Hop til indhold
Plaskeren

Drømme sex partner.

Recommended Posts

Gæst

jeg har bare noget for muskler... og der er faktisk en del af dem her der stadig er super sexede selv om de er godt over 50 

 

expendables_profile_1.jpg

total enig her yas… :-P nam nam, i sær hr Willis ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha ja. Det er et herre frækt og flot sjov hun fyrer af, Dita. Jeg er også glad for ar have oplevet hende live.

Og så er hun en ener. Elsker den måde hun bringer glamour tilbage på.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her vil jeg også være med.

 

Har også nogen favoritter, kan godt lide klassisk musik og der er virkelig hotte nogen i mellem de store solister.

 

f.eks. hende her Hillary Hahn

 

Hilary_Hahn_USUO.jpg

 

og en Harpenist med en ikke særlig mundrette navn Yolanda Kondonassis

 

Yolanda1_5x7_Mark_Battrell.jpg

 

og lige en sidste ja nåede så sjældent som en kvindelig trompetist. Alison Balsom

 

alison-balsom-300x300.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay Jasmin

 

det var også bare et forslag :-P Ja jeg tror han vinder rigtigt mange på sin musik. også pigehjerter

 

Jeg tænder virkelig på kvinder der har et særligt talent indenfor det kreative om det er musik, forfatter eller billedekunst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay Jasmin

 

det var også bare et forslag :-P Ja jeg tror han vinder rigtigt mange på sin musik. også pigehjerter

 

Jeg tænder virkelig på kvinder der har et særligt talent indenfor det kreative om det er musik, forfatter eller billedekunst.

 

det kan også virkelig tænde mig... mænd med hjerne og kreativitet har noget unikt sexet over dem 

 

men der er nu også noget helt specielt over en mand der kan løfte mig op og bære mig... de af jer der kender mig ved jo at jeg ikke er en lille nips - så derfor er ren råstyrke ekstremt sexet hos mig... 

 

skulle jeg blive gift igen en dag - så er der dobbelt op på brudenatten hvis han kan bære mig over dørtrinnet *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kan også virkelig tænde mig... mænd med hjerne og kreativitet har noget unikt sexet over dem

men der er nu også noget helt specielt over en mand der kan løfte mig op og bære mig... de af jer der kender mig ved jo at jeg ikke er en lille nips - så derfor er ren råstyrke ekstremt sexet hos mig...

skulle jeg blive gift igen en dag - så er der dobbelt op på brudenatten hvis han kan bære mig over dørtrinnet *gg*

Ligesom Hulk bliver stor og giga stærk når Bruce Banner bliver sur, så bliver jeg giga stærk når jeg bliver tændt godt og grundigt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

men der er nu også noget helt specielt over en mand der kan løfte mig op og bære mig... de af jer der kender mig ved jo at jeg ikke er en lille nips - så derfor er ren råstyrke ekstremt sexet hos mig... 

 

 

 

Neeeeeeeej Jasmin nu bristede alle mine håb jo med den kommentar.  :oops:  :oops:

 

 

thumb_COLOURBOX2909500.jpg
 Pis Pis når det her. Er mig.   :-P  :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sonos

Min top 3 ville være :

 

1 : Nikita Darling

2 : Penelope Cruz

3 : Salma Hayek

 

Nå ja, eller måske bare dem alle 3 på en gang.  :D  :D :D  

 

Det der sydeuropæiske temperament har altid fascineret mig. - Og jeg er overbevist om, at den gode Nikita også har temperamentet i rigt mål ;)  :P  :wub:

Redigeret af sonos

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidsmaskine-pige:

 

Jeg har altid haft en svaghed for Lena Olin, og jeg er jo glad for svenske piger. Jeg synes hun er smuk, sexet og elegant.... og så har hun et eller andet ubestemmeligt over sig... en nærmest latinsk sensualitet. Jeg napper hende da hun var omkring de 40 - FUCK hvor var hun hot <3

 

Aran%2527gar%2B%2528Lena%2BOlin%2529.jpg

 

 

Nutids-pige:

 

Det må blive Emily Ratajskowski - utroligt smuk pige med mange af de samme kvaliteter som Lena Olin, blot er hun kun 21 år og alligevel samme karisma, og udstråling. Derudover har hun simplethen bare de smukkeste bryster EVER!!! WOW!

 

 

 

 

gallery_37961_3418_12484.jpg

 

Her er en reklame med hende: 

 

 

..og en ret kendt musikvideo hun også medvirker i:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som ung i 90'erne var jeg helt oppe at køre over Baywatch. Uha hvor var der mange lækre babes i serien.

Pamela Andersson var ikke min favorit, men af mange lækre babes foretrak jeg Carmen Electra.

Hun var/er en ret middelmådig skuespiller, men udseendemæssigt var jeg også ret vild med Jennifer Love Hewitt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna Kournikova. Den russiske tennis spiller var bestemt ikke særlig god, men uha hvor var hun lækker.

 

Ja, hende er jeg helt med på (om man så må sige) :mrgreen:

 

 

anna-kournikova018.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Naarh, han skal allerhelst have blå øjne og rigtig skæg, ikke sådan noget tjavs. Næste! 

 

Ham her for eksempel.  :wub: skaeg.jpg

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naarh, han skal allerhelst have blå øjne og rigtig skæg, ikke sådan noget tjavs. Næste! 

 

Ham her for eksempel.  :wub: skaeg.jpg

Hvaså med ham her Bly. Han er da en mand der kan noget  :-P  :-P  :-P

 

julemanden_ole_fritskrabet_wp.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare han har skæg og pæne øjne! :P

 

jeg har et forslag 

 

jensen_ackles_08.jpg

 

eller måske en af de lidt mere bad boy agtige

 

eye-candy-shemar-moore-3.jpg?w=500&h=592

 

eller en af mine egne personlige favoritter (jeg deler jo gerne) 

 

large.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...