Hop til indhold

Selfies af kunder.

Featured Replies

Skrevet

Jeg troede den tendens var gået i graven, nu er jeg igen blevet afkrævet et foto af mig selv.

Spurgte til priser og blev forlangt et foto, mit udseende er tilsyneladende afgørende for prisen. 😆Det bliver nok dyrt.

Håber igen hopper på den galej, det skulle nødigt blive en tendens. De kan afvise i døren hvis det er så slemt.

Skrevet

Måske har det noget at gøre med de godt vil se kunden ad , eller måske synes de at du måske har besøgt dem før og måske ikke var så positivt et møde og skal sikre sig det ikke er den person. Kan også være de vil bruge det til afpresning senere hen ved at tage billedet og søge på nettet og finde din sociale medier

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, for 9 minutter siden:

Måske har det noget at gøre med de godt vil se kunden ad , eller måske synes de at du måske har besøgt dem før og måske ikke var så positivt et møde og skal sikre sig det ikke er den person. Kan også være de vil bruge det til afpresning senere hen ved at tage billedet og søge på nettet og finde din sociale medier

Ja det kan være mange årsager. Jeg er sådan set ligeglad mit foto får de ikke, tror heller ikke ret mange vil deltage i den slags.

Skrevet
pacer skrev, for 37 minutter siden:

Jeg troede den tendens var gået i graven, nu er jeg igen blevet afkrævet et foto af mig selv.

Spurgte til priser og blev forlangt et foto, mit udseende er tilsyneladende afgørende for prisen. 😆Det bliver nok dyrt.

Håber igen hopper på den galej, det skulle nødigt blive en tendens. De kan afvise i døren hvis det er så slemt.

Jeg oplever det også indimellem.

Så hopper jeg blot videre til en anden.

Når det er sagt, så står det efter min mening glædespigerne frit at forlange et billede af kunden. Personligt vil jeg heller ikke dyrke sex med hvem som helst, og heller ikke hvis jeg fik penge for det. Så jeg kan absolut godt forstå, hvis de lige vil se kunden an først.

Men det er deres valg. Og det er mit valg at hoppe videre til en anden, når dette krav bliver stillet.

Skrevet

En del af det frække/spændingen er da at man ikke ved hvordan en ny kunde ser ud 😁

Skrevet
  • Author
ensomfyr skrev, for 40 minutter siden:

Jeg oplever det også indimellem.

Så hopper jeg blot videre til en anden.

Når det er sagt, så står det efter min mening glædespigerne frit at forlange et billede af kunden. Personligt vil jeg heller ikke dyrke sex med hvem som helst, og heller ikke hvis jeg fik penge for det. Så jeg kan absolut godt forstå, hvis de lige vil se kunden an først.

Men det er deres valg. Og det er mit valg at hoppe videre til en anden, når dette krav bliver stillet.

Ja det står da dem helt frit, men tænker ikke det er så godt for forretningen som du selv er inde på går du jo også videre.

Skrevet

De gange jeg har følt at der var en legitim grund, eller at hun var anmeldt nok til at jeg gad løbe chancen - har jeg haft en sort bjælke over øjne og næse på det billede jeg sendte.

Akkurat som mange piger gør for at anonymisere deres billeder.

Kun én gang har det ikke været tilstrækkeligt, og jeg krævede derfor ét af hende først.. Fik et billede, lovet at det var taget lige nu... men hun havde glemt at fjerne både metadata og navn på 😄 8 år gammelt. Jeg takkede nej.

Skrevet
pacer skrev, for 2 minutter siden:

Ja det står da dem helt frit, men tænker ikke det er så godt for forretningen som du selv er inde på går du jo også videre.

Nej, hvis alle kunder nægter, falder dette krav uden tvivl væk. Jeg kunne aldrig selv finde på at sende et billede. Derimod sender jeg gerne på anfordring en beskrivelse af mig selv.

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Nej, hvis alle kunder nægter, falder dette krav uden tvivl væk. Jeg kunne aldrig selv finde på at sende et billede. Derimod sender jeg gerne på anfordring en beskrivelse af mig selv.

Ja som jeg pointerer kan det ikke være godt for forretningen, hvis det altså er legit og ikke er et forsøg på at få billeder der kan bruges til afpresning.

Skrevet
pacer skrev, Lige nu:

Ja som jeg pointerer kan det ikke være godt for forretningen, hvis det altså er legit og ikke er et forsøg på at få billeder der kan bruges til afpresning.

Det er også det sidste, jeg er bange for.

Skrevet

Gammel diskussion, der dukker op med mellemrum. De pågældende GPer nævner oftest sikkerhed som grund. Har nogen nogensinde hørt om selfies brugt som afpresning?

