Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fulgt med herinde på eroguide i noget tid, og denne side har hjulpet mig en del. Så nu vil jeg prøve med min første anmeldelse.

https://nympho.dk/n35025/nika

Jeg besøgte Nika tidligere i dag, for en time. Hun er 27, som passer meget godt, synes faktisk hun ser yngre ud. Det var en fantastisk time,

Kom ind, gav hende pengene, og så et hurtigt bad. Oplevelse er en 9/10, og er 100% et besøg værd.

Ny er jeg ikke så god til at skrive anmeldelser, så hvis man har et spørgsmål, er jeg nok bedre til at formulere et svar til det.

Skrevet

Tak for anmeldelsen.

Der står i hendes annonce at alt er inkluderet såsom CIM, slug osv. er det korrekt?

Skrevet
  • Author

@Detektiven Hun er okay til engelsk, nu er jeg ikke selv den bedste til at formulere på engelsk, så der var en del misforståelser, men ikke noget der afbrudte oplevelsen.

Skrevet

Bare lige til info.

• Den profil har haft 3 forskellige piger inden for de seneste 2-3 uger. Alle meget kønne. Først Emma, har glemt nr. 2 og nu Nika. Efter den skiftede til Nika, mistede den kortvarigt Real-tagget.

• Profilen har stadig email-adressen [email protected] fra første pige.

• Profilen har 1 billede på social club, som efter 4 timer blev kommenteret på af Mark-Kbh, en ny konto oprettet i denne måned og som har 0 posts, 0 reviews, 1 following, 0 followers.

• Trådstarters profil er oprettet for 1 time siden, tråden startet for 56 minutter siden, skriver en kort generisk anmeldelse.

• Pigen er meget køn og har swallow og take video inkluderet.

Såeh.. det er vel bare at komme afsted ikke?

Redigeret af MichellinMan

Skrevet

Udmærkede observationer Michellinmand. Påfaldende at det er 2 nye personer både herinde og på Nympho der sælger varen. Man må gå udfra at Trådstarter og Mark-Kbh er den samme. Dog er jeg overbevist om den kære Nika nok skal få et review snart fra en mere erfaren bruger, så må vi at se hvad der er op og ned.

Redigeret af Ubeskriveligt

Skrevet
MichellinMan skrev, for 25 minutter siden:

Bare lige til info

Det er godt spottet @MichellinMan.

Punkt 1 og 2 havde jeg nok aldrig opdaget (måske jeg skal ændre mit navn), men havde dog som dig netop bemærket at "Mark-Kbh" kun følger 1, har 0 reviews og 0 opslag. Og han kommenterede billedet både med en dansk tekst og en engelsk tekst.

Jeg er ikke meget for bare at "cry wolf" uden begrundelser, derfor spurgte jeg vores helt nye anmelder (uden at det er diskvalificerende) ind til pigens engelsk kunskaber, da jeg syntes at kunne genkende teksten i annoncen hvor der står: "I speak english at B2 level with certificate" fra Angelina/Elina/... der var her kortvarigt. Og hvor denne piges engelsk kunnen, tilsyneladende var fraværende.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/216221-angelina-dont-visit-advarsel/#comment-1778413

https://www.eroguide.dk/forum/topic/216288-elina-anastasia-angelina-scam-and-waste-of-time/

Skrevet
  • Author

@MichellinMan Jeg kan godt se det ser lidt skeptisk ud. Har ikke set de første 2 piger der brugte den profil. Nu oprettede jeg denne eroguide profil får at give Nika en anmeldelse, hun spurgte om jeg vil give en anmeldelse, og sagde måske. Nu har jeg fulgt med herinde i noget tid, og tænke at jeg kunne lave en profil og anmeldelse.

Ved godt min profil ser lidt skeptisk ud, så ved dele 2 andre oplevelser.

