Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Happyfeet skrev, for 14 minutter siden:

Jeg aner ikke noget om nogle andre beskyldninger...

Og alligevel starter du denne tråd med at kalde hende "Den Famøse Dieve".

Skrevet
  • Author

Famøs er positivt ment, hun er virkelig god til sit kram og populær i både ind- og udland, med god grund 🫶

Redigeret af Happyfeet

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Du har meget belejligt taget den ene variant med og udeladt den anden. Men lad mig lige hjælpe dig lidt, så du kan se hvordan ordet kan anvendes på både en negativ OG positiv måde. Velbekomme 😊

image.png

Redigeret af Happyfeet

Skrevet

@Happyfeet Du har misforstået, hvad denne tråd-kategori skal bruges til.

Du har gang i et korstog og fremstår tarvelig, sørgelig og sølle. Måske du skulle kigge indad og finde ud af, hvorfor du har behov for at agere, som du gør.

Skrevet
  • Author
ToxicWaste skrev, for 5 minutter siden:

@Happyfeet Du har misforstået, hvad denne tråd-kategori skal bruges til.

Du har gang i et korstog og fremstår tarvelig, sørgelig og sølle. Måske du skulle kigge indad og finde ud af, hvorfor du har behov for at agere, som du gør.

Det eneste jeg har skrevet er at jeg har bemærket at vedkommendes alder ikke er korrekt. Det er det. At det skal kunne resultere i 30 vrede kommentarer er mig en gåde 🤷‍♂️

Skrevet
Happyfeet skrev, for 42 minutter siden:

Du har meget belejligt taget den ene variant med og udeladt den anden.

Jeg har meget belejligt taget den variant der er den langt mest almindelige. Men som man siger:

"Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens"

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har meget belejligt taget den variant der er den langt mest almindelige. Men som man siger:

"Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens"

Med din indikation af at jeg skulle være dum, har debatten nået et lavpunkt som jeg personligt ikke ønsker at bevæge mig ned på, eller give yderligere næring.

Kan du have en god dag.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.