Hop til indhold

Manglende priser i annoncer bliver mere og mere almindeligt

Featured Replies

Skrevet
McLovin skrev, 1 time siden:

rockere, bandemedlemmer

Det er simpelthen nogle af de eneste mennesker der laver sorte penge i din verden?

Fair nok. Du har selvfølgelig ret, mænd laver ikke sorte penge.

• Svar 59
  • Visninger 2.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• køb dansk
    køb dansk

Det er da en underlig holdning. Pigerne har også et liv med præcis den samme inflation som os andre. Mine referencer er danske piger på klinik eller tilsvarende, og deres priser er i hvert fald ikke h

• Min chef synes også jeg skulle have en lønstigning i år. Desværre ikke så meget som jeg kunne have ønsket, men sådan er det jo hvert år 😁 Så hvorfor skulle glædespigerne ikke ønske ønske en lønstignin

• Hvis en annonce ikke indeholder priser, og en bruger skriver til en god anmeldelse "Hvad skulle du give for sådan en omgang" Her ville jeg svare "spørg pigen "

Postede billeder

Skrevet
Slowman skrev, for 24 minutter siden:

Vi er altså også rigtig mange der har været ansat i brancher og jobs hvor vi betaler skat af hver eneste tjent krone😇

Hvor skriver jeg andet?

Skrevet

Shit, nu stikker denne tråd totalt af med moraliserende paroler.

Helt generelt, så er jeg tilhænger af annoncer med klar og tydelig kommunikation. Det gør det nemt for mig at læse hvad jeg kan få og hvad det koster. Dvs. den eneste henvendelser jeg så skal foretage til pigen er stort set hvornår vi kan mødes.

Manglende information i annoncer skaber usikkerhed og dermed efterfølgende og mere krævende kommunikation om hvad der tilbydes, priser og andet.

Redigeret af pdkman

Skrevet

Jeg skal nok lige rette ind og vende tilbage til sporet.

Ift. gennemsigtigheden i priserne ved jeg snarest heller ikke, hvem vi egentlig gør en bjørnetjeneste. Jeg ser i hvert fald tit på diverse anmeldelser, at folk i kommentarfeltet spørger anmelderen: "Hey, vil du oplyse hvad prisen var?" hvor svaret næsten altid lyder: "Nej, det er et mellemværende mellem mig og hende."

Jeg har endda oplevet det i privatbeskeder. Nuvel, det kan godt være, det er fordi jeg optræder som forummets Mr. Provocateur, at attituden og svarene bliver derefter, når jeg henvender mig. Men uanset min profil er oplevelsen altså den samme: Prisen bliver gatekeepet benhårdt i lukkede beskeder. Det er en mærkelig kultur at opbygge i et forum, der reelt opstod for at dele erfaringer og hjælpe hinanden.

Skrevet

Nogle af grundene til at pigerne ikke sætter priserne i annoncen er, som jeg har fået det fortalt:

1. De kan give en kunde, de ikke har lyst til at modtage, så høj pris, at han ikke booker. Mange bliver aggressive når de bliver direkte afvist

1. Pigen har ikke lyst til at alle skal kunne regne ud hvad hun omsætter for

2. Hun differentierer sine priser, alt efter hvor travlt hun har

Når jeg ønsker at booke tid hos en pige, jeg ikke har mødt før, skriver jeg gerne at jeg gerne vil besøge hende i 1 time og at jeg har xx antal kronner at lege for. Hvad kan du tilbyde? De fleste sender et menukort, men nogle er mere kreative. Det har nok igen noget at gøre med hvor travlt de har.
Andre gange booker jeg blot en time og giver pigen 12-1500 kr i hånden. Så er der stort set dømt fri leg med gevinst fra alle hylder, når jeg er på besøg hos en thai.

Skrevet
McLovin skrev, for 39 minutter siden:

Det er en mærkelig kultur at opbygge i et forum, der reelt opstod for at dele erfaringer og hjælpe hinanden.