@Ubeskriveligt jeg er ikke den samme person som Mark-Kbh, håber nogle andre også vil anmelde hende, måske har de en anden oplevelse end mig, men de kan ihvertfald bekræfte at billederne er hende man møder.

@Detektiven kunne godt uddybe mit svar lidt mere. Som skrevet er jeg ikke den bedste til at formulere mig på engelsk, men forstår stort set alt. Hun kunne godt være en lille smule svær at forstå, men det er også hendes accent. Man kan godt have normale og simple samtaler med hende, og det ikke noget der distrahere fra mødet, fra mig ihvertfald.

Skrevet

Hun ser rigtig dejlig ud - og jeg har faktisk været fristet. Men prisen på 1500/ 30 min. fik mig til at springe over.

Skrevet
Cornell skrev, for 18 timer siden:

Men prisen på 1500/ 30 min. fik mig til at springe over.

Prisen er nu steget til 1800 for 30min. Vi skal skynde os inden den stiger igen 😉

Til gengæld kan jeg se at næsten alt er inkluderet. (også 4 håndsmassage, hvor den så klares😎) Og bind for øjnene, men det ville virkelig være dumt, med en så smuk pige og så smukke øjne.

Alderen er også rettet til 23 fra 27.

Desuagtet er jeg vild med hendes øjne og især med billedet hvor hun har halvlangt hår. Har dog ingen aktuelle planer om et besøg.

Skrevet
dabusta skrev, 1 time siden:

Det er Agata gl # så denne er legit

Hvis det er en anden piges gamle telefonnummer, lyder det til at det er en bagmand som præsenterer en ny pige.

Skrevet

MichellinMan skrev, for 23 timer siden:
  • Pigen er meget køn og har swallow og take video inkluderet.

Servicelisten er revideret, så disse ydelser ikke længere indgår hos Nika, så vidt jeg kan se. Men Nika er en af adskillige gp’ere i den seneste tid fra Baltikum med en serviceliste så lang og alt inkluderet ifølge Nympho.

Jeg har selv fulgt Aurora (https://nympho.dk/n34739/aurora) først og fremmest fordi @Bobwhite, som jeg altid lytter til, havde anbefalet hende.

Men Aurora havde oprindeligt Gangbang og Take video inkluderet i den ordinære pris. Forespurgt herom på sms oplyste hun (eller hvem det nu var) imidlertid, at take video kostede 1.200 kr.

Det er så i øvrigt den pris, der nu står på hendes hjemmeside. Og gangbang er ikke længere en ydelse -)

Men det korte af det lange: der er kommet en horde af yngre piger fra Baltikum forbi i de sidste uger, Nika, Aurora mfl.

Nogle er bare et sæt billeder, før de er væk igen (hende med de afsindigt kønne øjne forsvandt desværre hurtigere end dug for solen. Gad vide hvorfor…) Andre hænger ved for en stund. Og tak for det.

Men deres udbud af services er systematisk helt urealistisk. Nogen (en pimb?) har, gætter jeg på, bare krydset af hele vejen ned i Nymphos servicekatalog.

Og det er fanme ikke i orden.

Det vigtigste er selvfølgelig, at gp’erne, der kommer til DK, er trygge, ved hvad der foregår og er indforståede med, hvad de lover/der bliver lovet på deres vegne.

Næstvigtigst er at vi, der besøger dem, kan regne med, at tingene er som beskrevet og aftalt.

Det er desværre næppe tilfældet med den gruppe af piger, der lige nu kommer hertil fra Baltikum.

Twain

Skrevet

@Twain Du har ret i noget, men ikke det hele.

Nika har stadig både swallow (og DP) stående som inkluderet.

Jeg har ikke bemærket den gruppe, du refererer til (jeg har dog bemærket en anden gruppe: Kris, Margo, Dasha m.fl.). Jeg kan godt se visse ligheder mellem Nikas og Auroras profiler. Dog havde Aurora ingen af de røde flag, jeg listede tidligere i denne tråd.

Redigeret af MichellinMan

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.