Hop til indhold

Pigerne er begyndt at interessere sig for mit privatliv - af høflighed ??

Featured Replies

Skrevet

De sidste 30 dage har jeg bevæget mig rundt i Vejle‑området og besøgt tre forskellige kvinder, cirka fem gange hver, altid til en times aftaler. Jeg er stadig ret grøn i den her verden, så nu begynder jeg at undre mig.

Nogle af dem er begyndt at spørge ind til mit privatliv — om jeg er gift, hvad jeg laver til daglig, og endda om de må følge mig på sociale medier.

Derfor vil jeg høre jer: Er det helt normalt, bare høflighed, eller noget andet? Hvad har I oplevet?

Skrevet

Jeg har haft kontakt med flere kvinder som jeg har besøgt mange gange. Vi har også talt om hinandens liv men ikke noget med sociale medier.

Skrevet
gvmmpede skrev, for 5 timer siden:
  Citat

De sidste 30 dage har jeg bevæget mig rundt i Vejle‑området og besøgt tre forskellige kvinder, cirka fem gange hver, altid til en times aftaler. Jeg er stadig ret grøn i den her verden, så nu begynder jeg at undre mig.

Det er imponerende ca hver anden dag

Skrevet

Jeg har intet imod at dele mere personlige ting i et stamforhold, hvor man jo efterhånden lærer hinanden at kende. Det bliver besøgene kun bedre af.

Skrevet

Jeg taler næsten altid om privatliv også gerne i første møde, men jeg tror kun at jeg er blevet venner med en enkelt på SoMe.

Til gengæld masser af privat kontakt på sms, mail eller WhatsApp.

Når man swinger godt sammen bliver man jo nysgerrig.

Hvis du begår dig i Thai segmentet, så er min opfattelse at nogle kvinder der direkte leder efter en partner igennem branchen.

Skrevet

Min oplevelse er, at du overvejende bør tage det som noget positivt. Det kan selvfølgelig skyldes mangel på andre samtaleemner eller en helt almindelig nysgerrighed, men i det store hele indikerer det overfor mig, at kvinden føler sig tryg og komfortabel i dit selskab.

I forhold til sociale medier følger jeg i nogle tilfælde deres arbejdsprofil eller alias, hvis det giver mening. Private profiler holder jeg som udgangspunkt udenom, medmindre der er en helt klar linje, hvor samtalen falder helt naturligt over på det, og vi begge eksplicit har tilkendegivet, at det er helt fint.

Det er ikke noget, jeg selv gør mig så meget i at opsøge. Men i mine mange reflektioner har jeg ofte tænkt over, hvordan spørgsmål om privatliv modtages afhængigt af, hvem der spørger. Selvom man ikke kan skære alle over én kam, tror jeg alt andet lige, at en del kvinder i branchen ville finde det grænseoverskridende eller over i det stalkeragtige, hvis man som mand uopfordret begyndte at grave i deres privatliv, civile job eller private sociale medier. Når det kommer fra kvinden, handler det som regel om at skabe en god relation og en god stemning i rummet.

Skrevet

Helt normalt. Især de thailandske kvinder spørger, om man er single, og nogle har også spurgt, om jeg vil giftes. Spørgsmål om, hvad man arbejder med, er også helt naturlige. Når jeg fortæller, at jeg er juridisk uddannet, kommer der ofte spørgsmål om opholdstilladelse, lejemål mv. Nogle gange bliver det dog lidt for meget, og så fortæller jeg ikke andet, end at jeg arbejder på kontor. Nogle spørger også, om jeg vil sende et billede af mig selv, men det siger jeg altid pænt nej til – diskretionen gælder begge veje.

Skrevet

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg skriver dagligt med en kvinde som jeg ser. Og vi deler også private emner, og jeg oplever bestemt en oprigtig interesse. Det var bestemt medvirket til at vores møder bliver bedre og dybere. Og samtidig bliver vores tilgang til både ønsker og lyster mere åben. Men det er naturligvis noget hvor man skal føle efter nede i maven og mærke kemien.

Så bestemt kun positive oplevelser herfra.

Skrevet

Jeg kan også tale lidt om job, hvad man evt skal hjem og lave efter et formiddagsbesøg eller hvilken by man bor i. Spørgsmål om single eller ej kan også komme. Det sidste tror jeg måske kan hænge sammen med, at nogle skriver, om man snart besøger dem igen.

Som @Refresh og @Alfa72 skriver, så oplever jeg også spørgsmål i retning af forhold, når det er thai’er.

Jeg deler dog aldrig oplysninger og SoMe.

Skrevet

Jeg kan godt finde på at spørge “Nå skal du så på arbejde..” eller “Skal du så hjem og holde fri nu..” men medmindre de har arbejdstøj på der klart hentyder deres branche, så spørger jeg ikke ind til hvad de laver - medmindre de selv nævner det☺️

Jeg ville ikke tilføje en gæst på mine private sociale medier, men hvis han virker interesseret i at andet kan jeg da godt finde på at nævne min insta eller OF🤭

Skrevet

Hvis man besøger samme dame 5 gange på en måned er der vel ikke overraskende at de bliver lidt mere private i relationen og spørger om mere private ting.

