Hop til indhold

Instagram

Featured Replies

Skrevet

Hej Gutter

Jeg har i meget lang tid gået og fulgt med i disse forums herinde uden at være medlem og anmeldelserne er ret gode men det er altid forskellige gutter der giver deres syn og jeg gad godt at der var en som man kunne gå ind og se hvem vedkommende har besøgt og havde givet gp’eren en anmeldelse istedet for at det var mange forskellige.

Så mit spørgsmål er ville i følge sådan en side på Instagram?

Skrevet
El1992 skrev, for 33 minutter siden:

men det er altid forskellige gutter der giver deres syn og jeg gad godt at der var en som man kunne gå ind og se hvem vedkommende har besøgt og havde givet gp’eren en anmeldelse istedet for at det var mange forskellige.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der ikke helt forstår hvad du spørger om?
Vil du have at én fast gut besøger gp'er og anmelder dem, og at du ved hvem den gut er?

Skrevet

Jeg har godt nok også svært ved at forstå præcis hvad det er trådstarter foreslår.

Uanset hvad, så er Instagram nok ikke stedet at gøre det, for Meta er enormt fintfølende overfor mange voksen-emner. Tænker at en profil om købesex ville blive lukket ned før nogen nåede at blinke med øjnene.

Skrevet

Besøg hos GPer og min interesse for hele den verden er ikke en del af mit liv som jeg vil blande med min færden på sociale medier, så det bliver et nej herfra. Jeg vil umiddelbart også tro at ban-hammeren sidder mere løst hos de sex-forskrækkede amerikanere end hos selv den olmeste danske admin på en dårlig dag.

Skrevet
El1992 skrev, for 15 minutter siden:

Hvad er det der gør at du ikke ville det?

Jeg er IKKE interesseret i at offentliggøre min færden hos GPerne og slet ikke på en platform styret af Meta.
Jeg offentliggør noget, når jeg skriver en andmeldelse. Det vælger jeg selv at gøre. Jeg er IKKE interesseret i at der bliver høstet data, lavet statestik og mellemtider osv.
De vil formodent også lukke det ned ned før nogen kan nå at stave til fisse

Redigeret af Havkatten

Skrevet

Svar: et meget klart Nej Tak,

og hvorfor så det ?

1) Meta er en "semi-kriminel" orgnization 😱 der sælger og lever af overvågning af bruger adfærd, og giver en høstblomst for ophavsrettigheder. Har tidligere set en bekendt prøve at skulle få Facebook (Meta) til at fjerne et billede vedkommende ejede retten til, men publiceret på en facebook profil som vedkommende ikke selv ejede ... det lykkede aldrig og kostede 9 måneder skriverier med Metas (hjernedøde) support funktion.

2) Konceptet som du eftersprøger, minder, så vidt jeg forstår dit ønske, mere om reporting der skal skabe overblik over anmeldelser efter forskellige dimensioner som tid, GP eller anmelder, og det er Instagram bestemt ikke tænkt funktionelt til at skulle hjælpe med.

Ser egentlig dit ønske som meningsfuldt, men det kræver en anden platform og noget data design for at nå dertil ... læg så dertil at mange, så vidt jeg kan se speceilt en del af de billigere udenlandske GP'er, er storforbrugere af ny navne over tid, så bliver det en svær opagve at håndtere.

Skrevet

El1992 skrev, 1 time siden:

Jeg har i meget lang tid gået og fulgt med i disse forums herinde uden at være medlem og anmeldelserne er ret gode men det er altid forskellige gutter der giver deres syn og jeg gad godt at der var en som man kunne gå ind og se hvem vedkommende har besøgt og havde givet gp’eren en anmeldelse istedet for at det var mange forskellige.

Så mit spørgsmål er ville i følge sådan en side på Instagram?

Hvis du gerne vil se, hvem jeg har besøgt og anmeldt, så kan du jo blot klikke på mit brugernavn og så se, hvad jeg har startet af tråde.

