Hop til indhold

Ekstra ydelser hos GP'er

Featured Replies

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 31 minutter siden:

håndteres jo allerede fint af andre GP'er

Jeg ser de samme tillægsydelser hos andre, og jeg er helt enig i, at ting som kys og oralsex føles mest naturligt og flydende, når det opstår spontant i stemningen. Kvinder, der tager ekstra for helt basale ting, holder jeg mig ligeledes fra.

Men når det så er sagt, synes jeg også, at fair skal være fair. Hvis man ser på den konkrete prisliste, er der jo tale om ydelser som anal, dyb oral, rimming eller urinsex. Det er altså de færreste kvinder, hvor den slags bare følger gratis med under dække af "spontanitet". Men lige Mila som du henviser til, synes jeg udfra hendes prisliste, at meget er inkluderet som giver plads til at lade legen flyde inden for de mere normale grænser.

De ydelser som er ekstra, kræver enten væsentlig mere forberedelse, eller som slides mærkbart mere på udbyderen både fysisk og mentalt. Det er helt rimeligt, at der tages et tillæg for ting, der kræver mere forarbejde eller begrænser, hvor meget hun kan overkomme bagefter. Derfor er sammenligningen med en mekaniker regning måske lige lovlig firkantet, når man kigger på, hvad tillæggene reelt dækker over.

• Svar 96
  • Visninger 6.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• SiaUngQ
    SiaUngQ

Jeg har anal som tillægsydelse - og helt ærligt, så er det en tillægsydelse fordi jeg rimelig hurtigt opdagede at man kunne tjene ekstra på det 🤑 Anal er det eneste jeg har som tillægsydelse. Så rest

• Da jeg startede tog jeg ekstra for forskellige ydelser som fx anal, rimming og fist. Men for mig fjernede det en del af intensiteten og nærværet at skulle holde styr på, hvad der var bestilt fremfor b

• Profitoptimering. Man kan veje både for og imod, på den ene side kan du få noget relativt billigt, men skal du have det du virkelig vil have bliver det hurtigt bekosteligt. For mig personligt er det

Skrevet
McLovin skrev, for 1 time siden:

jeg er helt enig i, at ting som kys og oralsex føles mest naturligt og flydende, når det opstår spontant i stemningen

Der er jo ikke noget, der forhindrer pigen i at gå ud over, hvad der er betalt for - en pige, som selv vælger at give OWO, eller giver én et ordentligt kys, selv om hun altså ikke kysser - så er jeg solgt 🤪 og kommer igen 😍

Skrevet
SiaUngQ skrev, den 24.7.2026 at 04:49:

Jeg har anal som tillægsydelse - og helt ærligt, så er det en tillægsydelse fordi jeg rimelig hurtigt opdagede at man kunne tjene ekstra på det 🤑

Anal er det eneste jeg har som tillægsydelse. Så resten er det enten eller. Enten tilbyder jeg det ellers gør jeg ikke. Det kan ikke købes, hvis ikke jeg tilbyder det. Tilbyder jeg det, er det så ‘gratis’ (altså med i prisen på tiden)

Det er fandme også 100 % fair

Skrevet

@MilaRose jeg forstår ikke helt den der med at “man tilføjer noget som en ekstra ydelse for at man så selv kan vælge hvem der skal have lov til hvad”.. For mig lyder det da til at det bliver svære at “forbyde” hvis man som gæst kan betale sig til det😅🤷🏼‍♀️.. Der siger jeg jo bare “Nej det tilbyder jeg ikke” hvis jeg ikke har lyst til den efterspurgte aktivitet fordi gæsten kan ikke se på en eller anden liste hvad andre - altså ikke ham selv jo for han må ikke - har kunne købe🤪..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

@MilaRose jeg forstår ikke helt den der med at “man tilføjer noget som en ekstra ydelse for at man så selv kan vælge hvem der skal have lov til hvad”.. For mig lyder det da til at det bliver svære at “forbyde” hvis man som gæst kan betale sig til det😅🤷🏼‍♀️.. Der siger jeg jo bare “Nej det tilbyder jeg ikke” hvis jeg ikke har lyst til den efterspurgte aktivitet fordi gæsten kan ikke se på en eller anden liste hvad andre - altså ikke ham selv jo for han må ikke - har kunne købe🤪..

