Hop til indhold

Ekstra ydelser hos GP'er

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg faldt lige over en annonce hvor standart prisen for en time er 3000 kr og så tager hun 800 for oral uden og 1200 kr for at få finger🫣

Er det ikke bare, fordi hun mangler et “r” i fingering? Og at hun bare sælger smykker “ved siden af”? 🤔😂

• Svar 96
  • Visninger 6.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• SiaUngQ
    SiaUngQ

Jeg har anal som tillægsydelse - og helt ærligt, så er det en tillægsydelse fordi jeg rimelig hurtigt opdagede at man kunne tjene ekstra på det 🤑 Anal er det eneste jeg har som tillægsydelse. Så rest

• Da jeg startede tog jeg ekstra for forskellige ydelser som fx anal, rimming og fist. Men for mig fjernede det en del af intensiteten og nærværet at skulle holde styr på, hvad der var bestilt fremfor b

• Profitoptimering. Man kan veje både for og imod, på den ene side kan du få noget relativt billigt, men skal du have det du virkelig vil have bliver det hurtigt bekosteligt. For mig personligt er det

Skrevet
Møffe skrev, for 11 timer siden:

Jeg skriver med de bedste intentioner, og ikke for at være nedladende!

Lad os lægge den ned her... Jeg er ked af at jeg tog det med ind i denne tråd.

Hele vores lille bøf, startede med at du kommenterede til en andens oplevelse af at han oplever at skabe nydelse og orgasmer i de GP'er at han er naiv, hvis han ikke forstår at det hele er fake!

Hvis det er din oplevelse/holdning, så er jeg dybt uenig og mener at du enten er uerfaren, mangler evner eller troen på egne evner eller vælger hvilke GP'er du er sammen med virkelig skidt.

Jeg har på intet tidspunkt sagt at de ting du beskriver ikke eksisterer, jeg har blot delt at der OGSÅ finden noget helt andet og hvis man vælger med omhu og tør give noget af sig selv, så kan man finde oplevelser i købesex som indeholder langt mere en illusioner og bedrag.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Den virker nok ikke som link @Refresh men du må selv lige highlighte osv🤪..

https://nympho.dk/n21670/mila-rose

Tak, links til Nympho virker for mig nu, tænker at det er generelt.

Det er godt nok en liste for den velhavende gentleman det der 😄 Vi skal have nye venner, hvis der er nogen der skal have råd til at tage en for holdet og skrive en anmeldelse 😆

Skrevet

Refresh skrev, for 59 minutter siden:

Vi skal have nye venner, hvis der er nogen der skal have råd til at tage en for holdet og skrive en anmeldelse 😆

Så må vi lave en Fundraising via en Crowdfunding, så skal jeg nok tage en for holdet😂. I bestemmer selv hvilken pakke jeg skal tage, jo mere i donation des større pakke kan i få anmeldelser af🤣

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Jeg faldt lige over en annonce hvor standart prisen for en time er 3000 kr og så tager hun 800 for oral uden og 1200 kr for at få finger🫣.. Det var alligevel vildt..

Men gå den så gå den som man siger💃🤪..

Den pris samt for tillægsydelser er helt uden for skiven. Jeg betaler på mit faste sted normalt 2.000 kr. for "alt".

Den pågældende vil nok dø af sult, hvis hun har baseret sit liv på at kunne leve af det.

Skrevet
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Den pris samt for tillægsydelser er helt uden for skiven. Jeg betaler på mit faste sted normalt 2.000 kr. for "alt".

Den pågældende vil nok dø af sult, hvis hun har baseret sit liv på at kunne leve af det.

Hun virker ellers velbesøgt og der skal jo så nok heller ikke så mange besøg til, til den pris😋🤪..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Hun virker ellers velbesøgt og der skal jo så nok heller ikke så mange besøg til, til den pris😋🤪..

Nej, der findes jo nok et marked for folk i "Mærsk-ligaen", men det er uden tvivl uden for rækkevidde for de fleste. Her er det et spørgsmål om at satse på de få i eliten eller lidt bredere på dem i den højere middelklasse.

Jeg har, som skrevet, umiddelbart et max på 2.000. Derover overvejer jeg nøje. Her er overvejelserne indtil videre faldet negativt ud.