Men jeg er lidt i tvivl om, hvad du egentlig gerne vil have?

Er det fordi Knud måske laver nogle gode anmeldelser, som du gerne vil læse flere af, hvorimod Ejners er dårlige, så dem gider du ikke læse? Er det det, så kan du klikke dig frem, som jeg nævner ovenfor.

Tvivler på at Instagram vil være vejen frem. Nu er jeg ikke selv på Instagram, så kender ikke noget til det. Spørgsmålet er også hvor mange steder folk gider bevæge sig rundt. Jeg har personligt rigeligt i dette forum og så annoncesiderne.

Skrevet

Du kan da bare klikke ind på en profil, og læse den anmeldelser personer har skrevet. Ingen grund til at opfinde den dybe tallernet og trække emnet købesex over på almindelige sociale medier

Skrevet

Tror du beskriver Nympho der.

Dér behøver du ikke en Instagram-side for at få et hurtigt overblik over, hvem der deler din eksceptionelle smag i kvinder.

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 5 timer siden:

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der ikke helt forstår hvad du spørger om?
Vil du have at én fast gut besøger gp'er og anmelder dem, og at du ved hvem den gut er?

Ja faktisk noget i den dur, men har ikke behov for at vide hvordan gutten ser ud eller hvem han er som sådan

Skrevet

@½angel laver nogle gang den slag opsøgende arbejde. Senest ville han til Cracow.
Hvis du sposoerre hans besøg, så vil han måske være testknepper for dig 😆

Skrevet
Havkatten skrev, for 55 minutter siden:

@½angel laver nogle gang den slag opsøgende arbejde. Senest ville han til Cracow.
Hvis du sposoerre hans besøg, så vil han måske være testknepper for dig 😆

shrek from shrek is standing next to two knights in armor and saying `` a sacrifice im willing to make '' .

Skrevet
El1992 skrev, 1 time siden:

Ja faktisk noget i den dur, men har ikke behov for at vide hvordan gutten ser ud eller hvem han er som sådan

Jeg er måske lidt i tvivl om hvad du egentligt søger?
For du kan jo følge de profiler herinde som du kan lide at læse anmeldelser fra.

Instagram er en udelukket profil til sådan noget, måske Onlyfans, men igen jeg er i tvivl om hvad du manger i forhold til anmeldelserne herinde.

Jeg skriver anmelder om de forskellig GP'er jeg møder, nogle gange laver jeg endda afstemninger om hvilke GP'er folk gerne vil se jeg møder.
Ellers laver jeg min "en uges synd i" serie, hvor jeg besøger forskellige byer og skriver en anmeldelse og beskrivelse om al det Hor jeg har begivet mig ud i.

Som @Havkatten så korrekt skriver, så går turen til Krakow og Wien snart, og senere på året er det måske München og så tænker jeg på en nytårstur som sidste nytår på en FKK-klub.

Skrevet
  • Author
½angel skrev, for 15 timer siden:

Jeg er måske lidt i tvivl om hvad du egentligt søger?
For du kan jo følge de profiler herinde som du kan lide at læse anmeldelser fra.

Instagram er en udelukket profil til sådan noget, måske Onlyfans, men igen jeg er i tvivl om hvad du manger i forhold til anmeldelserne herinde.

Jeg skriver anmelder om de forskellig GP'er jeg møder, nogle gange laver jeg endda afstemninger om hvilke GP'er folk gerne vil se jeg møder.
Ellers laver jeg min "en uges synd i" serie, hvor jeg besøger forskellige byer og skriver en anmeldelse og beskrivelse om al det Hor jeg har begivet mig ud i.

Som @Havkatten så korrekt skriver, så går turen til Krakow og Wien snart, og senere på året er det måske München og så tænker jeg på en nytårstur som sidste nytår på en FKK-klub.

Det er faktisk meget det du laveR, jeg vil prøve at følge med på dine indlæg, godt arbejde!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.