Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Happyfeet skrev, for 14 minutter siden:

Jeg aner ikke noget om nogle andre beskyldninger...

Og alligevel starter du denne tråd med at kalde hende "Den Famøse Dieve".

Skrevet
  • Author

Famøs er positivt ment, hun er virkelig god til sit kram og populær i både ind- og udland, med god grund 🫶

Redigeret af Happyfeet

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Du har meget belejligt taget den ene variant med og udeladt den anden. Men lad mig lige hjælpe dig lidt, så du kan se hvordan ordet kan anvendes på både en negativ OG positiv måde. Velbekomme 😊

image.png

Redigeret af Happyfeet

Skrevet

@Happyfeet Du har misforstået, hvad denne tråd-kategori skal bruges til.

Du har gang i et korstog og fremstår tarvelig, sørgelig og sølle. Måske du skulle kigge indad og finde ud af, hvorfor du har behov for at agere, som du gør.

Skrevet
  • Author
ToxicWaste skrev, for 5 minutter siden:

@Happyfeet Du har misforstået, hvad denne tråd-kategori skal bruges til.

Du har gang i et korstog og fremstår tarvelig, sørgelig og sølle. Måske du skulle kigge indad og finde ud af, hvorfor du har behov for at agere, som du gør.

Det eneste jeg har skrevet er at jeg har bemærket at vedkommendes alder ikke er korrekt. Det er det. At det skal kunne resultere i 30 vrede kommentarer er mig en gåde 🤷‍♂️

Skrevet
Happyfeet skrev, for 42 minutter siden:

Du har meget belejligt taget den ene variant med og udeladt den anden.

Jeg har meget belejligt taget den variant der er den langt mest almindelige. Men som man siger:

"Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens"

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har meget belejligt taget den variant der er den langt mest almindelige. Men som man siger:

"Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens"

Med din indikation af at jeg skulle være dum, har debatten nået et lavpunkt som jeg personligt ikke ønsker at bevæge mig ned på, eller give yderligere næring.

Kan du have en god dag.

Skrevet
Happyfeet skrev, for 5 minutter siden:

Med din indikation af at jeg skulle være dum, har debatten nået et lavpunkt som jeg personligt ikke ønsker at bevæge mig ned på, eller give yderligere næring.

Kan du have en god dag.

1. Dette er ikke nogen debat, men en anmeldelse af falsk markedsføring som vi er nogle der finder uhyre dum.

2. Jeg siger ikke at du er dum, men du har startet en dum tråd og du bliver bare ved at forsvare den. Det er også dumt.

Skrevet
Happyfeet skrev, for 1 time siden:

Jeg aner ikke noget om nogle andre beskyldninger

Ah, det er ikke rigtigt. Nu taler du falsk....... du har ihvertfald kommenteret i en af trådene

Happyfeet skrev, for 1 time siden:

Kan ikke se at det skal kunne få nogens pis i kog 🙂

Det kan det sikkert heller ikke isoleret set. Men det her grænser jo til chikane, og det kan få en del pis i kog.

Skrevet

"Falsk markedsføring." -
"Advar andre brugere om uærlig markedsføring fra glædespiger og klinikker." Og så får i tistøjet i klemmen over at en bruger gør netop dét. Tjek lige jer selv.

Forskellen er at hun åbent har indrømmet at hun lyver om sin alder for bedre konkurrenceevne. Havde hun skrevet 25 i alle sine ads på diverse sider og aldrig nævnt andet om det, ville det slet ikke være et samtaleemne. Hun har selv valgt at gøre det til et fokuspunkt, ved at opføre sig som hun har gjort, ikke kun på diverse sider, men også i samtlige tråde her på EG.
I synes det er en personlig hetz, men hvorfor er det ikke lige så slemt at forsvare en som, ikke nok med at indrømme at have gjort det, tilmed bliver ved med det?
Dem som IKKE har besøgt hende, vil blive ved med at call hendes bullshit. Dem som HAR besøgt hende, vil blive ved med at tage hende i forsvar. Bias. Og det må vi nok bare affinde os med. Jeg tror det er godt hun snart forlader danmark, så vi kan få lidt ro på EG igen...