Skrevet

Ekstraydelser er næppe kun et spørgsmål om økonomi. Jeg er ret sikker på, at det også handler om kontrol. Så kvinden (der sælger sex) kan styrer og rammesætte det seksuelle der skal ske sammen med en mand hun mødte for første gang for 2 minutter siden. Ellers bliver det for svært. Der er også ofte mænd, som skriver noget i stil med "så blev jeg beordret om på ryggen". Igen, handler det om kvindens behov for kontrol i et arrangeret seksuelt forhold. Med en date eller en elsker bliver man da sjældent beordret om på ryggen. Det er en købesex ting.

Det her er selvfølgelig min personlige vurdering.

Skrevet
bighead skrev, for 25 minutter siden:

Ekstraydelser er næppe kun et spørgsmål om økonomi. Jeg er ret sikker på, at det også handler om kontrol. Så kvinden (der sælger sex) kan styrer og rammesætte det seksuelle

Enig for så vidt angår de GPer, som selv har kontrol over de ydelser, som de tilbyder. Forhåbentlig er det de fleste.

Skrevet
bighead skrev, for 11 minutter siden:

Der er også ofte mænd, som skriver noget i stil med

Lyder bestemt som en rimelig antagelse, da review på dette site for 99%'s vedkommende skrives af mænd til mænd 😀

bighead skrev, for 12 minutter siden:

Med en date eller en elsker bliver man da sjældent beordret om på ryggen. Det er en købesex ting.

Angående din købesex bemærkning: jeg har selv anvendt sætningen "så blev jeg beordret om på ryggen" i en anmeldelse, men husk på at:
a) Når jeg anvender sætningen er det ikke en eksakt transskription fra min og pigens dialog undervejs i legen, så andre praktiske formuleringer kunne fint være "nå, nu er det min tur til ...", "hvad siger du til, ...", "har du lyst til, ..." eller et par klap på sengen med en hånd og "kom så ..."
b) Jeg har selv oplevet konkrete eksempler på alle de anførte sætninger / intentioner både ved købe sex, kæreste sex og ægteskabs sex, og nej, det har intet med dominas eller kontrol at gøre 😀

Hvis du har prøvet at arbejde med pre-sales folk fx inden for salg af teknologi / teknologiske services, så vil de rigtig ofte vil ty til løsninger ved prisætningen, hvor en service nedbrydes i mange mindre delservices og gerne til betaling i korte perioder med 2x formål:
1) tjene flere penge for samme total service
2) psykologisk vil prisen "10 kr / måned" være mere appetitlig for mange mennesker end "120 kr / år"

Jeg er ikke i tvivl om at grænsesætning / kontrol, som du anfører, er et vigtigt element, vi har jo alle vores personlige grænser, for mange GP'er, men når jeg ser lister med ektra yderlser på 4,5 eller flere elementer, så tænker jeg profitoptimering.

Redigeret af enjoyvinter

Skrevet

Wow, wow, så mange kommentarer 😆😆
Det gør mig virkelig glad, selvom det samtidig føles lidt uvant. Desværre taler jeg ikke dansk endnu, så jeg måtte bruge en oversætter :)

Og hele det med at “lægge sig på maven” var faktisk ret sjovt 😆
Nogle gange tilføjer en pige noget som et ekstra tilvalg bare for at give sig selv muligheden for at sige nej 😜 - bare på en lidt mere høflig måde.

Det ville være meget nemt bare at tage 1000 euro i timen med alt inkluderet, men jeg foretrækker det sådan her: Det er mig, der vælger, hvem jeg har lyst til at dele bestemte oplevelser med - og hvornår. ☺️

Skrevet
MilaRose skrev, for 1 time siden:

Det ville være meget nemt bare at tage 1000 euro i timen med alt inkluderet

Det er helt sikkert en spændende forretningsmodel 1000 euro pr time👍... jeg vil dog nødig købe aktier i en virksomhed med den forretningsmodel, da jeg er overbevist om at omsætningen må være tæt på 0 euro / år i Danmark, grundet effekten af "udbud og efterspørgsel" kombineret med maslows behovspyramide som trods alt altså også gældes for salg sex ydelser 😀

Redigeret af enjoyvinter

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 4 minutter siden:

Det er helt sikkert en spændende forretningsmodel 1000 euro pr time👍... jeg vil dog nødig købe aktier i en virksomhed med den forretningsmodel, da jeg er overbevist om at omsætningen må være tæt på 0 euro / år i Danmark, grundet effekten af "udbud og efterspørgsel" kombineret med maslows behovspyramide trods alt altså også gældes for salg sex ydelser 😀

Har du nogle konkrete data til en analyse af det danske marked? 😏
Send dem gerne til mig privat - så bygger vi en ordentlig model og laver forecasting for de næste par måneder 😆📊

Skrevet
MilaRose skrev, for 21 minutter siden:

Har du nogle konkrete data til en analyse af det danske marked?