Ja det kan der være noget om, det er trods alt en væsentlig oplysning at få, og kan være afgørende for om man besøger eller fravælger pigen.
Men så længe jeg kan huske har det været god kutyme ikke at oplyse priser, hvis de ikke i forvejen er oplyst i annoncen og sådan har det vist altid været her på siden?
Dette hensyn er vel mest for pigens skyld, gad vide om det er på tide at gøre op med det?

Og jeg er enig med TS i at det virker til at denne uskik med ikke at oplyse priser bliver mere udbredt.

Tilføjelse:
Her er et frisk eksempel på prisoplysning som måske ikke falder så heldigt ud. Prisen var dog oplyst i annoncen:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/217348-bella-i-s%C3%B8borg-wow-siger-jeg-bare/

Redigeret af Den erfarne
Tilføjelse

Skrevet
McLovin skrev, for 2 timer siden:

Jeg har endda oplevet det i privatbeskeder. Nuvel, det kan godt være, det er fordi jeg optræder som forummets Mr. Provocateur, at attituden og svarene bliver derefter, når jeg henvender mig. Men uanset min profil er oplevelsen altså den samme: Prisen bliver gatekeepet benhårdt i lukkede beskeder.

Den erfarne skrev, for 1 time siden:

Men så længe jeg kan huske har det været god kutyme ikke at oplyse priser, hvis de ikke i forvejen er oplyst i annoncen

svaret kan jo være lidt mere kompliceret end som så. Personligt oplyser jeg gerne liste priser, hvis det er liste priser jeg har modtaget fra GP'en, som tilfældet er ved førstegangs besøg. MEN hvis jeg besøger samme GP flere gange, så hænder det altså ofte, at jeg modtager en "gensyns rabat" eller ekstra ydelser oven i det aftalte, og den type info holder jeg for mig selv, med mindre GP'en eksplicit giver udtryk/tilladelse til andet.

Redigeret af enjoyvinter

Skrevet
McLovin skrev, for 3 timer siden:

Det er en mærkelig kultur at opbygge i et forum, der reelt opstod for at dele erfaringer og hjælpe hinanden.

Ja, men med respekt for pigerne, og hvad de vælger at oplyse i deres annonce.

Det gælder også detaljerede oplysninger om beliggenhed, eller om man har fået en service, der går ud over menuen, og til hvilken pris.

Skrevet
Casper_ skrev, den 11.8.2026 at 08:00:

Det der tidligere var de billigste ydelser, er steget betydeligt. En session til 400 kroner koster nu ofte 500, og ydelser der før lå omkring 600 ligger i dag typisk på 700 for et kvarter. I den højere ende ser jeg også at en halv time som tidligere kostede omkring 1.000 kroner nu ofte ligger mellem 1.200 og 1.500.

De 7-8 år jeg har begået mig i branchen er der stort set intet sket med prisen (i hvert fald på de danske klinikker)... Det kan man ikke påstå om de øvrige priser i samfundet.

Der er flere og flere der har sat 30 min. op fra 1200 til 1300 og det forekommer mig egentlig ganske rimeligt.

Skrevet
McLovin skrev, den 11.8.2026 at 10:21:

Det med at leveomkostningerne stiger er rigtigt nok, men det er alligevel en lidt for nem forklaring.

I alle andre brancher holder folk jo igen med luksus og overskud, når der er økonomisk krise. Og når vi snakker om, at kvinderne skal "fastholde indtjeningen", så lad os lige være helt ærlige: De fleste tager imod kontanter eller overførsler til udenlandske konti, hvor skatteprocenten er ret tæt på nul. Det er næppe moms og A-skat, der presser deres budget.

Det, der reelt er steget for dem, er leje af lokale, transport og småting som kondomer og glidecreme. Alt imens sidder mange købere med færre penge mellem hænderne på grund af inflationen.