Skrevet

Ahaha, så er det på tide at downloade nogle fake fotos. Så kan de sgu lære det - jeg er så dødtræt af 10 år gamle billeder , eller -20 kg billeder, eller bare generelt fake lorte billeder fra nettet. Jeg synes desværre det er et problem der bliver mere og mere udtalt

Skrevet

Jeg vil aldrig send et foto til en gp før vi mødes , så ville jeg finde en anden , jeg har været udefor at en Thaipige ville have en foto med mig og hende et ansigt foto , så kun kunne huske mig til vi sås næste gang , det gik jeg med til og hun sendte også til min mobil så vi begge har det ...

Skrevet
FlemmingP skrev, for 16 timer siden:

Gammel diskussion, der dukker op med mellemrum. De pågældende GPer nævner oftest sikkerhed som grund. Har nogen nogensinde hørt om selfies brugt som afpresning?

I mine år på dette forum kan jeg ikke erindre at have stødt på en tråd om misbrug af billeder.

Skrevet
pacer skrev, for 17 timer siden:

Hvis hendes kundegrundlag stadig er tilstrækkeligt stort, så er der jo ingen grund for hende til at ændre den måde, hun driver forretningen på.

Og hvis det så samtidig kan give hende den "tryghed", hun søger, så kan det måske endog opveje en reduceret indkomst.

Skrevet

Nu har jeg kun oplevet en gang at en GP har bedt om et billede inden besøg. Hun sendte først et her og nu billed, så havde ingen problem med at sende et retur.

Kan sagtens forstå at de vil se kunden først. Jeg kunne da heller ikke drømme om at besøge en GP der ikke har billeder på hendes profil. Selv om de får penge for det, så er de trods alt også mennesker lige som os kunder. Og vi tænder vel alle på noget forskelligt. Er godt klar over at GPerne sjældent tænder på kunderne, men vi skal vel trods alt være inden for en vis ramme, for at de kan gennemføre et samleje med os.

Skrevet
  • Author
HNK6 skrev, for 25 minutter siden:

, men vi skal vel trods alt være inden for en vis ramme, for at de kan gennemføre et samleje med os.

Der tager du fejl, det er helt ligegyldigt for langt de fleste. Det der betyder noget er om du er ren, rask og kan opfører dig respektfuldt.

Skrevet
pacer skrev, for 18 timer siden:

Ja som jeg pointerer kan det ikke være godt for forretningen

Umiddelbart vil de fleste nok være enige med dig i, at når man kræver selfies, så falder der en god del mænd fra, og pigens potentielle kundegrundlag er dermed reduceret.

Omvendt kunne jeg ved nærmere eftertanke godt forestille mig, at no-shows for de mænd, som gerne sender et selfie til GPen (eller i nogle tilfælde er det jo nok til bagmanden), nok er betydeligt lavere. På den måde bliver krav om billede i virkeligheden snarere tænkt som en kvalificering af, at manden er seriøs og rent faktisk møder op som aftalt.

ensomfyr skrev, for 1 time siden:

I mine år på dette forum kan jeg ikke erindre at have stødt på en tråd om misbrug af billeder.

Nej, det har vi vist ikke hørt om. Men tanken om, at nogen har noget, som i visse situationer måske kan anvendes til forsøg på afpresning, er ikke så attraktiv. Og det er nemt at undgå, man kan bare sige nej.

Personligt er jeg på linje med @pacer,@Borende X, @ensomfyr og andre i, at jeg ikke ønsker at honorere et krav om et selfie.

Skrevet

Da selfiebanden startede var der flere der hårdnakket aldrig kunne drømme om at sende noget som helst men pigerne var alligevel meget velbesøgt💁‍♀️☺️.. Tænker det for mange handler om at blive fristet nok🤪🤣..

Skrevet

Hvis man skulle komme med et udramatisk argument for selfies, så er mændene nok mindre tilbøjelige til at brænde pigen af efter at have sendt et billede?

Skrevet
køb dansk skrev, for 12 minutter siden:

Hvis man skulle komme med et udramatisk argument for selfies, så er mændene nok mindre tilbøjelige til at brænde pigen af efter at have sendt et billede?

Ja, det var det, jeg på mere kluntet vis forsøgte at skrive. Tak for at tydeliggøre.

Skrevet
  • Author

Mange bruger burner telefoner og numre de ikke kan affilieres med, så skulle det være under om de selvsamme ville sende selfies.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 31 minutter siden:

Nej, det har vi vist ikke hørt om. Men tanken om, at nogen har noget, som i visse situationer måske kan anvendes til forsøg på afpresning, er ikke så attraktiv. Og det er nemt at undgå, man kan bare sige nej.

Det er netop det.

Personligt vil jeg nok være svær at afpresse. Der er ikke nogen, som absolut ikke må vide det.

Men omvendt ønsker jeg heller ikke, at det bliver kendt, at jeg nyder glædespiger. Prostitution er så skamfuldt i vores samfund, både for sexsælgeren og sexkøberen, at jeg jo på ingen måde ønsker, at familie, venner, naboer eller kolleger skal vide det, da mange af dem måske vil få et "negativt" syn på mig.

Så heller sige nej tak til at sende billeder og finde en anden.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.