I følge danmarks statistik er den månedlige bruttoløn for en person med et fuldtidsarbejde i Danmark gennemsnitligt på ca 51.600 kr./md FØR skat ~ efter skat ca 33.000 kr/md ~ ca 4.400 EUR. Heraf skal der betales husleje, grundskyld, ejendomsværdiskat, forsikringer, transport, mad, børnebidrag, hustrubidrag (ja, kvinder er både dyre at have i drift og skille sig af med i Danmark 😉) , puuhaa, jeg bliver helt træt ...
Så de 1000 EUR / besøg anvendt i forretningsmodellen skal vist findes "under madressen", "sort" arbejde m.v.
Tænker den model kan vi kun udvikle, hvis vi anvender temmelig kreativ bogføring 😉

Redigeret af enjoyvinter

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 3 minutter siden:

I følge danmarks statistik at den månedlige bruttoløn for en person med et fuldtidsarbejde i Danmark gennemsnitligt 51.675 kr./md FØR skat ~ efter skat ca 33.000 kr/md ~ ca 4.400 EUR. Heraf skal der betales husleje, grundskyld, ejendomsværdiskat, forsikringer, transport, mad, børnebidrag, hustrubidrag (ja, kvinder er både dyre at have i drift og skille sig af med i Danmark 😉) , puuhaa, jeg bliver helt træt ...
Så de 1000 EUR / besøg anvendt i forretningsmodellen skal vist findes "under madressen", "sort" arbejde m.v.
Tænker den model kan vi kun udvikle, hvis vi anvender temmelig kreativ bogføring 😉

Så konklusionen er, at mine møder åbenbart ikke er for den gennemsnitlige danske mand? 😆
Lidt reklame må være tilladt: Mine priser er stadig lavere end €1.000, så man behøver heldigvis ikke begynde at spare op til et møde endnu 😆😆
Men hvis priserne stiger, kan vi altid vende tilbage til din model med kreativ bogføring 😉📊

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 6 minutter siden:

I følge danmarks statistik er den månedlige bruttoløn for en person med et fuldtidsarbejde i Danmark gennemsnitligt på ca 51.600 kr./md FØR skat ~ efter skat ca 33.000 kr/md ~ ca 4.400 EUR. Heraf skal der betales husleje, grundskyld, ejendomsværdiskat, forsikringer, transport, mad, børnebidrag, hustrubidrag (ja, kvinder er både dyre at have i drift og skille sig af med i Danmark 😉) , puuhaa, jeg bliver helt træt ...

Jeg må undre mig over, at GENNEMSNITslønnen skulle være så høj. Jeg har arbejdet mere end tre årtier som akademiker i det offentlige, og min slutløn er ikke engang oppe på dette gennemsnit – selv med pension.

Skrevet

Mærkeligt at hidse sig op over priserne hos Mila Rose, 3000 kr. for 1 time GFE, tungekys etc. etc. Jo, det er mere end de 2300 kr. som fx er vejledende Dansk Standard Bordelpris, men ikke helt på månen? Og tungekys afhænger ofte af 'kemi', GFE ikke altid muligt etc.

Skrevet
enjoyvinter skrev, 1 time siden:

gennemsnitligt

Du glemmer lidt, at Danmarks Statistiks tal er gennemsnit og ikke median. Det bliver trukket helt vildt op af direktørlønninger i toppen, mens folk på overførselsindkomst slet ikke tæller med i deres fuldtidstal. Kig på medianlønnen i stedet: den viser, hvad en helt almindelig dansker har at gøre med, og den ligger noget lavere.

Skrevet
MilaRose skrev, for 1 time siden:

Så konklusionen er, at mine møder åbenbart ikke er for den gennemsnitlige danske mand? 😆

Hvis timeprisen er 500 euro, så behøver man ikke ha’ den store ledvogtereksamen for at konkludere, at det ikke er for den gennemsnitlige danske mand 😀

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
McLovin skrev, for 40 minutter siden:

Du glemmer lidt, at Danmarks Statistiks tal er gennemsnit og ikke median.