Når de så både skruer priserne op og gemmer dem væk i privatbeskeder, virker det mest af alt som en måde at mærke markedet af på for at se, hvad folk vil betale. Men branchen er jo på ingen måde gået nedenom og hjem af den grund – der bliver i den grad stadig brugt penge derude, så helt galt står det nok ikke til.

Indkomstskatten er en af de få ting der faktisk er faldet for langt de fleste de sidste 10 år, så det faktum at de fleste kunder sikkert betaler skat og de færreste GP'er ikke gør har på den konto skabt flere penge hos kunderne, uden at skabe yderligere hos kvinderne i branchen, siden det nu er den vinkel du fokuserer på.

Og du glemmer ganske at inflationen rammer GP'erne fuldstændig lige så hårdt som kunderne. Det er ikke kun de direkte omkostninger ved at være i branchen som du nævner der er steget, men også deres private husholdning.

De er der jo altså ikke for deres blå øjnes skyld og de er der heller ikke for pengene... De er der for det pengene kan skaffe dem og stort set alle luksusvarer og rejser er blevet mærkbart dyrere de sidste 10 år. Desuden har overgangen til elektroniske betalingsmidler fjernet store mængder sorte penge ude i samfundet, som ellers sad relativt løst på sexkunder, så du kan tro at pigers indtjening er voldsomt under pres ift. tidligere.

Men det lader til at priserne er steget i det udenlandske segment og det er også der man typisk ikke opgiver priserne i annoncerne.

Det virker på mig som om de udenlandske piger nu har lagt sig på samme niveau som de danske, hvor de før var noget under (synes jeg det har fremgået af debatten). Det er overraskende for mig at den strategi holder, da forholdsvis mange godt kan lide at der tales dansk og en del føler sig mindre trykke i om der er bagmænd osv. men som du skriver, så ser det jo ud til at fungere... Ofte synes jeg endda priserne er højere end hos de danske pga. ekstraydelserne. Men jeg har ingen som helst fornemmelse for om indtjeningen i det udenlandske segement er presset eller om inflationen i de lande de sender/bruger størstedelen af pengene i har være på højde med danmarks.

Min opfattelse på baggrund af meget begrænset kontakt med udlanske GP'er er at hemligholdelsen af priserne gør at de får kontakt med flere potentielle kunder og jeg tror tanken er at de kan lokke en del af dem til et besøg, selv om prisen måske umiddelbart er højere end han havde tænkt sig at ville ofre. Jeg har også oplevet at de har tilbudt en billigere pris, hvis jeg afslog den først fremsendte.

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 23 timer siden:

Fordi du er virksomhedsejer og ikke er ansat - det er vidt forskellige, men typisk gensidigt udelukkende optioner hver med deres pros og cons profiler både ifht. indtjeningsmuligheder og risk.

Sikke noget sludder! Selvstændige har da nøjagtig samme mulighed og interesse i at bibeholde deres købekraft. Deres forhandling ligger imellem dem og kunderne, hvor lønmodtagerens er med chefen.

Langt de færreste GP'er har evnerne (undskyld 🙏) eller interessen i at være selvstændige, da det indebærer en masse arbejde, ansvar og bøvl. Men lovgivningen tillader nu engang ikke at man laver en professionelt organiseret virksomhed ud af et bordel, så vi må leve med den mærkelige tilstand hvor det er halvt det ene og halvt det andet og en masse mennesker risikerer at blive straffet på trods af gode intentioner.

Det er i øvrigt ikke kun i denne branche at mange "brænder sig" på at være selvstændige. Rigtig mange glemmer pension og opsparing til ferie, sygdom og sløve tider, men i modsætning til GP'er har de mulighed for at gå konkurs og få staten til at betale gælden og evt. søge arbejde som lønmodtager i stedet eller starte på en frisk.

Skrevet
McLovin skrev, den 11.8.2026 at 17:10:

Min pointe er bare, at vi er rigtig mange almindelige lønmodtagere, der også føler os godt og grundigt bollet i røven på arbejdsmarkedet og ramt af inflationen. Forskellen er bare, at vi ikke tjener 10.000-20.000 sort pr arbejdsdag, men betaler fuld skat af vores indkomst og skal få tingene til at hænge sammen for de rester, skattefar lader os beholde.

