Hop til indhold
Plaskeren

Drømme sex partner.

Recommended Posts

Guest Vanderbilt

Genåbner lige denne fine tråd.. findes der nogen smukkere 50-årig kvinde end Monica Bellucci? Ku' godt... :)

monica-bellucci-20071218055531818-2234671_640w.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

vil tillade mig at melde en mand ind, smiler. Kvinder har også drømmesexpartnere. Her er en af mine, uhmmmmm - er aldrig blevet knaldet af en (undskyld det politisk ukorrekte udtryk) sort mand, men hvis nogen skulle ha lov, så er det klart Usher, uhmmmmm

image.jpg

image.jpg

han er både cute og bad boy i en og samme pakke...!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Brande Love.. Hun minder mig utrolig meget om en gammel barndoms kammerats mor som jeg tit har tænkt på. Og der er også en vis person herinde som virkelig har fået en stor betydning for mig :-)..

Normalt er jeg til naturlige kvinder.. Men Brandi hun er en undtagelse hehe 

3398290_2_o.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, den 24. apr. 2016 at 14:27:

Lina Rafn, gad jeg godt rykke rundt :x

gad jeg klart også, hvis jeg var mand altså... hun er sgu bare så fræk og har den fedeste udstråling og er ligefrem uhm what's NOT to like...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, for 2 timer siden:

Lina Rafn, gad jeg godt rykke rundt :x

Nå ja, hvordan kan man glemme hende.. Hun er super fræk! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 22/4/2016 at 00:47:

vil tillade mig at melde en mand ind, smiler. Kvinder har også drømmesexpartnere. Her er en af mine, uhmmmmm - er aldrig blevet knaldet af en (undskyld det politisk ukorrekte udtryk) sort mand, men hvis nogen skulle ha lov, så er det klart Usher, uhmmmmm

image.jpg

image.jpg

han er både cute og bad boy i en og samme pakke...!

Kære lille Frøken Skov, vi kan måske mødes når jeg går fra arbejde på mandag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Midtj skrev, den 24. apr. 2016 at 16:54:

Kære lille Frøken Skov, vi kan måske mødes når jeg går fra arbejde på mandag.

... smiler... nu er det jo ikke alle mine drømme, som jeg lever ud, så ville jeg få pænt travlt SF... men det var da ellers et frækt tilbud at modtage en trist søndag eftermiddag i slud og regn, nejer og takker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Maj-Britt Vingsøe 

Pink 

Redigeret af Hohoho

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cykelkongen skrev, den 24. apr. 2016 at 13:40:

Brande Love.. Hun minder mig utrolig meget om en gammel barndoms kammerats mor som jeg tit har tænkt på. Og der er også en vis person herinde som virkelig har fået en stor betydning for mig :-)..

Normalt er jeg til naturlige kvinder.. Men Brandi hun er en undtagelse hehe 

3398290_2_o.jpg

hun er da meget cute, men vist nærmest en MILF på steroider med de fremtrædende fortrin, kan klart godt se hvorfor hun er attraktiv og stadig ikke 'for meget'...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, for 2 timer siden:

Mizzskov.

Jeps hun har været på lidt krudt ind imellem, også grundet bikini fitness i hendes yngre dage :)

Men cute yes det er hun :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... ved ikke lige hvorfor mørke mænd fanger min opmærksomhed ift. denne tråd, men denne herre har klart stået på min 'ønskeseddel' i mine drømme i mange, mange år - Tyson Bedford - mandlig topmodel

image.jpg

.. fuuuuuuck, en krop... yummi og det ansigt. Wauw.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 10 minutter siden:

hun er da meget cute, men vist nærmest en MILF på steroider med de fremtrædende fortrin, kan klart godt se hvorfor hun er attraktiv og stadig ikke 'for meget'...

Mizzskov.

Jeps hun har været på lidt krudt ind imellem, også grundet bikini fitness i hendes yngre dage :)

Men cute yes det er hun :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

... ved ikke lige hvorfor mørke mænd fanger min opmærksomhed ift. denne tråd, men denne herre har klart stået på min 'ønskeseddel' i mine drømme i mange, mange år - Tyson Bedford - mandlig topmodel

image.jpg

.. fuuuuuuck, en krop... yummi og det ansigt. Wauw.

Ikke lige noget for mig, måske fordi jeg ikke er bøsse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
warmgun skrev, den 24. apr. 2016 at 17:23:

Ikke lige noget for mig, måske fordi jeg ikke er bøsse?

... hver sin smag, kære Warmgun. Og kvinder er - som oftest - til mænd og vice versa... og dem der har det anderledes er nok ikke særlig stærkt repræsenteret herinde, men vælger fora, som passer til deres præferencer. Post lige et navn/foto af DIN drømmekvinde, så jeg er orienteret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...