Nix, det hverken glemmer eller overser jeg - vi er faktisk helt enige 👍. Hvad jeg præsenterede var blot en hurtig, men "brutal grov" tilnærmelse (havde ikke energi til større og mere korrekt data analyse ) på virkeligheden, mere for at sætte ideen om 1000 EUR / besøg i en eller anden form for virkelighedsnær kontekst 😀

Skrevet
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Jeg må undre mig over, at GENNEMSNITslønnen skulle være så høj

Yeps, men jeg har ikke engang "snydt" rigtig meget 😀

https://www.dst.dk/da/Statistik/laer-om-statistik/gennemsnitsdanskeren

Løn og formue

• Den gennemsnitlige lønmodtager i Danmark har en løn på 51.675 kr. om måneden før skat. Beløbet er bl.a. inklusiv pension og er opgjort efter den såkaldte standardberegnede timefortjeneste omregnet til fuldtidsmånedsløn.  

Men som @McLovin korrekt anfører ville median eller en opgørelse i fraktiler være endnu mere interessante ... Og endnu bedre: opgjort efter skat.

Redigeret af enjoyvinter

Skrevet
FlemmingP skrev, 1 time siden:

Mærkeligt at hidse sig op over priserne hos Mila Rose, 3000 kr. for 1 time GFE, tungekys etc.

Der er skam ingen der hidser sig op over prisen, som jeg læser det - både provider og consumer opererer jo i noget, der minder om et frit marked her - , men prisen bliver "syre testet" i en virkelighedskontekst, og det kan i nogle tilfælde være en øjenåbner 🤔

Skrevet
MilaRose skrev, for 8 timer siden:

Det ville være meget nemt bare at tage 1000 euro i timen med alt inkluderet, men jeg foretrækker det sådan her: Det er mig, der vælger, hvem jeg har lyst til at dele bestemte oplevelser med - og hvornår.

Det er sjovt, som I kaster jer over det fiktive beløb på 1000 euro i stedet for den interessante del af sætningen - at det giver pigen (og for så vidt også manden) mulighed for at tilpasse tilbudet

Skrevet
køb dansk skrev, for 7 timer siden:

som I kaster jer over det fiktive beløb på 1000 euro i stedet for den interessante del af sætningen

Fiktivt, siger du ? - så tænker jeg, at vi sammen skal fatte regnestokken 😉. Hvis du til eksempel kigger på https://nympho.dk/n21670/mila-rose#profile-prices annoncen, så er de 1000 EUR ikke så super fiktive, hvis du blot ønsker marginalt mere end misionær stillingen.

Men helt enig, mere intersant er dialogen om brugen af ekstra services. Til eksempel: I den anførte annonce tilbydes, så vidt jeg kan tælle, ca 15x ekstra services i tillæg til basis/hoved 1x hour servicen.

Jeg har svært ved at se, at mange (men ikke alle) af de 15x ekstra ydelser har noget med behov for kontrol/grænser at gøre, eller kræver ekstra forberedelses- eller arbejdsindsats fra en GP.

Behovet for kontrol/grænser er super relevant, men håndteres jo allerede fint af andre GP'er ved fx blot i ens annonce at anføre, at man ikke tilbyder anal eller megafransk.

Årsagen til, at jeg vil undgå besøg hos en GP med 10x - 15x ektra services, er kort fortalt:

a) enhver form for blot lidt impulsivitet eller flexisbilitet er pint ud af samværet, inden dette overhovedt er startet - alt skal jo foregå efter et på forhånd aftalt og detaljeret udarbejdet arbejdsprogram.

b) muligvis - er ikke givet - bliver prisen også en udfordring, det kræver som minimum lidt ekstra og irriterende regne arbejde. Isoleret set er den enkelte ekstra ydelse ikke så dyr, men der er lige en 6-7 ekstra ydelser, du gerne vil have som tilkøb for at få en aftale på plads, der ligner en mere klassisk GP aftale

Er der behov for enkelte ekstra ydelser ? - helt sikkert, men det gået over gevind i mange annoncer. Selv fakturaen fra min bil mekaniker fremstår efterhånden simpel sammenlignet med nogle GP annoncer 😉

Redigeret af enjoyvinter

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 18 minutter siden:

Fiktivt, siger du ? - så tænker jeg, at vi sammen skal fatte regnestokken 😉. Hvis du til eksempel kigger på https://nympho.dk/n21670/mila-rose#profile-prices annoncen, så er de 1000 EUR ikke så super fiktive, hvis du blot ønsker marginalt mere end misionær stillingen

Jeg har ikke besøgt Mila Rose eller nogle af de andre piger, der liker hinandens opslag, men hvis jeg virkelig gerne ville, så ville jeg også betale, hvad det koster. Tilvalgene er ganske rigtigt mange og koster prisen, men man behøver jo ikke gøre det hele på én gang 😂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.