Til gengæld kan i nyde godt af verdens billigste forsikringsordning - dagpenge, både under sygdom og perioder med arbejdsløshed. Det har GP'er ikke mulighed for og det vil derfor være direkte urimeligt at de betalte samme skattesats som os andre.

Skrevet
McLovin skrev, den 11.8.2026 at 10:21:

Alt imens sidder mange købere med færre penge mellem hænderne på grund af inflationen.

Jeg mindes at vi før har haft denne debat om inflation for et stykke tid siden, men det er stadig ikke helt rigtigt det du skriver. Vi havde høj inflation i 2022 og lidt af 2023, siden har den været på et normalt niveau (1,5-1,9%). Det du ikke tager højde for, er at lønningerne er steget mere end inflationen, dermed er reallønnen steget.
Dermed har de fleste faktisk flere penge mellem hænderne end før.

Der er mange varer som er steget meget, bla. kød og brændstof. Men andre varer er tilsvarende faldet, bla. mejerivarer, smør, ost osv. Jeg er klar over at mange føler de har færre penge end før, men for de fleste er det modsatte tilfældet.
Desuden er priserne på ejerboliger samtidig steget voldsomt i storbyerne, så der er en enorm friværdi at lege med.
Jeg læste for nylig at en gennemsnitlig lejlighed i København på 80 m2 alene steg med 1 million kr. i 2025, det er jo mere end hvad de fleste hiver hjem i løn.

Skrevet
Refresh skrev, 1 time siden:

Men jeg har ingen som helst fornemmelse for om indtjeningen i det udenlandske segement er presset eller om inflationen i de lande de sender/bruger størstedelen af pengene i har være på højde med danmarks.

Her er inflationen i EU for i år, til og med juni måned. Rumænien stikker noget af, ved ikke hvor mange rumænske GP'er som arbejder her, men nogle har vi da hørt om.
Også interessant at se at Estland ligger forholdsvis lavt, der var for nylig en masse piger på Nympho som i deres profil skrev at de var derfra, selvom nok ikke alle opgav korrekte oplysninger )

image.png

Skrevet
Den erfarne skrev, for 5 minutter siden:

Jeg mindes at vi før har haft denne debat om inflation

Øhm... debatten handler om piger, der ikke opgiver priser i deres annoncer, gør den ikke?

Redigeret af køb dansk

Skrevet
Refresh skrev, for 3 minutter siden:

Langt de færreste GP'er har evnerne (undskyld 🙏) eller interessen i at være selvstændige, da det indebærer en masse arbejde, ansvar og bøvl.

Du "skyder" om dig med udokumenterede antagelser og manglende indsigt i muligheder, lad mig flæng nævne:
a) "Langt de færreste GP'er har evnerne (undskyld 🙏) eller interessen i at være selvstændige ", hvilken undesøgelse eller talmateriale bekræfter det postulat ? - der er både pros/cons ved at være funktionær lignende ansat vs. have egen virksomhed. Vi snakker jo ikke etablering af AS virksomhed her.
b) "da det indebærer en masse arbejde, ansvar og bøv", forkert postulat. Du har øjensynligt ikke sat dig ind i reglerne for brug af forskellige selskabstyper og hvilke muligheder der findes for hjælp. En kvinde i min ex-kones omgangskreds var GP i en årrække. De sidste 2-3 år hun var GP havde hun eget selskab som hun købte sig hjælp til at få administreret via en revisor - så vidt jeg husker, lå denne adminstrator pakke på ca. 12-15.000 kr / år
c) "men i modsætning til GP'er har de mulighed for at gå konkurs" , hvor mange GP'er har du dokumentation på er gået konkurs med deres eget enkelmandsselvskab eller ApS ?
d) "Rigtig mange glemmer pension og opsparing til ferie, sygdom og sløve tider", tal / dokumentation ? .... eller er det bare din personlig overbesivning du deler her ?