Redigeret af Slowman

Skrevet

Jeg har besøgt masser Thaipiger over mange år , jeg har aldrig blevet spurt om om jeg er gift eller har børn eller vi skal være venner på de sociale medier , har selv spurt en om hun var single og det var hun efter hun har været gift 3 gange med danske mænd så det skal hun ikke mere , så jeg skan ikke genkende det du skriver med du har fået så mange tilbud fra Thai piger ...

Skrevet
Alfa72 skrev, den 19.8.2026 at 10:49:

Helt normalt. Især de thailandske kvinder spørger, om man er single, og nogle har også spurgt, om jeg vil giftes. Spørgsmål om, hvad man arbejder med, er også helt naturlige. Når jeg fortæller, at jeg er juridisk uddannet, kommer der ofte spørgsmål om opholdstilladelse, lejemål mv. Nogle gange bliver det dog lidt for meget, og så fortæller jeg ikke andet, end at jeg arbejder på kontor. Nogle spørger også, om jeg vil sende et billede af mig selv, men det siger jeg altid pænt nej til – diskretionen gælder begge veje.

Mon ikke interessen for giftermål i første instans udspringer af at få bedre sikkerhed for ophold her i landet? Og så kan man jo altid håbe på, at sympatien udvikler sig yderligere.

Redigeret af Borende X

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har besøgt masser Thaipiger over mange år , jeg har aldrig blevet spurt om om jeg er gift eller har børn eller vi skal være venner på de sociale medier , har selv spurt en om hun var single og det var hun efter hun har været gift 3 gange med danske mænd så det skal hun ikke mere , så jeg skan ikke genkende det du skriver med du har fået så mange tilbud fra Thai piger ...

Jeg har af og til fået spørgsmål om mine familiemæssige forhold, men jeg har mest opfattet det som en interesse for mig/min dagligdag. Der har aldrig været noget "aggressivt" over det, og jeg har aldrig fået ægteskabstilbud – man kan så spekulere over hvorfor 🤣😂😅.

I øvrigt er jeg ikke selv på det, man kalder "sociale" medier, så jeg undgår kontaktforsøg ad denne vej.

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 4 timer siden:

hun har været gift 3 gange med danske mænd så det skal hun ikke mere , så jeg skan ikke genkende det du skriver med du har fået så mange tilbud fra Thai piger

Synes da netop, det bekræfter tendensen med, at thai-kvinder søger ægteskab - hun har så åbenbart bare fået nok af den slags

Skrevet
køb dansk skrev, for 2 timer siden:

Synes da netop, det bekræfter tendensen med, at thai-kvinder søger ægteskab - hun har så åbenbart bare fået nok af den slags

Eller også har hun ikke mødt den rigtige. Jeg har selv i min tid kysset dusinvis af frøer.

Skrevet

Jeg går kun til thai massage, og her sker det en del gange. Når massøsen kommer til mine hænder, og konstaterer at jeg ikke har ring på spørger hun om jeg er gift. I forlængelse heraf kommer så nogle gange spørgsmålet om jeg kunne tænke mig en thai kone.

Skrevet

Me too. En thai GP ville have mig med til Thailand og møde en ung pige. Nej tak. Så skulle jeg lige udnyttes til at have hendes datter hertil.

Skrevet
gvmmpede skrev, den 18.8.2026 at 21:52:
  Citat

Nogle af dem er begyndt at spørge ind til mit privatliv — om jeg er gift, hvad jeg laver til daglig, og endda om de må følge mig på sociale medier.

Derfor vil jeg høre jer: Er det helt normalt, bare høflighed, eller noget andet? Hvad har I oplevet?

Nu har jeg indtil videre altid besøgt en ny kvinde hver gang. Så jeg har aldrig skabt en lidt mere tæt relation til glædespigerne.

Jeg er flere gange blevet spurgt om følgende:

• Om jeg er gift

• Om jeg har børn

• Hvad mit arbejde er

• Om jeg kommer fra byen, hvor vi er mødtes, eller om jeg bor andet sted

• Om jeg er i byen pga arbejde

Tænker det blot er smalltalk.

Skrevet

Ved en Thai er det meget normalt

Kundepleje jeg har tit prøvet at få besked hun savner mig hvis der er gået lang tid siden sidste besøg

Eller fået en fræk video

Måske virker det

Skrevet
ensomfyr skrev, for 2 timer siden:

Tænker det blot er smalltalk.

Ja, enig, men nogle gange også i kombination med, at hun med spørgsmålene prøver at få en ide om, om du kunne være en kunde, som kommer igen en anden gang. Det er jo nemmest, hvis man bor eller arbejder i nærheden.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.