Jeg tror, jeg forstår din pointe 😁
Men jeg ser det måske lidt anderledes. Hvis en bestemt ydelse allerede står på din liste og er inkluderet i den aftalte pris, og man på forhånd har aftalt, at den er en del af mødet, så ser jeg det som en del af aftalen.

Hvis man så under mødet af en eller anden grund ikke har lyst til det, ikke føler sig komfortabel med det osv. - der kan selvfølgelig være mange grunde - og derfor ikke gør det, man på forhånd har aftalt, så bryder man i mine øjne lidt den aftale, man har lavet. Og så kan det måske opfattes som mindre professionelt 😁

Men måske er det bare mig, der ser det sådan 😜

Skrevet

Jeg har altid set ekstra ydelser som en af to ting, profit optimering der ville gøre Porsche misundelig eller ting de ikke bryder sig om - af samme årsag har jeg aldrig tilkøbt noget.

Gik generelt efter dem der kørte med fast pris for tiden og skrev hvad det inkluderede 😊

Skrevet
MilaRose skrev, for 3 minutter siden:

og derfor ikke gør det, man på forhånd har aftalt, så bryder man i mine øjne lidt den aftale, man har lavet. Og så kan det måske opfattes som mindre professionelt 😁

Så du mener, at hvis det er en “tillægsydelse”, og du ikke er interesseret i at yde den alligevel, så er det nemmere at sige: “Det kan jeg deværre ikke gøre” - og så give pengene tilbage?

Men om ydelsen er med i “default services” eller er en et tillægsydelse, der ikke bliver ydet, så er det vel i begge tilfælde et “brud” af aftalen?

Skrevet
McAllister skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har altid set ekstra ydelser som en af to ting, profit optimering der ville gøre Porsche misundelig eller ting de ikke bryder sig om - af samme årsag har jeg aldrig tilkøbt noget.

Gik generelt efter dem der kørte med fast pris for tiden og skrev hvad det inkluderede 😊

Og det er helt fair :)
Vi er alle forskellige, vi ser tingene forskelligt, og vi har ret til at vælge det, der fungerer bedst for os 😊
Også selvom det måske virker helt absurd for andre 😜

McAllister skrev, for 11 minutter siden:

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 3 minutter siden:

Så du mener, at hvis det er en “tillægsydelse”, og du ikke er interesseret i at yde den alligevel, så er det nemmere at sige: “Det kan jeg deværre ikke gøre” - og så give pengene tilbage?

Men om ydelsen er med i “default services” eller er en et tillægsydelse, der ikke bliver ydet, så er det vel i begge tilfælde et “brud” af aftalen?

Ja, selvfølgelig 😁 Hvis jeg ikke kan levere de ydelser, vi har aftalt på forhånd, giver jeg pengene tilbage og afslutter mødet.

Skrevet

For mig er det selvfølgelig bedre, når der er færre ting inkluderet som standard 😆 Men lad os ikke komme ind på det 😆
Og ja, jeg tilbyder nogle mere eksklusive ydelser, som mange andre piger ikke tilbyder. Så hvorfor skulle jeg ikke bruge det til at tjene lidt ekstra? 😜

Skrevet
bighead skrev, den 9.8.2026 at 16:33:

Med en date eller en elsker bliver man da sjældent beordret om på ryggen. Det er en købesex ting.

Det lyder til at du dater nogle lidt kedelige kvinder 😉

Det er ikke en købesex ting, der er en erfarings ting. Man møder nemt noget i samme lige i swingermiljøet.

Skrevet
FlemmingP skrev, for 20 timer siden:

Mærkeligt at hidse sig op over priserne hos Mila Rose, 3000 kr. for 1 time GFE, tungekys etc. etc. Jo, det er mere end de 2300 kr. som fx er vejledende Dansk Standard Bordelpris, men ikke helt på månen? Og tungekys afhænger ofte af 'kemi', GFE ikke altid muligt etc.

Dealbreakeren for mig er de 1.200 for fingering... Det er med i 99% af GFE oplevelser og er så højt prissat at jeg kun kan konkludere at hun helst er fri og så er det SLET ikke noget for mig.

Og så ville jeg aldrig bestille en hel time i et førstegangsmøde. Det er simpelthen for lang tid, hvis man viser sig slet ikke at være kompatible.

Men fred være med det, man kan ikke være for alle.