Redigeret af Maxxing

Skrevet
Maxxing skrev, for 13 minutter siden:

I synes det er en personlig hetz, men hvorfor er det ikke lige så slemt at forsvare en som, ikke nok med at indrømme at have gjort det, tilmed bliver ved med det?

Fordi det er uendelig ligegyldigt.

De, for hvem det er vigtigt, kan jo nemt se på billederne om hun er 18 eller 99........

Det er en personlig hetz, når man som happyfeet lyver om at man ikke kender til beskyldningerne (selvom man har kommenteret dem), og liiiige skal åbne en ny tråd om det, met er ikke en hetz at have sin mening. Der er forskel

Redigeret af TVR 2

Skrevet

Nu har jeg aldrig (endnu) annonceret på nogle af annonce-siderne, men jeg kunne godt forestille mig, at "alder" er et obligatorisk felt.

Og hvis @Dieve IV. - New Hope synes, det er for dumt (ikke mindst, når de fleste alligevel lyver om det), så er det sgu´ da bare helt i orden, at hun laver lidt fis med det 😆

Skrevet
Maxxing skrev, for 2 timer siden:

Dem som IKKE har besøgt hende, vil blive ved med at call hendes bullshit. Dem som HAR besøgt hende, vil blive ved med at tage hende i forsvar. Bias. Og det må vi nok bare affinde os med

Jeg/vi forsvarer ikke hende, men prøver at forklare TS at det er et urimeligt hårdt angreb han har lavet. Og endda med et så tyndt grundlag, som angivelse af alder i en branche hvor alle gør det samme.
TS synes åbenbart ikke hun blev straffet nok for denne utilgivelige handling, da han sammen med dig kævlede løs i en anmeldelsestråd om dette emne. Hun lod sig ikke tryne, sparkede tilbage og ingen fik det sidste ord. Emnet var uddebatteret da TS lavede denne tråd, i et forsøg på at genvinde sin tabte stolthed..
Jeg har ikke besøgt hende og kommer ikke til det, for det første er hun ikke min type, for det andet er den "aggressive" markedsføring ikke noget der tænder mig. Jeg undrede mig også over hendes skiftende alder, inden det stak af her på siden, uden dog at fare i kridthuset..😇

Dette minder om mange anmeldelser på Trustpilot, hvor folk går amok på et firma over bagateller og helt urimeligt giver dem en stjerne. First world problems..👿

Skrevet
Maxxing skrev, for 2 timer siden:

Dem som IKKE har besøgt hende, vil blive ved med at call hendes bullshit. Dem som HAR besøgt hende, vil blive ved med at tage hende i forsvar. Bias.

Jeg har ikke besøgt hende og tager hende ikke i forsvar. Det eneste jeg gør er at kalde bullshittet ud. Har altid haft svært med mobbing og hetz.

Maxxing skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror det er godt hun snart forlader danmark, så vi kan få lidt ro på EG igen...

Nu er det jo helt ærligt ikke hun som har skabt balladen, uden folk som ikke har besøgt hende, som taber sutten af en besked på en annonceside for eskorter og som beslutter sig for att spamme løs i diverse positive anmeldelser. Hvad hun har gjort er at forsvare sig, ikke andet. Og se det tåler alt for mange sølle sexkøbere altså ikke.

Skrevet

okay fatter hat af denne tråd smed dåsen på iggy ikke fordi jeg kender hende eller holdningerne men de lugtede langt væk, måske det bedste forsvar er angreb meen ikke lige som forretningsmodel

Skrevet
Maxxing skrev, for 4 timer siden:

"Falsk markedsføring." -

Dem som IKKE har besøgt hende, vil blive ved med at call hendes bullshit. Dem som HAR besøgt hende, vil blive ved med at tage hende i forsvar. Bias. Og det må vi nok bare affinde os med. Jeg tror det er godt hun snart forlader danmark, så vi kan få lidt ro på EG igen...

