæt" i det indlæg du vil poste billedet - det virker for mig.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg aner ikke hvem hende mulat-prinsessen her er... men hun er lige sat ind i toppen af listen :wub:

 

 

1271335231_stepashka.com.wallpapers-699-

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Glemte lige at skrive hvem det var :P

Lina Rafn, hvilken dejlig kvinde, hvilken naturlig kvinde, hvilket humør, ja der bliver jeg mør :)

 

gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

ThorsHammer

 

Du højre klikker bare på billedet og vælger "kopier billede" og så klikker du "indsæt" i det indlæg du vil poste billedet - det virker for mig.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg aner ikke hvem hende mulat-prinsessen her er... men hun er lige sat ind i toppen af listen :wub:

 

 

1271335231_stepashka.com.wallpapers-699-

 

Avra da!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad pokker BX - jeg havde ikke forestillet mig at du var til sådan et lille ungt choko-drøn :o Men ja, hun er godt nok fin :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad pokker BX - jeg havde ikke forestillet mig at du var til sådan et lille ungt choko-drøn :o Men ja, hun er godt nok fin :wub:

 

Jo bestemt. Jeg har altid ment, at negerpiger er flotte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan ikke lige helt glemme frække choko piger, så her er endnu en der er i min TOP

 

Halle Berry

topløs fra filmen Swordfish

 

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...