Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Happyfeet skrev, for 14 minutter siden:

Jeg aner ikke noget om nogle andre beskyldninger...

Og alligevel starter du denne tråd med at kalde hende "Den Famøse Dieve".

Skrevet
  • Author

Famøs er positivt ment, hun er virkelig god til sit kram og populær i både ind- og udland, med god grund 🫶

Redigeret af Happyfeet

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Du har meget belejligt taget den ene variant med og udeladt den anden. Men lad mig lige hjælpe dig lidt, så du kan se hvordan ordet kan anvendes på både en negativ OG positiv måde. Velbekomme 😊

image.png

Redigeret af Happyfeet

Skrevet

@Happyfeet Du har misforstået, hvad denne tråd-kategori skal bruges til.

Du har gang i et korstog og fremstår tarvelig, sørgelig og sølle. Måske du skulle kigge indad og finde ud af, hvorfor du har behov for at agere, som du gør.

Skrevet
  • Author
ToxicWaste skrev, for 5 minutter siden:

@Happyfeet Du har misforstået, hvad denne tråd-kategori skal bruges til.

Du har gang i et korstog og fremstår tarvelig, sørgelig og sølle. Måske du skulle kigge indad og finde ud af, hvorfor du har behov for at agere, som du gør.

Det eneste jeg har skrevet er at jeg har bemærket at vedkommendes alder ikke er korrekt. Det er det. At det skal kunne resultere i 30 vrede kommentarer er mig en gåde 🤷‍♂️

Skrevet
Happyfeet skrev, for 42 minutter siden:

Du har meget belejligt taget den ene variant med og udeladt den anden.

Jeg har meget belejligt taget den variant der er den langt mest almindelige. Men som man siger:

"Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens"

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har meget belejligt taget den variant der er den langt mest almindelige. Men som man siger:

"Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens"

Med din indikation af at jeg skulle være dum, har debatten nået et lavpunkt som jeg personligt ikke ønsker at bevæge mig ned på, eller give yderligere næring.

Kan du have en god dag.

Skrevet
Happyfeet skrev, for 5 minutter siden:

Med din indikation af at jeg skulle være dum, har debatten nået et lavpunkt som jeg personligt ikke ønsker at bevæge mig ned på, eller give yderligere næring.

Kan du have en god dag.

1. Dette er ikke nogen debat, men en anmeldelse af falsk markedsføring som vi er nogle der finder uhyre dum.

2. Jeg siger ikke at du er dum, men du har startet en dum tråd og du bliver bare ved at forsvare den. Det er også dumt.

Skrevet
Happyfeet skrev, for 1 time siden:

Jeg aner ikke noget om nogle andre beskyldninger

Ah, det er ikke rigtigt. Nu taler du falsk....... du har ihvertfald kommenteret i en af trådene

Happyfeet skrev, for 1 time siden:

Kan ikke se at det skal kunne få nogens pis i kog 🙂

Det kan det sikkert heller ikke isoleret set. Men det her grænser jo til chikane, og det kan få en del pis i kog.

Skrevet

"Falsk markedsføring." -
"Advar andre brugere om uærlig markedsføring fra glædespiger og klinikker." Og så får i tistøjet i klemmen over at en bruger gør netop dét. Tjek lige jer selv.

Forskellen er at hun åbent har indrømmet at hun lyver om sin alder for bedre konkurrenceevne. Havde hun skrevet 25 i alle sine ads på diverse sider og aldrig nævnt andet om det, ville det slet ikke være et samtaleemne. Hun har selv valgt at gøre det til et fokuspunkt, ved at opføre sig som hun har gjort, ikke kun på diverse sider, men også i samtlige tråde her på EG.
I synes det er en personlig hetz, men hvorfor er det ikke lige så slemt at forsvare en som, ikke nok med at indrømme at have gjort det, tilmed bliver ved med det?
Dem som IKKE har besøgt hende, vil blive ved med at call hendes bullshit. Dem som HAR besøgt hende, vil blive ved med at tage hende i forsvar. Bias. Og det må vi nok bare affinde os med. Jeg tror det er godt hun snart forlader danmark, så vi kan få lidt ro på EG igen...

Redigeret af Maxxing

Skrevet
Maxxing skrev, for 13 minutter siden:

I synes det er en personlig hetz, men hvorfor er det ikke lige så slemt at forsvare en som, ikke nok med at indrømme at have gjort det, tilmed bliver ved med det?

Fordi det er uendelig ligegyldigt.

De, for hvem det er vigtigt, kan jo nemt se på billederne om hun er 18 eller 99........

Det er en personlig hetz, når man som happyfeet lyver om at man ikke kender til beskyldningerne (selvom man har kommenteret dem), og liiiige skal åbne en ny tråd om det, met er ikke en hetz at have sin mening. Der er forskel

Redigeret af TVR 2

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.