Skrevet

@Refresh & @Den erfarne

Det er alligevel imponerende, hvor langt ud i den teoretiske makroøkonomi vi skal, for at retfærdiggøre hemmelige priser i privat besked.

At påstå, at den almindelige dansker svømmer i penge, fordi reallønnen har haft et lille plus det seneste år, er da en helt vild fordrejning. At inflationen er faldet til 1,5 %, betyder altså bare, at priserne stiger langsommere – ikke at tingene er blevet billigere. Det store tab i købekraft fra chokårene er langtfra indhentet hos den almindelige lønmodtager.

Og idéen om, at kunderne bare kan brænde løs, fordi en 80 kvm lejlighed i København steg i 2025, er da helt blæst. Friværdi er papirpenge. Der er altså ingen sunde mennesker, der tager et dyrt tillægslån i banken for at lade friværdien rulle i nattelivet. Og hvad med de tusindvis af kunder, der bor til leje eller uden for hovedstaden? De mærker kun den høje husleje, ikke en opdigtet friværdi-fest.

Det er nøjagtig samme mærkelige logik som påstanden om, at skattelettelser har givet kunden en bundløs kasse, eller at kvinderne som de eneste rammes af inflation på deres privatforbrug. Vi går allesammen på arbejde for det, pengene kan skaffe os – men min chef skruer altså ikke automatisk op for min løn, bare fordi mine personlige rejseplaner eller faste udgifter stiger.

I forhold til kontanterne: Sexbranchen kører jo netop på sedler. Det er de færreste kvinder, der tager Dankort eller MobilePay. Og kunden hæver da ikke færre kontanter i automaten til et besøg, bare fordi han betaler sit rugbrød i Netto med kort. Og hvis du påstår andet @Refresh , så næste gang jeg er på besøg.på et af de danske bordeller, kan de godt finde dankort terminalen frem, fordi det synes jeg bare er langt nemmere.

Når man lægger alle de her søgte bortforklaringer væk og kigger på jeres egne argumenter – om at skjule priser for at lokke folk ind i folden og se, hvad den enkelte kan vrides for, så er det jo bare klassisk basar-taktik. Det må man skam gerne køre på et frit og ureguleret marked. Det bliver bare utroligt hult, når det skal pakkes ind i akademiske fortællinger om realløn, friværdier og moralsk retfærdighed.

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 5 minutter siden:

Du "skyder" om dig med udokumenterede antagelser og manglende indsigt i muligheder, lad mig flæng nævne:
a) "Langt de færreste GP'er har evnerne (undskyld 🙏) eller interessen i at være selvstændige ", hvilken undesøgelse eller talmateriale bekræfter det postulat ? - der er både pros/cons ved at være funktionær lignende ansat vs. have egen virksomhed. Vi snakker jo ikke etablering af AS virksomhed her.
b) "da det indebærer en masse arbejde, ansvar og bøv", forkert postulat. Du har øjensynligt ikke sat dig ind i reglerne for brug af forskellige selskabstyper og hvilke muligheder der findes for hjælp. En kvinde i min ex-kones omgangskreds var GP i en årrække. De sidste 2-3 år hun var GP havde hun eget selskab som hun købte sig hjælp til at få administreret via en revisor - så vidt jeg husker, lå denne adminstrator pakke på ca. 12-15.000 kr / år
c) "men i modsætning til GP'er har de mulighed for at gå konkurs" , hvor mange GP'er har du dokumentation på er gået konkurs med deres eget enkelmandsselvskab eller ApS ?
d) "Rigtig mange glemmer pension og opsparing til ferie, sygdom og sløve tider", tal / dokumentation ? .... eller er det bare din personlig overbesivning du deler her ?

Selvom det er udokumenterede postulater kan der jo godt være rigtigt. Og jeg tænker der faktisk passer ganske godt på en del af pigerne. Men da mange nok ikke kører en virksomhed med CVR nr osv er der jo ikke meget administration.

