Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Spot on @Danni Hansen Nogle folk må simpelthen have for lidt indhold i deres tilværelse. Kontakten er som tidligere nævnt sket på Nympho, hvor man aktivt skal logge ind for at tilgå sin indbakke. Det er jo ikke fordi, hun har ringet til konen for at sige, at hendes mand vist glemte sine sokker sidst.

Jeg fatter simpelthen ikke kontrasten: man vil gerne diskutere hvor forfærdeligt det dog er at findes bagmænd og alfonser, som lokker kvinder til Danmark, tvinger dem ud i sexarbejde og tjener penge på dem.

Men i det sekund der dukker en uafhængig kvinde op med et alternativt look, som gør tingene anderledes, et frisk pust om man vil, indleder man en vanvittig heksejagt for at gøre opholdet så surt for hende som overhovedet muligt.

• Svar 85
  • Visninger 9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• McLovin
    McLovin

Spot on @Danni Hansen Nogle folk må simpelthen have for lidt indhold i deres tilværelse. Kontakten er som tidligere nævnt sket på Nympho, hvor man aktivt skal logge ind for at tilgå sin indbakke. Det

• Exile-63
    Exile-63

All the fuss about Dieve made me curious. She is not the "type" I normally visit, but I went for it. I have to echo TS, it was a very good experience, with lots of mutual licking and she taste really

• Bananas
    Bananas

Hun har i hvert fald humor. Du har det ikke. Den som spammer lige nu er dig. Jeg ser gerne en formel undskyldning for det.

Skrevet
Danni Hansen skrev, den 29.7.2026 at 11:02:

hvis diskretion er så vigtigt for jer hvad så med at have en tlf til sex-arbejdere

Som BX er inde på, så er den såkaldte "Bollofon" ganske udbredt🙂

Skrevet
McLovin skrev, den 29.7.2026 at 11:28:

Men i det sekund der dukker en uafhængig kvinde op med et alternativt look, som gør tingene anderledes, et frisk pust om man vil, indleder man en vanvittig heksejagt for at gøre opholdet så surt for hende som overhovedet muligt.

Ja, den er riktigt svær at se logiken i. Men kodeoret her er "uafhængig". Og hvis du vil kan du addere "kan svare for sig selv". Den slags får mange mænd at tabe sutten - ikke mindst den slags sexkøbere som tænker at pengene skal gøre kvinden underordnet. Nogen anden forklaring kan jeg faktiskt ikke finde.

Skrevet
Danni Hansen skrev, den 29.7.2026 at 11:02:

Jeg elsker personligt at få en besked fra en sex-arbejder jeg har besøgt, altså selvfølgeligt helst hvis beskeden er sød

Og imo er det lige nøjagtigt det det drejer sig om….en sex-arbejder man har besøgt. Skide hyggeligt - jeg elsker det! Men en jeg aldrig har haft kontakt med…nej tak 🙏🏻 Har intet at gøre med, at prøve at gøre livet surt for nogen. Men tænk hvis alle sex-arbejdere skrev til dig, det gider jeg sgu ikke!

Jeg kommunikerer dog rimeligt tit og gerne med GP’ere som jeg har besøgt…

Skrevet
dhnmdst skrev, for 10 timer siden:

Jeg kommunikerer dog rimeligt tit og gerne med GP’ere som jeg har besøgt…

Eller deres pimps.

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 3 timer siden:

Eller deres pimps.

Uhhhh pas på den store stygge ulv…

Jeg sorterer heller ikke mit affald… 😜

Skrevet
dhnmdst skrev, for 18 minutter siden:

Jeg sorterer heller ikke mit affald

Men til din orientering så er det i en helt anden kategori, end det at arrangere/aftale købesex via mellemmand/pimp/manager. Og selv om du forsøger at bagatellisere/normalisere din adfærd, så vil det aldrig være acceptabelt - heller ikke selv om din liderlighed over næsten jomfruelige “barely legal” 18-årige åbenbart er meget svær at tøjle.

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 2 timer siden:

åbenbart er meget svær at tøjle.

Ligesom med din dumhed eller…

Du aner jo ikke om, eller hvordan jeg tøjler min liderlighed…

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
dhnmdst skrev, for 13 minutter siden:

Du aner jo ikke om, eller hvordan jeg tøjler min liderlighed…

Nej, kun at den ikke afholder dig fra at bruge pimps for at få tilfredsstillelse.

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 31 minutter siden:

Nej, kun at den ikke afholder dig fra at bruge pimps for at få tilfredsstillelse.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men du ved naturligvis at at alle piger du nogensinde har besøgt er 100% på egen hånd…?

Skrevet
dhnmdst skrev, for 6 minutter siden:

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men du ved naturligvis at at alle piger du nogensinde har besøgt er 100% på egen hånd…?

De fleste har jeg spurgt direkte. Nogle få allerede i den indledende dialog - dem jeg var lidt i tvivl om. Nogle få har jeg ikke været i tvivl om, at de var selvstændige.

Efter mine besøg er jeg meget sikker på, at alle dem jeg har besøgt har været selvstændige. Kan nogen af kvinderne ha’ løjet for mig? I teorien ja - men ud fra en samlet vurdering af besøg og dialog, er det meget usandsynligt, at de ikke har været selvstændige.

Dette vil du sikkert ikke tro på, men for nogen er det altafgørende, at kvinden arbejder 100% selvstændigt og selv vælger, hvem hun ønsker besøg af.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.