Hop til indhold

Angelina - dont visit / ADVARSEL

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Angelina her i dag.

Det var et spontant møde men hun var ledig og snart efter var jeg ved et velkendt hotel på Amager.

Efter lidt venten hentede hun mig ved elevatoren og indtil da var alt fint men så gik det ned ad bakke.

Hun havde kun et håndklæde på værelset og betvivler hendes hygiejne ved senere besøg hvis alle skal dele samme håndklæde.

Hun tilbyder

GFE

Shower together

Real French tongue kisses

Sex I alle positioner

69

OWO

Og intet af det ville hun tilbyde.

Efter badet hvor hun ikke ville deltage, var der sporadiske kys på læberne og så var der ingen kontakt. Hun lagde sig død på sengen og var ekstremt passiv. Efter et par kys på kroppen foreslog jeg OWO men det ville hun ikke. Jeg besluttede at forlade hende og betalte fuld pris for de 4 min jeg var der men gad ikke et stort skænderi.

Der

Var pludseligt umuligt at kommunikere med hende og til trods for at hun skriver om hendes gode engelsk egenskaber var de pludselig forsvundet som dug for solen

Lad være med at besøge hende

https://nympho.dk/n34740/angelina#profile-services

Skrevet

Det var et kedeligt besøg. Har du indtryk af, at hun var handlet? For trækker man alle de ting fra, som du nævner, at hun ikke gør, er der jo intet tilbage på paletten.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.