Men jeg vil da gerne opfordre alle pigerne til at sikre sig med pensionsopsparing og lidt lagt til side som sygesikring og dårlige tider.

Skrevet
Slowman skrev, for 3 minutter siden:

Selvom det er udokumenterede postulater kan der jo godt være rigtigt.

Altså accept på brug af Trump logik: Fordi JEG siger det, er det rigtigt ... der må være noget lærdom i min uni. tid jeg har misset her

Skrevet
enjoyvinter skrev, Lige nu:

Altså accept på brug af Trump logik: Fordi JEG siger det, er det rigtigt ... der må være noget lærdom i min uni. tid jeg har misset her

Vrøvl. Jeg siger ikke at det er rigtigt, men at det kan være det.

Det er jo gætteværk og fornemmelser, hvilket i sig selv ikke gør udsagnene forkerte, men bare udokumenterede påstande, som kan være rigtige eller forkerte

Redigeret af Slowman

Skrevet
McLovin skrev, for 7 minutter siden:

om at skjule priser for at lokke folk ind i folden og se, hvad den enkelte kan vrides for

Det er så bare din fortolkning, som sikkert også passer på nogle piger - især udenlandske piger, som hurtigt rejser videre og ikke samler på stamkunder.

Men kun ét af mange svar på spørgsmålet fra TS.

Redigeret af køb dansk

Skrevet
Refresh skrev, for 3 timer siden:

De 7-8 år jeg har begået mig i branchen er der stort set intet sket med prisen (i hvert fald på de danske klinikker)... Det kan man ikke påstå om de øvrige priser i samfundet.

Der er flere og flere der har sat 30 min. op fra 1200 til 1300 og det forekommer mig egentlig ganske rimeligt.

Ja, det er nu ikke helt uden udgifter at være GP. Jeg kender en brazzer, der normalt bor i Spanien. Hun fortalte mig i julen, at hun havde udgifter for ca. 2.800 € (= ca. 21.000 kr.), før hun begyndte at tjene noget på turen til Danmark.

Udgifterne var til rejse, hotel, annoncer m.m. Hun tager 2.000 i timen, hvilket vil sige, at de første 10 kunder var til ren dækning af udgifter.

Jeg synes heller ikke, at priserne i branchen har rykket sig særligt meget i de sidste små ti år, mens de daglige fornødenheder er steget pænt – især i de sidste par år. Et sådant prismønster presser naturligvis fortjenesten, hvorfor det er forståeligt, at en GP på et tidspunkt må tage sine priser op til revision.

Skrevet
Slowman skrev, 1 time siden:

Det er jo gætteværk og fornemmelser, hvilket i sig selv ikke gør udsagnene forkerte, men bare udokumenterede påstande, som kan være rigtige eller forkerte

@Refresh 's svar på mit indlæg var en klar belæring, præsenteret i en pseudo fakta stil, af mig, om at jeg ikke havde noget indsigt i noget somehelst. Problemet er bare, at svaret var et sæt af holdninger pakket ind i udokumenterede antagelser om, hvordan virkeligheden forholder sig.

Jeg synes, at det er super med dialoger med forskellige holdninger til emner som fx at GP'er skal have mulighed for fastansættelse, fornuftige muligheder for adgang til pensionm, krav om transparent prissætning etc., men at fremstille holdninger som fakta uden en eller anden form for belæg, er noget rod.

Skrevet
Borende X skrev, for 13 minutter siden:

Ja, det er nu ikke helt uden udgifter at være GP. Jeg kender en brazzer, der normalt bor i Spanien. Hun fortalte mig i julen, at hun havde udgifter for ca. 2.800 € (= ca. 21.000 kr.), før hun begyndte at tjene noget på turen til Danmark.

Udgifterne var til rejse, hotel, annoncer m.m.

Og hvor lang tid var hun så i Danmark for de udgifter, ved du det?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.