Skrevet
MilaRose skrev, 1 time siden:

Jeg tror, jeg forstår din pointe 😁
Men jeg ser det måske lidt anderledes. Hvis en bestemt ydelse allerede står på din liste og er inkluderet i den aftalte pris, og man på forhånd har aftalt, at den er en del af mødet, så ser jeg det som en del af aftalen.

Hvis man så under mødet af en eller anden grund ikke har lyst til det, ikke føler sig komfortabel med det osv. - der kan selvfølgelig være mange grunde - og derfor ikke gør det, man på forhånd har aftalt, så bryder man i mine øjne lidt den aftale, man har lavet. Og så kan det måske opfattes som mindre professionelt 😁

Men måske er det bare mig, der ser det sådan 😜

Jeg har ingen liste så det måske forskellen💁‍♀️☺️.. Jeg sælger en tidsydelse og så der det med i den tid de køber som jeg ønsker at tilbyde den person🤪.. Det hænder gæster så skriver og spørger “hvad er med i tiden” og der spørger jeg som regel om de havde noget særligt i tankerne.. Så skriver de feks “er kys det samme som tungekys” hvor mit svar bare er “aldrig med tungegaranti”.. Eller mange spørger om blowjob uden kondom selvom det står på min annonce og de få bare en “det står tydeligt i min annonce”besked..

Jeg tilbyder fisting som eneste ekstraydelse men det jo heller aldrig med garanti for det lykkes hvilket jeg også bare siger fra start og giver pengene tilbage hvis det ikke lykkes💁‍♀️..

Igen ser jeg bare mange flere muligheder for at skuffe hvis en gæst faktisk har betalt for en ydelse og man så ikke har lyst til det alligevel.. Og man skal samtidig så tydeliggøre at lige den person har man ikke lyst til at gøre den ting med ikke engang om de så betalte for det😅..

Skrevet
MilaRose skrev, 1 time siden:

For mig er det selvfølgelig bedre, når der er færre ting inkluderet som standard 😆 Men lad os ikke komme ind på det 😆
Og ja, jeg tilbyder nogle mere eksklusive ydelser, som mange andre piger ikke tilbyder. Så hvorfor skulle jeg ikke bruge det til at tjene lidt ekstra? 😜

Dér tror jeg vi er inde på det grundliggende🤪.. At du selvfølgelig har mulighed for at optimerer din profit ved hvert besøg på den måde din pris er sat op💁‍♀️.. Og det er sku da så fair som noget kan være☺️..

Det eneste du tilbyder jeg sjældent ser er dog “rimming active” og “Golden shower receiving” ellers så tror jeg faktisk mange piger tilbyder de samme ting - nogle af dem med en tillægspris.. Dine tillægspriser er bare lige omkring dobbelt så høje som “gennemsnittet” vil jeg gætte på☺️..

Igen helt fair og op til dig.. Som jeg hele tiden har skrevet så har du jo mange gode anmeldelser fra super tilfredse og glade gæster og så er alting som det skal være🤩❤️..

Jeg håber ikke du føler dig kaldt ud.. Har egentlig ærget mig lidt over at jeg linkede til din profil og ikke bare brugte et fiktivt eksempel for jeg bryder mig ikke om at det virker som et angreb🫣😬..

Det fedt med forskellige meninger i en debat og især når du deltager og kan fortælle om dine erfaringer..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Refresh skrev, for 57 minutter siden:

Det lyder til at du dater nogle lidt kedelige kvinder 😉

Det er ikke en købesex ting, der er en erfarings ting. Man møder nemt noget i samme lige i swingermiljøet.

Hahaha - det er mig der beordrer om på ryggen, ikke omvendt.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Dér tror jeg vi er inde på det grundliggende🤪.. At du selvfølgelig har mulighed for at optimerer din profit ved hvert besøg på den måde din pris er sat op💁‍♀️.. Og det er sku da så fair som noget kan være☺️..

Det eneste du tilbyder jeg sjældent ser er dog “rimming active” og “Golden shower receiving” ellers så tror jeg faktisk mange piger tilbyder de samme ting - nogle af dem med en tillægspris.. Dine tillægspriser er bare lige omkring dobbelt så høje som “gennemsnittet” vil jeg gætte på☺️..

Igen helt fair og op til dig.. Som jeg hele tiden har skrevet så har du jo mange gode anmeldelser fra super tilfredse og glade gæster og så er alting som det skal være🤩❤️..