Jeg har ikke besøgt hende og aldrig mødt hende. Jeg kunne da godt bare springe alt dramaet over og tænke “fedt, en konkurrent mindre”. Jeg risikere også selv negativ omtale eller folk der mister interessen, fordi jeg åbner munden. men den hetz der foregår er så langt ude, og den kommer HVER gang en kvinde ikke gør som nogle mænd vil have eller sige undskyld når nogle mænd beder om det. Og dét er virkelig langt ude. Jeg har selv oplevet hvordan det at jeg turde sige min mening, gjorde at nogle forsøgte at ødelægge min forretning på flere forskellige måder. Og det har gjort at jeg efter det normalt holder lav profil herinde, for ellers risikere jeg mænd der ikke kan tåle modstand forsøger at ødelægge det igen. Og er det ærligt talt ikke ret langt ude at nogle mænd bruger den slags metoder til at få kvinder til at tie stille og gøre som de siger?

90% af kvinderne lyver om alder, vægt mm. At dieve har fortalt åbent om at hun gør det, gør hende sgu da mere reel end gennemsnittet. Og hun gør det for at tage pis på branchens falskhed gør hende både sjovere og klogere end de åndsboller der kører hetz på hende for en sølle besked.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Denne tråd ville være druknet i ligegyldighed, hvis ingen havde svaret. Jeg er ikke fan af Dieves aggresive markedsføring, men hendes tilgang til alder kan jeg sgu godt lide. Jeg ser det ikke som falsk markedsføring, fordi det er åbenlyst. Tværtimod, udstiller hun og gør grin med det faktum, at der lyves tykt om alder. Alder betyder altså noget for mange, af mange forskellige grunde, og i begge retninger (ikke for ung / ikke for gammel). Og enhver pige, der lyver om sin alder med mere end et år eller to (for privacy), erkender jo i kraft af sin løgn, netop det faktum. Og så er et ord som "vildledende" i den grad på sin plads.

Så tommel op for aldersstunt 👍

Den "sølle besked", der refereres til ovenfor 👎 ("mass messaging" er ikke tilladt ifølge Nymphos ToS.. men det bør en hetz dog heller ikke være her på EG)

Redigeret af MichellinMan

Skrevet
Pink Peach skrev, 1 time siden:

Jeg har ikke besøgt hende og aldrig mødt hende. Jeg kunne da godt bare springe alt dramaet over og tænke “fedt, en konkurrent mindre”. Jeg risikere også selv negativ omtale eller folk der mister interessen, fordi jeg åbner munden. men den hetz der foregår er så langt ude, og den kommer HVER gang en kvinde ikke gør som nogle mænd vil have eller sige undskyld når nogle mænd beder om det. Og dét er virkelig langt ude. Jeg har selv oplevet hvordan det at jeg turde sige min mening, gjorde at nogle forsøgte at ødelægge min forretning på flere forskellige måder.

Du kan på den anden side være sikker på at vi er temmelig mange som trives bedst med kvinder der er sine egne mennesker først og fremmest, og ikke mændens legetøj. Uanset hvis det drejer sig om GP'er eller kvinder i andre erhverv.

Men jeg ved også at du har ret i at der er mænd som ikke kan hærde stærke kvinder ud. Hvad vi ofte ser på EG. Hvad vi derimod ser altmer sjældent herinde er kvinder med ben i næsen. Så bliv endelig ved med at sige din mening. Og nu har vi desuden fået Jennifer tilbage, så der er et lille lysglimt forude.

Skrevet
Maxxing skrev, for 6 timer siden:

Dem som IKKE har besøgt hende, vil blive ved med at call hendes bullshit. Dem som HAR besøgt hende, vil blive ved med at tage hende i forsvar. Bias

Det siger vist en del om dig som menneske.

Men der er nogen mennesker, som har det, der hedder empati - slå det op, læs om det, og prøv at forstå det - selv om det sikkert er et svært begreb at fatte, når man er en afstumpet person.

Skrevet
Happyfeet skrev, for 23 timer siden:

Jeg er enig i at alle de ting du nævner er vigtige 🫶

@Happyfeet : Det var et lidt tricky udenomssvar svar -) , der går uden om sagens kerne: Hvilke "parametre" skal have en høj/stor sandhedsværdi, når man vælger at kontakte en GP for en aftale ?
Så for at blive mere præcis: Kunne du ikke nævne - i prioriteret rækkefølge vel at mærke - de 5x parametre, som du personligt mener skal have have den højeste/største i en GP's annonce ?
fx hårfarve, nationalitet, sporg, kropsform, alder, vægt, billeder, ydelser, ...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.