Hop til indhold

ekstra ydelser hos GP'er

Featured Replies

Skrevet

Hejsa allesammen!

Jeg har gået med en tanke omkring ekstraydelser her på det seneste, mens jeg har siddet og kigget efter en GP at besøge.

Ved at kigge på så mange annoncer er der én ting, der har sprunget mig i øjnene: hvad GP'er tager ekstra for. Der er ydelser som er standard at kræve ekstra for - f.eks. CIM, COF, anal m.m. Men jeg har også bidt mærke i, at der er andre ting, som varierer meget fra GP til GP: OWO, ball licking, fingering, video m.m. Og her er priserne på disse mere "flydende" ekstras helt forskellige. Eksempelvis har jeg været i kontakt med flere GP'er, som tilbød fingering alt fra gratis til 300 kr. og 500 kr. ekstra.

Tager en GP ekstra for en ydelse, fordi hun ikke bryder sig om det, men føler det er acceptabelt, hvis hun tjener ekstra på det? Eller er det ren udbud og efterspørgsel, fordi vi forbrugere gerne vil betale for de her ekstra ydelser?

Det ville være fedt at høre jeres take på det, måske endda en GP der kunne dele sin indsigt?

Skrevet

Profitoptimering.

Man kan veje både for og imod, på den ene side kan du få noget relativt billigt, men skal du have det du virkelig vil have bliver det hurtigt bekosteligt.

For mig personligt er det er turnoff når ting som kys eller fisseslik koster ekstra.

Skrevet
pacer skrev, for 24 minutter siden:

turnoff når ting som kys eller fisseslik koster ekstra

Helt enig. Ekstra for come on body er også en, jeg går langt udenom

Skrevet

Det er vel, som det efterhånden er blevet i flybranchen?

Her kan man få en basisydelse (transport), og så kan man tilkøbe ekstraydelser: En kuffert, et sæde, et sæde for lange ben, en vinduesplads – ja næsten også et eller flere toiletbesøg.

Det er vel for at tilpasse tilbuddet til den enkelte kunde, der kan vælge til eller fra, men jeg er ikke blind for, at motivet også kan være ekstra indtægter.

Jeg går altid uden om disse piger og kommer hellere hos piger, hvor man betaler for hendes tid.

Skrevet

Kan kun svare for mig selv. Men ved mig er det primært tiden der er det afgørende.

Har kun meget få tillægsydelser.

For mig hører kys, oral m.m med, da det jo skal være en helhedsoplevelse hvor man nyder hinanden.

Har dog også kun få privatmøder.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.