Jeg håber ikke du føler dig kaldt ud.. Har egentlig ærget mig lidt over at jeg linkede til din profil og ikke bare brugte et fiktivt eksempel for jeg bryder mig ikke om at det virker som et angreb🫣😬..

Det fedt med forskellige meninger i en debat og især når du deltager og kan fortælle om dine erfaringer..

Jeg er altid glad for at høre forskellige meninger, og jeg respekterer dem, også selvom jeg måske ser tingene anderledes ☺️

Tusind tak for dit perspektiv og for at dele din mening 🥰

Kram herfra, og jeg ønsker dig en rigtig dejlig aften 🤗

Skrevet

Merpris for bestemte ydelser er totalt turn off.
Jeg opfatter eksta pris for dit og dat som alt for forretnings minded. Jeg er udmærket godt klar over at pigerne gør det for pengene.
Men når kvinden tager ekstra for dette eller hint, opfatter jeg der som om hun ikke bryder sig om pågældende ydelse, men alt har en pris. Så for mig virker det som om jeg betaler penge for noget pigen ikke har lyst til.
I øvrigt mister jeg totalt overblikket når jeg ser en menuliste på længde med Ida Davidsens smørrebrøds ditto.
En købt intim stund skal for mig være et langt forløb hvor man ikke skal tænke på om man nu har husket at tilkøbe slik fisse, røre bryster, få suttet pik osv osv. Der er i det tilfælde dømt blød pik.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden:

Præcis ❣️

Skrevet
Refresh skrev, for 2 timer siden:

Dealbreakeren for mig er de 1.200 for fingering... Det er med i 99% af GFE oplevelser og er så højt prissat at jeg kun kan konkludere at hun helst er fri og så er det SLET ikke noget for mig.

Nu kunne Mila selv svare, hvis hun har lyst, men jo prisen for fingerring kan jo godt tolkes som om at hun ikke er vild med det. Men det er vel ok? Så må vi jo finde nogle andre, der godt vil kildes på G punktet - når vi har lyst til det. De 99% synes jeg skal justeres lidt ned til 92,5%, nogle GFE piger angiver rifter etc. som grund til at de ikke er vilde med det, og rigtigt mange viser stor interesse for om neglene er klippet ned og uden kanter.

Skrevet
McLovin skrev, for 11 timer siden:

Jeg ser de samme tillægsydelser hos andre

Yes, det kan vi finde eksempler på. Men blot for pesudo videnskabelig skyld kiggede jeg på de 10x første annoncer på EG for Storkøbenhavn og efterfølgende for København. Resultatet ? ... ud af de 20x første/øverste annoncer havde præcis 0 (nul) en liste på 15x eller flere extra services.

Redigeret af enjoyvinter

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg har ingen liste så det måske forskellen💁‍♀️☺️.. Jeg sælger en tidsydelse og så der det med i den tid de køber

Super tak 👍... en dejlig enkel og kundevenlig tilgang til emnet ❤️, så man ikke før et besøg skal igennem en længere sandsynligheds vurderingsprocess for, om det nu er doggy stillingen man ønsker efter 20 minuteer eller om det er et blow job.

Skrevet
FlemmingP skrev, for 2 timer siden:

Nu kunne Mila selv svare, hvis hun har lyst, men jo prisen for fingerring kan jo godt tolkes som om at hun ikke er vild med det. Men det er vel ok? Så må vi jo finde nogle andre, der godt vil kildes på G punktet - når vi har lyst til det. De 99% synes jeg skal justeres lidt ned til 92,5%, nogle GFE piger angiver rifter etc. som grund til at de ikke er vilde med det, og rigtigt mange viser stor interesse for om neglene er klippet ned og uden kanter.

De par procent skal ikke skille os ad. Jeg tror at jeg har oplevet et nej tre gange, på trods af jeg aldrig forventningsafstemmer inden og den ene gang endte hun med selv at bede om det efter lidt tid 🤣

Og selvfølgelig er det ok, det skrev jeg vel tydeligt i sidste linje... Men så er det vel også ok at jeg springer over og at jeg giver ærlig feedback på hvorfor? Jeg er sikker på at Mila overlever uden at møde mig, selv om hun går glip af en oplevelse 😉

Redigeret af Refresh

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.